Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mukavaa kun muistit mullekin olla pikkusen ilkeä.
Vai sisälsi sun kevätpäivä kepappia lepakkokastikkeella, yäk yäk. Ajattele nyt vähän tämänkin luolan lepakoita. Minkälaista kastiketta meistäkin tulisi... yöks...
26.04.2005 17:35
Minä nypellän aika usein etusormella leukaani. Ainakin silloin kun funtsin jotain ankarasti.
Toinen tapani on hiprata niskahiuksiani. Leikkautan hiukseni takaa ihan lyhyeksi niin että niska näkyy, mutta sinne jätetään muutamia hippusen pitempiä suikuloita joita sitten saan nypertää ja laittaa ojennukseen.
26.04.2005 17:30
kaikki ok. Mullon vapaapäivä ja käväisin just kampaajalla ja nyt lähden kaupungille. Jotain kevätkivaa pitää käydä ostamassa.
Voi sinnuu, piiitkä päiväkö tulee, kiltti yrität olla kun minunkin virheitä jaksat ymmärtää. kjäh.
26.04.2005 12:09
naurat kuitenkin, että irwinin ja dänin vani oon...Haluutko nauraa lisää, myös Frederikin vani oon ollu.
26.04.2005 10:42
Murkkuikäisenä mun seinällä oli kuvia Irwinistä, Dannystä ja Kirkasta. Ne tais olla yhtä suuria idoleja mulle kuin Antti Tuisku nykyään pikkuteineille.
Myös Rauli Badding Somerjoki viehätti ja kuuntelen sitä vieläkin. Tapasin hänet myös täällä Helsingissä 70-luvun puolivälissä yksin istumassa eräässä porttikongissa.
Sitten oli paljon näitä pitkätukkaisia pörröpäitä, Uriah Heeppejä, CCR, Albert Hammond ja muitakin joita en nyt tähän hätään muista.
Kirjastossa kävin minäkin noita kuuntelemassa.
Lisäksi keräsin kaikenlaisia prätkäaiheisia kuvia seinälle.
26.04.2005 10:19
Voitko armahtaa, uuh... kuolen kohta tähän kikatukseen.
Sinäkö muka seesteinen ja asiallinen sanankäyttäjä, anna mun kaikki kestää.
Kiitos päivän makeista nauruista. Taas tuli monta vuotta lisää. Nauru pidentää ikää.
24.04.2005 22:23
Jestas, miten näinkin asiallisesta asiasta saa nauraa vatsansa kipeeksi ja hyvä ettei pissitkin lirahda housuun.
Kyllä kait sunkin olis vaan kokeiltava tuota tantraa, onhan tässä jo vähän opastusta saatu. Ties minkälaisiin atmosfääreihin sitä yltääkään.
Siinä samalla opettelet viikon ajan nielasemaan takaisin jos meinaa syöksähtää.
Oijoi, onpas tää hauskaa, heh.
24.04.2005 18:05
Nii, ajatteles, housut märkänä kokoajan, päässä heitättää, ja te miespoloiset kuivutte ihan kokoon. Voi mikä kurjuus seurasi tuosta nautinnosta.
24.04.2005 14:36
Hehheijaah... viikon kestävä orgami, kuulostaapa hmmm... hurjalta nautinnolta.
Ei herranjestas, viikon verran sitä voihketta ja värinää, mitäs muut siitä ajattelis. Ei, en uskalla edes kuvitella.
Uskon kyllä että tuo tantrinen rakastelu on antoisampaa kuin suorituskeskeinen seksi. Ja luulen että parit ovat osittain sitä tantraa joskus tietämättään harrastaneetkin.
24.04.2005 14:27
En tunne tantra erotiikkaa, mutta kiinnostais kyllä. Eikös semmosia kurssejakin järjestetä?
Tantra on kait enemmän rakastelua kuin seksiä. Toisen koskettelu ja hyväily saattaa kestää parikin tuntia ilman yhdyntää?
Saakos siinä edes mennä orgasmiin asti?
