Ja kun mä lähären, niin mä lähären ja ihan turha huutaa mun perähän!!! Pitäkää kahavinne, pahhaa se olikii ja maha meni kuralle isolla miehellä! Pertskeles notta en muut sano!
Mäkin lähren!!!
25
1251
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
voisin tehdä come-backin vaikken oo täällä juur koskaan ollukkaan.
- temppeliherra
voi vastata tuohon, kun menin jo aikaa sitten!
- Kylli.Kyllä
temppeliherra kirjoitti:
voi vastata tuohon, kun menin jo aikaa sitten!
vastailla sun puolestas kun kerran menit jo. Nii, tai ethän sä tätä näe kun olet pois. Teenkin hiljaisen vallankumouksen.
- Taku
Se lähtee. Coool.
- Tiku
Se minnekä lähde. Lupaa vaan. Ei sen lupaamisiin kande luottaa.
- Taku
Tiku kirjoitti:
Se minnekä lähde. Lupaa vaan. Ei sen lupaamisiin kande luottaa.
Jaksaa hyvin. Se on Cooool.
- MasseyFergusoN
Vaikka vasta eilen tulin. Mutta pääsenpähän tulemaan taas. Ja se on yksi elämän peruspointteja. Töissäkös sitä ollaan?
- temppeliherra
olen poissa...jäi vain hatara muisto!
- MasseyFergusoN
temppeliherra kirjoitti:
olen poissa...jäi vain hatara muisto!
Kylläpäs taas tämä traktorini tekee taas somaa jälkeä. Minkähän nimen otan seuraavaksi? Ehdotuksia?
Ps. Et sitten olekaan koomassa? - temppeliherra
MasseyFergusoN kirjoitti:
Kylläpäs taas tämä traktorini tekee taas somaa jälkeä. Minkähän nimen otan seuraavaksi? Ehdotuksia?
Ps. Et sitten olekaan koomassa?nimi, minä tunnistan sinut lopulta aina...
- MasseyFergusoN
temppeliherra kirjoitti:
nimi, minä tunnistan sinut lopulta aina...
mr Temple, et tunnista kummiskaan. Minä olen nimittäin hyvin muuntautumiskykyinen.
- temppeliherra
mr Temple, et tunnista kummiskaan. Minä olen nimittäin hyvin muuntautumiskykyinen.
kyllä minä sinut tunnistan! Mutta muuntautumiskykysi on kieltämättä ihailtaa!
- MasseyFergusoN
temppeliherra kirjoitti:
kyllä minä sinut tunnistan! Mutta muuntautumiskykysi on kieltämättä ihailtaa!
Haksahdit taas, rakas veljeni.
- Äidin sydän
Haksahdit taas, rakas veljeni.
on aivan ihailtava symbioosisuhde. Veikkaisin, että todella olette joka hetki perillä, että "hän tietää...ja rakastatte kovin toisianne, niin että käytte yhdessä ain, käytte aina rinnakkain, eikö vain?
Onnea suhteellenne, ihailen moista uskollisuutta! - MasseyGergusoN
Äidin sydän kirjoitti:
on aivan ihailtava symbioosisuhde. Veikkaisin, että todella olette joka hetki perillä, että "hän tietää...ja rakastatte kovin toisianne, niin että käytte yhdessä ain, käytte aina rinnakkain, eikö vain?
Onnea suhteellenne, ihailen moista uskollisuutta!Symbioosi on puoleltamme fyysisten olinpaikkojemme erilaisuuden ja siviilisäätyjemme vuoksi poissuljettu. Puhuisinkin mieluummin freud. lipsahduksesta ja sielun veljeydestä noiden sijaan.
Ja sitä paitsi ystävyytemme on niin uusi, koska olen ihan uusi tällä palstallakin. Ja haen erehtymätöntä, persoonallista tyyliäni. Kaiken aikaa tosin, näemmä. - temppeliherra
MasseyGergusoN kirjoitti:
Symbioosi on puoleltamme fyysisten olinpaikkojemme erilaisuuden ja siviilisäätyjemme vuoksi poissuljettu. Puhuisinkin mieluummin freud. lipsahduksesta ja sielun veljeydestä noiden sijaan.
Ja sitä paitsi ystävyytemme on niin uusi, koska olen ihan uusi tällä palstallakin. Ja haen erehtymätöntä, persoonallista tyyliäni. Kaiken aikaa tosin, näemmä.meeeee, ei enäääää...olen ratkaisut vaikean yhtälööööön ei hämäys toimi eiiiii tää on mun oma biisi!
- Isoäitikkä
temppeliherra kirjoitti:
meeeee, ei enäääää...olen ratkaisut vaikean yhtälööööön ei hämäys toimi eiiiii tää on mun oma biisi!
kanssasi, nuorimies!
vaikka se saattaa joskus seisoa pannussa koko päivän. Siitäköhän se muuten johtuu että mekin ollaan välillä "pahanmakuisia".
Jos sun mahas menee kuralle, siellä on jotain vikaa. Sun pitää mennä lääkäriin.- temppeliherra
se on haukkua toisen mahaa, kun toinen on lähteny...
temppeliherra kirjoitti:
se on haukkua toisen mahaa, kun toinen on lähteny...
kun toinen on lähteny, silloin on hyvä haukkua.
Joks pitää lähtee nukkumaan?- temppeliherra
Mariet kirjoitti:
kun toinen on lähteny, silloin on hyvä haukkua.
Joks pitää lähtee nukkumaan?en tarvitse unta...en ole levännyt 3 vuoteen ja taidan olla sekaisin vatsani kanssa?
temppeliherra kirjoitti:
en tarvitse unta...en ole levännyt 3 vuoteen ja taidan olla sekaisin vatsani kanssa?
Mene nyt jo hyvä mies nukkumaan. Ei ihme että olet sekaisin vatsasi kanssa.
Tää lähtee nyt ainakin unimaan. Hyvää yötä.
- on pimeetä
Jääköön pimeys sinne. Huomenna taas.
- Taikis
minnekkään, lupasit ikuisen talven :)) Kummasti on muuten lunta sadellut viime aikoina.......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533