Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis en juo koskaan aamukahvia.
03.05.2005 19:38
Minä olen vähän avuton tuommosissa asioissa, en osaa oikein varautua mihinkään.
Ai niin, onhan mulla sammutuspeitto television vieressä.
Se on ihan katastrofi kun vessasta menee lamppu. Sitä on niin vaikea vaihtaa. Kerran jouduin käymään pimeässä vessassa pari päivää. Olipa hankalaa.
Ja jos palovaroitin alkaa piippaamaan pariston loppumisesta sekin on katastrofi. Kerran jouduin repimään koko laitteen irti katosta kun en saanu kantta irrotettua. Heitin sen ulos piippaamaan.
No joo, jos ihan oikee katastrofi tulisi, saattaisin oikeasti olla pulassa.
Jermusein, hyvä kun pistit tällaistakin asiaa palstalle. Pisti oikein miettimään.
03.05.2005 19:35
Minä vasta opettelen kahvin juontia. Tai siis muutaman vuoden olen opetellut. Mustana juon, ei sokeria, eikä maitoa.
Töissä juon sellaisessa paikassa mistä voin sitten salaa käydä kippaamassa loput viemäriin jos ei kaikkia pysty juomaan. Kylässä juon kyllä ihan nätisti kupin tyhjäksi.
Joskus lorautan kahvin sekaan Vana Tallinn likööriä, jestas miten se onkin hyvää.
03.05.2005 19:13
Älä sinä tuffeliini naura vakavalle asialle ;).
Jos vaikka on tullut väärinkäsityksiä, niin pitäähän tuo erhe kiiruusti oikaista.
Arvaa vaan olenko minä nauranut sun outuuksille. Olen yrittänyt asetella hiiren nuolta/kursoria hymiön päälle ja saada siitä kuvailemaasi vampyyria, hehheh.
03.05.2005 18:49
Nooh, melli hyvä, älähän nyt suruun vaivu. Kyllä tästä vielä vilkas terassikahvila tulee. Turistejakin saattaa tulla käymään.
Nyt menee monella aika tuota lätkää seuratessa. Herranen aika jos vaikka Suomi pääsis finaaliin Ruotsin kanssa.
Vai loiskuttelit Vappuna, niin kuule teki moni muukin. Hah :).
02.05.2005 22:25
Hei kuules, tämä *ämmä* on ainakin jättänyt miehesi rauhaan.
Hyvää kevään jatkoa sinulle :).
02.05.2005 22:07
Itse en ole huomannut eroa siinä onko hame vai housupuku päällä. Luulen että hyvin istuva housupuku, vartaloa myötäilevä pusero tai jakku (ei liian tiukkoja) on ihan hyvä ja huoleton valinta. Se että tanssiparketille pääsee on myös itsestä kiinni. Liiku ja näy, älä jää paikallesi istumaan, hae katsekontaktia, hymyile ja ole iloisen näköinen. Ja jos mikään muu ei auta niin käyppä itse kysäisemässä mieheltä lähtisikö hän tanssimaan. Lähtevät ilomielin, monet miehet ovat ujoja hakemaan vaikka kuinka tekisi mieli.
01.05.2005 14:43
Ravintolassa tai laivalla huomaan miehen joka on siististi pukeutunut, olkoon se villapaita ja alla vaikka valkoinen kauluspaita ja kraka, tai tumma puku ja siinä alla musta tai valkoinen poolopusero tai kauluspaita.
Farkut, pikkutakki ja kuosissa pysyvä musta tai valkoinen T-paita on ihan hyvä kans.
Tummat kengät ja mustat sukat ja sukat niin pitkät ettei paljasta nilkkaa näy jos housun lahkeet nousee.
Mutta kun illalliselle mennään, puku tai pikkutakki miehelle päälle ja kauluspaita. Ei farkuissa ja T-paidassa ;).
Vapaa-ajalla käy minkälaiset lökäpäksyt vaan, verkkarit, tuulipuku tms.
Pieni vatsakumpu ei haittaa. Eikös naisellakin se pieni vatsakumpu ole söpö ja ihan seksikäskin, näin olen jostain miesten kirjoituksia lukenut :).
