mahdollisimman pian soivaan kännykkään tai saapuvaan viestiin? Oma käytäntöni näyttää lipsuneen siitä mitä toiset minulta odottavat, koska löysin äsken puhelimestani lauantaina lähetetyn viestin johon olisi pitänyt vastata saman tien.
Onko tapananne
12
518
Vastaukset
niin pian kuin mahdollista. Olen kuullut että aikamoisen riidan ja mökötyksen saa aikaan jos ei tekstareihin tai sähköpostiin säädyllisen ajan kuluessa vastaa :).
Hävettää tunnustaa - mutta joka puheluun ei tule aina vastattua.- mökötys
tästäkin olla tulollaan, mutta sain luullakseni sentään tilanteen pelastetuksi. Selitykseni oli että kun on työnumero ei sitä tule niin innokkaasti viikonloppuna seuranneeksi.
Mutta ei sitä muutenkaan jaksa enää hypätä joka puhelun ja tekstarin perään. Jäähän niistä tieto puhelimeen, voi ottaa yhteyttä silloin kun itsellekin paremmin sopii. mökötys kirjoitti:
tästäkin olla tulollaan, mutta sain luullakseni sentään tilanteen pelastetuksi. Selitykseni oli että kun on työnumero ei sitä tule niin innokkaasti viikonloppuna seuranneeksi.
Mutta ei sitä muutenkaan jaksa enää hypätä joka puhelun ja tekstarin perään. Jäähän niistä tieto puhelimeen, voi ottaa yhteyttä silloin kun itsellekin paremmin sopii.kun selvisit pälkähästä. On mullakin joskus ihan vahingossa ja kiireessä jääny vastaamatta.
Sitten on eräs ystävätär joka lähettelee viestejä kännyyn ja sähköpostiin jatkuvasti, en millään ehdi aina niitä kommentoimaan. Joskus myöhemmin sitten pahoitellen niihin vastaan.
- Jermu
Puheluita ja viestejä tulee koko ajan ja joskus ei vaan jaksa niihin vastailla. Nykyään en edes ota puhelinta mukaan joka paikkaan, niinkuin ennen..Murroskausi...?
- merli¤
kännykkään vastaan,mikäli kerkiän.Hakemiseen menee aikaa...uskomatonta miten vaikeaa on joskus äänen perusteella paikantaa soivaa puhelinta.
Aika huoletonna kuljettelen kännykkää ja ajatuksissani lasken mihin sattuu...saunalla pesuaine korissa,maustehyllyssä sohvapatjojen välissä,puunkantokorissa,pinnasängyssä,auton katolla ja konehuoneessa...:)
Viesteihin oon vähän laiskistunut vastaamaan ja oon saanut kuullakkin siitä.Pikkusen kieltämättä ärsyttää jos tuttu esim. laittaa viestin että tulen hakeen sua kuudelta...tuntuu typerältä kuitata se vastaamalla pelkästään ok.Voishan siihen tietysti jaaritella koko rahan edestä ilmoista tai jostain:)
Oikeestaan ois järkevämpää soittaa tuommonen asia.
Oon tutuille sanonutkin että kokeilisivat eka soittaa ja sitte jos ei saa kiinni, niin täräyttää viestillä:)Sulla pitäis olla joku kaulapussi missä sitä kännykkää kuljettelet. Joku kerta varmasti sen muuten hukkaat.
Minä laskin kerran kännykän auton katolle kun pakkasin autoon tavaroita. Lähdin ajamaan enkä muistanut kännykkää katolla. Sinne jonnekin pöpelikköön tien varrelle se taisi lentää ja sinne se hukkui. Ei enää löytynyt :(.- kävi sitten
Mariet kirjoitti:
Sulla pitäis olla joku kaulapussi missä sitä kännykkää kuljettelet. Joku kerta varmasti sen muuten hukkaat.
Minä laskin kerran kännykän auton katolle kun pakkasin autoon tavaroita. Lähdin ajamaan enkä muistanut kännykkää katolla. Sinne jonnekin pöpelikköön tien varrelle se taisi lentää ja sinne se hukkui. Ei enää löytynyt :(.Parempi tuuri oli kaverilla joka kerran jätti samalla tavalla lompsan autonsa katolle. Oli vielä paikallaan kolmenkymmenen kilometrin ajon jälkeen.
- merli¤
Mariet kirjoitti:
Sulla pitäis olla joku kaulapussi missä sitä kännykkää kuljettelet. Joku kerta varmasti sen muuten hukkaat.
Minä laskin kerran kännykän auton katolle kun pakkasin autoon tavaroita. Lähdin ajamaan enkä muistanut kännykkää katolla. Sinne jonnekin pöpelikköön tien varrelle se taisi lentää ja sinne se hukkui. Ei enää löytynyt :(.On kokeiltu...mutta joka kerta kun kirjotan viestiä tai naputtelen numeroita on pakko riisua pussista pois.Ei onnistu pussin kans ja sitten puhelun tai viestin jälkeen lasken kännykän...ei pussiin vaan hukkaan:D
Puhelun tullessa käsi haparoi tyhjää pussia ja kännykkä soittaa Runawayta jossain haun takana:) kävi sitten kirjoitti:
Parempi tuuri oli kaverilla joka kerran jätti samalla tavalla lompsan autonsa katolle. Oli vielä paikallaan kolmenkymmenen kilometrin ajon jälkeen.
Voihan nenä, aikamoinen tuuri kyllä kävi kaverillasi että lompakko säilyi tuon matkan auton katolla.
Kännykän pysymisestä katolla ei liene toivoa.merli¤ kirjoitti:
On kokeiltu...mutta joka kerta kun kirjotan viestiä tai naputtelen numeroita on pakko riisua pussista pois.Ei onnistu pussin kans ja sitten puhelun tai viestin jälkeen lasken kännykän...ei pussiin vaan hukkaan:D
Puhelun tullessa käsi haparoi tyhjää pussia ja kännykkä soittaa Runawayta jossain haun takana:)Sulla on kuitenkin ollu onni aina löytää kännykkäsi vaikka sen hukkaatkin :). Älä vaan koskaan jätä sitä äänettömäksi. Helpottaa kummasti löytymistä kun kuulee sen soittavan Runawayta.
- merli¤
Mariet kirjoitti:
Sulla on kuitenkin ollu onni aina löytää kännykkäsi vaikka sen hukkaatkin :). Älä vaan koskaan jätä sitä äänettömäksi. Helpottaa kummasti löytymistä kun kuulee sen soittavan Runawayta.
Ajattelin poiketa lukaisemassa kiireesti...kohta alkaa Baskervillen koira...tykkään katsoa sen aina uudestaan ja uudestaan:)
Totta,kertaakaan en ole lopullisesti hukannut kännykkää*koputtaa puuta*.En ole tilannut kuin kaksi soittoääntä ja toinen on...Easy living:D
- Marion.T
ja toinen saa soida jos mulla on jotakin tärkeetä tekemistä, tekstiviestejä en edes lue. Mä olen kauhea ihminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801542Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141014Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot140680- 53664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 76639