No yllyke tuli lukiessa tämän sivun viestejä, ei ole miehiä kovinkaan korkealle arvostettu. Kunnon miehiä ei siis ole... kuitenkin me olemme kaikki samaa pohjoista sukua. Mikä siinä on että vain naisille nuo hyvät geenit lipsahti?
Esitän vastaväitteen, meitä kunnon miehiä ja naisia on yhtä paljon!!
Arvostaako naiset miehiä?
37
2154
Vastaukset
- japanitar
varmaan yhtä paljon, mutta jokainen vaikuttaa itse omalla käyttäytymisellään siihen, mitä arvostetaan ja, mitä ei!
- lillasyster
Naiset vaan herkemmin valittaa. Kait, ainakin julkisesti, esim. täällä.
Vaikka onhan se kaljoitteleva sohvaperuna useimmiten mies...ja ne sukat sohvan alla on myös sen.
Miehet on tyytyväisiä kun saavat rauhassa vain olla, siivoavat jälkensä sitten kun siihen on aika, vaikkapa huomenna... Vaimo-kulta jos ei natkuta, niin miehellä ei ole valittamista.- bluepoem
Valitseeko nainen helpommin se kaljottelevan sohvaperunan, miehekseen. Siinähän se on sitten hyvä testata "koiran koulutustaitoja" ja saada sulka hattuun, kun neidot kokoontuu kuntosalin saunaan.
- lillasyster
bluepoem kirjoitti:
Valitseeko nainen helpommin se kaljottelevan sohvaperunan, miehekseen. Siinähän se on sitten hyvä testata "koiran koulutustaitoja" ja saada sulka hattuun, kun neidot kokoontuu kuntosalin saunaan.
Ei valitse.
Kyllähän kaikki toivoo kunnollista puolisoa, en minäkään ottanut sohvaperunaa silloin sata vuotta sitten naimisiin mennessäni.
Ei se mies ollut tuollainen silloin, aika sen on muuttanut.
Ei ollut tarkoitukseni millään lailla provosoida.
Mutta noin se on, aika monessa huushollissa. Tyttöjen kerhossa ollaan puhuttu aiheesta monet kerrat.
Ja hyvät herrat! Nyt olkaa hyvät, ja kertokaa ne naistenne ärsyttävät puolet.
Jos olette eronneet, kertokaa miksi. Jos riitelette usein vaimon kanssa, kertokaa syy siihenkin, ja mitkä on aiheet. lillasyster kirjoitti:
Ei valitse.
Kyllähän kaikki toivoo kunnollista puolisoa, en minäkään ottanut sohvaperunaa silloin sata vuotta sitten naimisiin mennessäni.
Mutta noin se on, aika monessa huushollissa. Tyttöjen kerhossa ollaan puhuttu aiheesta monet kerrat.
Jos olette eronneet, kertokaa miksi. Jos riitelette usein vaimon kanssa, kertokaa syy siihenkin, ja mitkä on aiheet.On se merkillistä, kuinka ylläpidetään käsitystä
kuppikunnista, joissa mollataan puolisoa.
Kokemukseni mukaan naiset kyllä enemmän keskitty-
vät miesten epäkohtiin ja ulkokuoren ylläpitoon.
Miehet taas puhuvat enemmän konkreettisimmista
asioista, kuten autoista,armeija-ajoista, kunnon
töppäyksistä, musiikista jne. Vain ohimenevä
muija voi keskeyttää sen, kuten naisilla ohimene-
vä "namupala". Ja kotona taas ollaan enkelinkas-
voja.
Lapset ovat sitten yhteistä asiariistaa. He ovat
kuin neutraali vyöhyke, jota ei saa liata. Paitsi,
jos syy on isässä.... :)
Tyttöjen kerho on täyttä totta ja pahin sellai-
nen, johon olen törmännyt on sairaalanörssien
sellainen. Ja muuten, naiset osaavat olla toisil-
leen tosi myrkyllisiä selän takan.
Itse pysyn kaukana niistä ja harrastan nykyään
vain mukavia kuppikuntia. Seka sellaisia.
AijjuuPosteMortemScriptum: Baaritiski-kommentti
IRL:
Kaikki muijat on samanlaisia... :))))))
Laitoin tikarin valmiiksi selkääni.- lillasyster
Pojongg kirjoitti:
On se merkillistä, kuinka ylläpidetään käsitystä
voja.
IRL:
Laitoin tikarin valmiiksi selkääni.Minä tykkään tosimiehistä.
Tyttöjen kerhossa puhutaan muustakin kuin omista puolisoista. - KultaKatriina40
Pojongg kirjoitti:
On se merkillistä, kuinka ylläpidetään käsitystä
voja.
IRL:
Laitoin tikarin valmiiksi selkääni.Nyt on meijän mukava Pojonqq juonut myrkyn. Ettei vaan ole noita-akka pääsiäisolueeseesi myrkkyä lykännyt? Noin oot meihin siemaantunut.
*tökkää tikarin palleihin* KultaKatriina40 kirjoitti:
Nyt on meijän mukava Pojonqq juonut myrkyn. Ettei vaan ole noita-akka pääsiäisolueeseesi myrkkyä lykännyt? Noin oot meihin siemaantunut.
*tökkää tikarin palleihin*En toki :D
Siivosinhan itseni ulos tuosta porukasta.
En puolusta kumpaakaan vaan yritän jakaa
huomiot tasan.
Itse olen nähnyt tuotakin puolta elämästä
ja usein ilta on päättynyt huonoon tunnelmaan.
Tuon mainitsemani viimeisen kommentin kuulin
toistuvasti eräällä baaritiskillä ja voin vain
sanoa, että matalaotsaisuus alkoi tympiä.
Toivon, ettette erehdy pitämään minua sellaisena.
"torjuin tikarin ja kieltäydyn sopraanon urasta"- bluepoem
lillasyster kirjoitti:
Ei valitse.
Jos olette eronneet, kertokaa miksi. Jos riitelette usein vaimon kanssa, kertokaa syy siihenkin, ja mitkä on aiheet.En kokenut sinun kirjoitustasi provosointina..vaan koitin itse kirjoitaa provosoiden. Mutta epäonnistuin.
:(
Onhan toki teitä vastuuntuntoisia ja kunnon miehiä, suurin osa :). Kyllä teitä arvostetaan. Mutta kun yleensä käy niin että ne negatiiviset asiat otetaan esille, liittyi ne sitten mihin tahansa - naisiin, miehiin, hintoihin, palveluihin yms. On vaan niin paljon helpompi valittaa ja marista, niin että älä ollenkaan huolestu Aleksi hyvä :).
- Varpu
ihan tavallista suomalaista miestä. Ne juopot rentut on sitten asia sinänsä.
Varpu kirjoitti:
ihan tavallista suomalaista miestä. Ne juopot rentut on sitten asia sinänsä.
Kunnon vastaus! Röyhistän rintaani. :))
- Aleksi40
Ehkä tämän palstan kirjoittajat ovat juuri siksi täällä kirjoittajia että kaikki ei olekaan ollut ihmissuhteissa niin auvoista. Tyytyväiset eivät taida paljoa kirjoitella. Joka tapauksessa pitäisi pystyä näkemään omien juttujen yli eikä jäädä itsensä ja omien katsomuksien vangiksi. Ei se mullakaan auvoista ole ollut.
Tuo negatiivisten asioiden esille ottaminen on kans mielestäni juuri noin. Ihan samalla tavalla, harvapa kehuu toisiansa, niin paljon helpompi puhua pahaa ja arvostella kuin kertoa että olipa hyvä juttu.
Huh,,,, en ole enää huolestunut (en tosin ollutkaan vaan ilkikurisesti tänne kirjoittelen). - leijonaNa leijonille....
Aleksi40 kirjoitti:
Ehkä tämän palstan kirjoittajat ovat juuri siksi täällä kirjoittajia että kaikki ei olekaan ollut ihmissuhteissa niin auvoista. Tyytyväiset eivät taida paljoa kirjoitella. Joka tapauksessa pitäisi pystyä näkemään omien juttujen yli eikä jäädä itsensä ja omien katsomuksien vangiksi. Ei se mullakaan auvoista ole ollut.
Tuo negatiivisten asioiden esille ottaminen on kans mielestäni juuri noin. Ihan samalla tavalla, harvapa kehuu toisiansa, niin paljon helpompi puhua pahaa ja arvostella kuin kertoa että olipa hyvä juttu.