01.05.2005 14:27
Ai sinunkin tekee mieli, ei kuitenkaan tanssimaan, höh. En tainnut saada sinustakaan kaveria ravintolaan.
Hyvää Vappuyötä sinulle myös.
Ei auta kuin kerätä taas tyynyt sänkyyn (3 kpl) ja sukeltaa perään. Öitä palstahöperöt.
01.05.2005 00:52
Älä sinä yhtään välitä jos haukutaan epäloogiseksi. Et ole ainut. Enkä ole tällä hetkellä yhtään selväpäisempi kuin sinä, eh.
Katselin just kahta televisiota yhtäaikaa, toisesta lätkämatsia, toisesta *vuosisadan viihde* (vai olikohan se nyt noin). Siellä Topi Sorsakoski revitteli täysillä *hopeinen kuu luooo...merelle siltaaa, ja nyt tekis mieli tanssimaan. Tekeekö kenenkään muun mieli, siis tanssimaan?
01.05.2005 00:32
Otin varaslähdön ja juhlin jo eilen Vappua.
Tänään rauhallisempaa meininkiä.
Sulla onkin melkoiset Wappukarnevaalit tulossa.
Otahan ilo irti keväästä.
Hmmm...tulispa kohta talvi ja lunta... :)))
30.04.2005 14:02
Heh, olitpas löytänyt osuvan kortin meille palstalepakoille. Kiitos norMix!
Hauskaa Vappua myös sinulle.
Kippis ja skool!
Simaa ja munkkeja!
30.04.2005 13:57
Näin minä tekisin.
Itse olen myös ollut ystävilleni kuuntelija ja tukija. Houkutellut ulos syömään tai kutsunut kahville tms.
30.04.2005 13:50
Nyt pukkaa listaa... jestas miten pitkä siitä tuli. Laitepaanpas vertailun vuoksi myös hyvät puolet...siitäkin tuli pitkä lista.
Nytpä meni vaikeeksi.
Totta että uuden ihmisen kohtaaminen helpottaa tuskaa ja surua, ja auttaa unohtamaan.
30.04.2005 13:46
Otin varaslähdön ja juhlin jo eilen Vappua. Kähhäh, ehdinpäs ennen peruutusta. Serpentiinit kaulassa, hassu vappunenä ja ilmapallo pyllyn päällä. Usotko että oli hauskaa?
30.04.2005 13:38
Kyllä minun on nyt kans ihan pakko tunnustaa että taisin minäkin olla teini-idoliini rakastunut, siis Dannyyn. Koskaan en livenä häntä nähnyt, mutta tuo salarakkaus roihui, heh.
Nyt voisin rakastua vaikka Ricky Martiniin *huhheijaah*, se tanssiikin niin ihanasti. Ja olen hurahtanut noihin latinorytmeihin.
27.04.2005 18:49
nimittäin kipaisin äkkiä katsomaan peilistä onko leuassa kuoppa. Mielestäni siinä ei ole aikaisemmin ollut, mutta kun nyt oikein tarkkaan joka puolelta katsoin, taitaa siinä jo pienen pieni kuoppa olla. Se on oikeestaan aika söötin näköinen :). Voisin sitä vielä vähän nypeltää.
27.04.2005 18:41
Olishko sula antaa vielä ykäpusssia mukaa, on pahaolo, tuli shitt kuiteskin juotua ne kymmenen snapsia ja jotai muutakii. LÖyytyköhän se kenkä vielä jostain? Kiits huolenpidosta Jremukka.
26.04.2005 18:31
Ei minulla tuommosta toimintaa ravintolassa ole. En ainakaan tunnusta. En tupakoi, en tilaa kymmentä snapsia enkä kaada kannullista sangriaa kurkkuuni. En haasta riitaa, en kiroile, en tappele ovimiehen kanssa, eikä ole kertaakaan heitetty pihalle. Ette usko, vai...
26.04.2005 18:18
Mitä ihmettä sä oikein hommaat? Karvahattu ja jauhelihaa????
"NainenKirjoittaa", äkkiä apuuun...tarvitaan neuvoja, tukkiksella näyttää menevän hommat ihan pöpelikköön. Hän on varmaan ymmärtänyt ihan väärin tään tantrahomman.
26.04.2005 17:44
83 / 93