menoa ja ajankulua:)
Oletetaan että saisit valita jonkin ominaisuuden joltain eläimeltä.Ihan minkä vaan luonteeseen,käyttäytymiseen,liikkumiseen tai vaikka ulkonäköön liittyvän.
Minkä valitset ja miksi?
Aihe jatkuu kertomalla mitä ominaisuutta et missään nimessä haluaisi ja perustelut siihen myös?
Vaihtoehtoja on aika paljon ja nyt mielikuvitus liikkeelle:D
Eläimellistä
77
2888
Vastaukset
- Abuela
sen nautinnollista venyttelyä kadehdin. Meikäläinen kun aina aamuisin kävelee kuin linkkuveitsi, ennen kuin saa jäykän selkänsä suoraksi.
se ei toivottu ominaisuus on sitten tietenkin hiiren pelokkuus, kissahan voi sen notkealla loikalla napata kiinni.- redmerle
osaavat todella nauttia elämästä:)
Niiden notkeus on aivan omaa luokkaansa.Itselläni on hitunen kulumaa selässä ja aamuliikut tai pitkät istumiset saavat hetken aikaa irvistelemään.
Lempeä hiirenpyynti konsti muuten on juustonaksupussi vaikka nastalla seinään lattian rajaan...sinne ne vipeltävät mutta eivät pääse pois liukasta pintaa pitkin:)
Sitten vain palautus takaisin luontoon,ei ihan pihapiiriin kuitenkaan:)
- taikis*
pohdintaa :)
Vastaan huomenna.- redmerle
meinasin jo omani heittää,mutta vaihtoehtojen paljouden takia puntaroin taas suuntaan jos toiseen:)
Tänään muuten oli maailman eläinten päivä,jäi mainitsematta tuossa avauksessa.Siitä oikeastaan koko juttu sai alkunsa,tohkeissani tein pieni mokan taas:)
- MillaN
...haluaisin olla musta pantteri, notkea ja nopea enkä missään nimessä haluaisi olla käärme, yäk.
Toisaalta...laiskiainen olisi kiva olla...päivät pitkät vaan riippuisi sohvatyynyissä.:D- redmerle
Itse tunnen aika ajoin itseni laiskiaiseksija ihan syystä vaikka en sohvatyynyissä roikukkaan vaan tässä tietokoneella:D
Pantteri,kesyttömän kaunis ja notkea eläin.Täyteen vauhtiin päästessään jalat tuskin hipaisevat maata ja kurveissa pantterin keho taipuu kuin taikaiskusta eikä yksikään loikka ole hallitsematon.
Älähän nyt..minä olen kiinalaisessa horoskoopissa käärme:D
Käärmeet ovat kiehtovia otuksia.Eivätkä niin pahansuopia kuin uskotellaan.Viileän nahan alla sykkii lämmin sydän.
- kärsivällisyyden
;-))
- että siinä olivat
vastaukset molempiin osioihin.
- redmerle
viisaat ja vanhat eläimet:)
Se kärsivällisyys ja maltti mitä norsu osoittaa ihmistä kohtaan on uskomatonta.Villieläin joka alistuu kahlittavaksi ja palvelemaan ihmistä on harvinaisuus.Jyhkeän ulkomuodon takana asuu viisaus ja opetus siitä,miten yhdessä voimme olla vahvoja:) - redmerle
että siinä olivat kirjoitti:
vastaukset molempiin osioihin.
siis toivoist norsulta kärsivällisyyttä mutta et...pitkää kärsää,pieniä silmiä tai suuria korvia?Kömpelyyttä tai suurta kokoa?
Olen aika huono arvaamaan, mutta sanoisin että salaat jotain:D - redmerle
menossa niin lamppu syttyi..:D
Oletko sinä...:DD? - :DD
redmerle kirjoitti:
menossa niin lamppu syttyi..:D
Oletko sinä...:DD?mutta kärsivällisyyttä vaan ei kärsivällisyyttä sinnekin :-))
- eeva-sisko
jolla on hyvä hämärässä näkökyky.
Itse näen pimeälä huonosti. Sitten pöllö on satujen ja kertomusten mukaan viisaskin. Ainakin karttakeppi kädessä opettajamaiseksi kuvattu.- redmerle
pöllöjen opetukset omasta lapsuudestani:)
Pöllöissä on tietynlaista arvokkuutta.Suuret valppaat silmät, jotka avautuvat ja sulkeutuvat verkkaisesti.Silmät,jotka näkevät pimeässä tarkemmin ja silmät jotka näkevät myös selkäpuolelle,pöllön tarvitsematta liikahtaa.Viisaus tulee noista suurista silmistä jotka huomaavat kaiken:) - yopollo
jos minullekin tiuskaisevat että senkin pöllö eivät varmaan tarkoita ylistää viisauttani. Liekö tuo tyhmäksi kuvittelu sitä kun pöllö niin pöllämystyneenä päivällä istuu, silmät sirrillään kun valo häikäisee.
- Taatto
Koiran filosofian. Eli kaiken päälle, mitä ei voi syödä tai naida, on kustava.
Miksi. Auttaisi vapautumaan harhakuvitelmista.
Missään mielessä en haluaisi olla skorppariuros, koska kikkauksen jälkeen en voisi sytyttää sikaria.- redmerle
mielenkiintoista:)
Uroskoiran jalannostossa on tiettyä päättäväisyyttä.Merkkaaminen on koiran tapa viestiä,minä olin täällä.
Kuono maassa kulkien,nuuskien tuhansien hajujen maailmaa.Ja sitten..jokainen lihas jännittyy,katse terävöityy,jalka nousee ja tarkka suihku osuu juuri sinne minne pitääkin.
Olen joskus ihmetellyt mistä ihmeestä sitä riittää joka korteen,tolppaan ja puskaan.
Muistelen että skorppioni on aika sopeutuvainen otus:).Urokset elävät paljon naaraita lyhemmän ajan vaikka selviäisivät lemmenleikeistä. - Taatto
redmerle kirjoitti:
mielenkiintoista:)
Uroskoiran jalannostossa on tiettyä päättäväisyyttä.Merkkaaminen on koiran tapa viestiä,minä olin täällä.