Huh,,,, en ole enää huolestunut (en tosin ollutkaan vaan ilkikurisesti tänne kirjoittelen).Omaa ukkoa on helppo morkata , mutta jos joku muu morkaa mun omaa on piru irti : ) Ja ne kaikkein kunnollisimmat miehet on aina aviossa kaikkein ilkeimpien akkojen kanssa ! Sivusta seuraten puistattaa ihan miten jotkut ei koskaan huomaa oman siipan hyviä puolia vaan häntä haukutaan ja halveksitaan joka asiassa .
- pohdiskelija
Aleksi40 kirjoitti:
Huh,,,, en ole enää huolestunut (en tosin ollutkaan vaan ilkikurisesti tänne kirjoittelen).varmaankin niin, että meillä monilla on pettymyksiä. Parhaimmillaan ne ovat kuitenkin opiksi, ehkäpä seuraavat suhteet ovat onnistuneempia? Useimmiten kai parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa, yksinkin voi olla aika onnellinen..tai ainakin ajoittain onnellinen :)
"Harvapa kehuu toisiansa", niinpä, miksiköhän näin on? Niin helposti sitä näkee vain ne huonot puolet, vaikkakin jokaisessa on aimo annos hyvää. pohdiskelija kirjoitti:
varmaankin niin, että meillä monilla on pettymyksiä. Parhaimmillaan ne ovat kuitenkin opiksi, ehkäpä seuraavat suhteet ovat onnistuneempia? Useimmiten kai parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa, yksinkin voi olla aika onnellinen..tai ainakin ajoittain onnellinen :)
"Harvapa kehuu toisiansa", niinpä, miksiköhän näin on? Niin helposti sitä näkee vain ne huonot puolet, vaikkakin jokaisessa on aimo annos hyvää.harva kehuu toisiansa.
Ainakin 50 -palsta ko.kirjoitus vaatii kyllä melkoisen itsetunnon,jos puolisostaan tai perheestään kertoo positiivisia asioita.Kyllä siellä kovin syyllistetään,että loukkaa niitä,joilla asiat eivät ole niin hyvin,kuin kertojalla.
Ja tietysti sanotaan,että itseasiassa tilanne todellisuudessa on juuri vastainen.Siis kirjoittaakin siksi,että asiat ovatkin huonosti ja siten yrittää provosoida muita saadakseen itsetuntoaan kohotettua.
Toki tälläinen käsitys ei lukumääräisesti ole suuri,mutta kovin äänekäs vastalause siitä seuraa ja yksikin henkilö karkealla sanankäytöllä voi satuttaa herkän kirjoittajan vetäytymään pois.- pohtii vieläkin.
emw34 kirjoitti:
harva kehuu toisiansa.
Ainakin 50 -palsta ko.kirjoitus vaatii kyllä melkoisen itsetunnon,jos puolisostaan tai perheestään kertoo positiivisia asioita.Kyllä siellä kovin syyllistetään,että loukkaa niitä,joilla asiat eivät ole niin hyvin,kuin kertojalla.
Ja tietysti sanotaan,että itseasiassa tilanne todellisuudessa on juuri vastainen.Siis kirjoittaakin siksi,että asiat ovatkin huonosti ja siten yrittää provosoida muita saadakseen itsetuntoaan kohotettua.
Toki tälläinen käsitys ei lukumääräisesti ole suuri,mutta kovin äänekäs vastalause siitä seuraa ja yksikin henkilö karkealla sanankäytöllä voi satuttaa herkän kirjoittajan vetäytymään pois.kamalalta palstalta, itse en ole ikäni puolesta vielä tarpeeksi "iso" sinne..
Ehkäpä viisaus "kel onni on, se onnen kätkeköön" pitää paikkansa. Katkeruus on ikävä matkaseura tällä elämän mittaisella seikkailulla. Kuitenkin asenne, jonka voi valita: ollako sinut elämän pettymysten kanssa ( näkien myös omat virheet ) vai syyttääkö siitä muita, tuntien katkeruutta muiden onnesta. pohtii vieläkin. kirjoitti:
kamalalta palstalta, itse en ole ikäni puolesta vielä tarpeeksi "iso" sinne..
