Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeskamandeera, joku on nyt tosiaan pahasti polttanu päreensä meihin. Harmi, kun mitään häiriötä ei haluttu aiheuttaa.
Toivottavasti hän sai tuolla purettua pahimmat aggressiot ja jonkunlainen rauha on taas maassa.
27.03.2005 22:53
Onko kahvilan puolella ollut joku kirjoitus sinusta ja meistä muista kahvilan poppoosta? On näköjään poistettu, en ehtinyt lukea sitä.
Olemmeko kirjoittajan mielestä käyttäytyneet täällä huonosti?
Vähän sitä kyllä ihmettelen, jos hän sitä mieltä on. Kun luen esimerkiksi tähtitoimittajan ja emw:n jutustelua, siinä ei ole mitään mikä olis negatiivista. Eikä taikanaisenkaan, hänkin juttelee mukavia. Sinä jaksat pitää juttua yllä ja höpöstellä kaikkien kanssa. Mitä nyt joskus marisijat palautat ruotuun ja järjestykseen.
Täällä on ollut tosi hauskaa porukkaa, naurussa on ollut välillä pitelemistä. Ja valinnan varaa on - on asiapitoisia juttuja ja kevyttä smalltalkia. Jokaisella on vapaus valita mitä lukee ja mihin keskusteluihin ottaa osaa. Jättää suosiolla väliin jos vähänkin näyttää siltä että pinna alkaa kärytä jonkun jutuista.
Mukava palsta teillä täällä on, annetaan kaikkien kukkien kukkia, erilaisuus on rikkautta.
27.03.2005 22:32
Ihan kiva taikomushan se oli. Oli mukava nähdä kiltti Jermu, hehe...
26.03.2005 23:07
Onhan toki teitä vastuuntuntoisia ja kunnon miehiä, suurin osa :). Kyllä teitä arvostetaan. Mutta kun yleensä käy niin että ne negatiiviset asiat otetaan esille, liittyi ne sitten mihin tahansa - naisiin, miehiin, hintoihin, palveluihin yms. On vaan niin paljon helpompi valittaa ja marista, niin että älä ollenkaan huolestu Aleksi hyvä :).
26.03.2005 18:57
No siksihän minä menin ihan sanattomaksi ja ihmettelin mikä noita on käyny taikojaan tekemässä.
26.03.2005 18:31
Voi Jermukka, kiitos runoista. Olen sanaton.
Mitä ihmeen taikoja pääsiäisnoita on sinulle oikein tehnyt. Kjäh heh.
26.03.2005 18:16
Nyt olen ihan kyykyssä. Hellyttävä runo sinulta.
26.03.2005 17:42
Jermu on todellakin uskomaton veijari suoltamaan noita riimejä. Hän keksii niitä aiheesta kuin aiheesta. Noo, aina ne ei ihan kilttejä loruja ole :).
26.03.2005 17:37
Kiitos Pojongg, olipa kiva kommentti :).
25.03.2005 17:59
En suosittele ihan tarkoituksella tuota tekemään. Olet yksin huolinesi, jos lähelläsi ei ole läheisiä sukulaisia tai ystäviä turvaverkkonasi. Jo käytännön asiat tuo ongelmia. Kun itse sairastut - esimerkiksi kuume tai vatsatauti vie voimasi, kuka hoitaa vauvaa?
Entä kun tapaat miehen johon rakastut. Tänä päivänä ei liene siinä ongelmaa jos itselläsi on lapsi, mutta saattaa siinä omat pulmansa silti tulla. Kun tulee yhteisiä lapsia, sinun lapsesi saattaa tuntea olonsa syrjäytyneeksi, koska hänellä ei sitä "oikeaa" isää ole.
Toivottavasti harkitset tarkkaan.
25.03.2005 16:10
Mielestäni nyt liioittelet kahvipalstan loanheitolla ja ilkeyksillä. Moni on toivonut sinua sinne.
Tottakai me halutaan elää sovussa kaikkien kanssa. Asioista vaan joskus keskustellaan voimakkaastikin.
Itse olen erittäin rauhaa rakastava ja haluan olla sovussa kaikkien kanssa, vaikka välillä tuleekin sohittua sinne tänne :).
Ymmärtänet kuitenkin Jermun suuttumuksen tulkitsemalla viisaritestisi tuloksia siihen suuntaan joka voi loukata miestä.
21.03.2005 17:51
Tämä mies oli tuttu jo pitemmältä ajalta. Paljon myöhemmin hän kertoi noita juttuja. Ei suinkaan hän yrittänyt vaikutusta tuolla tavalla tehdä.
21.03.2005 14:25
En osaa muuta sanoa kuin että hyvää ja arvokasta työtä teette näiden lasten eteen.
Kuinka paljon näiden lasten, ja monen monen muunkin lapsen sieluun ja sydämiin kertyykään painolastia elämänsä varrella. Hyvä että on ihmisiä jotka pystyvät heitä auttamaan ja tukemaan.
*pyyhkii jotain kosteaa silmänurkastaan*
21.03.2005 13:03
Voi itku, ei kai noin pahasti ole asiat. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta toivotaan että tässä taas normaaliin päiväjärjestykseen päästään.
21.03.2005 12:51
Painavaa tekstiä jälleen. Olen pokeriväittämäsi kanssa aivan samaa mieltä.
Olen kuullut matkan varrella monenlaista tarinaa jutellessani miesten kanssa. En voi kuin ihmetellä miten moneen lähtöön meitä naisiakin on. Olipa eräältä mieheltä Levillä kysytty heti ensimmäisen tanssin aikana, että onko sulla iso muna. Huhheijaa...
21.03.2005 12:39
Onkos meidän arvoisa toimittaja siirtynyt kilpailevaan yritykseen. Ei ole nimittäin toista lehteä tuonne toisaalle ilmestynyt?
Niin, kysyn vaan että mitäs tämä tämmöinen peli on?
Hyvä lehti tämäkin on. Käydään sitten täällä lukemassa.
21.03.2005 12:20
Hyvä Jermu, juuri noin. Asiaa kirjoitit.
Sinulla on selkeät naisihanteet.
21.03.2005 00:23
Voi sinnuu Jermunaattori, vai tänne sinä olet siirtynyt huseeraamaan. Kjäh ja köh.
21.03.2005 00:14
Jännänlaisia väreitä tarinasi aiheutti. Ihana kertomus.
17.03.2005 10:40
Puhkut puhkut kuitenkin. Hyvä kun puhkut :).
Kirjoitappas taas joskus tarina pikkuveljestä ja isosta siskosta. Ne on niin iiihaania.
16.03.2005 20:54
87 / 93