Joulupäivän huomenta...

tomppa2006

...hipsin tänne koneen ääreen, vaikka olen luvannut perheelle olla joulun aikaan vähemmällä tietsikan kanssa.

Sain lahjaksi: pyjaman, oloasun, villasukat(itse kudotut), Ilkka Remeksen 6/12, kolme rasiallista suklaakonvehteja (Wiener nougat on parasta).

Joulu on ihmisen parasta aikaa!

98

3503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja Hyvää Joulupäivää Sinullekin...=))))

Näpyttele sitten hiljakseen ettet jää kiinni...=))))

Sain... Handsfreen, dödön, pullonavaajan, hoitotyynyn, kummipojan kuvan, kaksi rasiaa konvehteja ja lannepyyhkeen eli nyt voin virallisesti leikkiä tarzania...=))))

• tomppa2006

ihan hissukseen tässä vaan ollaan. Poika on vielä nukkumassa, kohta loppuu iskän kirjoittelut ja tietokonepelit valtaavat alaa...

Lannepyyhe oli hyvä lahja sinulle...voin kuvitella...Mohna the Tarzan...pyörimässä joulukuusen ympärillä...

• tomppa2006 kirjoitti:

ihan hissukseen tässä vaan ollaan. Poika on vielä nukkumassa, kohta loppuu iskän kirjoittelut ja tietokonepelit valtaavat alaa...

Lannepyyhe oli hyvä lahja sinulle...voin kuvitella...Mohna the Tarzan...pyörimässä joulukuusen ympärillä...

sinä ottaa osaa poitsusi peleihin, mikäs sen mukavanpaa kuin pelailla muksujen kanssa ja itse saa koko ajan takkiin... siitä saa pienellä vaivalla juniorille hyvän mielen...=))))

Heh heh... Aivan, nyt kun vaatetus on kunnossa voidaan mohna nostaa puuhun että saadaan aloitettua kuvaukset, Monha the Finnish Tarzan: Koivikon Kuningas...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

sinä ottaa osaa poitsusi peleihin, mikäs sen mukavanpaa kuin pelailla muksujen kanssa ja itse saa koko ajan takkiin... siitä saa pienellä vaivalla juniorille hyvän mielen...=))))

Heh heh... Aivan, nyt kun vaatetus on kunnossa voidaan mohna nostaa puuhun että saadaan aloitettua kuvaukset, Monha the Finnish Tarzan: Koivikon Kuningas...=))))

...otan osaa jäbiskän peleihin, mutta se on se miehinen ylpeys...saan tosiaan koko ajan takkiin. Hymyssä suin kestän silti taiston, kuten kunnon isä tekee...

Minua kutsuttiin tuolla salakapakassa (homo)nimityksellä: Tom of Finland. Sinä olet nyt: Finnish Tarzan. Lisää englanninkielisiä nimiä palstalaisille, please!

• tomppa2006 kirjoitti:

...otan osaa jäbiskän peleihin, mutta se on se miehinen ylpeys...saan tosiaan koko ajan takkiin. Hymyssä suin kestän silti taiston, kuten kunnon isä tekee...

Minua kutsuttiin tuolla salakapakassa (homo)nimityksellä: Tom of Finland. Sinä olet nyt: Finnish Tarzan. Lisää englanninkielisiä nimiä palstalaisille, please!

Tuleehan niitä väistämättäkin sellaisiakin tilanteita, että voitat vaikka kaikkesi teet että häviäisit. Mutta onneksi ne on tosi harvassa...=))))

No katsellaan kun saadaan lisää porukka kehiin, laitetaan niille sitä mukaa enkku nimiä...=))))

• tuffe
        tomppa2006 kirjoitti:

Touhg Cookie? Heh, taitaa olla haaveissani vain... ;)

Mun lahjasaldo on kynttilät, kauniit kyntteliköt x 2, kristallia pöytään, keittokirja, kirjoja, viiniä, suklaata, vitamiineja ja kahvikupin lämmittimen USB-liittimellä :)) Oonkin näköjään ollut kiltti..

Pukkia pitää heittää ulos kun alkoi huohottamaan siihen malliin, että kohta reki vaihtuu ambulanssiksi.. :/

• tuffe kirjoitti:

Touhg Cookie? Heh, taitaa olla haaveissani vain... ;)

Mun lahjasaldo on kynttilät, kauniit kyntteliköt x 2, kristallia pöytään, keittokirja, kirjoja, viiniä, suklaata, vitamiineja ja kahvikupin lämmittimen USB-liittimellä :)) Oonkin näköjään ollut kiltti..

Pukkia pitää heittää ulos kun alkoi huohottamaan siihen malliin, että kohta reki vaihtuu ambulanssiksi.. :/

Että nimettäs paistoksiesi mukaan... kyllä se mulle käy... Touhg Cookie...=))))

Sinäkin olet ollut kiltti, kun pukki muisti ja noin monella lahjalla...=))))

Mitäs sitä tehtiin kun pukilla alkoi ohimosuonet pullottamaan ja hikikarpalot nousi otsalle????...=))))

• tuffe
        mohna kirjoitti:

Että nimettäs paistoksiesi mukaan... kyllä se mulle käy... Touhg Cookie...=))))

Sinäkin olet ollut kiltti, kun pukki muisti ja noin monella lahjalla...=))))

Mitäs sitä tehtiin kun pukilla alkoi ohimosuonet pullottamaan ja hikikarpalot nousi otsalle????...=))))

jaettiin lahjoja, tietysti :))

Piti muuten lukea että pukkia "piti" heivata ulos, eikä "pitää"... joku saa pian sellaisen kuvan että Pukki on ollut panttivankina tuffella kolme päivää.. ://

• tomppa2006
        tuffe kirjoitti:

Piti muuten lukea että pukkia "piti" heivata ulos, eikä "pitää"... joku saa pian sellaisen kuvan että Pukki on ollut panttivankina tuffella kolme päivää.. ://

...Tough Cookie...ole vaan sitkeä pipari!

Ja lahjoja jaettiin, hyvä juttu. Ruokapuoli oli varmaan myös kunnossa?

• tuffe kirjoitti:

olla erään sortin lahjoja, kun kunto alkoi pettää. Siellä taisikin olla extra kilttejä lapsia...=))))

Kukas sitä sellaista luulis, että pukkia panttivankina pitäisit... en minä ainakaan...
        Mitäs annat jos en kerro...=))))

• Tok-Fia

Minäkin hiivin koneen ääreen..kaikki toiset vielä nukkuu.

Sain lahjaksi suklaakonvehteja kaksi rasiaa,meikkejä,t-paidan jossa Marilyn Monroen kuva:))ja aamutakin.
      Sain myös hyvää jouluruokaa:))

• tomppa2006

...huomenta. Olet ollu kiltti, kun pukki on muistanut.

Nyt se minun kirjoittelu loppui, kuuluu huuto:

TOMPPAA...!

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...huomenta. Olet ollu kiltti, kun pukki on muistanut.

Nyt se minun kirjoittelu loppui, kuuluu huuto:

TOMPPAA...!

kuin kanan lento:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

kuin kanan lento:))

...ei voi vallata konetta kokonaan itselle. Pitää huomioida myös perheen tarpeet ja olla mukana perhejuhlan vietossa. Seuraavksi mennään taas syömään...

• OLen ollut liian kiltti nähtävästi koko vuoden;)
        Enkeleitä sain eri muodoissa,suklaata,pari yöpaitaa,Vinssi koodin dvd,ihonhoito tuotteita ja pari tyynyä (joku tietää laiskaksi);)
        Viinillä lahjottiin ja puserolla;)
        Lisäksi sain rutkasti joulumieltä lapsilta ja anopilta joka vaihteeksi lauloi korkeelta ja kovaa;)
        Loppu saldo on erittäin jouluinen ja tosi tyytyväinen olo;)

• jou.m kirjoitti:

OLen ollut liian kiltti nähtävästi koko vuoden;)
        Enkeleitä sain eri muodoissa,suklaata,pari yöpaitaa,Vinssi koodin dvd,ihonhoito tuotteita ja pari tyynyä (joku tietää laiskaksi);)
        Viinillä lahjottiin ja puserolla;)
        Lisäksi sain rutkasti joulumieltä lapsilta ja anopilta joka vaihteeksi lauloi korkeelta ja kovaa;)
        Loppu saldo on erittäin jouluinen ja tosi tyytyväinen olo;)

Aloitukseen mutta mun nakkisormet teki temput;))
        Molemille siis tuli vastaus;))

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Aloitukseen mutta mun nakkisormet teki temput;))
        Molemille siis tuli vastaus;))

...on tärkeintä. Jos saat tulokseksi erittäin jouluinen ja tosi tyytyväinen olo, olet samassa sarjassa kuin minä. Onnen poikia ollaan molemmat, vaikka et sinä poika olekaan!

• tomppa2006 kirjoitti:

...on tärkeintä. Jos saat tulokseksi erittäin jouluinen ja tosi tyytyväinen olo, olet samassa sarjassa kuin minä. Onnen poikia ollaan molemmat, vaikka et sinä poika olekaan!

Luin jo pelästyneenä ton onnenpoikia ollaan,mutta
        onneksi lopussa oli selvennys;)
        Nyt syömään lisää jouluruokaa;))

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Luin jo pelästyneenä ton onnenpoikia ollaan,mutta
        onneksi lopussa oli selvennys;)
        Nyt syömään lisää jouluruokaa;))

...pukki toi Da Vinci -roinaa. Tälläisen pelin: Kuka paljastaa vastapelurin koodin nopeimmin, on aika mielenkiintoinen, älypeli.

• tomppa2006 kirjoitti:

...pukki toi Da Vinci -roinaa. Tälläisen pelin: Kuka paljastaa vastapelurin koodin nopeimmin, on aika mielenkiintoinen, älypeli.

Aamulla elokuvan;)
        Kirjan lukeneena en pettynyt elokuvaan,aika hyvin oli asioita kirjasta saatu leffaan;)
        Niin ja siinä oli Tom Hanks *huoks*
        Kuullostaa muuten kiperältä peliltä,ei onnistuis
        meikäläiseltä joka on synnynäinen blondi;)

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Aamulla elokuvan;)
        Kirjan lukeneena en pettynyt elokuvaan,aika hyvin oli asioita kirjasta saatu leffaan;)
        Niin ja siinä oli Tom Hanks *huoks*
        Kuullostaa muuten kiperältä peliltä,ei onnistuis
        meikäläiseltä joka on synnynäinen blondi;)

...lukenut kirjan ja pidin siitä. Tarkoituksella olen vähän vältellyt elokuvan näkemistä. Tom Hanks ei mielestäni ole miehenä minua kummoisempi...*tomppa vähän elvistelee taas*

Tykkään itse matemaattisista peleistä, samoin poikani. Sukuvika, on voimakkaasti periytyvää...tunnistan pojasta itseni saman ikäisenä.

• tomppa2006 kirjoitti:

...lukenut kirjan ja pidin siitä. Tarkoituksella olen vähän vältellyt elokuvan näkemistä. Tom Hanks ei mielestäni ole miehenä minua kummoisempi...*tomppa vähän elvistelee taas*

Tykkään itse matemaattisista peleistä, samoin poikani. Sukuvika, on voimakkaasti periytyvää...tunnistan pojasta itseni saman ikäisenä.

Hanks meinaan;)Osaa aika vakuuttavasti luonne roolit ja on sellaisen söpön naapurinpojan/miehen näköinen,vanhemmiten aika syötävä;)
        Asiaan,meillä on poika kanssa matemaattisesti lahjakas joten äitiinsä kai ei ole tullut;)
        Siis teillä on pojasta tulossa Pikku Tomppa *hymyilee*

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...ei voi vallata konetta kokonaan itselle. Pitää huomioida myös perheen tarpeet ja olla mukana perhejuhlan vietossa. Seuraavksi mennään taas syömään...

mekin käytiin syömässä kylässä...hui kamalaa tätä joulun ajan syömistä. Täytyy paastota nyt lähi päivät:))

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Hanks meinaan;)Osaa aika vakuuttavasti luonne roolit ja on sellaisen söpön naapurinpojan/miehen näköinen,vanhemmiten aika syötävä;)
        Asiaan,meillä on poika kanssa matemaattisesti lahjakas joten äitiinsä kai ei ole tullut;)
        Siis teillä on pojasta tulossa Pikku Tomppa *hymyilee*

...sen Hanksin rauhaan, pyh.

Asiaan, siirryimme seuraavaan joululahja seurapeliin: Disneyn trivial pursuit. Siinä ei ollut tompan matemaattisuudesta mitään hyötyä. Rökäletappio, hävisin kuin sika, ei mitään jakoa. Vaimo oli paras, poika kakkonen, tomppa surkea luuseri...Eli ihmiset on hyviä erilaisissa asioissa, turha ruveta paukuttelemaan henkseleitä omasta paremuudesta.

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

mekin käytiin syömässä kylässä...hui kamalaa tätä joulun ajan syömistä. Täytyy paastota nyt lähi päivät:))

...koko joulu. Aamiaiseksi karjalanpiirakoita ja kinkkua = kinkkupiirakkaa...

Hyvää tapaninpäivän huomenta, Tokis.

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...koko joulu. Aamiaiseksi karjalanpiirakoita ja kinkkua = kinkkupiirakkaa...

Hyvää tapaninpäivän huomenta, Tokis.

odottelen kaffeen valmistumista. Sitten kinkkuvoileipää ja kahvia. Onneksi huomenna töihin niin en ole täällä kotona työntämässä herkkuja naamaan:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

odottelen kaffeen valmistumista. Sitten kinkkuvoileipää ja kahvia. Onneksi huomenna töihin niin en ole täällä kotona työntämässä herkkuja naamaan:))

...riittää koko loppu vuodeksi. Ota vähän evääksi maksa- ja lanttulaatikkoa! Kinkkupiirakkaa kahvitunnilla?

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...riittää koko loppu vuodeksi. Ota vähän evääksi maksa- ja lanttulaatikkoa! Kinkkupiirakkaa kahvitunnilla?

älä viitti...en varmasti ota jouluruokaa töihin.
        Nyt alkaa olla kiintiö täysi...niin..muutamaksi päiväksi. Uuden vuoden aattona tulee vieraita ja sitten taas syödään:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

älä viitti...en varmasti ota jouluruokaa töihin.
        Nyt alkaa olla kiintiö täysi...niin..muutamaksi päiväksi. Uuden vuoden aattona tulee vieraita ja sitten taas syödään:))

...aion syödä jouluruokaa koko loppuvuoden. Olen odottanut sitä 11½ kuukautta, nyt syödään...

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...aion syödä jouluruokaa koko loppuvuoden. Olen odottanut sitä 11½ kuukautta, nyt syödään...

jouluruokaa syödään JOULUNA! et varmana ala syömään sitä ynpäri vuoden:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

jouluruokaa syödään JOULUNA! et varmana ala syömään sitä ynpäri vuoden:))

...nyt syön 2 viikkoa jouluruokaa, sitten joudun olemaan ilman 11½ kuukautta...

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

saanko sanoa nyt yhden oikeen tuhman sanan?

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

saanko sanoa nyt yhden oikeen tuhman sanan?

...ole hyvä!

• tomppa2006 kirjoitti:

...sen Hanksin rauhaan, pyh.

Asiaan, siirryimme seuraavaan joululahja seurapeliin: Disneyn trivial pursuit. Siinä ei ollut tompan matemaattisuudesta mitään hyötyä. Rökäletappio, hävisin kuin sika, ei mitään jakoa. Vaimo oli paras, poika kakkonen, tomppa surkea luuseri...Eli ihmiset on hyviä erilaisissa asioissa, turha ruveta paukuttelemaan henkseleitä omasta paremuudesta.

Muutama sana Hanksista,no ei vaiskaan;)
        Paras seurapeli on muuten Afrikan tähti,ainakin mulla on aina hauskaa kun sitä pelatessa;)
        Mää muuten osaan peittää häviöni hirveillä selityksillä niin ett muut antaa jo siinä vaiheessa periksi pelkästä säälistä,taitolaji sekin;))

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...ole hyvä!

niin...nyt se ruma sana...vi.tu..kun mä vaan kirjoitan ja en ajattele mitä sä kirjoitat...tottahan toki minäkin syön jouluruokaa tämän loppuvuoden:)) en vaan ajatellut että tätä vuotta ei ole montaa päivää jäljellä.

Onkohan mulle tulossa Dementia....ensin menee muisti ja sitten järki:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

niin...nyt se ruma sana...vi.tu..kun mä vaan kirjoitan ja en ajattele mitä sä kirjoitat...tottahan toki minäkin syön jouluruokaa tämän loppuvuoden:)) en vaan ajatellut että tätä vuotta ei ole montaa päivää jäljellä.

Onkohan mulle tulossa Dementia....ensin menee muisti ja sitten järki:))

...minun on pakko kertoa opettavainen tarina, kuinka huonosti sana sopii 40 naisen suuhun.

Olin eilen illalla iltatupakalla parvekkeella, kun alapuolelleni ajoi autollaan 40 lapseton pariskunta. Nainen nousi pois autosta ja huusi kovaäänisesti: "Vittu kun on liukas". Tarkoitti luultavasti pihaa, mutta mieleeni tuli toinen asia...

Onneksi olen löytänyt itselleni naisen joka ei kyseistä sanaa käytä. Mielestäni se ei sovi 40 vuotiaille. En ole tiukkapipo, enkä moralisti, enkä taatusti ole tosikko. Kiroilen itsekin, mutta vain miesseurassa.

Ei sulla mitään dementiaa ole, väärinkäsitys. That's it.

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Muutama sana Hanksista,no ei vaiskaan;)
        Paras seurapeli on muuten Afrikan tähti,ainakin mulla on aina hauskaa kun sitä pelatessa;)
        Mää muuten osaan peittää häviöni hirveillä selityksillä niin ett muut antaa jo siinä vaiheessa periksi pelkästä säälistä,taitolaji sekin;))

...Afrikan tähti on hyvä. Tykkään myös Monopolista ja tavallisesta Trivial Pursuitista!

Uskomatonta muuten miten joillakin ihmisillä on taito selittää häviönsä. Siinä ei voi kuin katsoa silmät ymmyrkäisinä ja kuunnella ihmetellen, että mitä ihmettä tuo oikein selittelee...

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...minun on pakko kertoa opettavainen tarina, kuinka huonosti sana sopii 40 naisen suuhun.

Olin eilen illalla iltatupakalla parvekkeella, kun alapuolelleni ajoi autollaan 40 lapseton pariskunta. Nainen nousi pois autosta ja huusi kovaäänisesti: "Vittu kun on liukas". Tarkoitti luultavasti pihaa, mutta mieleeni tuli toinen asia...

Onneksi olen löytänyt itselleni naisen joka ei kyseistä sanaa käytä. Mielestäni se ei sovi 40 vuotiaille. En ole tiukkapipo, enkä moralisti, enkä taatusti ole tosikko. Kiroilen itsekin, mutta vain miesseurassa.

Ei sulla mitään dementiaa ole, väärinkäsitys. That's it.

sopii mitä kamalimmat sanat:))sen verran suuri suu on:))

• tomppa2006 kirjoitti:

...Afrikan tähti on hyvä. Tykkään myös Monopolista ja tavallisesta Trivial Pursuitista!

Uskomatonta muuten miten joillakin ihmisillä on taito selittää häviönsä. Siinä ei voi kuin katsoa silmät ymmyrkäisinä ja kuunnella ihmetellen, että mitä ihmettä tuo oikein selittelee...

On kiva,siinä voi ostaa vaikka mitä ilman että omaa rahaa kuluu;)
        Trivial pursuit on kanssa hauska,monet hyvät naurut naurettu selityksille kun ei kaikkea tiedä;)
        Selittely on taitolaji;)

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

sopii mitä kamalimmat sanat:))sen verran suuri suu on:))

...naiset. Suunnittelin tästä mielessäni ihan keskustelun aihetta. Huomaan sen turhaksi, ei maksa vaivaa...