Ehkäpä viisaus "kel onni on, se onnen kätkeköön" pitää paikkansa. Katkeruus on ikävä matkaseura tällä elämän mittaisella seikkailulla. Kuitenkin asenne, jonka voi valita: ollako sinut elämän pettymysten kanssa ( näkien myös omat virheet ) vai syyttääkö siitä muita, tuntien katkeruutta muiden onnesta.tuo 50 -palsta on aivan hyvä ja vilkas foorumi.
En missään nimessä voi moittia palstalaisten käytöstä yleensä.
Koska kyseessä on yleispalsta niin sehän olisi jotain aivan erikoista,jos näin ei papahtuisi,sillä kirjoittajia siellä on määrällisesti niin suuri joukko,että siihen mahtuu ja täytyykin mahtua laidasta laitaan kirjoittajia ja erilaisuutta.
Hyvä palsta se on'asua'ja kyllä sinne mahtuu myös "vierailevia"kirjoittajia,kuten juuri nyt pääsiäisen aikaankin sinne tuli todella piristäviä kaffipalstalaisia tuomaan vaihtelua ja uusia tuulia mukanaan.
Silti sanoisin,jaettu ilo on väh.kaksinkertainen ilo.Eli ei kätketä onnea vaan annetaan myös ilolle ja hyville tunteille lisää mahdollisuuksia saada myönteistä ilmapiiriä aikaan tähän usien raskaaseen arkeemme.Olemme kai kaikki sen ansainneet ja kaikki myös positiivisten ilmapiirin tarpeessa,eikös?emw34 kirjoitti:
tuo 50 -palsta on aivan hyvä ja vilkas foorumi.
En missään nimessä voi moittia palstalaisten käytöstä yleensä.
Koska kyseessä on yleispalsta niin sehän olisi jotain aivan erikoista,jos näin ei papahtuisi,sillä kirjoittajia siellä on määrällisesti niin suuri joukko,että siihen mahtuu ja täytyykin mahtua laidasta laitaan kirjoittajia ja erilaisuutta.
Hyvä palsta se on'asua'ja kyllä sinne mahtuu myös "vierailevia"kirjoittajia,kuten juuri nyt pääsiäisen aikaankin sinne tuli todella piristäviä kaffipalstalaisia tuomaan vaihtelua ja uusia tuulia mukanaan.
Silti sanoisin,jaettu ilo on väh.kaksinkertainen ilo.Eli ei kätketä onnea vaan annetaan myös ilolle ja hyville tunteille lisää mahdollisuuksia saada myönteistä ilmapiiriä aikaan tähän usien raskaaseen arkeemme.Olemme kai kaikki sen ansainneet ja kaikki myös positiivisten ilmapiirin tarpeessa,eikös?Valonpilkahdus päivässä keventää. Olet oikeassa.
- nelkytjarisat
emw34 kirjoitti:
harva kehuu toisiansa.
Toki tälläinen käsitys ei lukumääräisesti ole suuri,mutta kovin äänekäs vastalause siitä seuraa ja yksikin henkilö karkealla sanankäytöllä voi satuttaa herkän kirjoittajan vetäytymään pois.Minä olen huolestunut. Minusta on erittäin huolestuttavaa jos ihmiset (ja kun) 50 palstalla ovat noin kyynisiä. Se ei lupaa seuraavalta kymmeneltä vuodelta paljoa. Elämä on...
Minä kehun nyt sinua, olen huomannut että olet IHMINEN. nelkytjarisat kirjoitti:
Minä olen huolestunut. Minusta on erittäin huolestuttavaa jos ihmiset (ja kun) 50 palstalla ovat noin kyynisiä. Se ei lupaa seuraavalta kymmeneltä vuodelta paljoa. Elämä on...
Minä kehun nyt sinua, olen huomannut että olet IHMINEN.tuossa pari riviä ylempänä ettei meno 50 -palstalla ole pääsääntöisesti kyynisempää kuin muillakaan vastaavilla.
Siinä on se toinen puoli palstan"menosta".- KyynistynytK
emw34 kirjoitti:
tuossa pari riviä ylempänä ettei meno 50 -palstalla ole pääsääntöisesti kyynisempää kuin muillakaan vastaavilla.
