Lähden suksiin huitsin vitjaan. Moro.
P.s. vien mukanani muutaman muunkin.
Mulle riitti tää palsta
32
2182
Vastaukset
- bag_gie
varmaan löytyy hyvä syy.
Näkemiin sitten älä nyt hulluja puhu. Mitäs nyt oikein kiukkuat, pippuri?
Arvaas mitä? Mulla on liput Ricky Martinin konserttiin toukokuussa. Mitäs siihen sanot?- Ak:n lapio
Riittää aika hyvin. Ja jos ei riitä, käyn känisemässä ohjetta sekä opastetta toisilla palstoilla.
- gustaava
Olen kierrellyt näitä palstoja jonkin aikaa ja ihmetellyt sitä kun useampi tuntuu olevan toisten nikkien kirjoituksiin tyytymätön.
Mistähän tuollainen johtuu.
Nämä palstathan, ja tänne kirjoittamiset pitäisi olla ajanvietettä ja vastusta tavalliselle arkielämälle mutta ei siltä tunnu.
Huitsin Nevadaan móni lähtee ja kai sitten taas palaa toisella nikillä takaisin.
Ei pystytä poiskaan olemaan, vaan täytyy kuitenkin tulla moikkaamaan kavereita.
En kyllä yhtään ihmettele jos joskus tympääntyy, sillä omassa persoonassanikin huomaan samoja piirteitä.
Kuitenkin kun samalla palstalla kirjoittelee tulee nikit tuntemaan kuten olisivat jo hyviäkin tuttuja, eikä heitä sovi täysin unohtaa.
Niin, ja vielä täytyy päästä oma mielipiteensä asioista sanomaan vaikka kuinka olisi "kypsynyt" toisten mielipiteisiin.
Eikö ole näin? - norM ix evk
...tällepäivälle. Lähden kiskoon unta palloon. Moro.
PS vien mukanani muutaman munkin. - jääkööt
kellariin. Mutta taitaa olla aika mennä unille, tämä päivä ei oikein purrut. Huomenna taas.
- Postineiti
*tarttuu turhista kädestä* Mennään vaan mut käydään joskus kylässä, ok? :)
- Jermu
olitpas ilkeällä tuulella...Millois tuut takaisin?
- MennenTullen
Ajattelit sitten ilmoittaa?Pitääkö aina ilmoittaa kun lähtee?En tiennyt sitä.Antakaa anteeksi kun olin reilun viikon pois ilmoittamatta.
- Puhurix
sä sen anteeksi. Me huomattiin se kyllä.
Sellaiset säännöt on tänne laadittu. Pitää ilmoittaa poissaolot ja yleensä on hyvä ilmoittaa myös syy, onko matkoilla, lomalla, sairaana, ottaako muuten vaan hatkat vähäksi aikaa jne...
No saat anteeksi tämän kerran. Sattuuhan niitä unohduksia. Mutta jos seuraavan kerran muistaisit ilmoittaa :).- MennenTullen
Mariet kirjoitti:
Sellaiset säännöt on tänne laadittu. Pitää ilmoittaa poissaolot ja yleensä on hyvä ilmoittaa myös syy, onko matkoilla, lomalla, sairaana, ottaako muuten vaan hatkat vähäksi aikaa jne...
No saat anteeksi tämän kerran. Sattuuhan niitä unohduksia. Mutta jos seuraavan kerran muistaisit ilmoittaa :).Ilmoitan nyt että minulla saattaa tulla ykskaks lähtö uimahalliin ettette sitten ihmettele.Voi mennä sitten taas päiviä ennen kuin taas tulen?En ole hukkunut kuitenkaan jos minusta ei kuulu. :)
MennenTullen kirjoitti:
Ilmoitan nyt että minulla saattaa tulla ykskaks lähtö uimahalliin ettette sitten ihmettele.Voi mennä sitten taas päiviä ennen kuin taas tulen?En ole hukkunut kuitenkaan jos minusta ei kuulu. :)
Kiitos ilmoituksesta. Pysyhän pinnalla :).
- MennenTullen
Puhurix kirjoitti:
sä sen anteeksi. Me huomattiin se kyllä.
Kyllä olette tarkkoina. ;)
- MennenTullen
Mariet kirjoitti:
Kiitos ilmoituksesta. Pysyhän pinnalla :).
Onhan siellä niitä valvojia jos vaikka haukkaan vahingossa desin vettä kitusiin.Pitääkö ilmoittaa erikseen sitten kun taas tulen vai miten sen kanssa toimitaan? =)
MennenTullen kirjoitti:
Onhan siellä niitä valvojia jos vaikka haukkaan vahingossa desin vettä kitusiin.Pitääkö ilmoittaa erikseen sitten kun taas tulen vai miten sen kanssa toimitaan? =)
hyvä ilmoittaa. Tai sekin auttaa jos heität jonkun kommentin johonkin ketjuun. Sekin käy ilmoituksesta.
Älä sitten kauheesti flirttaile valvojan kanssa. Ettet painu upoksiin.- Puhurix
MennenTullen kirjoitti:
Kyllä olette tarkkoina. ;)
Me pidettiin sulle tota tuolia vapaana kyllä. Tules nyt kahville ni mä tarjoan pitkoa.
- MennenTullen
Puhurix kirjoitti:
Me pidettiin sulle tota tuolia vapaana kyllä. Tules nyt kahville ni mä tarjoan pitkoa.
Ei parane montaa kuppia ryystää ennen polskimista. ;)
- MennenTullen
Mariet kirjoitti:
hyvä ilmoittaa. Tai sekin auttaa jos heität jonkun kommentin johonkin ketjuun. Sekin käy ilmoituksesta.
Älä sitten kauheesti flirttaile valvojan kanssa. Ettet painu upoksiin.Tuttuja kun ollaan. ;)
- Puhurix
MennenTullen kirjoitti:
Ei parane montaa kuppia ryystää ennen polskimista. ;)
että pullakaan on hyväksi ennen molskahdusta. Haluatko, että haen sulle ruisleipää?
- MennenTullen
Puhurix kirjoitti:
että pullakaan on hyväksi ennen molskahdusta. Haluatko, että haen sulle ruisleipää?
Porealtaassa ei niitä ilmavaivoja huomaisi mutta se haju mikä siitä sen jälkeen lähtee niin voi olla ettei hyvä seurustelun kannalta.
- MennenTullen
Mariet kirjoitti:
Olen pari tuntia poissa näistä maisemista.
Eli n. 13.30 olet takaisin.
- Puhurix
MennenTullen kirjoitti:
Porealtaassa ei niitä ilmavaivoja huomaisi mutta se haju mikä siitä sen jälkeen lähtee niin voi olla ettei hyvä seurustelun kannalta.
että liiallinen kahvi kans haittaa seurustelua. Varsinkin noin niinku romantiikkamielessä.
- Puhurix
Mariet kirjoitti:
Olen pari tuntia poissa näistä maisemista.
Kellokortti napsahti.
- MennenTullen
Puhurix kirjoitti:
Kellokortti napsahti.
Takaisintulosta ei mitään hajua.
- Puhurix
MennenTullen kirjoitti:
Takaisintulosta ei mitään hajua.
olis leimasin. Paljastapa pakaras!
MennenTullen kirjoitti:
Eli n. 13.30 olet takaisin.
Mutten paljon myöhästynytkään. Aika tarkkaan arvelin että pari tuntia oon poissa.
Puhurix kirjoitti:
Kellokortti napsahti.
Enkö olekin tarkka tyttö. Olen hyvin säntillinen, noin yleensä. Pari tuntia on mun asteikolla 2-3 tuntia. Silleen liukuva aika :).
- Puhurix
Mariet kirjoitti:
Enkö olekin tarkka tyttö. Olen hyvin säntillinen, noin yleensä. Pari tuntia on mun asteikolla 2-3 tuntia. Silleen liukuva aika :).
on hyve. Jatka samaan malliin.
- Taikis
meilläpäin se on huitsin nevada :))
mikäs se nyt mättää??? - bag_gie
teitä on montakin kerännyt kuppinsa kaffehuoneen hyllyltä. Meinasin vaan että onkos kuis pal vähemmän tiskattavaa...
duupiduu
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543