Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hetkonen, nyt pukkaa kiirettä töissä....
04.04.2005 10:05
Minkäs takia sinä olet mököttänyt? Onkohan täällä liikkeellä jonkunlainen äkämökövirus?
04.04.2005 10:01
Kyllä tästä ketjusta voi tehdä vaikka sellaisen yleisen anteeksipyyntöketjun.
Anteeksi saa pyytää vaikka niitä tuhmia ajatuksiaan :).
04.04.2005 09:59
Minun huumorintajuni loppui nyt jos sitä ikinä on ollutkaan. Olen ennenkin vastannut avauksiin jotka on olleet ihan pilajuttuja. Silloin ajattelin että yksikin vielä niin minun kirjoittelut loppuu siihen. Otin tämänkin vähän niinkuin tosissani ja vastasin tosissani. Avauksen tekijä on näköjään sen huomannut.
Nyt saa mun kommentit vähäksi aikaa jäädä.
31.03.2005 18:38
Viesti oli tarkoitettu avauksen tekijälle. Kuumeen pöpperössä lykkäsin sen tuohon sun viestin perään samalla kun luin sen.
31.03.2005 13:49
Hmmm... Kuulostaa siltä että olet yltäpäältä rakastunut :). Tähän hätään et voi tehdä muuta kuin antaa palaa. Tuskin tuossa tunnetilassa pystyy järkevästi ajattelemaan ;). Nauttikaa ja olkaa onnellisia.
Ei tuo 15 vuoden ikäero vielä tunnu missään, mutta valitettavasti kymmenen vuoden kuluttua alkaa jo tuntua. Toivottavasti ei ollut kovin masentava kommentti. Tsemppiä.
31.03.2005 13:44
Noita ÄO testejä en ole koskaan tehnyt enkä tee, kjäh. Nyt tein testin tuosta taikun linkistä. Täytyy sanoa että joitakin asioita tunnustan, en kaikkia. Nuo lainausmerkeissä olevat tekstit on lainauksia testin tarkennuksista. Öh, saakohan näitä lainauksia edes tehdä.
No tässä vähän paljastuksia...
Hyveitä:
- Oikeudenmukaisuus
"Oikeudenmukainen sallii muille hyviä asioita. Hän ei halua muiden hyvää itselleen eikä sitä heiltä pois. Oikeudenmukainen on myös automaattisesti heikomman puolella: hän pyrkii siihen, että kaikilla olisi samat lähtökohdat tavoitella haluamaansa. Sen sijaan oikeudenmukainen ei vaadi kaikilta samaa eikä edellytä, että kaikille olisi annettava saman verran kaikkea".
- Rakkaus
"Tällä tarkoitetaan sitä, että rakastava ei etsi VAIN omaa nautintoa (vaikka tietysti sitäkin), vaan haluaa hyvää toiselle ja iloitsee pelkästä hänen olemassaolostaan. Hekumallisuuden vastahyveenä rakkaus on siis antamista, ei pelkkää saamista tai ottamista".
- Suhteellisuuden taju
"Suhteellisuudentajuinen ihminen osaa asettaa asiat omiin mittasuhteisiinsa: hän ei tee numeroa pikkuasioista ja ymmärtää, että joskus täytyy toimia tilanteen mukaan. Häntä ei hermostuta, vaikka asiat menisivät vallan kummalliseen suuntaan, vaan se saattaa huvittaa häntä suuresti. Hän muistaa myös mietteen: Se joka nauraa itselleen, siltä ei tule hupia puuttumaan!"
Paheita:
- Ylpeys
"Ylpeys on sitä, että on ollakseen jotain muuta kuin mitä oikeasti on: ylpeä rakentaa itsestään kuvan muiden ja itsensä ihailtavaksi. Ylpeyteen liittyy myös pelko siitä, että muut eivät voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen. Siinä mielessä monet ylpeät ihmiset ovat hyvin epävarmoja itsestään. Ylpeyttä on myös se, että asettaa itsensä muiden ja kaiken arvostelun yläpuolelle: Mikä SINÄ olet minulle mitään sanomaan!"
-Huumorintajuttomuus
Huumorintajuttomuutta ovat ainakin:
"älkää tulko mulle sanomaan, miten tämä pitää tehdä!" -ekspertit
"jos suostumme pyyntöösi, niin kohta täällä ovat kaikki mankumassa -päälliköt
"sukat on nyt kerta kaikkiaan ripustettava kuivumaan tällä tavalla ja sillä selvä!" -perheenäidit
"tuota ei voi ajatellakaan, täällä ei ole koskaan tehty vastaavaa -byrokraatit
"kukaan muu ei ole valittanut annoksestaan" -tarjoilijat
"asiaa ei voi auttaa" -asiakaspalvelijat
"näin täällä on aina tehty" -työntekijät
"niin muako tarkotit?" -pöytäseurueen jäsenet
"toi on tosi lapsellista!" -tuttavat
- Murehtiminen
"Murehtija haluaisi saada maailman valmiiksi ja kaikki muut onnellisiksi. Kun hän ei tässä sitten onnistu, hän syyttää siitä itseään. Murehtija ottaa kaikkien taakat kannettavakseen eikä tunnista omia jaksamisen rajojaan. Hän painaa hommia hulluna loppuun saakka ja romahtaa sitten. Murehtija ei osaa sanoa ei ja luulee, että hänen omilla tunteillaan ei ole mitään arvoa."