Siinä on se toinen puoli palstan"menosta".Minun mielestä se on vielä monta astetta kyynisempää... jotenkin tulee sellainen elämästä luovuttamisen vaikutelma, EI KAIT SE ELÄMÄ VOI OLLA NOIN HUONOA 10 VUODEN KULUTTUA????
- ggnojoP
Aleksi40 kirjoitti:
Huh,,,, en ole enää huolestunut (en tosin ollutkaan vaan ilkikurisesti tänne kirjoittelen).Tämä:
Minulla oli hyvä muija! Siitä tuli hyvä muija, kun
se lopulta otti ja lähti!
:))) KyynistynytK kirjoitti:
Minun mielestä se on vielä monta astetta kyynisempää... jotenkin tulee sellainen elämästä luovuttamisen vaikutelma, EI KAIT SE ELÄMÄ VOI OLLA NOIN HUONOA 10 VUODEN KULUTTUA????
äläpä nyt noin synkkänä katso eteesi.Kyllä paljon pieniä ja tärkeitä asioita riittää jokaiseen ikään,kunhan vain,itse mukaan lukien pystyisimme keskittämään ajatuksemme siihen,mitä meillä oikeasti on,eikä yritetä ns,kuuta taivaalta tavoittaa.
Jatkuva ns,onnen tavoittelu on markkinoitu nykyihmisen lähes ainoaksi tavoitteeksi,kun hyvä ystävä tai vaikkapa terveys(paisi tuotteistettu terveys ihanne)on sivuutettu kaiken ylenmääräisen kokemisen ,tekemisen,itsensäkehittämisen ym.autuaakisi tekemisen alttarille.
Tämä tietysti vaatii muutosta ja muutos on paras aloittaa aina kohdaltaan,koska se kuitenkin on lähes ainoa kohde,jota pystyy muuttamaan.
Kyyniseksi varmasti tulee jokainen,jos alkaa etsiä ja vaatia muutosta yhteiskunnalta tai markkinavoimilta,se ei ole mahdollista,kuin pienissä määrin.
Vieläpä kuvittelisin,että se aika ja energia,mitä käytämme ns. onnen etsimiseen,käytettäisiin niihin lähimmäisiin,jotka ovat jo läsnä elämässämme konkreettisesti ja panostaisimme heihin,niin muutos ja käsitys onnellisuudesta saattaisi saada toisenlaisen ilmeen.
- tuffe
Mitenkäs tuon nyt ilmaisis... Kun saimme pojan joku neropatti ehdotti että laitettais nimeksi Kunto, jotta perheessä olisi edes Kunnon isä... ehe ehe... :)
Hieman takkiin on tullut live-miehistä, en nyt menisi väittämään että kauhean lääpälläni olen. Yllätyin kuitenkin positiivisesti kun aloin kirjoittamaan palstalla, on näköjään myös miehiä jotka ajattelevat muullakin kuin... noh, jääköön nyt sanomatta ;) Olenkin miettinyt, että ovatko ne miehet mukavia vain ruudun välityksellä? Vai onko se niin että pitää olla tuo palomuuri välissä?
;) - bag_gie
meitä kaikenlaisia sukankuluttajia täällä pallon pinnalla=)
Miun ystäväpiiriin ei kyllä kuulu sellaisia joihen pääasiallinen aihe ois mollata miehiä tai ketä muuta tahansakaan.
Totta kait on välillä tilanteita että toisen sukupuolen vois toivottaa vaikka mihin ja tulee mainittua ääneenkin (mie yleensä ilmotan kohteelle itellensä ;) ) mutta ainakin meidän pesueessa se kuuluu molempien oikeuksiin.
Mitä mie olen ukkojen juttuja kuullu niin kyllä nuihen konkreettisten asioiden seassa tulee haukuttua naisetkin välillä. Ainakin jos tulee puhe entisestä vaimosta =)
Ja jos on muutama kalja otettuna=)
Ja tietysti loppuun se vanha "tyttöjen" viisaus
kaikki kunnon miehet on varattu =) hämmästelin, kuinka miehet voivat ajatella, puhua, kirjoittaa kauniisti, jopa herkästi.
Ottaa naisen tunteita huomioon, ymmärtääkin naista.
Kovin syvällisesti en ole keneenkään tutustunut.
Puuttunee uskallusta; Kun "vaikutus" on tehty, mitä sitten? ;)
Ehkä se erosta toipuminen vie aikansa, niin haluan ajatella.- ggnojoP
Uskonpa, että asioista kirjoittaminen elottomalle
ruudulle on huomattavasti helpompaa, kuin kasvois-
ta kasvoihin. Silloin katsekontakti ja ruumiin-
kieli kertoo hetkessä, milloin asia on esitetty
kömpelösti. Silloin mennään kuoreen.
Varauksellisuus ei siis täällä kohdistu muuhun
kuin selvään pilkkaan.
Olen itse aikanani kokenut vakavan suhteen
karillemenon ja kesti aikansa, ennenkuin olin
avoimin sydämin liikkeellä.
Ajattele edelleen niin. Se selvittää kyllä ajatus-
maailmaasi vastaanottavaisemmaksi. ggnojoP kirjoitti:
Uskonpa, että asioista kirjoittaminen elottomalle
ruudulle on huomattavasti helpompaa, kuin kasvois-
ta kasvoihin. Silloin katsekontakti ja ruumiin-
kieli kertoo hetkessä, milloin asia on esitetty
kömpelösti. Silloin mennään kuoreen.
Varauksellisuus ei siis täällä kohdistu muuhun
kuin selvään pilkkaan.
Olen itse aikanani kokenut vakavan suhteen
karillemenon ja kesti aikansa, ennenkuin olin
avoimin sydämin liikkeellä.
Ajattele edelleen niin. Se selvittää kyllä ajatus-
maailmaasi vastaanottavaisemmaksi.kömpelyys on mielestäni hellyttävää :)
Nimittäisin omaa suhdettani viimeisinä vuosina vakavuutta enemmän vaikeaksi.
Kyllä, yritän selvittää ajatusmaailmaani parhaani mukaan :)Sibone kirjoitti:
kömpelyys on mielestäni hellyttävää :)
Nimittäisin omaa suhdettani viimeisinä vuosina vakavuutta enemmän vaikeaksi.
Kyllä, yritän selvittää ajatusmaailmaani parhaani mukaan :)Vaikeaksi koettu suhde helpottaa karikkojen
huomaamista. Suunnistat varmasti paremmin jatkossa
ja saat huomata, että kärsivällisyytesi voi poikia
hyvän suhteen. Näin uskon. :)Pojongg kirjoitti:
Vaikeaksi koettu suhde helpottaa karikkojen
huomaamista. Suunnistat varmasti paremmin jatkossa
ja saat huomata, että kärsivällisyytesi voi poikia
hyvän suhteen. Näin uskon. :)minäkin!
Kiitos paljon kannustavista sanoistasi!
En ole epätoivoinen, katkera, surullinen tms.
Enkä aivan yksinäinenkään, mutta varovainen. Ja liika varautuneisuus ei ole hyväksi, ymmärrän sen.
Heti kun luotan tarpeeksi, "annan palaa" ;)
- TiinaKº
Maksaako kunnon-mies lainansa päivälleen vai
ottaako kunnon-mies(KM) kunnon-kännin vain
kerran kuussa?(KKKK) Katseleeko KM vierasta
vain isi-mielessä? Viekö KM lapset lauantaiaamuna
hiekkikselle vai harkkoihin? Rakentaako KM ominkäsin
pakettitalon? Viekö KM roskat kehoittamatta?
Kantaako KM kukkia kotiin?
Mikä hemmetti on KM? Ups! Kunnonmies? ;D- JR(xxxx)
Siinäpä sitten onkin seuraava määritys. Mun mielestä kunnon mies ei käy vieraissa, käy töissä, ei makaa sohvalla ja vedä kaljaa, ostaa vaimolleen sopivasti kukkia ja huomioi tätä, ei haise, huolehtii hygieniasta, ei jätä sukkia ja muita tavaroitaan hujan hajan, tykkää lapsista ja huolehtii heistä rakkaudella,jaetaan työt vähintäkin tasan,, eletään harmoniassa perheessä, pusketaan elämää yhdessä toinen toisensa huomioiden eteenpäin. Muuten missäs ne kunnon naiset ovat, sellaiset jotka eivät jäkätä ja eivät hypi vieraissa kolleissa?
Summasummarum; miehen pitää olla enemmän kuin naisen, silti nainen jättää kunnon miehen kun näkee jr:n (jännittävän rentun) :-( - TiinaKº
JR(xxxx) kirjoitti:
Siinäpä sitten onkin seuraava määritys. Mun mielestä kunnon mies ei käy vieraissa, käy töissä, ei makaa sohvalla ja vedä kaljaa, ostaa vaimolleen sopivasti kukkia ja huomioi tätä, ei haise, huolehtii hygieniasta, ei jätä sukkia ja muita tavaroitaan hujan hajan, tykkää lapsista ja huolehtii heistä rakkaudella,jaetaan työt vähintäkin tasan,, eletään harmoniassa perheessä, pusketaan elämää yhdessä toinen toisensa huomioiden eteenpäin. Muuten missäs ne kunnon naiset ovat, sellaiset jotka eivät jäkätä ja eivät hypi vieraissa kolleissa?
Summasummarum; miehen pitää olla enemmän kuin naisen, silti nainen jättää kunnon miehen kun näkee jr:n (jännittävän rentun) :-(jr:n kaipuu on varmasti itsestäänriippumaton, kaipuu joka pysyy piilossa vuosia. Eipä kai voi ihminen tunteitaan käskeä. Kumpi parempi? Jatkaa suhteessa, jossa ei ole sydämellään mukana vai lähteä? Erotilanteessa voittajia ei ole. Tuskinpa lähtijän laukkukaan kevyt on kantaa.
On löydetty vikoja uusistakin autoista, juuri tehtaalta ulosajetuista. Ja korjattava ne on, ei enää priimoja.
Hyvän käytetyn voit löytää ja olla siihen tyytyväinen, kunnes se alkaa vanhuuttaan krämpätä.
Mutta silloin ajelet itsekin jo eläkeläiskortilla -julkisilla ;D - Musta Audi
TiinaKº kirjoitti:
jr:n kaipuu on varmasti itsestäänriippumaton, kaipuu joka pysyy piilossa vuosia. Eipä kai voi ihminen tunteitaan käskeä. Kumpi parempi? Jatkaa suhteessa, jossa ei ole sydämellään mukana vai lähteä? Erotilanteessa voittajia ei ole. Tuskinpa lähtijän laukkukaan kevyt on kantaa.
On löydetty vikoja uusistakin autoista, juuri tehtaalta ulosajetuista. Ja korjattava ne on, ei enää priimoja.
Hyvän käytetyn voit löytää ja olla siihen tyytyväinen, kunnes se alkaa vanhuuttaan krämpätä.
Mutta silloin ajelet itsekin jo eläkeläiskortilla -julkisilla ;DVoi ystävä hyvä!
Niin se vain on etteivät naiset niin ole auton tekniikasta kiinnostuneita. Autoihin tulee vikoja ja vaikka ei tulisikaan niin eikös se vain niin ole että naisille se VÄRI on tärkeintä. Pitää olla muotiväri ja paikka olkalaukulle, meikkipeili valaistu. Ei siinä vanha hyvä tekniikka auta kun ei ole enää muotiväri. Naiset ovat niin pinnallisia lopulta. AUTO (mies) vaihtoon, otetaan uusi, muotiväri pitää olla. Sitähän on ystäville kiva esitellä. - ggnojoP
Musta Audi kirjoitti:
Voi ystävä hyvä!
Niin se vain on etteivät naiset niin ole auton tekniikasta kiinnostuneita. Autoihin tulee vikoja ja vaikka ei tulisikaan niin eikös se vain niin ole että naisille se VÄRI on tärkeintä. Pitää olla muotiväri ja paikka olkalaukulle, meikkipeili valaistu. Ei siinä vanha hyvä tekniikka auta kun ei ole enää muotiväri. Naiset ovat niin pinnallisia lopulta. AUTO (mies) vaihtoon, otetaan uusi, muotiväri pitää olla. Sitähän on ystäville kiva esitellä.Punainen Mustangi tai Ruskea Fiat. Ai, nii,
fiius on paljon lapsenvikoja.. :)
- mämmi
Suomalaisista ei löydy mitään ruudinkeksiöitä
Miehistä eikä Naisista. Sama pätee jokaiseen
kansakuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042