Hyvä aloittaa tää jauhanta heti näin aamutuimaan, ihan arkunkantajan iloksi. Aamun ensimmäinen vanha fraasi kuuluukin seuraavasti:
"Idealisti. Hän on poistanut kaksipuolisuuden. Hän ei keskustele: hän esittää, aivopesee, kieltää, vakuuttaa, tuomitsee. Hän kutsuu toisia tovereiksi, mutta hän ei koskaan puhu heille: hän puhuu idealleen. - Octavio Paz"
Josta päästäänkin sujuvasti aiheeseen 'idea'. Minulla on idea. Keskustellaan näin viikonlopun kunniaksi viikonlopusta ja vaikkapa alkomahoolista, ym tosi paheista. Itsehän olen luonnollisesti kuivin suin ja tyydyn katselemaan teidän soperruksianne heti aamusta lähtien. Toki joudun poistumaan koneen äärestä välillä, mutta pyrin roikkumaan uhkarohkeasti tässä.
Illan ja yön lörpötykset voittekin heittää tähän, niin voin sitten huomenna poistaa koko roskan, niin kukaan ei jää katumaan, mitä tulikaan suustaan päästettyä.
Nyt aamupalan tekoon.
Lauantaiaamu
5
519
Vastaukset
- puuttuvat
kokonaan nuo paheet. Pitänee palata katsomaan aiheita sitten ensi viikon alussa.
- turhaNtärkee
Paheet ne puuttuvat minultakin. Tervetuloa ensi viikon alussa.
Sä olet raskaana. Lopetit tupakoinnin, etkä ota viinaa. Ihan selvä juttu. Joko saa onnitella :).
Ai taas arvasin väärin. Eihän ne mun arvaukset koskaan osu kohdalleen :(.
Aurinkoista lauantaipäivää kuitenkin ideanikkarille.- turhaNtärkee
...päin mäntyä! Tai no, saihan se Neitsyt Mariakin Jeesuksen. Ulkona on tosi mahtava ilma, pitää varmaan poikkee hurtan kanssa lenkillä, mutta ei vielä. Emmä vielä jaksa. :D
- Uppis
turhaNtärkee kirjoitti:
...päin mäntyä! Tai no, saihan se Neitsyt Mariakin Jeesuksen. Ulkona on tosi mahtava ilma, pitää varmaan poikkee hurtan kanssa lenkillä, mutta ei vielä. Emmä vielä jaksa. :D
vinkeet kuin minulla, että pakko se on mennä ulos kolme kertaa päivässä, kun on koiran hommannut. Mutta positiivisessa mielessä loistava ostos olikin. Ihan pääsi peräti laihtumaankin ;DD
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691