31.03.2005 12:54
Toivottavasti tää kevät ja aurinko piristää mieltäsi. Aikakin auttaa ja ne uudet treffit... :).
31.03.2005 10:43
Sinä osaat kirjoittaa.
Salaa pyyhkäisen kyyneleet poskeltani.
31.03.2005 10:37
Tässä oon posket helakanpunaisena kuumeesta yrittäny lueskella palstoja kun ei koko aikaa pysty makoilemaan.
Kylläpä oli sinulta äkäinen herätys, kuin armeijassa *arvelee, ei ole käynyt armeijaa*.
Heh, hyvä että herättelet.
Nyt taas vähäksi aikaa punkkaan. Herätteletkö taas huomenna?
30.03.2005 20:18
Mikään ei niin vuorenvarmasti päätäni käännä kohti kuin sänkitukkainen tai kalju mies. Katseeni kääntyy väkisinkin tuommoseen mieheen.
Jotain uskomattoman puoleensa vetävää heissä on.
Vaikka ei niillä hiuksilla loppupeleissä ole mitään väliä minkälaiset ne on.
30.03.2005 20:05
Hui miten kaukana olet ollut. Onneksi olet selvinnyt sieltä takaisin.
Aurinkoista kevään jatkoa.
30.03.2005 19:13
Rakastunutko :)?
Vieläkin naurattaa kun olit hermona ja paniikissa niistä treffeistä. Tai no eikai se naurun asia ole, tiukka paikkahan se on.
Kaikkia jännittää takuulla ensimmäiset treffit. Miehillä ja naisilla on yhtä paljon perhosia vatsassa tuossa tilanteessa.
30.03.2005 19:10
Tää on hyvä. Kirjoita lisää.
Tunnetko muuten Rudia lepakkoluolasta :)?
30.03.2005 17:34
Muistan sinut, missäs olet ollut? En ole nähnyt sinua täällä pitkään aikaan?
Joku tauti on nyt tulossa, päätä ja niskoja särkee, yskittää, kai se kuumekin kohta nousee. Pitää sukeltaa peiton alle.
Pysyhän sinä terveenä.
29.03.2005 23:18
Se vanha päänsärky on ohi, mutta nyt on uusi. Ja illalla en oikein jaksanu tanssia napistunnilla. Olin siellä ihan vetelä laiskimus.
Töissä melkein puolet on 39 asteen kuumeessa ja yskässä. Itsekin jo yskiskelen. Kipeeks oon tulossa. Voi minua raukkaa.
29.03.2005 22:16
Jos suhteessa kaikki ei ole kohdallaan, esimerkiksi hellyys ja läheisyys puuttuu, tai on raastavia riitoja, alkoholiongelmaa, nujertamista tms. ihminen on silloin herkimmillään ja vastaanottavaisimmillaan uusien tunteiden suhteen.
Nämä suhdeasiat on niitä ikuisuuskysymyksiä joihin oikeita vastauksia ei taida löytyä koskaan.
Hienoa että sinulla on asiat kohdallaan.
Kaikkea hyvää myös sinulle.
28.03.2005 17:56
Saattaahan se noinkin joillain olla että se *sydän* sykyttää siellä alapäässä ja ajaa noihin tekoihin.
Itse ajattelen kuitenkin että enemmänkin ne on ne tunteet jotka tuppaa määräämään elämän suuntaa. Kun ihmiselle on sellainen tunne-elämä rakennettu, joskus vaan on vaikea taistella niitä vastaan.
28.03.2005 17:15
Hieno kommentti, tästä olen jämpti samaa mieltä kanssasi.
Tiedän pariskuntia missä uusi rakkaus on parantanut elämänlaatua, on tullut virkeyttä ja energiaa elämään ihan uudella tavalla.
Helppo tie se ei toki ole ollut. Mutta kun täällä vain kerran eletään, miksi sitä ei eläisi niinkuin sydän sanoo.
28.03.2005 15:28
Vaikka en olekaan vakikirjoittaja täällä, lueskelemassa olen käynyt silloin tällöin ja täällä on mielestäni ollu vilkasta ja mukavaa meninkiä. Välillä on niin hurttia huumoria että naurussa on pitelemistä. Mielenkiinnolla seuraan tämän ikäryhmän ajatuksia kun itselläkin tuo ikä lähenee vuosi vuodelta. Toivottavasti tulee saavutettua, sekään ei ole itsestäänselvyys, huomisesta kun ei koskaan tiedä.
Luulisin että uudet tulokkaat otetaan vastaan, ehkä hienoisella varauksella. Toki se on ymmärrettävää, etteivät nyt ihan pilailumielessä tule palstaa sekoittamaan.
28.03.2005 15:06
86 / 93