Taas se on edessä, jäyhän maan ainoa karnevaalipoikanen! Hyvä kun aprillipäivän piloista selviää niin jo pitäisi alkaa uudelleen revitellä?
Tänä vappuna aion tehdä samaa kun kaikkina muinakin vappuina, juhlia hillittömästi seuraavin eväin; syön munkkeja, juon wappusimaa ja puhaltelen ilmapalloja, jos oikein riehakkaaksi meinaan äityä niin taidanpa heitellä kaiken joukkoon vielä pari serpenttiiniä. Jottei kukaan tunnistaisi minua näissä hillittömissä rihoissani, niin laitan naamalle kunnollisen wappunenän ja aurinkolasit.
Wappuhuiska päähän ja menoksi, rakkaat palstalaiset! Wappu on vaan kerran vuodessa, jätetäänpä nyt tämä kahvio siksi aikaa!
HYVÄÄ JA VIELÄ PAREMPAA WAPPUA!
*PUSIMUIPS*
Wappu on juhlista epäjaloin
15
571
Vastaukset
Otin varaslähdön ja juhlin jo eilen Vappua.
Tänään rauhallisempaa meininkiä.
Sulla onkin melkoiset Wappukarnevaalit tulossa.
Otahan ilo irti keväästä.
Hmmm...tulispa kohta talvi ja lunta... :)))- norMix evk
sinullekin :DD
- manchester
Vaikka täytyy sanoa, että on tässä poikkeuksellinen wappu meneillään, niin nastaa on!
Simaa ja munkkeja on imuroituna, mutta wiinat jää nyt tällä kertaa vähemmälle.
Siis juma! Tää on extreemee!
Iloista Wappua kaikille :)- taikanainen
onko eka kerta kun Wiinakset jää vähemmälle, kun noin haltioissasi olet moisesta :)
- manchester
taikanainen kirjoitti:
onko eka kerta kun Wiinakset jää vähemmälle, kun noin haltioissasi olet moisesta :)
..mutta pakko myöntää että harvinaista. Perinne on vienyt rituaaleineen. :)Arvaas mistä olen haltioissani..? :)
- taikanainen
manchester kirjoitti:
..mutta pakko myöntää että harvinaista. Perinne on vienyt rituaaleineen. :)Arvaas mistä olen haltioissani..? :)
jääkiekosta ;D
- manchester
taikanainen kirjoitti:
jääkiekosta ;D
ja lopun sä sitte jo varmaan tiedätkin :)
- taikanainen
manchester kirjoitti:
ja lopun sä sitte jo varmaan tiedätkin :)
tiedä, ei tässä sentään olla selvännäkijöitä ;)
Tooooosin..ainahan sitä voi arvailla vaikka ja mitä, mielikuvitus on rajaton :))
Iloista vapun jatkoa Sinulle kuin muillekin, mentävä nyt ulos virtuaalista.
- merliNelli
myöhässä mutta hauskaa Vappua ja olkoon huominen päivä särytön ja seesteinen:D
- -Andrej-
Tai oikeastaan nythän se vappu vasta on, mutta mikä on olotila? Itse vietin tuon vappuaaton puhtaasti siman voimalla eli voimat on tallella ;D Otetaan sitten vaikka Jussina takaisin.
*PUSIMUIPS* ;D- Pikkurouwa
Pusimuips sullekin, pari lasia kuohuviiniä, simaa ja munkkeja... Vappuaamu kaunis mutta KYLMÄ!
- -Andrej-
Pikkurouwa kirjoitti:
Pusimuips sullekin, pari lasia kuohuviiniä, simaa ja munkkeja... Vappuaamu kaunis mutta KYLMÄ!
Kylmä on vieläkin. Pitääpi marssia sitten oikein tunteella, jotta vilu ei pääse kalkuttaan ;D
- Pikkurouwa
-Andrej- kirjoitti:
Kylmä on vieläkin. Pitääpi marssia sitten oikein tunteella, jotta vilu ei pääse kalkuttaan ;D
Kylmänkalseasta säästä huolimatta kävelin torin ympäri, -nonniin, Wappu oli taas perinteikäs, muttei kuitenkaan räntäsateinen, niinkuin monena muuna vuonna!
Kyllä se tästä kesä tulee, ja jollei tule niin laitetaan lisää puuta uuniin! - -Andrej-
Pikkurouwa kirjoitti:
Kylmänkalseasta säästä huolimatta kävelin torin ympäri, -nonniin, Wappu oli taas perinteikäs, muttei kuitenkaan räntäsateinen, niinkuin monena muuna vuonna!
Kyllä se tästä kesä tulee, ja jollei tule niin laitetaan lisää puuta uuniin!Mitä banderollissasi luki? Ei kun hei, ethän sinä mitään kantanut mutta jos olisit kantanut, mitä siinä lukisi?
Minulla vois lukea vaikka tuollainen tiukka poliittinen kannanotto: "Ettekö te juomatehtaat osaa tehdä kunnollista simaa" ;D - Pikkurouwa
-Andrej- kirjoitti:
Mitä banderollissasi luki? Ei kun hei, ethän sinä mitään kantanut mutta jos olisit kantanut, mitä siinä lukisi?
Minulla vois lukea vaikka tuollainen tiukka poliittinen kannanotto: "Ettekö te juomatehtaat osaa tehdä kunnollista simaa" ;D"Lunta niskaan kaikille, tasapuolisesti!"
ei vaiskaan, siinä lukis että
"Auringonpaistetta kaikille, tasapuolisesti!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574