Kuono maassa kulkien,nuuskien tuhansien hajujen maailmaa.Ja sitten..jokainen lihas jännittyy,katse terävöityy,jalka nousee ja tarkka suihku osuu juuri sinne minne pitääkin.
Olen joskus ihmetellyt mistä ihmeestä sitä riittää joka korteen,tolppaan ja puskaan.
Muistelen että skorppioni on aika sopeutuvainen otus:).Urokset elävät paljon naaraita lyhemmän ajan vaikka selviäisivät lemmenleikeistä.Ovat himojensa orjia ja uhreja.
- tukkusutija
urosskorpioni.
eikä mun kymmenen vuoden takaista tupakanpolton lopettamispäätöstäni ole vielä hautakiveen kirjoitettu.
vai olikos se naimisen lopettamispäätös, jota ei sikaarin kirjoitettu.
vaan skorpionilla (u) panee hyvin. - Taatto
tukkusutija kirjoitti:
urosskorpioni.
eikä mun kymmenen vuoden takaista tupakanpolton lopettamispäätöstäni ole vielä hautakiveen kirjoitettu.
vai olikos se naimisen lopettamispäätös, jota ei sikaarin kirjoitettu.
vaan skorpionilla (u) panee hyvin.Niin, että röökinpoltto on sut pelastanu. Naaras ei sun nikotiiniseen kroppaas piikkiään viittinyt pistää. Mun nikotiinin oloinen olemukseni on mut rapumerroilta pelastanu.
- redmerle
Taatto kirjoitti:
Ovat himojensa orjia ja uhreja.
varmaan:)
Kävin lunttaamassa,että mies-skorppioonien lyhytikäisyys liittyisi tiheään nahanluontiin:)
- tähtitoimittaja ejk
ollapa rukoilijasirkkanaaras... *pohtii syntyjä syviä*
- Rudi
...kohdanneeni sellaisen nikin joskus...Hmmm
- redmerle
arvailuksi minkä takia:)
Rukoilijasirkkanaaras viehkeä loputtoman kärsivällinen saalistaja.Aktiivinen tarkkailija ,jonka ympäristössä ei pieninkään liike jää huomaamatta.Hyönteisten kuningatar joka osoittaa sen varomattomalle partnerilleen lemmenleikkien jälkeen varsin kovalla tavalla. - tähtitoimittaja ejk
redmerle kirjoitti:
arvailuksi minkä takia:)
Rukoilijasirkkanaaras viehkeä loputtoman kärsivällinen saalistaja.Aktiivinen tarkkailija ,jonka ympäristössä ei pieninkään liike jää huomaamatta.Hyönteisten kuningatar joka osoittaa sen varomattomalle partnerilleen lemmenleikkien jälkeen varsin kovalla tavalla.partnerin syöminen alkaa jo parittelun aikana... ja ihan sama vaikka toinen olisi kuinka varovainen, huonosti käy.
- redmerle
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
partnerin syöminen alkaa jo parittelun aikana... ja ihan sama vaikka toinen olisi kuinka varovainen, huonosti käy.
on mutta kun inhottaa kirjottaa pää poikki:)
Jäänyt jotain traumaattisia mielikuvia lapsuudesta kun siinä Liisa Ihmemaassa Herttakunigatar....jonka kunigattaren roolissa pitäisi edustaa hyvää..huusi, pää poikki..*puistattaa* - tähtitoimittaja ejk
redmerle kirjoitti:
on mutta kun inhottaa kirjottaa pää poikki:)
Jäänyt jotain traumaattisia mielikuvia lapsuudesta kun siinä Liisa Ihmemaassa Herttakunigatar....jonka kunigattaren roolissa pitäisi edustaa hyvää..huusi, pää poikki..*puistattaa*En minä oikeasti haluaisi rukoilijasirkka olla, mutta tulipa ensimmäisenä mieleen. Tässä tietoisku Mr. Googlelta, mutta tässäkään ei mainita sitä minkä takia naaras noin käyttäytyy.
Rukoilijasirkka (Mantis religiosa) - uroksen ensimmäinen kerta on aina myös viimeinen
Rukoilijasirkka naaraat ovat kauniista ja kristillisestä nimestään huolimatta ehkä eläinkunnan julmimpia naisia. Rukoilijasirkka urosten maallinen taivallus loppuu poikkeuksetta ensimmäiseen yhdyntään.
Rukoilijasirkoille annettu kreikankielinen nimi Mantis tarkoittaa profeettaa tai selvännäkijää. Nimitys johtuu siitä, että rukoilijasirkka, jonka etuselkä on hyvin pitkä seisoo yleensä neljällä takimmaisella jalallaan etujalkojen ollessa ojennettuina pään alle kuin rukousasentoon tai sitten kuin kuvan naaras eturaajat kutsuvasti levällään.
Tosiasiassa tämä julma naiseläjä vain odottaa saaliseläintä, jonka se voisi napata muserrettavaksi eturajojensa väliin. Etujalkojen piikkinen sääriosa voidaan kääntää nilkkoja vasten joten uhri pysyy tiukasti otteissa. Sama kohtalo odottaa tulevaa sulhasta.
Rukoilijasirkka naaras suhtautuu miespuolisiin lajitovereihinsa samalla tavalla kuin saaliseläimiinsä. Miehet, tai pitäisikö sanoa poikaparat, joilla on esi-isiensä perintönä kutsumus ja tavoita jatkaa sukuaan, joutuvat lähestymään naarasta ei polvillaan, vaan maata pitkin ryömien. Miespuoliset yksilöt ovat myös poikkeuksetta paljon naispuolisia lajitovereitaan pienempiä.
Nähtyään naaraan miespuolinen sirkka jähmettyy ja ryömii naistaan kohti äärimmäisen hitaasti. Puolen metrin matkaan voi mennä puoli tuntia. Lähestymisen nöyryys ja rehelliset tarkoitusperät eivät rukoilijasirkkanaaran asennoitumista lähentelijöitään kohtaan muuksi muuta. Sulhanen päätyy helposti jo ennen aktia saaliiksi jos ei osaa lähestyä naista tätä juuri sillä hetkellä miellyttävällä tavalla.
Päästyään tarpeeksi lähelle mies ei voita enää mitään anelemalla tai muilla kosimisrituaaleilla. Tärkeintä on hypätä naisen päälle, tarrautua tästä kiinni ja alkaa rakastelu. Nuoren miehen innolla se kyllä luonnistuu. Rukoilijasirkka naaras ei tee elettäkään karistellakseen miestä päältään pois, kääntyy vain laiskasti tätä kohden ja puree tältä pään poikki. Päin vastoin kuin voisi kuvitella tästä uros vasta intoutuu ja menettää kaikki estonsa ja jatkaa tykitystään entistä innokkaampana. Kun kerran saa ja toista kertaa ei tule täytyy onnettomastikin hetkestä ottaa kaikki ilo irti.
Mitä naiseen tulee aktin jälkeen. Hän saa itselleen jälkeläisiä ja olihan miestäkin siittämisen lisäksi vähän apua ainakin niiden ruokkimisessa.
Mistään en löytänyt tietoa siitä, kuinka monta miespuolista lajitoveriaan keskiverto rukoilijasirkka popsii suuhunsa oman elämänsä aikana. - Rudi
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
En minä oikeasti haluaisi rukoilijasirkka olla, mutta tulipa ensimmäisenä mieleen. Tässä tietoisku Mr. Googlelta, mutta tässäkään ei mainita sitä minkä takia naaras noin käyttäytyy.
Rukoilijasirkka (Mantis religiosa) - uroksen ensimmäinen kerta on aina myös viimeinen
Rukoilijasirkka naaraat ovat kauniista ja kristillisestä nimestään huolimatta ehkä eläinkunnan julmimpia naisia. Rukoilijasirkka urosten maallinen taivallus loppuu poikkeuksetta ensimmäiseen yhdyntään.
Rukoilijasirkoille annettu kreikankielinen nimi Mantis tarkoittaa profeettaa tai selvännäkijää. Nimitys johtuu siitä, että rukoilijasirkka, jonka etuselkä on hyvin pitkä seisoo yleensä neljällä takimmaisella jalallaan etujalkojen ollessa ojennettuina pään alle kuin rukousasentoon tai sitten kuin kuvan naaras eturaajat kutsuvasti levällään.
Tosiasiassa tämä julma naiseläjä vain odottaa saaliseläintä, jonka se voisi napata muserrettavaksi eturajojensa väliin. Etujalkojen piikkinen sääriosa voidaan kääntää nilkkoja vasten joten uhri pysyy tiukasti otteissa. Sama kohtalo odottaa tulevaa sulhasta.
Rukoilijasirkka naaras suhtautuu miespuolisiin lajitovereihinsa samalla tavalla kuin saaliseläimiinsä. Miehet, tai pitäisikö sanoa poikaparat, joilla on esi-isiensä perintönä kutsumus ja tavoita jatkaa sukuaan, joutuvat lähestymään naarasta ei polvillaan, vaan maata pitkin ryömien. Miespuoliset yksilöt ovat myös poikkeuksetta paljon naispuolisia lajitovereitaan pienempiä.
Nähtyään naaraan miespuolinen sirkka jähmettyy ja ryömii naistaan kohti äärimmäisen hitaasti. Puolen metrin matkaan voi mennä puoli tuntia. Lähestymisen nöyryys ja rehelliset tarkoitusperät eivät rukoilijasirkkanaaran asennoitumista lähentelijöitään kohtaan muuksi muuta. Sulhanen päätyy helposti jo ennen aktia saaliiksi jos ei osaa lähestyä naista tätä juuri sillä hetkellä miellyttävällä tavalla.
Päästyään tarpeeksi lähelle mies ei voita enää mitään anelemalla tai muilla kosimisrituaaleilla. Tärkeintä on hypätä naisen päälle, tarrautua tästä kiinni ja alkaa rakastelu. Nuoren miehen innolla se kyllä luonnistuu. Rukoilijasirkka naaras ei tee elettäkään karistellakseen miestä päältään pois, kääntyy vain laiskasti tätä kohden ja puree tältä pään poikki. Päin vastoin kuin voisi kuvitella tästä uros vasta intoutuu ja menettää kaikki estonsa ja jatkaa tykitystään entistä innokkaampana. Kun kerran saa ja toista kertaa ei tule täytyy onnettomastikin hetkestä ottaa kaikki ilo irti.
Mitä naiseen tulee aktin jälkeen. Hän saa itselleen jälkeläisiä ja olihan miestäkin siittämisen lisäksi vähän apua ainakin niiden ruokkimisessa.
Mistään en löytänyt tietoa siitä, kuinka monta miespuolista lajitoveriaan keskiverto rukoilijasirkka popsii suuhunsa oman elämänsä aikana....aika huippu lähtö koiraalla. Kun tässä miettii, niin siinä vaiheessa elämää ku ekan kerran sai, oli asiat tosi hyvin ja elämä onnea. Mukava sillain olis täältä poistua. Ja tokko sitä ite kukaan enää huomaa jos pää syödään, meinaan jos irti on, kaali.
- redmerle
Rudi kirjoitti:
...aika huippu lähtö koiraalla. Kun tässä miettii, niin siinä vaiheessa elämää ku ekan kerran sai, oli asiat tosi hyvin ja elämä onnea. Mukava sillain olis täältä poistua. Ja tokko sitä ite kukaan enää huomaa jos pää syödään, meinaan jos irti on, kaali.
ahneella on paskanen loppu ja halun ajamalla päätön:)
Jos olisi pakko valita niin päättömyys ehdottomasti:)
Hmm..ei taida mikään koiras popsia naarasta kupuunsa parittelun jälkeen*pohtii* - sukupuolten
tasa-arvo toteutuu feministien kaavailemalla tavalla.
- Angiina
sukupuolten kirjoitti:
tasa-arvo toteutuu feministien kaavailemalla tavalla.
Olen feministi. En kuitenkaan lainkaan ymmärrä tätä tuntemillani palstoilla vellovaa sukupuolten välistä piikittelyä. Minulle feminismi tarkoittaa niiden sosiaalisten roolien ja instituutioiden näkyväksi tekemistä, jotka kehystävät meidän ihmisten (naisten ja miesten) arkea. Feministinen näkökulma yhteiskuntaan on minulle kuitenkin vain yksi näkökulma muiden joukossa. Tarvitaan monta erilaista lähestymistapaa, jotta ihmisen sosiaalisen toiminnan lainalaisuuksia kyettäisiin edes jotenkin ymmärtämään.
Erotan kuitenkin tämän, ikään kuin teoreettisen lähestymistavan, niistä ihmisistä, joita tapaan ja joiden kanssa elän. Pidän ihmisestä (tai nimimerkistä), en hänen sukupuolestaan huolimatta, vaan juuri siksi, minkälainen hän naisena tai miehenä on. Nimenomaan näin, koska ei ole olemassa ihmistä ilman sukupuolta. Ihmisenä oleminen on aina sukupuoleen sidottua olemista. Eri asia sitten on, että sukupuolensa voi elää todeksi lukemattomilla eri tavoilla. - Rudi
redmerle kirjoitti:
ahneella on paskanen loppu ja halun ajamalla päätön:)
Jos olisi pakko valita niin päättömyys ehdottomasti:)
Hmm..ei taida mikään koiras popsia naarasta kupuunsa parittelun jälkeen*pohtii*...parin valintaan tulla hiukka ylimääräistä potkua kun tiedostaisi että siinä lähtee nirri veks samalla. Kaikenlaista pikku säätöä ja virittelyä.
Tuskin mikään pikapano autossa olis riittävän juhlava tapa tappaa itteensä. Paitti Ritun kaa.
...vaikkapa leobardi,koska se on notkea jasilläonkaunis turkki.
Rotta en haluasi ,sitähän vihataan.- redmerle
tunnetaan täplistään:)
Täplikäs pehmeä turkki on kuin maalaus.Siitä ei ole haittaa saalistaessa,sillä leopardi kykenee liikkumaan täysin äänettömästi,ilmestymään tyhjästä tai pudottautumaan saaliin kimppuun oksalta lähes äänettömästi.
Täplikkään turkin alla oleva keho on täynä voimaa ja notkeutta.
Rotta ei kyllä ole mukavimpia eläimiä,mutta eräänlainen jätemylly kuitenkin.Jokohan ihmiset ovat oppineet kompostien käytön.Jokunen vuosi sitten oli naapurikaupungissa rottasota,käytettiin myrkkyjä,välliä ja ja äänikarkkotteita:)
- redmerle
valitsisin delfiinin.
En sitä kuuluisaa viisautta josta paljon puhutaan vaan epäitsekkyyden ja pyyteettömän välittämisen taidon.
En vieläkään tule toimeen hämähäkkien kanssa,kutovat verkkoja joihin takertuu kaikki mahdollinen.Liikkuvat arvaamattomasti ja ne karvaiset jalat..huh.Mitään hämähäkin ominaisuutta en haluaisi:)
Työaika:)- nuo kaksi
Olen jossain yhteydessä muinoin kuvitellut olevani pöllö delfiini kuivalla maalla, mutta kun molemmat nahkat näyttäisivät varatuilta, pakko ottaa erittäinen läheinen elukka, tämä ihmisapina. Kai se lähinnä oranki on?
Siinä olisi nokkela tyyppi, joka osaa vihaisenakin irvistellessään näyttää hymyilevältä, ettei suorastaan DDD:ltä!
En viitsisi olla ampiainen. - redmerle
nuo kaksi kirjoitti:
Olen jossain yhteydessä muinoin kuvitellut olevani pöllö delfiini kuivalla maalla, mutta kun molemmat nahkat näyttäisivät varatuilta, pakko ottaa erittäinen läheinen elukka, tämä ihmisapina. Kai se lähinnä oranki on?
Siinä olisi nokkela tyyppi, joka osaa vihaisenakin irvistellessään näyttää hymyilevältä, ettei suorastaan DDD:ltä!
En viitsisi olla ampiainen.ihan hyvin voinut valita jo valituistakin.Pointti oli mikä ominaisuus eläimessä eläimessä viehättää:)
Oranki pörröturkkinen voimkas kädellinen.Älykäs ja oppivainen.Eiköhän orangit ole aika rauhallisia perusluonteeltaan.Irvistys joka näyttää hymyltä,siinäpä olisi monelle ihmiselle tilauksen paikka.Orankivauvat ovat todella suloisia:)
Onhan ampiaiset hyödyllisä,levittävät siitepölyjä touhutessaa kukissa.Pistäminen taas ei ole mukavaa,itse olen allerginen niiden pistoille.
Millainen mahtaa olla ampiaisen sielu. - nuo kaksi
redmerle kirjoitti:
ihan hyvin voinut valita jo valituistakin.Pointti oli mikä ominaisuus eläimessä eläimessä viehättää:)
Oranki pörröturkkinen voimkas kädellinen.Älykäs ja oppivainen.Eiköhän orangit ole aika rauhallisia perusluonteeltaan.Irvistys joka näyttää hymyltä,siinäpä olisi monelle ihmiselle tilauksen paikka.Orankivauvat ovat todella suloisia:)
Onhan ampiaiset hyödyllisä,levittävät siitepölyjä touhutessaa kukissa.Pistäminen taas ei ole mukavaa,itse olen allerginen niiden pistoille.
Millainen mahtaa olla ampiaisen sielu.Odottelitkin varmaan tällaista vastausta, siihen ampparin sielukysymykseen? Laumasieluhan se...aika pieni yksikkönä, mutta kollektiivisenä vahva ja vaarallinenkin. Vai olisko se parvisielu kuitenkin? Tai vintti-, ullakko-, ylinen-, maakolo-, puuonkalo-, jne.sielu?
En siltikään välittäisi olla amppari, vaikka saisikin pölytä ja pörrätä. - redmerle
nuo kaksi kirjoitti:
Odottelitkin varmaan tällaista vastausta, siihen ampparin sielukysymykseen? Laumasieluhan se...aika pieni yksikkönä, mutta kollektiivisenä vahva ja vaarallinenkin. Vai olisko se parvisielu kuitenkin? Tai vintti-, ullakko-, ylinen-, maakolo-, puuonkalo-, jne.sielu?
En siltikään välittäisi olla amppari, vaikka saisikin pölytä ja pörrätä.paljon kirjoitusvirheitä omissa teksteissäni:)
Sen siitä saa kun kiireellä ja väsyksissään ahnehtii.
Olen aika huono filosofiassa ja tuo ampiaisen sielun pohdinta vain putkahti mieleen..hämärä mielikuva,että jossain laulussa tai runossa sanotaan noin..ehkä.
Tosiasiassa en asettanut mitään ennakko odotuksia vastaukseen,en edes ajatellut sitä niin. - nuo kaksi
redmerle kirjoitti:
paljon kirjoitusvirheitä omissa teksteissäni:)
Sen siitä saa kun kiireellä ja väsyksissään ahnehtii.
Olen aika huono filosofiassa ja tuo ampiaisen sielun pohdinta vain putkahti mieleen..hämärä mielikuva,että jossain laulussa tai runossa sanotaan noin..ehkä.
Tosiasiassa en asettanut mitään ennakko odotuksia vastaukseen,en edes ajatellut sitä niin....kirjoitusvirheitäsi laskeskelemaan. :))))
Muuten, yhden liikuttavimpia rakkauden ilmaisuja olen kuullut liittyvän ampiaisen pistoon. Mies, joka oli Sinun tavallasi allerginen, oli saanut piston kaulan seutuville ja kurkun turvotessa salpauttaen hengitystä oli viimeisinä 'selvinä hetkinään' kirjoittanut jonkun lehden reunaan viestin: "Ampiainen pisti". Pelkäsi näet vaimoaan syytettävän jostakin.
Arvannet, että mies selvisi, kun tuonkin kertoi. :D
Onhan ne ampparit aikamoisia pikkusieluja, kun ihan viattomia ihmisiä pistelevät pelkästään siitä syystä, että sattuivat tielle. Ja tyhmänrohkeita!
- jokinen
Haluaisin akaattikotilolta kaksineuvoisuuden; olisi kiva ottaa osaa noihin valtoimenaan velloviin mies-nais-keskusteluihin kotiloperspektiivistä.
En haluaisi pingviinin tapaa kävellä vaikka marawalk onkin hauskan näköistä.- jokiska.evk
parisuhde... silloin on kummatkin neuvot käytettävissä ;))
- redmerle
yksijalkaiset möyrijät:)
Kaksineuvoisuus on mielenkiintoinen juttu.Mistähän kotilot toisensa tavatessa tietävät kumpi haluaa olla kumpi.Kai siinäkin jonkinlaista neuvottelua käydään.
Tuo MN-keskustelu alkaa kohta tulla tiensä päähän,ainakin tauko olisi paikallaan.
Luulenpa että kaksineuvoisena asioita katsoo aina siltä kantilta kumpaa sukupuolta edustaa.Voi avartaa,mutta voi polttaa loppuun.
Pingviinit ovat hauskoja vaikka kävely onkin huojuvaa.Olen joskus kädet taskuissa kävellessä ajatellut pingviinejä:)
Niilä kun ei ole käsiä ja jäisellä epätasaisella alustalla huojuessaan varmaan kaatuvat joskus.
Tekevät varmaan tyylikkäämän laskun kuin meikäläinen:)
- Masse setä
Liito-orava.
Sillä on oikeastaan kaksikin ominaisuutta, jotka setä haluaisi.
Ensinnäkin olisi kiva liidellä alas korkeilta paikoilta, eikä tarvitsisi mitään apuvälineitä.
Sitten toiseksi olisi oikein mukavaa, jos voisi maksua vastaan käydä vääntämässä papanat jonkun maille tai vaikkapa luonnonsuojelijan pussukkaan.
Kärpäsenä voisi tietysti joskus katossa olla, mutta sen vähäistä elinikää setä ei haluaisi. Tulisi pian Raidi ja tappaisi, niin sitten ei olisi sitäkään vähää.- redmerle
tienestiä sitä halajataan:)
Liito-orava,nahkasuikaleilla varusteltu luxusversio oravasta.Liitelee puista toisiin hämärissä.Papanakasat jäävät vain puiden juurille merkkinä looto-oravan vierailusta.
Nyt olet pikkuisen hakoteillä..ei liito-orava saa rahaa papanoiden tuottamisesta vaan alue jolta papanoita löytyy suojellaan.Metsänomistaja saa korvausta suojelun aiheuttamista tulonmenetyksistä.
Voi tietysti koittaa tehdä diilin metsänomistajan kanssa:)
Kesä ilman kärpäsiä ei tuntuisi miltään vaikka kieltämättä raivostuttavaa varsinkin yöllä kun pörräävät ja unissaan ei jaksa hakea järeämpiä aseita.Ei muuta kuin peiton alle hikoilemaan:)
- jokiska evk
... lahnat ovat mielikuvissani kärsivällisiä
ja uivat kohtuullisen syvissä vesissä. Sitäpaitsi saattaisin viihtyä aina välillä verkossakin.
Lapamato en haluaisi olla. Parasiittina eläminen tuntuu jo ajatuksena ahdistavalta.- jokinen
...kuin nauraa. Lahna! Pieni rukkaslahna pötköllään...buaaaaaaah...
- redmerle
tuottaa yllätyksen:)
Hidaskasvuinen aika säikky kala,joka ui matalissa vesissä.Muutama vuosi sitten velipoika sai lahnan,niitä ei kovin usein näistä vesistä nouse.Ihan hyvää oli laitettuna.Kai tuo lahna-nimenä herättää tiettyjä kielteisiä mielikuvia.Taitaa kuulua särkikaloihin.
Uh,lapamato on aika paha.Eikös lapamato tartunnan voi saada huonosti kypsennetystä kalasta:) - JokisenEväs
redmerle kirjoitti:
Hidaskasvuinen aika säikky kala,joka ui matalissa vesissä.Muutama vuosi sitten velipoika sai lahnan,niitä ei kovin usein näistä vesistä nouse.Ihan hyvää oli laitettuna.Kai tuo lahna-nimenä herättää tiettyjä kielteisiä mielikuvia.Taitaa kuulua särkikaloihin.
Uh,lapamato on aika paha.Eikös lapamato tartunnan voi saada huonosti kypsennetystä kalasta:)vähättele lahnan uintisyvyyttä... kyllä kala niin syvällä kuitenkin ui, että siinä housut kastuu...
Ajattelit vain kutuaikaa jolloin sitä tulee räpiköityä rantavesissä? Syvänteissä talvet...
Sellaista aaltoliikettä koko lahnan elämä;))) - JokisenEväs
redmerle kirjoitti:
Uh,lapamato on aika paha.Eikös lapamato tartunnan voi saada huonosti kypsennetystä kalasta:)miten redmerle voi lahnan päässä muuttua Ruttuseksi... Anteeksi! moinen lukihärö...
*pesee silmät, ryystää kahvia ja aloittaa aamun uudelleen* - Rudi
JokisenEväs kirjoitti:
miten redmerle voi lahnan päässä muuttua Ruttuseksi... Anteeksi! moinen lukihärö...
*pesee silmät, ryystää kahvia ja aloittaa aamun uudelleen*Heh, sait hyvälle tuulelle heti aamusta. :)
- JokisenEväs
Rudi kirjoitti:
Heh, sait hyvälle tuulelle heti aamusta. :)
...Iloitset meikäläisen virheistä;)))
...silmät harittaa, sormet tahmeana väreistä, näppis vihreänä... *taulu on valmis* ;))))) - Rudi
JokisenEväs kirjoitti:
...Iloitset meikäläisen virheistä;)))
...silmät harittaa, sormet tahmeana väreistä, näppis vihreänä... *taulu on valmis* ;)))))En mäkään oikeen tajua että kuinka ja millä oon tänne työpaikalle saapunut näin heti aamusta? :)
- JokisenEväs
Rudi kirjoitti:
En mäkään oikeen tajua että kuinka ja millä oon tänne työpaikalle saapunut näin heti aamusta? :)
timbuktumusaa taustalla...
eiköhän tämä tästä...
Olen muuten TOSI tyylikäs näky tänään. Sillälailla somasti meikattu;) ... vihreitä täpliä naamassakin siellä täällä ...nenänpäässäkin. Väritys muistuttaa kummasti lahnaa;)))
..sinähän kuulemma pidät ..meikatuistakin naisista;))))))) - redmerle
JokisenEväs kirjoitti:
miten redmerle voi lahnan päässä muuttua Ruttuseksi... Anteeksi! moinen lukihärö...
*pesee silmät, ryystää kahvia ja aloittaa aamun uudelleen*varovaiseti tiedustella miten ruttunen minuun liittyy.
Hmm, en kyllä ole täysin vakuuttunut selityksestäsi,mutta jos se sai jonkun nauramaan niin hyvä niin.
Lahna kutee matalassa vedessä,jopa niin matalassa että joutuu uimaan kyljellään kokonsa takia.
- Rudi
...kotkan tai haukan lentotaidon. Ja ei kai tuota tarvi edes perustella. Olis se aikkas makeeta kruisailla yläilmoissa ihan vaan kauramoottorilla. Siitä ominaisuudesta voisin kyllä hiukka maksaakin.
Josta tulikin mieleen tilhen maksa. Ei paha olis sekään.
Missään tapauksessa en haluaisi, että pääni muistuttais strutsin päätä. On se kyllä maailman ääliöimmän näköinen härveli.- redmerle
tarvi perustella:)
Kyllähän se olisi hienoa liitää omilla siivillään ja tuntea ilmavirta ja vapaus.Voisi liidellä ilmavirran mukana katsellen maan muotoja tai syöksyä ja nauttia vauhdista ja omista taidoistaan.
Kauramoottoria en ymmärtänyt...pienillä ja vähän isommilla jyrsijöillä,sammakoilla ja sen sellaisillahan nuo siivekkäät liikkuvat.
Ettet olisi sotkenut Pegasokseen:)
Montako kertaa strutsi pystyi potkaisemaan sekunnissa..taisi olla ainakin kolme kertaa.Minun mielestäni strutsilla on ilmeikäs pää,mutta kalkkunat ne aika vekkuleita ovat:) - Rudi
redmerle kirjoitti:
tarvi perustella:)
Kyllähän se olisi hienoa liitää omilla siivillään ja tuntea ilmavirta ja vapaus.Voisi liidellä ilmavirran mukana katsellen maan muotoja tai syöksyä ja nauttia vauhdista ja omista taidoistaan.
Kauramoottoria en ymmärtänyt...pienillä ja vähän isommilla jyrsijöillä,sammakoilla ja sen sellaisillahan nuo siivekkäät liikkuvat.
Ettet olisi sotkenut Pegasokseen:)
Montako kertaa strutsi pystyi potkaisemaan sekunnissa..taisi olla ainakin kolme kertaa.Minun mielestäni strutsilla on ilmeikäs pää,mutta kalkkunat ne aika vekkuleita ovat:)...että sais valita ominaisuuden ilman ehtoja. Että niinku jos valkkaa lentotaidon niin ei oo pakko vaihtaa ruoansulatusjärjestelmää. Että vois vaan eloveenalla liidellä...Hitto mä peruutan toiveen, rottia en syö :)
- redmerle
Rudi kirjoitti:
...että sais valita ominaisuuden ilman ehtoja. Että niinku jos valkkaa lentotaidon niin ei oo pakko vaihtaa ruoansulatusjärjestelmää. Että vois vaan eloveenalla liidellä...Hitto mä peruutan toiveen, rottia en syö :)
en olisi tarttunut koko asiaan,ellet olisi itse maininnut kauramoottoria.
Kauramoottorin yhdistin mielessäni hevoseen ja siihen kun vielä kuvitteli siivet niin..:)
En ymmärtänyt että itse olet se kauramoottori:)
Ei sinun tarvitse peruuttaa toivettasi.
Minä peruutan sen oman kommenttini,jookos:) - Rudi
redmerle kirjoitti:
en olisi tarttunut koko asiaan,ellet olisi itse maininnut kauramoottoria.
Kauramoottorin yhdistin mielessäni hevoseen ja siihen kun vielä kuvitteli siivet niin..:)
En ymmärtänyt että itse olet se kauramoottori:)
Ei sinun tarvitse peruuttaa toivettasi.
Minä peruutan sen oman kommenttini,jookos:)Tottakai kauramoottorista hevonen mieleen tulee, olis pitänyt kirjoittaa kaurapuuromoottori.
Asia ok. Jatkan huoletonta elämääni kotkana jolla tilhen maksa muttei strutsin typerää päätä.
Strutsin aivot on kuulemma nuppineulan pään kokoiset. Että siinä mielessä mulla on sen kans kyllä niinku samanlaista ruumiinrakennetta..
Se tulis näin äkkipäätään mieleen. Lähinnä kai siitä kun olen niin herkkä kehräämään kun minua silittää. Herätessänikin kehrään ja venyttelen nautiskellen jos saan silityksiä.
Samanlainen saalistaja kuin kissa en kyllä ole, enkä iske terävillä kynsillä.- redmerle
kissat osaavat ja osoittavat sen:)
Kissojen kehräys on jännä juttu.Vaikka kattimatikainen olisi miten sikiunessa ja menet silittämään alkaa surina ja hurina.Silmät aukeavat puoliksi ja hidastetuin liikkein venytellään.ja miten erilaisia kehräysääniä kissoilla on.Toiset kehräävät vienosti,toiset taas kuin huonosti öljytty sarana.Meidän jo kissojen taivaaseen muuttanut kolli,kuului jäkimmäisiin.
Loppujen lopuksi kissa on peto pahimmasta päästä.Leipäpussit,paperirullat,sanomalehdet kaikki kynsiin tarttuva kuoletaan.Harjoittelua kaiketi,mutta kyllä kasa päästäisiä aamusella portailla saa toisinaan näkemään punaista.Saalistus oli ainakin ollut antoisaa:) redmerle kirjoitti:
kissat osaavat ja osoittavat sen:)
Kissojen kehräys on jännä juttu.Vaikka kattimatikainen olisi miten sikiunessa ja menet silittämään alkaa surina ja hurina.Silmät aukeavat puoliksi ja hidastetuin liikkein venytellään.ja miten erilaisia kehräysääniä kissoilla on.Toiset kehräävät vienosti,toiset taas kuin huonosti öljytty sarana.Meidän jo kissojen taivaaseen muuttanut kolli,kuului jäkimmäisiin.
Loppujen lopuksi kissa on peto pahimmasta päästä.Leipäpussit,paperirullat,sanomalehdet kaikki kynsiin tarttuva kuoletaan.Harjoittelua kaiketi,mutta kyllä kasa päästäisiä aamusella portailla saa toisinaan näkemään punaista.Saalistus oli ainakin ollut antoisaa:)Jaahas, siis kollikissoilla onkin erilainen hyrinä kuin tyttömirreillä. Totta tietenkin ;).
Vai toi kissat päästäiset kotiportaille. Halusivat tietty ylpeinä näyttää teille suuren saaliinsa.- redmerle
Mariet kirjoitti:
Jaahas, siis kollikissoilla onkin erilainen hyrinä kuin tyttömirreillä. Totta tietenkin ;).
Vai toi kissat päästäiset kotiportaille. Halusivat tietty ylpeinä näyttää teille suuren saaliinsa.mooses on eri hyrinät oloon kolli tai narttu:)
Naapurissa oli muinoin suuri kolli,jonka naukuminen oli kuin raaastinrauta,mutta se kehräys...niin matalaa ja sievää kehruuta ei sellaisesta tappelupukarista olisi koskaan uskonut löytyvän:)
- Maxelle
En halua olla made enkä käärme, miksiköhän?
Joutsen, se olisi jo jotain.- redmerle
sanoa,mutta made ja käärme ovat kumpikin vähän sellaisia luikeroita:)
Tai kumpaankin kohdistuu jostain syystä ennakkoluuloja.
Joutsen,myyttinen lintu joka esiintyy suomen tarustoissa ja myös tähtitaivaalla.Lintu joka valitsee puolison eliniäkseen.
Puhtaanvalkea puku,keväällä iloiset törähdykset jotka ilmoittavat kesän saapuvan muuttuvat pohjoistuulen puhaltaessa syksyllä haikeiksi jäähyväisiksi.Lintuja jotka menevät ja tulevat tuulen mukana.
Itse rakastan joutsenia ja usein ihmettelen mikä ihme saa tekemään pitkän ja raskaan matkan tänne pohjolaan asti vain tullakseen pesimään.Ja me ihmiset jaksamme valittaa joka asiasta:) - Maxelle
redmerle kirjoitti:
sanoa,mutta made ja käärme ovat kumpikin vähän sellaisia luikeroita:)
Tai kumpaankin kohdistuu jostain syystä ennakkoluuloja.
Joutsen,myyttinen lintu joka esiintyy suomen tarustoissa ja myös tähtitaivaalla.Lintu joka valitsee puolison eliniäkseen.
Puhtaanvalkea puku,keväällä iloiset törähdykset jotka ilmoittavat kesän saapuvan muuttuvat pohjoistuulen puhaltaessa syksyllä haikeiksi jäähyväisiksi.Lintuja jotka menevät ja tulevat tuulen mukana.
Itse rakastan joutsenia ja usein ihmettelen mikä ihme saa tekemään pitkän ja raskaan matkan tänne pohjolaan asti vain tullakseen pesimään.Ja me ihmiset jaksamme valittaa joka asiasta:)...että rakastaisitkohan sinä sitten myös minua?
:D - redmerle
Maxelle kirjoitti:
...että rakastaisitkohan sinä sitten myös minua?
:Djos olisit oikeasti joutsen:)
- Maxelle
redmerle kirjoitti:
jos olisit oikeasti joutsen:)
Miten masentavaa, joutsenena kelpaisin, mutten ihmisenä.
*kiitosta vaan* - redmerle
Maxelle kirjoitti:
Miten masentavaa, joutsenena kelpaisin, mutten ihmisenä.
*kiitosta vaan*En tarkoittanut sitä noin..*pahoillaan*
Ilmaisin asian todella tyhmästi..:(
Rakkauteni joutseniin juontaa jo lapsuudesta.Niissä on jotain puhdasta,herkkää,viatonta ja liikuttavaa.
Joutsenet kuuluvat elämääni,niiden saapuminen keväällä talon takana avautuvalle pellolle,saa ilon läkehtimään rinnassa.
Syksyisin sama joukko mukanaan harmaavalkeat poikaset pysähtyvät jätttämään haikein törähdyksin hyvästit.
Mitä on rakkaus...En tiedä,rakkauteni joutseniin on erilaista.Niin vaikea selittää..*huokaa*
Ihmisten kuuluisi rakastaa toisiaan.Me olemme sillä saralla niin vajavaisia,monet muut tunteet tukahduttavat rakkauden.Ehkä pettymykset ja pelko siitä,ettei saa samoja tunteita takaisin.
Vihaa,kaunaa ja katkeruutta jaetaan paljon helpommin kuin rakkautta.Surullista.
Rakastaminen pitäisi aloittaa itsestään,sen jälkeen on paljon helpompaa rakastaa myös muita.
Itse toivon delfiinin ominaisuuksista..pyyteetöntä välittämisen taitoa ja epäitsekkyyttä.
Näiden kirjoitusten perusteella on vaikea muodostaa käsitystä ihmisistä niiden takana.Luulen kuitenkin, että jos kohtaisimme netin ulkopuolella pitäisin sinusta. - Maxelle
redmerle kirjoitti:
En tarkoittanut sitä noin..*pahoillaan*
Ilmaisin asian todella tyhmästi..:(
Rakkauteni joutseniin juontaa jo lapsuudesta.Niissä on jotain puhdasta,herkkää,viatonta ja liikuttavaa.
Joutsenet kuuluvat elämääni,niiden saapuminen keväällä talon takana avautuvalle pellolle,saa ilon läkehtimään rinnassa.
Syksyisin sama joukko mukanaan harmaavalkeat poikaset pysähtyvät jätttämään haikein törähdyksin hyvästit.
Mitä on rakkaus...En tiedä,rakkauteni joutseniin on erilaista.Niin vaikea selittää..*huokaa*
Ihmisten kuuluisi rakastaa toisiaan.Me olemme sillä saralla niin vajavaisia,monet muut tunteet tukahduttavat rakkauden.Ehkä pettymykset ja pelko siitä,ettei saa samoja tunteita takaisin.
Vihaa,kaunaa ja katkeruutta jaetaan paljon helpommin kuin rakkautta.Surullista.
Rakastaminen pitäisi aloittaa itsestään,sen jälkeen on paljon helpompaa rakastaa myös muita.
Itse toivon delfiinin ominaisuuksista..pyyteetöntä välittämisen taitoa ja epäitsekkyyttä.
Näiden kirjoitusten perusteella on vaikea muodostaa käsitystä ihmisistä niiden takana.Luulen kuitenkin, että jos kohtaisimme netin ulkopuolella pitäisin sinusta.Minä taas olisin varma siitä, että pitäisin sinusta, ajattelet niin kauniisti joutsenista, minä en ehkä olisi osannut kuvata joutsenia noin kauniisti, mutta silti "rakastuin" niihin jo lapsena.
- olla
lepakko.Siks ku lepakoilla on tutkasydeemi ja sais roikkua ylösalasin.Mä en halua olla kani.Ne syö omia papanoita.
- redmerle
jo ajattelinkin:)
Lepakko tuo mystinen yöeläjä.Lepakko lähettää lentäessään jonkinlaista ultraääntä joka sitten kimmahtelee esteistä takaisin.Olen kuullut että valkoisen lakanan virittämisellä puiden väliin voisi pyytää lepakoita.Mene ja tiedä,miksei tutka toimisi valkoiseen väriin.
Ylösalaisin roikkuminen antaa täysin erilaisen kuvan maailmasta.Voisi tepsiä näkökantoihin myös asioista.Tuo lepakon riippumistaito voisi olla hyödyksi kaikille ihmisille:)
Kani papanoi kahdenlaisia papanoita.Ne kovat rusinan näköiset ovat kahteen kertaan syötyjä.Kanin ruuansulatus ei ehdi yhdellä syömisellä ottaa ravinnosta tärkeitä vitamiineja ja kivennäisaineita,siksi ruuan täytyy matkustaa vatsassa kahteen kertaan.Ei ehkä kovin mukava ajatus ihmisistä mutta kanille elintärkeää:)
- Pirre*
nukkuisin talvet ja kesät kiipeilisin karvaista jalkaa pitkin ylös...ja alas.
Sika on kyllä nätti, ainaki pienenä..mutku joulu on sialle liian jännittävää aikaa..siis siksi ei si aksi. - Pirre*
muurahainen, ja kulkisin karvaista jalkaa pitkin ylös...
Sika oon nätti pienenä, mutta jouluna ei ole kivaa, siis sika mä en haluisi olla..- redmerle
on opintojen äiti:)
Kokeilin päästä tänne aikaisemmin illalla,mutta yrityksesksi jäi:)
Muurahainen eläinmaailman pieni jättiläinen.Suomalaisethan osoittavat sisunsa istuessaan muurahaispesässä.Karvaista jalkaa ilman nipistelyjä ylös kiivetessä voi päästä maan ääriin,mutta pahimmassa tapauksessa saa läimäyksen ja palautuksen maan pinnalle.
Muurahaiskeosta kuulemma voi katsoa onko tulossa sade...jos keossa on ns.ikkunat auki ei sadetta mutta jos keossa ei näy yhtään ikkunaa alkaa satamaan.
Possuressut sympaattiset töpselikärsät.Kaikella on aikansa ja paikkansa,tuntuuhan se vähän pahalle.Syödäänhän sikaa muulloinkin,mutta joulupossut saavat oikein erikoiskohtelun:) - Pirre*
redmerle kirjoitti:
on opintojen äiti:)
Kokeilin päästä tänne aikaisemmin illalla,mutta yrityksesksi jäi:)
Muurahainen eläinmaailman pieni jättiläinen.Suomalaisethan osoittavat sisunsa istuessaan muurahaispesässä.Karvaista jalkaa ilman nipistelyjä ylös kiivetessä voi päästä maan ääriin,mutta pahimmassa tapauksessa saa läimäyksen ja palautuksen maan pinnalle.
Muurahaiskeosta kuulemma voi katsoa onko tulossa sade...jos keossa on ns.ikkunat auki ei sadetta mutta jos keossa ei näy yhtään ikkunaa alkaa satamaan.
Possuressut sympaattiset töpselikärsät.Kaikella on aikansa ja paikkansa,tuntuuhan se vähän pahalle.Syödäänhän sikaa muulloinkin,mutta joulupossut saavat oikein erikoiskohtelun:)tuli tuplana, mie jo luulin että se edellinen sensuroitiin sensuellisti..
Se keltiäinen, tiijjäthän mitä tarkoitan, se häjyläinen, olisi vielä kivempi olla, sielä ylhä....eiku jalassa.:/
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466