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

On kiva,siinä voi ostaa vaikka mitä ilman että omaa rahaa kuluu;)
        Trivial pursuit on kanssa hauska,monet hyvät naurut naurettu selityksille kun ei kaikkea tiedä;)
        Selittely on taitolaji;)

...tykkään leikkiä niitten rahojen kanssa. Ihan tuntuu kuin omistaan joutuisi antamaan, kun sakkoja makselee...

Trivial pursuit on tietopeli, me ollaan otettu oma sääntö, että vastauksen täytyy olla täysin oikea, silloin ei selitystaito auta yhtään...
        Nauraa kyllä saa, varsinkin niitä vastauksia, kun ei ole hajuakaan oikeasta tiedosta!!!

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...naiset. Suunnittelin tästä mielessäni ihan keskustelun aihetta. Huomaan sen turhaksi, ei maksa vaivaa...

minä olen se mikä minä olen enkä näyttelekkään hienoa ja sivistynyttä naista.
        Yritän sanoa aina asiat suoraan ja kaunistelematta. Onko se huono ominaisuus?

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

minä olen se mikä minä olen enkä näyttelekkään hienoa ja sivistynyttä naista.
        Yritän sanoa aina asiat suoraan ja kaunistelematta. Onko se huono ominaisuus?

...sanomisella ja alapään ilmaisujen käyttämisellä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Ei todellakaan ole hienon ja sivistyneen naisen näyttelemistä puhua käyttämättä vi**u sanaa keskusteluissaan.

• tomppa2006 kirjoitti:

...tykkään leikkiä niitten rahojen kanssa. Ihan tuntuu kuin omistaan joutuisi antamaan, kun sakkoja makselee...

Trivial pursuit on tietopeli, me ollaan otettu oma sääntö, että vastauksen täytyy olla täysin oikea, silloin ei selitystaito auta yhtään...
        Nauraa kyllä saa, varsinkin niitä vastauksia, kun ei ole hajuakaan oikeasta tiedosta!!!

Noi monopoli rahat olisin oikeita?;)*Huoks*
        Katselin äsken muuten Johnny Cashin elämänkerran Walk on line,siinä muuten huomas ettei raha tuo onnee ainakaan ihan heti;))

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Noi monopoli rahat olisin oikeita?;)*Huoks*
        Katselin äsken muuten Johnny Cashin elämänkerran Walk on line,siinä muuten huomas ettei raha tuo onnee ainakaan ihan heti;))

...vähenee, kun sitä vaan on sen verran, että elämän perusasiat ovat kunnossa...

• tomppa2006 kirjoitti:

...vähenee, kun sitä vaan on sen verran, että elämän perusasiat ovat kunnossa...

Että se ketään onnelisemmaksi tekee;))ja se vois
        viedä pois vaikka työnilon;))

• tomppa2006
        jou.m kirjoitti:

Että se ketään onnelisemmaksi tekee;))ja se vois
        viedä pois vaikka työnilon;))

...en haluaisi elämäni olevan liian helppoa. Oppii arvostamaan pieniä asioita, kun kaikki ei todellakaan ole yksinkertaista tai selvää..

• Milana

Ihan hämmnetyneenä listaan lahjojani: viiniä, toscanalaisia antipastoja tarjoiluastioineen, oliiviöljyä, suklaata ja salmiakkia, kaulakoru, kuksa, jouluteetä, lumilapio ja kuusi kanaa! kyllä olen tainnut olla tosi kiltti koko vuoden. Ai joo, yksi vielä unohtui: 10 kuponkia, joilla saan pojan tekemään mitä tahdon - ja ihan heti :-)

Jouluinen tunnelma huipentui yöllä tv:n ääressä Pietarinkirkon jouluyön pyhään messuun, vaikka en uskonnollinen olekaan. Poikapuolen kanssa juotiin viiniä ja muisteltiin Italian jouluja.

Mukavaa hämärtyvää joulupäivää sinulle, Tomppa, ja kaikille muillekin palstalaisille!

• tomppa2006

...naiset saa paljon enemmän lahjoja kuin miehet. Tasa-arvovaltuutetulle heti soitto, miehiä sorretaan...

Tai ehkä ne on kiltimpiä kuin me karvaperseet?

En katsonut Pietarinkirkon jouluyön messua, Katri Helenan esittämä kirkkokonsertti oli hyvä...

• Milana
        tomppa2006 kirjoitti:

...naiset saa paljon enemmän lahjoja kuin miehet. Tasa-arvovaltuutetulle heti soitto, miehiä sorretaan...

En katsonut Pietarinkirkon jouluyön messua, Katri Helenan esittämä kirkkokonsertti oli hyvä...

Mä olen ihan oikeasti ollut kiltti :-)) Entäpä jos naiset myös antavat enemmän lahjoja kuin miehet? Sitä saa, mitä antaa :-))

• tomppa2006 kirjoitti:

kyllä sinäkin mielelläsi annat rakkaalle vaimollesi enemmän lahjoja kuin saat... myönnä pois...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

kyllä sinäkin mielelläsi annat rakkaalle vaimollesi enemmän lahjoja kuin saat... myönnä pois...=))))

...myönnän ostaneeni vaimolleni kaksi kertaa enemmän lahjoja mitä itse sain. Toivottavasti kukaan ei nyt vaan tosissaan kuvittele minun olevan jotenkin katkera. Ihan lämpimikseni täällä tarinoin...

• tomppa2006
        Milana kirjoitti:

Mä olen ihan oikeasti ollut kiltti :-)) Entäpä jos naiset myös antavat enemmän lahjoja kuin miehet? Sitä saa, mitä antaa :-))

...minä myönnän! Ei siinä mitään. Sen kuuluu olla niin, se on ihan oikein...

Tosiasiassa minä en oikeasti ole ollut kiltti, se ikuinen pikkupiru pojanviikari on tuolla taustalla kummittelemassa luultavasti koko elämäni.

• tomppa2006 kirjoitti:

...myönnän ostaneeni vaimolleni kaksi kertaa enemmän lahjoja mitä itse sain. Toivottavasti kukaan ei nyt vaan tosissaan kuvittele minun olevan jotenkin katkera. Ihan lämpimikseni täällä tarinoin...

katkeruutena sitä ottanut.

Hyvin toimit ja noin pitääkin toimiakin...=))))

Sitä on helpompi elää, kun kerää silloin tällöin pisteet kotiin...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

katkeruutena sitä ottanut.

Hyvin toimit ja noin pitääkin toimiakin...=))))

Sitä on helpompi elää, kun kerää silloin tällöin pisteet kotiin...=))))

...oivaltanut pelin hengen. Noin se menee..

