Niin justiinsa, sellainen tästä on tullut näin joulun alla. Hävetkää, senkin porho-pirkot, niiin.
Tälläinen tavallinen Jermu vaan pikkuisen käy pakastimelta lainaamassa joulueväitä, (jotka tarpeettomina varmaankin vanhentuvat, koska vappuahan tässä kovasti odotellaa), niin heti tukistellaan.
Entäs eilen sitten..Niin justiinsa, eilenkin vaan pieksettiin raipalla takamukseen ja sitten pussailtiin ja halailtiin...Senkin tseksistiset kevytkenkäiset naikkoset, etten pahemmin nyt sanoisi. Perskeles...Onneksi on tankissa tankki täynnä, perskeles!
Väkivaltainen tseksipalsta
14
801
Vastaukset
Niin, ihan vaikuttaa nyt dominajutuilta nää piiskaamiset sun muut läpsimiset täältä. Mahtuuks sinne sun tankkiin montakin. Jos täällä paisuu jutut kovin levottomiksi, pääsis sinne pakoon.
*antaa suukon Jermun niskaan* *muiskis*- Jermu
Tänne tankkiin ei sulloudu tseksikkäitä ja tseksinnälkäisiä pimatsuja, kyllä se on jämpti näin.(Heti vaan pussaillaan..on tää mennyt ihan mahottomaksi)
Jermu kirjoitti:
Tänne tankkiin ei sulloudu tseksikkäitä ja tseksinnälkäisiä pimatsuja, kyllä se on jämpti näin.(Heti vaan pussaillaan..on tää mennyt ihan mahottomaksi)
Et voi olla noin julma. Jos on pakko päästä pakoon näitä hurjia juttuja niin se tankki ois hyvä paikka. Ei sulla mitään hätää siellä olis meidän kanssa.
*toinen suukko huulille*- Jermu
Mariet kirjoitti:
Et voi olla noin julma. Jos on pakko päästä pakoon näitä hurjia juttuja niin se tankki ois hyvä paikka. Ei sulla mitään hätää siellä olis meidän kanssa.
*toinen suukko huulille*Mitäs mä sanoin. Laajakaistojen tseksipetoja oletten kaikki.
- lyytikaisa
Jermu kirjoitti:
kun minä pimeessä eksyin ja hakeuduin sateen suojaan, vissiin istun täällä tankin peränurkassa....tytööööt tänne mahtuu...;D
lyytikaisa kirjoitti:
kun minä pimeessä eksyin ja hakeuduin sateen suojaan, vissiin istun täällä tankin peränurkassa....tytööööt tänne mahtuu...;D
Luulin että Jermu vahtii tankkiaan haukan tavoin ettei sinne ainakaan naiset pääse. Onkohan Jermulla hetkeksi ote herpaantunut kun me pussattiin :).
Tankkiin pääsee vaan hyvät tappeluskaverit, kuten esim. Judge ja Romunen :).
- puhuri
Kirjoitan lyhyesti koska en voi istua sattuneesta syystä. Ai niin pakko rasvata rohtuneet huuletkin. Tankissa tankki täynnä mitä?
- Jermu
sillä se kulkee, lutoniinilla. Tankissa on sitten konjakkia ja humidorissa sikareita. Jos tulee kylmä, niin sitten voi pakkasnesteenä käyttää Calvadosia kaakaon kanssa.
Piparit, jouluruuat ja sen sellaiset on pöll..siis lainattu Taikikselta ja perskeles Zeikkuliinix, kun teki oharit sen rosollin kanssa. Harmittaa vieläkin. Sinapit on ja siispä jouluinen tankkireissu voi alkaa. - puhuri
Jermu kirjoitti:
sillä se kulkee, lutoniinilla. Tankissa on sitten konjakkia ja humidorissa sikareita. Jos tulee kylmä, niin sitten voi pakkasnesteenä käyttää Calvadosia kaakaon kanssa.
Piparit, jouluruuat ja sen sellaiset on pöll..siis lainattu Taikikselta ja perskeles Zeikkuliinix, kun teki oharit sen rosollin kanssa. Harmittaa vieläkin. Sinapit on ja siispä jouluinen tankkireissu voi alkaa.mä leivon jotain sulle?
- merli¤
nyt Jermu mutta..*kapsahtaa kaulaan ja halaa,pörröisten hiusten kutitellessa Jermun nenää ja silmiä*...mulla on nyt niin pirskatin kiire tekeen yks duuni etten kerkiä kirjoitella mutta halamaan aina ehtii;D
- Marion.T
Naiset on hirveitä kun ne sua tollai jahtaa:)
Mä olisin vaan ihan vähän raipalla hutmassut...sillai ihan vähän vaan..
Mitä sä toivot joululahjaks...perskeles.. ja suorii paitaansa , sekä asettelee sukkasaumat kohdilleen.
Onkos mun tukka muka sekaste?
Toi Jermun tankki on muuten ärhäkkä rulettaan.
*mun on nyt mentävä lepäämään'
---seuraava olkaapa hyvä:-)- tukkusutija
tiikeri tankissa vai tantissa?
- Donna Rosa
Suloinen solttupojuni!! *pusuttaa märäksi*
Tässä sinun ihanainen kevytmielinen ja -kenkäinen lottasi! Tule tule sie komistus mie annan siulle pikkujoululahjan tuolla rotiskon takana. Tule, mie ostin mustasta pörssistä siulle suklaatia ja piipputupakkia.
Jermuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!! pusi pusi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?801562Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,141024Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95922Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79912Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot141689- 53664
- 79664
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48651Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641