*kyselee tietämätön*
23.04.2005 22:33
Ei sun olis tarvinnu vastata. Mutta olen huomannut että rohkenet puhua asioista, siksi kysäisin.
Omat vanhempani olivat luterilaisuskovaisia, mutta meistä neljästä lapsesta vain yksi "seurasi" tuota uskontoa, on seurakuntatyössä. Vanhempani tyytyivät kyllä siihen. Minäkin protestoin murrosiässä vähän noita uskonasioita, mutta nykyään käyn jopa joskus kirkossa.
23.04.2005 22:01
Ei ole lempeys todellakaan heikkoutta, päinvastoin. Jos mies on kykenevä näyttämään tunteensa, hellyytensä, on empaattinen, ystävällinen, toiset huomioon ottava, hän on MIES ja vieläpä sieltä vahvemmasta päästä.
Omalle pojalleni olen antanut tilaa näyttää tunteensa. En ole esimerkiksi koskaan sanonut että älähän nyt itke iso poika kun hän pikkupoikana jostain pahoitti mielensä.
Nyt jo oikeasti isona poikana hän saattaa äippää halata kun joku asia on onnistunu. Näin kävi viime viikolla kun hän kertoi että hänen lopputyönsä on hyväksytty ja hän saa opintonsa päätökseen.
23.04.2005 21:48
No silloin kun noita soidinmenoja harrastit, haastoitko ensin tappeluksia?
*pinkoo pakoon*
23.04.2005 21:28
Taikku, sinun ei tarvitse tähän vastata, mutta haluaisin kysyä, olet siis eronnut lahkosta? Toivottavasti perheesi pitää sinuun siitä huolimatta yhteyttä.
23.04.2005 21:24
Säpinää täällä tosiaan on, perässä ei ehdi pysyä.
Minäkin tästä lähden keräilemään niitä tyynyjä, mulla niitä pitää olla kolme, siellä sun täällä, heh.
Hyvää kevään jatkoa sinullekin, tufftuff :).
23.04.2005 00:45
Vai tänne sinä olet karannut. Taidat olla sinäkin yökukkuja. Kyllä täällä hereillä aina joku on. Pirteätä ja mukavaa sakkia ja ystävällistäkin.
Jospa tosiaan niin hyvin kävis että joskus tänne pääsis :).
23.04.2005 00:31
Tämä taitaa olla vähän omituinen ajatus, mutta itse haluan että saisin ennakkovaroituksen jättämisestä sähköpostilla tai tekstarilla.
Alkaisin nimittäin itkemään ja parkumaan aivan tajuttomasti. Ja sitä en halua toisen silmissä tehdä. Sitten myöhemmin kun tilanne on rauhoittunut, voi puhelimessa tai kasvotusten asioista keskustella.
terv. "kokemusta on"
23.04.2005 00:13
En tiedä mistä on ksymys, mutta ei täältä kenenkään pidä lähteä pois jonkun takia. Kyllä tänne täytyy mahtua erilaisia ihmisiä.
Sitäpaitsi en ole koskaan huomannut mitään ilkeyksiä tai solvauksia kommenteissasi, vaikka monenlaisilla nimimerkeillä kirjoitatkin, väliäkö sillä. Erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä on hyvä jokaisen oppia sietämään. Vaikka niistä kättä vähän väännettäisiinkin.
Jos kysymys on nettisuhteen päättymisestä, silloin ehkä on parempi pölyn vähän laskeutua.
Mutta palaa takaisin, kirjoitat mielenkiintoisia asioita.
22.04.2005 23:59
se reppu ja sanoa että se oli toimitettu väärään osoitteeseen. Että kuuluupi teille.
21.04.2005 17:27
Onhan ne pitkät miehet silmänilo ja komeita katsella. Mutta itse haluaisin että pituuseroa ei paljoa ole. Niskatkin siinä väsyy kun katselee miestä ylöspäin, se katsekontakti on niin tärkeää. Eikä ylety suukottelemaan kuin erikoisjärjestelyin.
Tanssiminenkin on helpompaa kun on suhkoht tasapituiset.
21.04.2005 14:58
84 / 93