Hyvällä joulu tuulella tunnut olevan, mukava huomata!

• tomppa2006 kirjoitti:

...oivaltanut pelin hengen. Noin se menee..

Hyvällä joulu tuulella tunnut olevan, mukava huomata!

elämä opettaa...

Sitä kun on mukavuuden haluinen, kyllä sitä etsii keinot millä pääsis helpommalla. Pieni "lahjonta" silloin tällöin auttaa asiaa kummasti...=))))

Kyllä mä yleensä aina olen hyvällä tuulella, ei kyllä pikku asiat paljoa heiluttele... ei kyllä isotkaan. On sellainen positiivinen elämän katsomus...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

elämä opettaa...

Sitä kun on mukavuuden haluinen, kyllä sitä etsii keinot millä pääsis helpommalla. Pieni "lahjonta" silloin tällöin auttaa asiaa kummasti...=))))

Kyllä mä yleensä aina olen hyvällä tuulella, ei kyllä pikku asiat paljoa heiluttele... ei kyllä isotkaan. On sellainen positiivinen elämän katsomus...=))))

...kyllä keinot millä pääsee helpoimmalla. Laiska kun olen luonteeltani, se opettaa...

Olet yksi peruspositiivisimmista ihmisistä, johon olen koskaan tutustunut. Yleensä se ärsyttää minua hieman, mutta sinun kanssasi tulen kyllä juttuun loistavasti.

• Milana
        tomppa2006 kirjoitti:

...minä myönnän! Ei siinä mitään. Sen kuuluu olla niin, se on ihan oikein...

Tosiasiassa minä en oikeasti ole ollut kiltti, se ikuinen pikkupiru pojanviikari on tuolla taustalla kummittelemassa luultavasti koko elämäni.

Miehen pitää säilyttää itsessään pikkupoikamaisuutta, mielellään ihan reilusti, vaikka ei sillä kai ole kiltteyden kanssa mitään tekemistä :-)) Kun elää niin, että muistaa tarvittaessa ottaa kanssaihmiset huomioon, se riittää - ja siinäkin on joskus ihan riittävästi tekemistä.

• tomppa2006
        Milana kirjoitti:

Miehen pitää säilyttää itsessään pikkupoikamaisuutta, mielellään ihan reilusti, vaikka ei sillä kai ole kiltteyden kanssa mitään tekemistä :-)) Kun elää niin, että muistaa tarvittaessa ottaa kanssaihmiset huomioon, se riittää - ja siinäkin on joskus ihan riittävästi tekemistä.

...aina ole kilttejä, koska vallattomuus antaa heille siivet ja mukamas luvan tehdä melkein mitä tahansa...

Otan kyllä kanssaihmiset huomioon, mutta joskus se piruullisuus vaan ottaa yliotteen, eikä mahda mitään. Ei pysty estämään...

• Milana
        tomppa2006 kirjoitti:

...aina ole kilttejä, koska vallattomuus antaa heille siivet ja mukamas luvan tehdä melkein mitä tahansa...

Otan kyllä kanssaihmiset huomioon, mutta joskus se piruullisuus vaan ottaa yliotteen, eikä mahda mitään. Ei pysty estämään...

Aikuisten kiltteys on kovin suhteellista - pieni tuhmuus on ihan sallittua ja erityisen kivaakin aina silloin tällöin. Näin jouluaikaan pitää tietysti olla kiltti, mutta eiköhän tossa loppuviikosta jo päästetä ne pienet pirut valloilleen :-))

• tomppa2006
        Milana kirjoitti:

Aikuisten kiltteys on kovin suhteellista - pieni tuhmuus on ihan sallittua ja erityisen kivaakin aina silloin tällöin. Näin jouluaikaan pitää tietysti olla kiltti, mutta eiköhän tossa loppuviikosta jo päästetä ne pienet pirut valloilleen :-))

...olenkin joutunut hieman pidättelemään jouluajan vuoksi itseäni. Loppuviikosta annetaan mennä ja täysillä. On sekin hyvä, että ei ole työnteko estämässä, koko loppuvuosi vapaata, senkun ollaan vaan ja möllötetään ja päästetään pirut valloilleen...

• Milana
        tomppa2006 kirjoitti:

...olenkin joutunut hieman pidättelemään jouluajan vuoksi itseäni. Loppuviikosta annetaan mennä ja täysillä. On sekin hyvä, että ei ole työnteko estämässä, koko loppuvuosi vapaata, senkun ollaan vaan ja möllötetään ja päästetään pirut valloilleen...

Saattelen poikapuoleni huomenna lentoasemalle, lähtee sukua tapaamaan ja omat pojat häipyvät isälleen, joten mulla edessä aivan poikkeuksellinen tilanne, kun on lomaa töistä ja kaikki pojat ovat poissa. Tai no toi kollipoika sentään jää ja sen viihdyttämisessä onkin ihan tarpeeksi tekemistä. Joten on suuri vaara, että ne pirut tosiaan täällä lähtevät liikkeelle :-))

• tomppa2006 kirjoitti:

...kyllä keinot millä pääsee helpoimmalla. Laiska kun olen luonteeltani, se opettaa...

Olet yksi peruspositiivisimmista ihmisistä, johon olen koskaan tutustunut. Yleensä se ärsyttää minua hieman, mutta sinun kanssasi tulen kyllä juttuun loistavasti.

sinussakaan mitään pahaa sanottavaa ole... ja totta turiset, juttuun tullaan...=))))

Minun pieni kummityttöni, jolla ikävä kyllä on parantumaton sairaus. On kiteyttänyt hyvin sanoin "ei haittaa", kun kaikki ei heti onnistu.
        Tästä voisivat monet ottaa oppia, niin osuvasti pimatsu sen sanoi.

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

sinussakaan mitään pahaa sanottavaa ole... ja totta turiset, juttuun tullaan...=))))

Minun pieni kummityttöni, jolla ikävä kyllä on parantumaton sairaus. On kiteyttänyt hyvin sanoin "ei haittaa", kun kaikki ei heti onnistu.
        Tästä voisivat monet ottaa oppia, niin osuvasti pimatsu sen sanoi.

...sanasi lämmittävät heti näin aamusta...ei mitään pahaa sanottavaa.

Pienten lasten sairaus on asia, josta en pysty keskustelemaan. Tunnen itseni niin avuttomaksi ja jään sanattomaksi. Toivon sinulle voimia ja arvostan todella kummityttösi elämänasennetta.

