Asijaton viesti

Jermu

mitäs mun nyt pitäis tehdä, kun tuli tällainen asijaton viesti?
Ei ole mitään asiaa, mutta pakko on vain kaikkia käydä ärsyttämässä...Riittäiskö sellainen asijaksi, niin silloin se ei ehkä oliskaan asijaton viesti?
Pystytytkö vastaamaan tähän asijattomaan viestiin asijattomasti? Pistetään skabat pystyyn, kuka heittää parhaimman asijattoman viestin!

16

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *tukistaa*

olemme siirtyneet next Lewelille, täällä puhutaan vain aisallisesti aisoista. Ole hyvä ja poista veitsesi.

• Jermu

Just kun keksin tän asijattoman viestin, niin esitit kommentin, jossa olikin asijaa..Hiukkasen epäreilua tälläinen.

• Marion.T

Tollai täällä ärsytät muita - hyi sua!! Piiskaa pyllyllle..

• etkait

sinä harrasta S/M leikkejä, täällä puhutaan nyt vain aisallisia aisioita ,ole hyvä ja poistata veitsesi.

• Marion.T
        etkait kirjoitti:

sinä harrasta S/M leikkejä, täällä puhutaan nyt vain aisallisia aisioita ,ole hyvä ja poistata veitsesi.

Mää vaan vähän Jermulle koitin lakia lukee, vähäsen vaan olisin ripsassu tolla hevosraipalla pyllylle....Kun se tollaisia kamalia avauksia tekee:)) Kjäh...

• Jermu

tseksistelijäinen..Kaaaamala kaamala kaamala tällainen tilanne, kun toinen tekee asijattoman viestin ja heti alkaa piiskat heilua.

• Onkos Jermu eksynyt tänne seksipalstalle?

• tuffe

Ei tänne voi vastata sijattomasti, aina se viesti nääs johonkin sijottuu. Tai sitten sitä ei vois lukea.

Ai mullako lukihäiriö?? Ei oo, teillä kaikilla muilla on.

• Tää nyt oli ihan asijaton viesti. Sullahan se lukihärö on ;).
        Mitäs muuta kuuluu? Jouluvalot palaa kesät talvet, eikö ;)?

• tuffe
        Mariet kirjoitti:

Tää nyt oli ihan asijaton viesti. Sullahan se lukihärö on ;).
        Mitäs muuta kuuluu? Jouluvalot palaa kesät talvet, eikö ;)?

mulla mitään luigihäiriöö ole.

Tiedätkö, äsken soitti joku italiano, tumma samettinen ääni sanoi "buon giornooo" huh, mulla pyörii sukat vieläkin.. :))

Oli sydäntä särkevä hetki kun jouduin sammuttamaan valoni ja kytkemään se uuteen keittiööni, ja SE EI ENÄÄ SYTTYNYT! Nyyh, siihen ei pystynyt vaihtaa lamppuja. Hautasin sen takapihalleni.

• tuffe kirjoitti:

mulla mitään luigihäiriöö ole.

Tiedätkö, äsken soitti joku italiano, tumma samettinen ääni sanoi "buon giornooo" huh, mulla pyörii sukat vieläkin.. :))

Oli sydäntä särkevä hetki kun jouduin sammuttamaan valoni ja kytkemään se uuteen keittiööni, ja SE EI ENÄÄ SYTTYNYT! Nyyh, siihen ei pystynyt vaihtaa lamppuja. Hautasin sen takapihalleni.

luigihäiriö sulla :).
        Vieläkö sukat on jalassa tuon puhelun jälkeen?
        Harmi että sun jouluvaloille kävi noin. Kai nyt uudet ostat. Mitä se kesä olisi ilman jouluvaloja.

Ei se Jermu ole meille vastannut ollaanko me näillä asijattomilla viesteillä skabassa mukana.

• generaattorin

kidasta :)

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että asiaton viesti mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi vastuuntuntoisten yhteistyökumppaneiden aatteellisia intressejä.

• parempaakin

paremmin sanottu, en ymmärtänyt yhtään mitään ja se varmaan oli tarkotuskin. Hauki on kala, sen minä ymmärrän tällä vajaaksi jääneellä kielen (ei hauen kielen) ymmärtämisen ymmärtämisen taidolla. Asijasta en puhu kun ei ole asijallista puhuttavaa edes. Mikä mallintaa (=tehdä kaavakuva), eli mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa? Ottaa mallia jostain politiikon puheesta, siellä sitä hömppäpuhetta piisaa enemmän. Pitkä rivi sanoja, joilla ei ole mitään merkitystä. Paitsi takinkäännön ymmärrän näin yksilötasolla kyllä. Takki ympäri ja eiku menoks selekokielellä sanottuna.

• älä pillastu
        parempaakin kirjoitti:

paremmin sanottu, en ymmärtänyt yhtään mitään ja se varmaan oli tarkotuskin. Hauki on kala, sen minä ymmärrän tällä vajaaksi jääneellä kielen (ei hauen kielen) ymmärtämisen ymmärtämisen taidolla. Asijasta en puhu kun ei ole asijallista puhuttavaa edes. Mikä mallintaa (=tehdä kaavakuva), eli mitä se tässä yhteydessä tarkoittaa? Ottaa mallia jostain politiikon puheesta, siellä sitä hömppäpuhetta piisaa enemmän. Pitkä rivi sanoja, joilla ei ole mitään merkitystä. Paitsi takinkäännön ymmärrän näin yksilötasolla kyllä. Takki ympäri ja eiku menoks selekokielellä sanottuna.

tarkoitin tietysti puppugeneraattoria tuolla generaattorilla. Sieltä saa hauskoja ihan älyttömiä lauseita, joilla ei ole mitään merkitystä. Siis täysin asiattomia viestejä. :)

Täältähän minä tuon lauseen poimin, laitoin avainsanaksi "asiaton viesti"

http://puppulausegeneraattori.fi/

• vielä...
        parempaakin kirjoitti:

anteeksi-sanalla saatu lause:"Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että anteeksi ratkaisee ongelmia tutkittaessa järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja."

Oikeasti, anteeksi leikkimieleni, se joskus pyrkii väkisinkin valloilleen, vaikka täällä nyt pitää olla asiallinen ja totinen.

• lyytikaisa

että ei näytä miltään.
      Taitaa olla sanoja perätysten vai oisko peräti vain kirjaimia....no huh, mutta asiaa ei näyttäisi minun pääkopan mukaan olevan.
      Asijaton on tämäkin...kuten sanoit...heh, onkohan tää sitä sanahelinää? ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1562
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1024
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      922
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      79
      664
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe