Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutten paljon myöhästynytkään. Aika tarkkaan arvelin että pari tuntia oon poissa.
29.03.2006 14:35
Olen pari tuntia poissa näistä maisemista.
29.03.2006 11:26
hyvä ilmoittaa. Tai sekin auttaa jos heität jonkun kommentin johonkin ketjuun. Sekin käy ilmoituksesta.
Älä sitten kauheesti flirttaile valvojan kanssa. Ettet painu upoksiin.
29.03.2006 11:19
Kiitos ilmoituksesta. Pysyhän pinnalla :).
29.03.2006 11:14
Sellaiset säännöt on tänne laadittu. Pitää ilmoittaa poissaolot ja yleensä on hyvä ilmoittaa myös syy, onko matkoilla, lomalla, sairaana, ottaako muuten vaan hatkat vähäksi aikaa jne...
No saat anteeksi tämän kerran. Sattuuhan niitä unohduksia. Mutta jos seuraavan kerran muistaisit ilmoittaa :).
29.03.2006 11:06
Mene nyt jo hyvä mies nukkumaan. Ei ihme että olet sekaisin vatsasi kanssa.
Tää lähtee nyt ainakin unimaan. Hyvää yötä.
28.03.2006 23:39
kun toinen on lähteny, silloin on hyvä haukkua.
Joks pitää lähtee nukkumaan?
28.03.2006 23:24
Siis piti olla "pahansuisia".
28.03.2006 23:02
vaikka se saattaa joskus seisoa pannussa koko päivän. Siitäköhän se muuten johtuu että mekin ollaan välillä "pahanmakuisia".
Jos sun mahas menee kuralle, siellä on jotain vikaa. Sun pitää mennä lääkäriin.
28.03.2006 22:59
älä nyt hulluja puhu. Mitäs nyt oikein kiukkuat, pippuri?
Arvaas mitä? Mulla on liput Ricky Martinin konserttiin toukokuussa. Mitäs siihen sanot?
28.03.2006 20:35
työnnän lääppärisi sivuun jos sen yrität tehdä.
*läpsis olalle* onpa hauska nähdä sinuakin. Oot vissiin ollu kiillottamassa ja huoltamassa tankkiasi.
Joo, saa kyllä raivon partaalle nuo lehtilööpit. Etteikö muka pääministerilläkin sais olla yksityiselämää naispuolisten kanssa.
Että hävettää naisena naisten käytös levitellä noita asioita ympäristöön.
28.03.2006 17:25
tuosta ohjelmasta. Kopsaan tähän laiskuuttani kommenttini tuolta toisaalta.
Nautin täysillä tuosta "Tanssii Tähtien Kanssa"-ohjelmasta. Kädet hikoaa kun jännitän tanssijoiden puolesta. Olen aivan ymmälläni miten he oppivat niin lyhyessä ajassa noinkin hyvin nuo tanssikuviot. Ei ole muuten ihan helppoa omaksua kaikkia niitä tanssin osa-alueita.
Nauhoitan kaikki ohjelmat ja katson ne uudestaan. Loistava, upea ohjelma.
Harmi kun aina yksi pari putoaa. En haluaisi että kukaan putoaa. Haluaisin nähdä kaikki parit ohjelman loppuun asti.
Tomi Metsäketo pareineen oli tänään upea. Miten aistillista heidän tanssinsa olikaan. Miten upeasti hän pitikään daamiaan sylissään. Ah ja voih...
Olen huomannut miten monilla pareilla synkkaa toistensa kanssa sykähdyttävän upeasti.
26.03.2006 22:04
Olikos täällä tunti sitten avaus juhlista, vaikka kirjoituskisan voittajan juhlat, vaikkei se vielä selvinnytkään kuka hän oli. Tai kuka juhlii mitäkin. Pumpulipaidan avaus.
Missäs se nyt on?
Oisin tullu vähän juhlimaan.
25.03.2006 20:59
kymmenillä pienillä Aku-ankkasilla kuvioidut bokserit tai kalsarit. Ne olis varmaan tosi söpöt sulle :).
Minun silmääni ei iske miesten stringit. Kyllä hyvin istuvat ja myötäilevät bokserit on kaikkein sexyimmät.
Kyllä nauratti sun jutut tuon veitikan liikkeistä :). Boxereissa ei olis huolta siitä mistä se milloinkin kurkkaa.
25.03.2006 18:55
on oikein kivannäköiset. On todella monenkirjavia ja kuviollisia kalsareita, mutta niitähän vois ostaa vaikka hupimielessä :).
25.03.2006 18:47
on hyvät ohjeet. Lukaiseppa sieltä. Jos harrastat sättäilyä varmaan sulle helpompaa :).
25.03.2006 18:07
Ai tuollee se chatposti kulkee. Taas tiedän enemmän, kiitoksia sinulle.
Jos joskus ehtis sitä kokeilemaan.
Tässä on vaan seuraavanlainen ongelma. Tuo sättäily ei ole kovin tuttua, kun ei ole tullu sitä pahemmin harrastettua. Siihenkin tarvitsisin opastusta. Kompastuisin heti kynnyksellä. Voisihan se ainakin olla näyttävä sisääntulo.
25.03.2006 18:05
Oli ne sitten päällä päivällä tai yöllä. Mielellään kyllä säärtä myötäilevät. Eivät suinkaan ole erotiikan tappajia. Kyllä sen erotiikan tappaa ihan muut asiat.
25.03.2006 11:13
mikä on chatposti. Eikä mun postiin mitään ole tullut. Ja vaikka tuliskin, en saa niitä auki tämän postiuudistuksen jälkeen.
Nyt se on mentävä taas laiffiin asioita hoitelemaan. Mukavaa lauantaipäivää Posti-Pekalle. Laittelehan postia :).
25.03.2006 10:48
Sä olet raskaana. Lopetit tupakoinnin, etkä ota viinaa. Ihan selvä juttu. Joko saa onnitella :).
Ai taas arvasin väärin. Eihän ne mun arvaukset koskaan osu kohdalleen :(.
Aurinkoista lauantaipäivää kuitenkin ideanikkarille.
25.03.2006 10:42
53 / 93