• tomppa2006
        Milana kirjoitti:

Saattelen poikapuoleni huomenna lentoasemalle, lähtee sukua tapaamaan ja omat pojat häipyvät isälleen, joten mulla edessä aivan poikkeuksellinen tilanne, kun on lomaa töistä ja kaikki pojat ovat poissa. Tai no toi kollipoika sentään jää ja sen viihdyttämisessä onkin ihan tarpeeksi tekemistä. Joten on suuri vaara, että ne pirut tosiaan täällä lähtevät liikkeelle :-))

...rattoisaa loppuvuotta Milana. Täytyy sitä välillä lepäillä ja irtaantua kaikesta kiireestä. Rentoutua ja tehdä juuri sitä mitä itseä huvittaa.

Minulla on myös hyvin pullat uunissa. 2 viikkoa vapaata ensi vuoden alussa. Melkein laulattaa...

• tomppa2006 kirjoitti:

...sanasi lämmittävät heti näin aamusta...ei mitään pahaa sanottavaa.

Pienten lasten sairaus on asia, josta en pysty keskustelemaan. Tunnen itseni niin avuttomaksi ja jään sanattomaksi. Toivon sinulle voimia ja arvostan todella kummityttösi elämänasennetta.

Kiitoksia itsellesi...=))))

Kyllä se koskee, mutta sen kanssa on vaan elettävä. Kuka vaan tekisi mitä vaan, jos pimatsun terveeksi saisi.
        On hienoa katsella kun viattomista luontokappaleista pursuaa aivän älyttömän paljon elämän iloa. Sitä kun seurailee ja ammentaa itseensä, on paljon helpompi elää...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

Kiitoksia itsellesi...=))))

Kyllä se koskee, mutta sen kanssa on vaan elettävä. Kuka vaan tekisi mitä vaan, jos pimatsun terveeksi saisi.
        On hienoa katsella kun viattomista luontokappaleista pursuaa aivän älyttömän paljon elämän iloa. Sitä kun seurailee ja ammentaa itseensä, on paljon helpompi elää...=))))

...varmaan on. On paljon helpompi elää ja kestää omat murheet, jotka alkavat tuntua todella pieniltä, kun vertailukohtana on parantumaton sairaus.

• tomppa2006 kirjoitti:

...varmaan on. On paljon helpompi elää ja kestää omat murheet, jotka alkavat tuntua todella pieniltä, kun vertailukohtana on parantumaton sairaus.

sitä ihminen jää tuijottamaan omaa itseensä aivan liian kauan ja voivottelemaan asioitaan.
        Kyllä pitäisi muistaa... Jos olet terve ja sulla on työpaikka ja sulla on asunto pääsi päällä, on sulla asiat todella hyvin.
        Ihminen tarvitsee aina aika-ajoin pientä ravistusta, että herää todellisuuteen.

Mitä Pimatsuun tulee, kyllä hän tulee maailmassa pärjäämään, kylläkin valvovan silmän alla. Nyt hän on viiden vanha ja sairautta mitä hän sairastaa on ihmisellä keski-ikä 35-vuotta. Mutta tekniikka ja tiede menee koko ajan eteenpäin, ehkäpä tulevina vuosina olis tästäkin apua ja hän saisi ikävuosia lisää.

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

sitä ihminen jää tuijottamaan omaa itseensä aivan liian kauan ja voivottelemaan asioitaan.
        Kyllä pitäisi muistaa... Jos olet terve ja sulla on työpaikka ja sulla on asunto pääsi päällä, on sulla asiat todella hyvin.
        Ihminen tarvitsee aina aika-ajoin pientä ravistusta, että herää todellisuuteen.

Mitä Pimatsuun tulee, kyllä hän tulee maailmassa pärjäämään, kylläkin valvovan silmän alla. Nyt hän on viiden vanha ja sairautta mitä hän sairastaa on ihmisellä keski-ikä 35-vuotta. Mutta tekniikka ja tiede menee koko ajan eteenpäin, ehkäpä tulevina vuosina olis tästäkin apua ja hän saisi ikävuosia lisää.

...olet oikeassa tuon ihmisen pienen ravistuksen kanssa. Kävin katsomassa tuttavaani HYKS:n syöpäklinikalla. Kun tulin sieltä pois, mietin monta päivää asioita, joista ihmisten tulisi olla kiitollisia joka päivä!

Näissä lasten sairastumisissa yksi julmimmista tilanteista on, että vanhemmat tietävät suurella todennäköisyydellä joutuvansa hautaamaan oman lapsensa... Mohna, älä tykkää huonoa, mutta ei pysty jatkamaan tästä aiheesta.

• tomppa2006 kirjoitti:

...olet oikeassa tuon ihmisen pienen ravistuksen kanssa. Kävin katsomassa tuttavaani HYKS:n syöpäklinikalla. Kun tulin sieltä pois, mietin monta päivää asioita, joista ihmisten tulisi olla kiitollisia joka päivä!

Näissä lasten sairastumisissa yksi julmimmista tilanteista on, että vanhemmat tietävät suurella todennäköisyydellä joutuvansa hautaamaan oman lapsensa... Mohna, älä tykkää huonoa, mutta ei pysty jatkamaan tästä aiheesta.

Raskaita asioitahan nämä on, mutta näitäkin ikävä kyllä on.

Kuis muuten on Tapaninpäivä lähtenyt käyntiin????

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

Raskaita asioitahan nämä on, mutta näitäkin ikävä kyllä on.

Kuis muuten on Tapaninpäivä lähtenyt käyntiin????

...kahteen sanaan: syömällä ja pelaamalla! Mites itselläsi?

• tomppa2006 kirjoitti:

...kahteen sanaan: syömällä ja pelaamalla! Mites itselläsi?

Täällä ja huuhaalla surffaillut ja pelaillut kanssa. Ja aina kun nostaa pepun tuolista löytää itsensä jääkaapin kahvassa roikkumassa...=))))

Ps. Huuhaalla on hyvää huumoria kylväviä naaraita...=))))

• tomppa2006
        mohna kirjoitti:

Täällä ja huuhaalla surffaillut ja pelaillut kanssa. Ja aina kun nostaa pepun tuolista löytää itsensä jääkaapin kahvassa roikkumassa...=))))

Ps. Huuhaalla on hyvää huumoria kylväviä naaraita...=))))

...vähän liikakiloja joulun aikana, mutta en välitä pätkääkään.

Huuhaalla on joskus hyvä meininki. Aika vähän kerkeen lueskeleen, paneudun enemmän tähän 40 sielunelämään?

• IhmeSopa

Juu suklaa on hyvää..mmmmm..*nauttii suu täynnä suklaasta*

• tomppa2006

...suklaata ja paljon. Söin varmaan vähän liikaakin, kun täytyi yöllä nousta ihan vaan pelkästään kakkimaan...

• katjaliini

olin "panttivankina" vuorokauden ylimääräistä.
      Poikani perhe kaappasikin minut,kun olimme oman äitini luona aattona.
      Ei siksi,että valittaisin ,lapsenlapsia,ja varsinkin ihanaa 1,5v Emma-Liinaa näkee niin harvoin vuoden aikana.
      Olisin varmasti ollut heidän "ilonaan" vielä huomiseenkin,mutta olin jo sopinut tapaamisen huomiselle,enkä sitä voi perua,mutta mukavaa on kyllä olla rauhallisesti omassa kodissakin.

Lahjojakin sain: kaulakorun,paitulin,suklaata,suklaata,marmeladia
      ison pehmeän saunapyyhkeen ja valkoviiniä.

• tomppa2006

...vai vielä kaappauskin. Tämähän käy mielenkiintoiseksi joulunvieton raportoimispalstaksi?

Hyvät lahjat sait, kiltti tyttö.

• retros

Isommat lapset lähtivät kukin omiin elämiinsä ja hiljaisuus(muttei paha)laskeutui kuin pehmeä peitto joulutohinaisen huushollin ylle..Ah...

• tomppa2006

...rauhallisuuden ja hiljaisuuden aikaa. Tiedän kyllä minkä hässäkän aikuiset lapset moniin perheisiin tuovat.

Hyvää joulua sinulle.

• retros
        tomppa2006 kirjoitti:

...rauhallisuuden ja hiljaisuuden aikaa. Tiedän kyllä minkä hässäkän aikuiset lapset moniin perheisiin tuovat.

Hyvää joulua sinulle.

Oli mukava aatto ja naurettiin kyljet kipeiksi.
        Kukaan ei vaatinut eikä toivonut,mutta monta vahvaa aikuista hakee reviiriä niin,,ettei kissakaan tullut sisälle,se naatiskelija!

• tomppa2006
        retros kirjoitti:

Oli mukava aatto ja naurettiin kyljet kipeiksi.
        Kukaan ei vaatinut eikä toivonut,mutta monta vahvaa aikuista hakee reviiriä niin,,ettei kissakaan tullut sisälle,se naatiskelija!

...joutunut seurueeseen, jossa monta vahvaa naista hakee reviiriään. Siinä on miehen parasta pitää suunsa kiinni!

• retros
        tomppa2006 kirjoitti:

...joutunut seurueeseen, jossa monta vahvaa naista hakee reviiriään. Siinä on miehen parasta pitää suunsa kiinni!

pallikolli sekin,joka siirtyi sivummalle;)

• tomppa2006
        retros kirjoitti:

pallikolli sekin,joka siirtyi sivummalle;)

...täälläkin kirjoittelee yksi pallimuna ja yrittää olla tänään suututtamatta sinua...

• Joulu on mukavaa aikaa vaikka sitä onkin ihan väsynyt kun se on ohi. Niin paljon se teettää hommia. Ruuan laittoa, tiskausta, siivousta, kaupoissa tungeksimista jne...

Joulupaketeista tuli neljä cd-levyä, salsa-DVD, Carolina Herreran Sexy 212-tuoksu. Yöpaitulin olisin itselleni lahjaksi ostanut muttei löytynyt oikein mieleistä :).

Leppoisaa joulunjatkoa sinulle ja kaikille muillekin.

• tomppa2006

...sinulle Mariet. Joulu on varmaan naisihmisille rasittavampaa aikaa kuin miehille. Otan itse tuon kaupoissa tungeksimisen melko rauhallisesti, joko lahoja löytyy tai sitten ei. Annan aika helposti periksi yhden päivän osalle, tulen vain pois...

Naisellani on syntymäpäivä aivan tämän vuoden lopussa. Olen yrittänyt saada täältä naisihmisten kautta hyviä lahjavinkkejä (aika ovelaa) mitä voisin hänelle ostaa. Olitko tyytyväinen Sexy 212 -tuoksuun?

• tomppa2006 kirjoitti:

...sinulle Mariet. Joulu on varmaan naisihmisille rasittavampaa aikaa kuin miehille. Otan itse tuon kaupoissa tungeksimisen melko rauhallisesti, joko lahoja löytyy tai sitten ei. Annan aika helposti periksi yhden päivän osalle, tulen vain pois...

Naisellani on syntymäpäivä aivan tämän vuoden lopussa. Olen yrittänyt saada täältä naisihmisten kautta hyviä lahjavinkkejä (aika ovelaa) mitä voisin hänelle ostaa. Olitko tyytyväinen Sexy 212 -tuoksuun?

Vai tämmösen avauksen kekkasit tehdä että saisit lahjavinkkejä. Sinähän velmu olet :).

Itse olen oikein tyytyväinen Sexy 212-tuoksuun. Sitä ei kylläkään voi tupsauttaa suoraan pullosta, sen verran voimakas se tuoksu on. Suihkautan sitä sormen päähän tai nenäliinan kulmaan ja hipaisen siitä iholle. Ihana tuoksu. Olen nuuskutellut sitä tuoksua jo useampia kuukausia kaupoissa mutten ole arvannut itse ostaa vaikka mieli olisi tehnyt.

En ehkä suosittelisi näin äkkiseltään sitä armaallesi ostamaan. Ehkä parempi vaihtoehto olisi miedompi Hugo Bossin Woman tai Elisabet Ardenin Red Door. Burberryn Weekend on myös yksi suosikeistani. Nuo tuoksuasiat on aina vähän vaikeita. Jokaisella omat mieltymyksensä.

Käyppä kaupassa nuuskuttamassa noita tuoksuja. Mikä mahtaisi itseäsi miellyttää. Red Doorista tiedän että ainakin miehiä se miellyttää. Tämän uusimman tehoa en ole vielä päässyt testaamaan ;).

• tomppa2006
        Mariet kirjoitti:

Vai tämmösen avauksen kekkasit tehdä että saisit lahjavinkkejä. Sinähän velmu olet :).

Itse olen oikein tyytyväinen Sexy 212-tuoksuun. Sitä ei kylläkään voi tupsauttaa suoraan pullosta, sen verran voimakas se tuoksu on. Suihkautan sitä sormen päähän tai nenäliinan kulmaan ja hipaisen siitä iholle. Ihana tuoksu. Olen nuuskutellut sitä tuoksua jo useampia kuukausia kaupoissa mutten ole arvannut itse ostaa vaikka mieli olisi tehnyt.

En ehkä suosittelisi näin äkkiseltään sitä armaallesi ostamaan. Ehkä parempi vaihtoehto olisi miedompi Hugo Bossin Woman tai Elisabet Ardenin Red Door. Burberryn Weekend on myös yksi suosikeistani. Nuo tuoksuasiat on aina vähän vaikeita. Jokaisella omat mieltymyksensä.

