Kuka sinut lepyttää...

MillaN

...kun olet oikein ärrimörrinä ja miten?

Suututko helposti, raivoatko, mökötätkö vai vietätkö mykkäkoulua?

Auttaako hellät sanat, suostuttelu vai mikä?

Minun ärrimörrini kesti aikansa ja nyt sitä taas ollaan täällä...tämä alkaa olla rutiinia, sydäntäraastavat jäähyväiset palstalle ja paluu jonkun ajan päästä takaisin...lieka on tiukassa.:DD

29

1289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitoimittaja ejk

you can always check-out, but you can never leave *hoilaa Hotel Californiaa*. Tervetuloa taas!

Reaalissa raivostun ihan ykskaks, tänään viimeksi kun piti viritellä taas yhtä telkkaria. Että miehet ei voi kuunnella loppuun, saamari!!! Koko ajan neuvomassa, miksei sitten tee itse. Kele. Nyt on huono omatunto ja viimeistään huomenna pyytelen anteeksi, kenenkään ei tarvitse lepytellä.

Nuorempana olin aika pitkävihainen, siis pari vuotta sitten hah-hah, mutta siitä olen onneksi päässyt. Täytyy nimittäin olla ihan hirveä asia että saa meikäläisen suuttumaan pitkäksi aikaa, saati loppuiäksi. En tähän hätään keksi mitä sellainen voisi olla.

• MillaN

...miehet voisivat joskus kuunnella loppuun mitä naisella on sanottavaa...säästyttäs monelta kiukulta.:D

• redmerle

Kiva kun olet taas täällä:)

Kyllähän sitä tulee muksahdeltua aika usein mutta onneksi ei sentään niin usein kuin nuorempana eikä sillä alkukantaisella voimalla.

Äänenkäyttö ja jatkuva puheen pulputus seuraa suuttumista.Yleensä tilanne raukeaa naurunremakkaan kun sanat menee kiivaassa tahdissa sikinsokin.

Oma tyhmyyden takia voi pihamaalla toisinaan lennellä sanojen lisäksi tavaroitakin.Olen kyllä yrittänyt moisen energiapiikin kohdistaa johonkin hyödylliseen..aika huonoin tuloksin:D

• MillaN

...lentävät lauseeni sinkoilevat ylhäisessä yksinäisyydessä.:D

En muista milloin olisin suuttunut kunnolla, siitä on aikaa.

• Jermu

niin mäkin tsekkaudun tänne takaisin...
      Turha luulla, että mä lirttailen. Sulla oli aika hyvä ylösalaisin-pito-hotelli-tsydeemi, joten sen takia mä heitin tällaisen sanasen. Ton pehmompaa tekstiä ei tipu, joten ole tyytyväinen tai jotain sellaista. Loppu!

• MillaN

...kyl sä taidat vähän lirttailla...tsydeemi.:DD

Mikä loppu...pehmoiluko?

• tukkusutija

taasanan kovahaava.

heti haisi kusta mysykys.

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...kyl sä taidat vähän lirttailla...tsydeemi.:DD

Mikä loppu...pehmoiluko?

Ei täällä kuule ruveta vonkumaan mitään "tuu takaisin juttuja"..Sellaiset "pliis pliis" jutut heitellään suluissa mustalla tekstillä niinku privalla. Eli selittelyt on loppu ja nyt katsellaan missä se satutarina oikein on...

• Jermu
        tukkusutija kirjoitti:

taasanan kovahaava.

heti haisi kusta mysykys.

kysymystä, että voit vastata sen viereen. Se onkin taitolaji. Hah!

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Ei täällä kuule ruveta vonkumaan mitään "tuu takaisin juttuja"..Sellaiset "pliis pliis" jutut heitellään suluissa mustalla tekstillä niinku privalla. Eli selittelyt on loppu ja nyt katsellaan missä se satutarina oikein on...

...täällä jutut on kuulemma lasten juttuja...satu olisi varmaan paikallaan.:D

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...täällä jutut on kuulemma lasten juttuja...satu olisi varmaan paikallaan.:D

jopa kiukuttelut siitä, että olet kirjoittanut lapsellisesti on aika lapsellista...Mihin tämä palsta on siis menossa...Selkeästi kohti(m)ultirealistista satua...

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

jopa kiukuttelut siitä, että olet kirjoittanut lapsellisesti on aika lapsellista...Mihin tämä palsta on siis menossa...Selkeästi kohti(m)ultirealistista satua...

...olis menossa, mut kun ei, niin ei...vaikka kuinka sulle yritin lirttailla...ja sä lupasit et siitä syntys tappelus. Olen kuule nyt hirveen pettynyt.

*yrittää vielä...pusu* :D

• Kyllä sitä tulee joskus vannottua kostoa, ja hiukan mökötettyä. Aikansa kutakin,ja kyllä se nopeasti menee ohi ja seuraavana päivänä katselen maailmaa uusin silmin.

Äkillinen comeback? Tässä on selvästi koira haudattuna!

Tämä pistää epäilyttämään, täytyypä tarkistaa nuo vanhat ketjut. Olet kuitenkin hiiviskellyt valepuvussa täällä?:)

• Jermu

mihis lepakko torahampaistaan pääsee, mutta niin pitkään kun sillä on palstan ainoa ylösalaisinpitävä hotelli, niin sitä kuusta kaataminen, jonka juurella sättäilet.

• MillaN

...koira voi pinkaista haudan takaa.:DD

Nuorempana noi kostoajatukset oli pinnalla ja nyt vähän vanhempana sellaisia ei enää ajattele.

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

mihis lepakko torahampaistaan pääsee, mutta niin pitkään kun sillä on palstan ainoa ylösalaisinpitävä hotelli, niin sitä kuusta kaataminen, jonka juurella sättäilet.

...minulla mitään torahampaita, mutta hotellista en luovu.:D

*pitää kiinni kynsin, hampain*

• MillaN

...paaaaaaljoooooooon onnea...pusu ja hali.:)

• MillaN kirjoitti:

...paaaaaaljoooooooon onnea...pusu ja hali.:)

Näin siinä käy, kun laittelee gallerian henkilötietoihin ihan mitä sattuu:)

Otetaan uudestaan toukokuussa:)

• ...luultavammin en taida edes aina älytä suuttua vaikkos aihettakin.Se kun on niin rasittavaa.
      Mutta kyllä silti voin pahoittaa mieleni.

Läheisten kanssa pyrin nahinat ja erimilisyydet selvittämään ja tuntemattomien kanssa ohittamaan.

En oikein osaa mököttää.Sekin on turhauttavaa.
      Olen tietty otettu,jos joku vaivautuu kovasti lepyttämään ja siitä on toki otettava kaikki ilo irti.

Kiva kun olet täällä taas:-)))) Kukapa meistä eroonkaan pääsisi.

• MillaN

...ikään tullessa ajattelee eri tavalla eikä ota enää pulttia joka asiasta. Totta on ettei viitsi enää riidellä. Joskus antaa riitaa haastavalle mieluummin periksi kuin että alkaisi riitelemään jonninjoutavasta.

Niin...mukavaa kun lepytellään, siinä voi vaikka leikkiä mököttävää vähän pitempäänkin kun toinen hellii ja lepyttelee.:D

• JokisenEväs

Jos suututtaa joku itsessä sitä yleensä leppyykin itsekseen... Yleensä sitä vielä leppyy naureskelemalla itselleen ja silloin on anteeksipyytäminenkin helppoa jos on tullut suuttuneena kohdeltua läheisiään kaltoin.

Silloin jos koen jonkun tahallisesti loukkaavan minua ja halventavan ihmisoikeuttani olen loputtoman pitkävihainen. En kykene moisia asioita painamaan villaisella vaan ne on selvitettävä ja vasta silloin jos koen ymmärtäväni toisen motiivit ja koen, että toinekin ymmärtää tekojensa seuraukset, annan anteeksi.

Hyvä esimerkki on tuo 50 palstan episodi... sellainen vesilasimyrskyesimerkki .. Ei vakava, mutta hyvin reagointitapaani kuvaava.
      L. Minua ei saa herkästi suuttumaan, mutta kun suutun se on sitten siinä!

*oksat pois ja pala larvaa;))))*

• MillaN

...oikein ole kärryillä viisikymppisten jutuista, mutta eikö pitkävihaisena ole itselläkin tosi keljua?

Joskus naurattaa kun toinen on oikein vihainen...ja lopuksi se vihainenkin nauraa itselleen.:)

• peikko-na

Ensimmäinen vaihe tarkoittaa aikaa; peikkomaiset olennot tarvitsevat hieman aikaa erakkomaisen luonteensa kanssa kahden ennen lepyttelyä. Vaiheessa kaksi voi lepyttelijä tulla vaivihkaa luo ja tarkkailla varoen, astua esiin ja kolmannessa vaiheessa pitää avata sylinsä ammolleen ja kietoa/kaapata peikko siihen ja pitää tiukasti kiinni rimpuilevasta peikko-oliosta, kunnes rauhoittuu. Suukottella ja paijata muistaen kuitenkin, että peikot ovat vaarallisia ja arvaamattomia sekä erittäin hyviä näyttelijöitä, halin kipeitä metsän olioita, ikuisesti villejä.

• MillaN

...kuvitella tapahtuman.:D

• ovat

kuin pienten lasten juttuja

"Minun ärrimörrini kesti aikansa ja nyt sitä taas ollaan täällä...tämä alkaa olla rutiinia, sydäntäraastavat jäähyväiset palstalle ja paluu jonkun ajan päästä takaisin...lieka on tiukassa.:DD"

• MillaN

...aikuinen sisältää pienen lapsen...niin sinäkin, kiukuttelet kuin pieni lapsi.:D

• että minua ei parane ihan heti tulla lepyttelemään kun olen oikein ärrimörri, asiat vain pahenee. Mutta kun viikko mökötystä on menny, sitten sais jo tulla lepyttelemään.

Pahemmin en ole palstamökötyksestä kärsinyt, joskus ihan pikkusen vaan. Menee ihan itsekseen ohi.

• MillaN

...sinä aika kova mököttämään.:)

Kiva nähdä taas.:)

• ärrimörrisi

:DDD

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe