Duckki on seuraillut mielenkiinnolla sitä "tanssii tähtien kanssa". Hienosti ovat oppineet kaikki. Mutta ... olettekos huomanneet mitään muuta? No, ainakin kolme selvää romancea alulla tai kenties hyvässä vauhdissa jo? :D Enpä mainitse nimiä, olette varmaan itsekin panneet merkille kaikenlaista jännää ;) Sitä se "tanssiharjoittelu" teettää, hehe?
D. "limbo italiano" Duckki :P
Telkun tanssikilpailu
13
1450
Vastaukset
tuosta ohjelmasta. Kopsaan tähän laiskuuttani kommenttini tuolta toisaalta.
Nautin täysillä tuosta "Tanssii Tähtien Kanssa"-ohjelmasta. Kädet hikoaa kun jännitän tanssijoiden puolesta. Olen aivan ymmälläni miten he oppivat niin lyhyessä ajassa noinkin hyvin nuo tanssikuviot. Ei ole muuten ihan helppoa omaksua kaikkia niitä tanssin osa-alueita.
Nauhoitan kaikki ohjelmat ja katson ne uudestaan. Loistava, upea ohjelma.
Harmi kun aina yksi pari putoaa. En haluaisi että kukaan putoaa. Haluaisin nähdä kaikki parit ohjelman loppuun asti.
Tomi Metsäketo pareineen oli tänään upea. Miten aistillista heidän tanssinsa olikaan. Miten upeasti hän pitikään daamiaan sylissään. Ah ja voih...
Olen huomannut miten monilla pareilla synkkaa toistensa kanssa sykähdyttävän upeasti.- on ilmassa : )
Muutamilla pareilla ; )
Aluksi ajattelin etteihän tämä ohjelma voisi olla
mielenkiintoinen, mutta toisin kävi...
Nyt vakavissani harkitsen tanssikurssille menoa,
jospa siellä olis säpinää ja sutinaa tiedossa... ; )) - MysNa
olen tehnyt saman havainnon, mutta ajattelin sen johuvan siitä, että itselläni on silmät niin täynnä "kevättä" ;))
Ohjelma, jota mielellään katsoo, se on mielenkiintoinen jännittävä ja tarjoaa runsaasti silmänruokaa. - suhteet kunnossa
Älä näe enempää kuin mitä TV näyttää. Ovathan he kaikki esiintyjiä ja tunteilla pelaajia.
Älä heti arvaile! saako kehua itteensä...mä olen tanssi skapoissa voittanut palkontojakin....hä hää siis oikeita..:))..jivessä...mulla kyllä silloin vaki pari oli...vaan nyt runko jäykkä ei taivu enään kuin ennen...
- oranssikisuli
suosikkitanssi lattareissa chat,chat, kai
lavatansseissa jive, määkis oon harrastanu
sitäkin, ja sitä uutta lajii pyöritä,pyöritä
kunnes kupsahat
- Sani
Jussi Väänänen, joka eilen putosi, on Katja Koukkulan kanssa pari.
Sen lisäksi, että tanssivat yhdessä.
Ja nyt sitten Katjan ja Jonen yhteistä 'kemiaa' ylistetään joka kerta. - oranssikisuli
1. metsäketo vie vihille tän upeen tanssiopen
kesään mennessä, jos ei vihille, nis melekeen,
.... päättele siitä.
ja keke ja blondi on jo harrastaneet sitä,
näkyy amstrongin kielenlipomisen liikkeistä?
duck, mitäs tykkäät arveluista?
t. oranssikisuli- Mobiili
Monessakin ketjussa on moitittu kuinka Kristiina oli eilen tympeä jne.
Hän menetti ainoan poikansa ja saatan tietää missä. Järkyttävä onnettomuus tai sitten...
Ei ole aina kaikki miltä näyttää. Ihme, että hän pystyi suoriutumaan illan ohjelmasta. Voimia ja kestämistä suuressa surussa. - Don-Duck
Tämä Metsäkedon ope. Ihan valmista :D Onhan muuten aika näyttävä pari? Nikulankin olemus niin kovin hauskasti "hämillisen touhukas" ;) Saas nähdä mitä kaikkea tulee tapahtumaan? Kekehän on naimisissa ... toisaalta voihan se silti olla ihastunut? Siis tanssimiseen ;)
D. "hidas piisi kielen pistää lipomaan" Duckki ;P
- jpntar
noita romansseja pakkaa syntymään kun on miehiä ja naisia yhdessä...:))))...
- hihhii
muukin, olisi mennyt viritettyyn ansaan.
Taitaa kuulua ohjelman formaattiin tuo lemmenparien muodostuminen. Eihän sillä ohjelmalla muuten niin suuria katsojalukuja kerättäsi......- bluepoem
.on esiintynmisen ammattilaiset, joiden tekeminen ja tunteet on niin ku tallinnassa. Mutta jos ilta-lehti heille pienen boonuksen lupaa,, niin mikä ettei??
Nikula ei osaa tanssia mutta kukas sen uskaltas pudottaa,, lehdet väittäs että olis kosto idols-tuomaroinnista.
Että sellasta mä oon huomanu että, helpot media tyypit etenee ilman tanssitaitoa.
Mutta saa tuo minulle ;))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533