Käyppä kaupassa nuuskuttamassa noita tuoksuja. Mikä mahtaisi itseäsi miellyttää. Red Doorista tiedän että ainakin miehiä se miellyttää. Tämän uusimman tehoa en ole vielä päässyt testaamaan ;).

...asiantuntevista lahjavinkeistä. Arvostan todella paljon naisellisia mielipiteitä näissä asioissa. Miehillä se on monesti sellaista hakuammuntaa, mutta joskus onnistuu melko hyvin.

Itselläni tuossa ostamisessa on sellainen ongelma, että haluaisin aina tietää mitä haluan, kun menen kauppaan. Tunnen itseni jotenkin hölmöksi, jos menen sinne nuuskuttelemaan niitä tuoksuja...

• blackwomans

Joulut alkaa olla vietetty,täällä ainakin.

Taisin olla liian kiltti viime vuonna:)

Lahja määrästä päätellen nimittäin sain niin paljon lahjoja,että olen aivan nolona.

Erikseen niitä en käy tässä mainostamaan,mutta paketteja oli 12..Äts sentään.

Toki itsekkin niitä lahjoja annoin minulle tärkeille ihmisille,mutta mielestäni se yhdessä olo perheen kesken on kuitenkin materiaa tärkeämpi asia.

Täällä sataa lunta hiljakseen,ihana tapanin aamu:))

• tomppa2006

...blackie. Kerro nyt edes paras joululahja? Olen luonteeltani niin utelias.

• blackwomans
        tomppa2006 kirjoitti:

...blackie. Kerro nyt edes paras joululahja? Olen luonteeltani niin utelias.

Yöpaita,eli hopeat housut jossa punteissa mustaa pitsiä,sekä siihen kuuluva toppi jossa kapeat olkaimet ja mustaa syntistä pitsiä yläosassa.No kun kerran oot utelias niin hajuvesiä kaksi:oscarin industrialin ja Naomi campbelin tuoksun . Erilaisia ihonhoito tuotteita,shampoita,Kietaisu kylpypyyhkeen,Lahjakortin vaatekauppaan.Kynttilä asetelman.Kaksi muuta yöpaitaa,suklaata,yhden posliinisen hepan,ym ym..

Joko uteliaisutesi on nyt täytetty???

• tomppa2006
        blackwomans kirjoitti:

Yöpaita,eli hopeat housut jossa punteissa mustaa pitsiä,sekä siihen kuuluva toppi jossa kapeat olkaimet ja mustaa syntistä pitsiä yläosassa.No kun kerran oot utelias niin hajuvesiä kaksi:oscarin industrialin ja Naomi campbelin tuoksun . Erilaisia ihonhoito tuotteita,shampoita,Kietaisu kylpypyyhkeen,Lahjakortin vaatekauppaan.Kynttilä asetelman.Kaksi muuta yöpaitaa,suklaata,yhden posliinisen hepan,ym ym..

Joko uteliaisutesi on nyt täytetty???

...olen tyytyväinen. Sinun kohdallasi on selvästi panostettu tuohon yövaatetukseen. Vaatii mieheltä tiettyä harkintaa, että ei vaan tee liian rohkeaa valintaa yöpaidan suhteen. Miehen mielestä paras yöpaita voi tuntua naisesta...hmnn...

• blackwomans
        tomppa2006 kirjoitti:

...olen tyytyväinen. Sinun kohdallasi on selvästi panostettu tuohon yövaatetukseen. Vaatii mieheltä tiettyä harkintaa, että ei vaan tee liian rohkeaa valintaa yöpaidan suhteen. Miehen mielestä paras yöpaita voi tuntua naisesta...hmnn...

Ainoa vaatetus mitä hän minulle hankkii,koska muiden vaatteiden suhteen minulla on oma makuni ja teen vaate ostokset itse.

Tiedäthän naista pitää hemmotella,vai onko se niin että mies hemmottelee itseään noissa valinnoissaan?

Meillä on muuten koru kielto,olen sanonut hänelle,yhtään korvakorua tai muuta korua hän ei saa ostaa.

Minulla on noita korviksia niin monet parit,samoin sormuksia kaulaketjuja,voisin olla elävä joulukuusi jos niin haluaisin.

Kuitenkin käytän niitäkin hillitysti,joten turha niitä on ostaa korurasian täytteeksi.

Sain muuten ne kaksi muuta yöpaitaa tyttäreltäni sekä äidiltäni.

• tomppa2006
        blackwomans kirjoitti:

Ainoa vaatetus mitä hän minulle hankkii,koska muiden vaatteiden suhteen minulla on oma makuni ja teen vaate ostokset itse.

Tiedäthän naista pitää hemmotella,vai onko se niin että mies hemmottelee itseään noissa valinnoissaan?

Meillä on muuten koru kielto,olen sanonut hänelle,yhtään korvakorua tai muuta korua hän ei saa ostaa.

Minulla on noita korviksia niin monet parit,samoin sormuksia kaulaketjuja,voisin olla elävä joulukuusi jos niin haluaisin.

Kuitenkin käytän niitäkin hillitysti,joten turha niitä on ostaa korurasian täytteeksi.

Sain muuten ne kaksi muuta yöpaitaa tyttäreltäni sekä äidiltäni.

...erilaisuus naisten suhteen. Olen ostanut useammallekin naiselle useita puseroita villapaidoista lähtien. Aina on onnistunut ja vaatteista on tullut paljon pidettyjä. En usko kenenkään naisen viitsivän minun mielikseni niitä kehua?

Ei se mies itseään hemmottele yöpaita valinnassaan, ne ajat on hieman nuorempien miesten huvia. Naiselleni haluaisin ostaa sellaisen yöpaidan jota hän tosiaan pitää muulloinkin, kun vaan saunapäivänä!

• Tok-Fia

vi**u niin silloin sanon sen...ei sille kukaan voi mitään...mä olenkin niin kuin pahaset jätkät:))

• tomppa2006

...ei jäänyt kenellekään epäselväksi.

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...ei jäänyt kenellekään epäselväksi.

enhän minä luonteelleni mitään voi.
        Mutta tosiasiassa en mä koko aikaa kiroile ja vi**ua loihda. Sen sanan sanon ehkä kerran vuodessa:))

• tomppa2006
        Tok-Fia kirjoitti:

enhän minä luonteelleni mitään voi.
        Mutta tosiasiassa en mä koko aikaa kiroile ja vi**ua loihda. Sen sanan sanon ehkä kerran vuodessa:))

...ei ole mikään luonteenpiirre. Se on täysin opittu asia ja siitä voi päästä eroon hyvin helposti.

• Tok-Fia
        tomppa2006 kirjoitti:

...ei ole mikään luonteenpiirre. Se on täysin opittu asia ja siitä voi päästä eroon hyvin helposti.

väittelemään...eihän.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe