Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuo tarina oli sopiva :).
08.10.2005 22:47
Voihan hunajapyssyt...
*pinkoo äkkiä seksiosastolle*
08.10.2005 22:31
Jokos se isonsiskon pikkuveli on niin iiso poika että kävelemään lähti. Eihän tästä ole pitkäkään aika kun kirjoitit ristiäisistä. Kylläpäs aika lentää :(.
08.10.2005 22:29
mistä novellista puhutte? Mihin olet kirjoittanut novellin?
08.10.2005 22:24
että minua ei parane ihan heti tulla lepyttelemään kun olen oikein ärrimörri, asiat vain pahenee. Mutta kun viikko mökötystä on menny, sitten sais jo tulla lepyttelemään.
Pahemmin en ole palstamökötyksestä kärsinyt, joskus ihan pikkusen vaan. Menee ihan itsekseen ohi.
08.10.2005 22:20
Nyt on loma lyöty lukkoon, marraskuussa viikko 48. Ensin viikonlopuksi vuokramökille ja sitten pohjoisen rinteisiin.
Mutta kiire olis sinne Kuubaankin päästä. Eikös se Fidel Castro lähentele jo kahdeksaakymmentä. Hänen aikanaan siellä pitäis käydä, kun hänen jälkeisestä ajastaan ei tiedä mitä tapahtuu.
08.10.2005 22:11
Jaahas, siis kollikissoilla onkin erilainen hyrinä kuin tyttömirreillä. Totta tietenkin ;).
Vai toi kissat päästäiset kotiportaille. Halusivat tietty ylpeinä näyttää teille suuren saaliinsa.
06.10.2005 19:17
napis napatanssia/vatsatanssia/itämaistatanssia. Mistäs tuon tiesit? Harrastaako vaimosi sitä?
Työpäivä täysi, väsyttää, kun jaksaisi vielä kotiin asti...
06.10.2005 19:05
Flirtti pitää kuulua jokaisen elämään. Se ei ole vonkaamista. Vaan hyvänmielen tuomista itselle ja toiselle. Palaan asiaan. Nyt kiirus.
05.10.2005 19:20
toisen kerran. Nyt kiire napistunnille.
05.10.2005 19:17
Se tulis näin äkkipäätään mieleen. Lähinnä kai siitä kun olen niin herkkä kehräämään kun minua silittää. Herätessänikin kehrään ja venyttelen nautiskellen jos saan silityksiä.
Samanlainen saalistaja kuin kissa en kyllä ole, enkä iske terävillä kynsillä.
05.10.2005 19:01
Taidat alla vanhojen autojen harrastaja :).
Nyt pitäis Kuubassa käydä niinkauan kuin Fidel Gastro siellä päällikkönä toimii. Sellasta ne muut puhuu. Olisi vielä turvallista. Gastron jälkeen siellä voi olla aikamoinen gatastrofi. Poliisejakin on nyt joka kadun kulmassa. Sais tämmönen vaalea pohjoismaalainen tyttökin rauhassa kulkea, kait. Ainakin Havannassa.
02.10.2005 20:59
Lähtisin Kuubaan. Se on haaveeni hautaan asti.
Ne tuliset salsan rytmit, ah...
Tuskin sinne koskaan pääsen :(.
02.10.2005 20:22
Esimerkiksi uni- ja nukahtamislääkkeet ja rauhoittavat lääkkeet, jotka pitempään käytettynä aiheuttaa riippuvuuden.
Mutta en ole kuullut että mielialalääkkeet joita masennuksen hoidossa käytetään aiheuttaisivat riippuvuuden. Ei ainakaan näillä tietämilläni tapauksilla.
Mutta voin olla väärässäkin, saattaahan ne joissain tapauksissa aiheuttaakin riippuvuutta.
Käyn lukemassa noita linkkejä.
02.10.2005 20:18
On tullut tilanteita, että haluaisi ajan pysäyttää just siihen paikkaan. Mutta tuntuu että silloin se aika vasta lentääkin ja elämä alkaa taas muuttua koko ajan.
02.10.2005 18:31
Näen työssäni monenmoisia sukunimiä. En vaan voi niitä tänne kirjoittaa.
Joskus tulee ajatelleeksi mitähän kaikkea tuokin ja tuo on saanut lapsena sukunimestään kuulla.
Itselläni oli myös vähän erikoinen nimi, josta sitten väännettiin toisenlaisiakin muunnoksia.
02.10.2005 18:20
Käyn joskus kurkkimassa toisten gallerioissa rekkautumattomana. Vaikka eipä se haittaisi vaikka jäljet jäisikin :).
02.10.2005 18:11
Jos minulle masennus iskee, siis oikea sellainen, raahaudun lääkäriin ja pyydän lääkkeet. En ala yhtään kitumaan, nopeasti vaan apua. Olen nähnyt miten se sairaus vie elämänhalun.
02.10.2005 18:03
määrätäänkö masennuslääkkeitä liikaa ja liian helposti, mutta tiedän tapauksia jossa niistä on saatu nopea apu.
Yksi esimerkki: Ystävättärelläni oli paha born out ja lääkäri suositteli hänelle masennuslääkkeitä. Ystäväni ei halunnut niitä, oli ennakkoluuloinen niitä kohtaan. Sanoin että ihan turhaan ja kehotin häntä hakemaan nuo lääkkeet, koska tiesin tapauksia että niistä on apua. Syötyään kuukauden niitä hän alkoi taas olla 'elävien kirjoissa'. Jaksoi lähteä ulkoilemaan ja hoitaa itseään ja kotiaan. Ilman lääkkeitä hän ei olis tuohon pystynyt. Lisäksi kävi viikoittain juttelemassa asiantuntijan kanssa. Seitsemän kuukauden kuluttua hän lopetti lääkkeet pikkuhiljaa ilman minkäänlaisia vieroitusoireita. Tuosta on nelisen vuotta aikaa.
Nyt hän ollut sama entinen iloinen, tarmokas, itsestään huolta pitävä energinen nainen.
Tuo masennus on vain ikävä, mutta moniin asioihin ymmärrystä antava tapahtuma. Myös työnantajan puolelta. Hänen töitään jaettiin tasapuolisemmin ja muutenkin järjesteltiin asioita.
Olen sitä mieltä että ihmiset turhaan torjuu masennuslääkityksen. Nopeasti vaan lääkäriin jos tuntuu että elämä ei oikein jaksa kantaa. Terapia vie paljon aikaa, mikä on raskasta potilaalle. Lääkkeillä saa paljon nopeammin ihmisen psyykkisesti parempikuntoiseksi. Eikä niistä tule riippuvaiseksi. Lisäksi toki terapiahoitoa, mutta ennenkuin sinne pääsee se vie aikansa.
02.10.2005 17:50
pulusihteeri on? Enpä ole moisesta kuullutkaan.
Jotkut käy ihan huvikseen kiertämässä galleriasivuja. Ilman sen kummempaa tarkoitusta, luulisin. Jokunen on käynyt omalla sivullani useamminkin, mutta varmaan siksi että ei muista siellä aikaisemmin käyneen.
Kyllä minä käyn katsomassa onko galleriassani vierailtu. Ei ole rekkautuneena kovin moni käynyt. En pääse vastavierailulle.
02.10.2005 17:13
70 / 93