Teille on ihkaoma vappukortti osoitteessa:
http://www2.helsinginsanomat.fi/ekortti/lahetakortti.jsp?kortti=520
Hauskaa vappua palstalepakoille!
21
992
Vastaukset
- taikanainen
normaalisekoitus :)) Kiitos ja kumarrus.
Oletko salaa käynyt pöllimässä valokuvani jostakin :DD- doubleMix
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos! - taikanainen
doubleMix kirjoitti:
Juu, asensin weppikameran tuohon kaffepalstan oviaukkoon ja siitähän sinä heti pyyhälsit ohi mikki ja lasi kourassa vapputunnelmissa Rullaati rullaatia hoilaten :=))
PS Vapun kunniaksi nostin muuten miksikokoni tuplaksi, siitä tuo tilapäinen nikkimuutos!hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
Häkellyin niin tuosta näköispainoksesta... - doubleMix
taikanainen kirjoitti:
hirvittävä anteeksipyyntöni, en muistanut toivotella... siis SINULLE parahin tuplapaukku, mitä riemullisinta vappua :D
Häkellyin niin tuosta näköispainoksesta......hyvinhän tuo vielä ehti :)) Eikun Vappuja!!
- maron*
Ihan näköinen oli, vissiin viimevuonna otettu kuva, kiitos:)))))
- doubleMix
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
- maron*
doubleMix kirjoitti:
Sinäkin Brutukseni!! Kukahan siinä mun weppikamerakuvassani oikein mahtaakaan olla :=DD
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
- doubleMix
maron* kirjoitti:
paljon samannäköisiä "serkkuja", mutta kyllä se ihan näköiseni oli, jos se oli sitten se sivupersoona;)))
...sitten sun serkkusi ;-))
- maron*
doubleMix kirjoitti:
...sitten sun serkkusi ;-))
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
- doubleMix
maron* kirjoitti:
torahampaat, nahkasiivet, isot korvat ja karvainen rotanruumis, niin kai se sitten on:))))
...pitipäs sattua :DD
- taikanainen
doubleMix kirjoitti:
...pitipäs sattua :DD
jäivät vielä mainitsematta :DD
- n52
vastaan ja kiitos vaikka en tiedäkkään täytänkö tarvittavat kriteerit.
Iloiseksi muodostuvaa vappua sinulle myös!- doubleMix
kuin myös sinulle! Kriteerien täyttymisen ratkaiskoot jokainen itse :))
- merliNelli
En ole varmaan vielä täydellinen ... mutta hyvää vauhtia kehittymässä:D
Hauskaa vappua myös sinulle:D- doubleMix
Kukapa tässä nyt ihan täydellinen olisi, mutta melkein on jo loistosaavutus! Kuin myös mukavat vaput sinulle :D
- Seppojuhani
Wappen, hela natten, bara watten.
Lähden kaverille kilpailuavustajaksi. Tuli wesiselvä wappu. Waan onhan niitä ollut ennenkin.- doubleMix
...sitten sinulle! Kilpailujännitys wappuna wesiselvänä woittaa warmaan wiinan waihtoehtona :))
Heh, olitpas löytänyt osuvan kortin meille palstalepakoille. Kiitos norMix!
Hauskaa Vappua myös sinulle.
Kippis ja skool!
Simaa ja munkkeja!- doubleMix
...niin sinulle kuin muulle palstaväelle!! Nyt on wappu, ilo irti :DD
- tähtitoimittaja ejk
kerrankin olen onnistunut valokuvassa. Hauskaa vappua sullekin! :))
- norMix evk
...kiittelen :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584