Hei, pitkästä aikaa

Siru2

Onkohan täällä vielä tuttuja juttukavereita, tai kenties uusia?

19

967

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistan sinut, missäs olet ollut? En ole nähnyt sinua täällä pitkään aikaan?

Joku tauti on nyt tulossa, päätä ja niskoja särkee, yskittää, kai se kuumekin kohta nousee. Pitää sukeltaa peiton alle.
      Pysyhän sinä terveenä.

• Siru2

...joku muistaa mut:) Ja vielä mun lempilaulusta tykkää. Tuo "lumivalkoinen" on ... siis.. se on ... Annoin lainaksi cd:n yhdelle miehelle, jossa tuo laulu on. Se saa siitä laulusta voimaa olla yh-isä. Monet kerrat istuu ja kuuntelee, kaipaa lastaan, mutta tajuaa kuitenkin "hetken pienen rakkauden".
        Ohhoijaa, meneepä filosofiseksi... Mitäs sulle kuuluu? Mää yritän "tasata elon pannukakuksi", että sieltä sitten, ehkä jotain versoisi....

• Siru2 kirjoitti:

...joku muistaa mut:) Ja vielä mun lempilaulusta tykkää. Tuo "lumivalkoinen" on ... siis.. se on ... Annoin lainaksi cd:n yhdelle miehelle, jossa tuo laulu on. Se saa siitä laulusta voimaa olla yh-isä. Monet kerrat istuu ja kuuntelee, kaipaa lastaan, mutta tajuaa kuitenkin "hetken pienen rakkauden".
        Ohhoijaa, meneepä filosofiseksi... Mitäs sulle kuuluu? Mää yritän "tasata elon pannukakuksi", että sieltä sitten, ehkä jotain versoisi....

Rakastunutko :)?
        Vieläkin naurattaa kun olit hermona ja paniikissa niistä treffeistä. Tai no eikai se naurun asia ole, tiukka paikkahan se on.
        Kaikkia jännittää takuulla ensimmäiset treffit. Miehillä ja naisilla on yhtä paljon perhosia vatsassa tuossa tilanteessa.

• Siru2
        Mariet kirjoitti:

Rakastunutko :)?
        Vieläkin naurattaa kun olit hermona ja paniikissa niistä treffeistä. Tai no eikai se naurun asia ole, tiukka paikkahan se on.
        Kaikkia jännittää takuulla ensimmäiset treffit. Miehillä ja naisilla on yhtä paljon perhosia vatsassa tuossa tilanteessa.

Juu en oo rakastunut, valitettavasti. Se oli ja meni: teki pahan mielen:(.

• Siru2 kirjoitti:

Juu en oo rakastunut, valitettavasti. Se oli ja meni: teki pahan mielen:(.

Toivottavasti tää kevät ja aurinko piristää mieltäsi. Aikakin auttaa ja ne uudet treffit... :).

• tosi-jorma

On täällä näköjään vanhoja tuttujakin, mut taitaa olla paljon uusiakin tullut mukaan, ainakin näyttäis ihan siltä...
      Olin nimittäin itsekkin poissa muutaman viikon, kun kävin Dominikaanisissa lomalla... ;))

• Siru2

Ei tollasii saa kateelisille kertoo::))) Oliko kauniita hulahula-naisia? t. blondi

• tosi-jorma
        Siru2 kirjoitti:

Ei tollasii saa kateelisille kertoo::))) Oliko kauniita hulahula-naisia? t. blondi

Ai, pahus, mikä moka... ;))))
        Olihan siellä, mut eihän vaaleissakaan mun mielestäni, mitään vikaa ole... ;)))

• Siru2
        tosi-jorma kirjoitti:

Ai, pahus, mikä moka... ;))))
        Olihan siellä, mut eihän vaaleissakaan mun mielestäni, mitään vikaa ole... ;)))

Kivasti sanottu! Voin siis rauhassa jatkaa blondiuttani? Bytheway... ens kerralla kun lähet reissuun, niin voitko ottaa blondin mentävän matkalaukun mukaas?

• tosi-jorma
        Siru2 kirjoitti:

Kivasti sanottu! Voin siis rauhassa jatkaa blondiuttani? Bytheway... ens kerralla kun lähet reissuun, niin voitko ottaa blondin mentävän matkalaukun mukaas?

Että se on Jannus kii, jos Tyttö sanoo Hi... ;)))
        Kyllä, ainakin mun puolestani...!
        Totta kai, anna vaan mitat itestäs... ;)))
        Harmi vaan, että kohta pitää lähteä tekemään, sitä seuraavaa matka kassaa...

• Siru2
        tosi-jorma kirjoitti:

Että se on Jannus kii, jos Tyttö sanoo Hi... ;)))
        Kyllä, ainakin mun puolestani...!
        Totta kai, anna vaan mitat itestäs... ;)))
        Harmi vaan, että kohta pitää lähteä tekemään, sitä seuraavaa matka kassaa...

...ilonpilaaja!
        Tein tässä -kuvataideopiskelun puitteissa - oman keskikehon luonnoksen, ja näytin sitä kaverille kysyen: Mitä sun tulee mieleen. Vastaus: mun mummovainaa saunan lauteilla.
        öh..
        No, olen kuitenkin mielestäni kaunis, he. Blondi tosin.

• tosi-jorma
        Siru2 kirjoitti:

...ilonpilaaja!
        Tein tässä -kuvataideopiskelun puitteissa - oman keskikehon luonnoksen, ja näytin sitä kaverille kysyen: Mitä sun tulee mieleen. Vastaus: mun mummovainaa saunan lauteilla.
        öh..
        No, olen kuitenkin mielestäni kaunis, he. Blondi tosin.

jos meinaat laukussani tulla, seuraavalla kerralla mukaani...
        Sorry, jos pilasin ajatuksiasi... ;))
        Mut noihan sit riittää, ainakin näin aluks...
        Koska mä olen sitten varmaan, vaarivainaan kokonen... Ni, nehän sattuu sitten hyvin yksiin... öh öh....
        Niin varmaan oletkin, ja mä pidänki komeista naisista... Vaikka vaaleistakin... Hmmm....
        Mut mitäs siihen sanot, ku mäkin oon komeen kaunis mies....

• Siru2
        tosi-jorma kirjoitti:

jos meinaat laukussani tulla, seuraavalla kerralla mukaani...
        Sorry, jos pilasin ajatuksiasi... ;))
        Mut noihan sit riittää, ainakin näin aluks...
        Koska mä olen sitten varmaan, vaarivainaan kokonen... Ni, nehän sattuu sitten hyvin yksiin... öh öh....
        Niin varmaan oletkin, ja mä pidänki komeista naisista... Vaikka vaaleistakin... Hmmm....
        Mut mitäs siihen sanot, ku mäkin oon komeen kaunis mies....

.. kauniita siis::;))
        No, kauneus on oikeestaan avara käsite. Onneksi: saattaa olla meikäläiselläkin mahiksia...?

• tosi-jorma
        Siru2 kirjoitti:

.. kauniita siis::;))
        No, kauneus on oikeestaan avara käsite. Onneksi: saattaa olla meikäläiselläkin mahiksia...?

elämässäni nimittäin... ;))
        Mutta kaikkihan on.. Hmmm... aina katsojan silmistä kiinni... ;))
        Sama juttu mullakin, vai onkohan...?
        Mutta, uskon vielä kuitenkin huomiseen ja tulevaisuuteen...

• tuffe

Long time no see... :) Mutta niinhän se täällä palstalla elämä jatkuu...

• Siru2

Sua en kyllä muista, anteeksi... No. Mulla pyörii "vaan" kaks kissaa jaloissa. Ihania höpönassuja, varsinkin toi nuorempi: ei tartte herätyskelloo, se kun sitkeesti nostaa aamusin emännnän ylös. Ja sit kun saa sen ylös, lähtee polleesti ulos!

• tuffe
        Siru2 kirjoitti:

Sua en kyllä muista, anteeksi... No. Mulla pyörii "vaan" kaks kissaa jaloissa. Ihania höpönassuja, varsinkin toi nuorempi: ei tartte herätyskelloo, se kun sitkeesti nostaa aamusin emännnän ylös. Ja sit kun saa sen ylös, lähtee polleesti ulos!

taisin olla aika uusi silloin...

No mutta sullahan vahva kissa on "nostaa aamusin emännän ylös" :))) Vaikka niin se taitaa meidänkin kolli tehdä... terävähampainen riiviö... Eikä saa säädettyä kesäaikaan.

• Siru2
        tuffe kirjoitti:

taisin olla aika uusi silloin...

No mutta sullahan vahva kissa on "nostaa aamusin emännän ylös" :))) Vaikka niin se taitaa meidänkin kolli tehdä... terävähampainen riiviö... Eikä saa säädettyä kesäaikaan.

Joo, rakastan kyllä molempia kissoja. Oikeesta käy väliin kateeksi niitten eloo. Ne saa ruokaa naukasemalla, hellyyttä kun heittäytyy selälleen, ulkoilukaverin mouruamalla.. HÖ: Oiskohan mulla jotain opittavaa niistä?

• HoneyLoveN

Jos ei ole tuttu, niin ainahan sitä voi tutustua. :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1738
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe