Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
miehet söpöjä saa ulkonäöltään olla. Mitä rumempi sen seksikkäämpi. Ja vähän kaljuakin saa olla ja sänkitukka.
*suukottaa hellästi Jermun paljasta päälakea* ;)
Aaaargh... rakas, kiltti, suloinen koiralemmikkini oli löytänyt huulipunani silläaikaa kun olin päivällä ostoksilla, ja punannut sillä huuliaan, vedellyt sitä pitkin mattoa ja piirtänyt sillä sohvan.
Mikä parku syntyi kun tuon sotkun näin.
*alkaa parkua uudestaan*
04.12.2005 21:16
Näin se on Jermu, kaikkea on naisten yritettävä. Jos ei mitään yritä ei mitään saakaan. Senkin söpö pehmolälläri.
03.12.2005 19:38
Nii, on se kumma minne se Jermu ikinä meneekin kaikki muuttuu heti tseksipalstaksi. Ei ihme että mies menee vähän sekaisin ja pakenee välillä piiloon.
(Psst Jermu, ethän suutu vaikka sua vähän kiusin).
Täytyy toivoa ja uskoa että kaikki kadonneet tulee takaisin, MillaN, Tähtis, Zeikku, Rudi, Masse, Jokiset, Marion, Waffen, NorMix, hurlumi, koltis, Rosmariina, voi ihme ketäs muita hukkuneita niitä olikaan...
03.12.2005 19:13
Vaikka olenkin optimisti, siis toiveikas, valoisa, näen monissa asioissa hyviä puolia, tulevaisuuteen uskova, niin välillä tulee tunne ettei toiveet toteudu. Kai ne toiveet ja haaveet on liian suuria.
Kuuban matka on haaveissa, mutta tiedän ettei se koskaan toteudu. Myöskään tuo tulevaisuuden jouluhaave tuskin toteutuu.
Tyttären terveyden toivon ja uskon tästä vielä paranevan. Kokeita ja tutkimuksia on tehty niin paljon ja kuukauden päästä on vielä spesialistilääkärin vastaanotto, että eiköhän se siitä.
"-saatko yleensä sen, mitä toivot, vai sen, mitä ansaitset saada"? Tässä olen vähän kysymysmerkkinä, en osaa tuohon sanoa mitään. Ehkä en ymmärtänyt kysymystä.
02.12.2005 13:51
Anteeksi kun poistin viestini, tarkoitus oli vähän korjata sitä. Mutta onnistuin sen hävittämään vaikka kopioin sen toiselle selaimelle.
02.12.2005 10:25
Tuo on yksi tukkiksen helmiä.
01.12.2005 20:25
Luulin että Jermu vahtii tankkiaan haukan tavoin ettei sinne ainakaan naiset pääse. Onkohan Jermulla hetkeksi ote herpaantunut kun me pussattiin :).
Tankkiin pääsee vaan hyvät tappeluskaverit, kuten esim. Judge ja Romunen :).
01.12.2005 11:39
tullut hankittua joulukalenteria ja nuoriso hankkii itse aina suklaakalenterit, ei ne halua muunlaisia :(. Kuvakalenterit olis paljon jännempiä, ei tiedä etukäteen mikä kuva sieltä paljastuu.
Itse ajattelin tuossa viikonloppuna penkoa joulukoristeet esiin. Jokohan jouluvaloja vois laittaa ikkunoihin, en nimittäin ole vielä täälläpäin niitä nähnyt? Ettei nyt naapurit kauheesti alkaisi päivitellä jos laitan tänään kynttilät ikkunoihin ja pari tähteä. Ei, en taida kuitenkaan vielä laittaa.
Kohta lähden jouluostoksille kun saan ensin pyykit narulle.
01.12.2005 11:32
Sietääkin pötkiä karkuun kun Jermulle jöpötyksestä puhut.
30.11.2005 16:14
Et voi olla noin julma. Jos on pakko päästä pakoon näitä hurjia juttuja niin se tankki ois hyvä paikka. Ei sulla mitään hätää siellä olis meidän kanssa.
*toinen suukko huulille*
30.11.2005 15:32
Niin, ihan vaikuttaa nyt dominajutuilta nää piiskaamiset sun muut läpsimiset täältä. Mahtuuks sinne sun tankkiin montakin. Jos täällä paisuu jutut kovin levottomiksi, pääsis sinne pakoon.
*antaa suukon Jermun niskaan* *muiskis*
30.11.2005 15:25
luigihäiriö sulla :).
Vieläkö sukat on jalassa tuon puhelun jälkeen?
Harmi että sun jouluvaloille kävi noin. Kai nyt uudet ostat. Mitä se kesä olisi ilman jouluvaloja.
Ei se Jermu ole meille vastannut ollaanko me näillä asijattomilla viesteillä skabassa mukana.
30.11.2005 14:39
joita on vaikeampi lähestyä kuin toisia. Vaikka itse lähestyn ihmisiä rohkeasti joskus joutuu huomaamaan että pitää olla varautuneempi.
Ihan tuntemattoman seuraan on vähän vaikeampi lyöttäytyä, vaikka sekin onnistuu :).
Itsestäni olen kuullut että seurassani on helppo olla, hymyilen ja olen kuulema ystävällisen oloinen. Ja olen siinä tilanteessa ikäänkuin läsnä.
Jos keskustelu on ikävän tuntuista vaikkapa esim. työkaverin mollaamista, silloin yritän luistaa tilanteesta.
Minua saa koskettaa ja itsekin kosketan. Halata saa ja halaan itsekin. Ystävien kanssa halataan kun tavataan. Onnitellessa halaan. Työpaikalla halataan. Mutta ymmärrän jos se ei kaikilta luonnistu. Minulla on vanhempi sisko joka ei halunnut halata, mutta nykyään halaa ja rutistaa oikein kunnolla. Sanoi että hän on oppinut sen minulta.
30.11.2005 14:02
Vastaan minäkin kohta, hetkonen vaan.
30.11.2005 12:51
Tää nyt oli ihan asijaton viesti. Sullahan se lukihärö on ;).
Mitäs muuta kuuluu? Jouluvalot palaa kesät talvet, eikö ;)?
30.11.2005 10:58
Sulla on kuitenkin ollu onni aina löytää kännykkäsi vaikka sen hukkaatkin :). Älä vaan koskaan jätä sitä äänettömäksi. Helpottaa kummasti löytymistä kun kuulee sen soittavan Runawayta.
30.11.2005 10:55
Voihan nenä, aikamoinen tuuri kyllä kävi kaverillasi että lompakko säilyi tuon matkan auton katolla.
Kännykän pysymisestä katolla ei liene toivoa.
30.11.2005 10:43
Onkos Jermu eksynyt tänne seksipalstalle?
30.11.2005 10:37
Sulla pitäis olla joku kaulapussi missä sitä kännykkää kuljettelet. Joku kerta varmasti sen muuten hukkaat.
Minä laskin kerran kännykän auton katolle kun pakkasin autoon tavaroita. Lähdin ajamaan enkä muistanut kännykkää katolla. Sinne jonnekin pöpelikköön tien varrelle se taisi lentää ja sinne se hukkui. Ei enää löytynyt :(.
29.11.2005 22:57
Eipäs karata mihinkään *lukitsee kahvilan ovet*.
Älä loukkaannu, aina sattuu väärinymmärryksiä.
Kyllä kutsuu kahvilan ovet sinuakin, nyt ne on vaan hetkellisesti lukossa ettet karkaa mihinkään :).
29.11.2005 22:26
66 / 93