Uskomattomia hahmoja teillä täällä

Jermu

Muutama rivi selluloosaa teidän palstalle ja joillekkin jopa ihan hauska hetki noita lueskellessa ja siellä on yksi hahmo ottanut pienet anallyysit esille meikäläisestä. Noo, koska meikäläinen on tällainen hyvinkin hiljainen tyyppi, niinkuin olette jo kaiketi huomanneet, niin annan tuolle Vita-Novalle mahdollisuuden selitellä sanomisiaan. Joo, joo, reilu peli nähkääs se olla pitää. Mutta sitten on turha tulle kitisemään, jos räpsähtää kynsille..Olkoot vaikka betoni-rakennekynnelit.
Kyllä jämpti on näin.
Ai niin muistakaa sitten, että ette sitten naureskele...tää on niinku vakava juttu, tai jotain sellaista.

80

4276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skeptikko

Sullakin on paljon sanotavaa. Käydään nukkumaan ja kerrotaan se sitten.
      Nim. Tosi ku vesi ja pitää ku seula

• Jermu

Mutta kohta se käy tälläkin palstalla ilman tekstiä...Niiiiiiin!

• Skeptikko
        Jermu kirjoitti:

Mutta kohta se käy tälläkin palstalla ilman tekstiä...Niiiiiiin!

Miten käy?
        Tuleeko tänne joku puhallusmetri, vai mikä?

• Jermu
        Skeptikko kirjoitti:

Miten käy?
        Tuleeko tänne joku puhallusmetri, vai mikä?

Kohta näät, kun sitä testataan...

• Skeptikko
        Jermu kirjoitti:

Kohta näät, kun sitä testataan...

Niinkus näät, oon elossa wielä. Mutta tuohan kuulostaa aika uhkaavalata!
        Jaa, sitten muistuttaisin (mainos), että.. elämä on!

• Jermu
        Skeptikko kirjoitti:

Niinkus näät, oon elossa wielä. Mutta tuohan kuulostaa aika uhkaavalata!
        Jaa, sitten muistuttaisin (mainos), että.. elämä on!

mutta toisille sekin on harhaa ja vainoa..Kjäh!

• vita_nova

Mikä se kysymys oli?

• Jermu

Mistäs moiset tuli sun mieleesi??

• vita_nova
        Jermu kirjoitti:

Mistäs moiset tuli sun mieleesi??

Testini on lahjomaton. :) Puhun sen tuloksista.

• Jermu
        vita_nova kirjoitti:

Testini on lahjomaton. :) Puhun sen tuloksista.

Eli testisi mukaan:
        -Olen nainen.
        -olenkin mies.
        -Olen mies, mutta en ole kiinnostunut naisista.
        -sitten oli kaikenlaista kompleksia siihen päälle..
        Menikö oikein?

• vita_nova
        Jermu kirjoitti:

Eli testisi mukaan:
        -Olen nainen.
        -olenkin mies.
        Menikö oikein?

Viisaritesti antoi kyllä tuommoista osviittaa. En minä sille mitään voi. Jokin vaihtoehto lienee oikein. :)

• Jermu
        vita_nova kirjoitti:

Viisaritesti antoi kyllä tuommoista osviittaa. En minä sille mitään voi. Jokin vaihtoehto lienee oikein. :)

Äläs kiemurtele siinä. Mikä siinä testissä oli mielestäsi oikein?

• Takila
        Jermu kirjoitti:

Puppeli virkamies

jippi nyt tervaa hakemaan

JA HÖYHENIÄ

• Jermu
        Takila kirjoitti:

Puppeli virkamies

jippi nyt tervaa hakemaan

JA HÖYHENIÄ

Odotteles pikku apulainen kiltisti siellä vuoroas. Saat kyykkiä siellä takilasi alla ihan omia aikojasi.

• Jermu
        vita_nova kirjoitti:

Mutta sen kumikieli on pahasti halki. Sulla varmaan on sille uusi, niin se pääsee taas nuoleskeleen sielläpäin.

• vita_nova
        Jermu kirjoitti:

Testin tulos viittaa mielestäni ihan kelpoisaan persoonaan, joka ei kuitenkaan välttämättä ole hirveän kiinnostunut naisellisesta kauneudesta eikä reagoi tunnistettavin signaalein sellaista havaitessaan, joten hän voi olla joko nainen tai hieman vanhempi mieshenkilö, jonka viisari jo jätättää.

Mitään muuta en siis väitä. :))

• Jermu
        vita_nova kirjoitti:

Testin tulos viittaa mielestäni ihan kelpoisaan persoonaan, joka ei kuitenkaan välttämättä ole hirveän kiinnostunut naisellisesta kauneudesta eikä reagoi tunnistettavin signaalein sellaista havaitessaan, joten hän voi olla joko nainen tai hieman vanhempi mieshenkilö, jonka viisari jo jätättää.

Mitään muuta en siis väitä. :))

väärään takapuoleen..Et sitten ottanut huomioon muutamia seikkoja tuossa anallyysissäs. Esim. meikäläisen huumorittomuus ei oikein jaksa tuollaisia low-life "munapuute"-juttuja. Ne ovat minusta lähinnä luuserointia.
        Naiskauneudesta..Huoliteltu, siististi pukeutunut nainen kääntää kyllä pään. Se, että nainen sitten ei osaa muuta keskustella, kuin testailla miestä jollain "kiinnostaako munanpuute???"-testillä on varma päänkääntäjä..siihen toiseen suuntaan.
        Eli väittämäsi on kannikasta ja syvältä.
        En kuitenkaan viitsinyt sunnuntaiaamun kunniaksi olla oma ilkeä itseni ja kyykäyttää sinua..Olit nimittäin aika pahassa pulassa.
        Yksi juttu vielä, miksi testisi on väärässä: En ole "kelpo" persoona.

• vita_nova
        Jermu kirjoitti:

väärään takapuoleen..Et sitten ottanut huomioon muutamia seikkoja tuossa anallyysissäs. Esim. meikäläisen huumorittomuus ei oikein jaksa tuollaisia low-life "munapuute"-juttuja. Ne ovat minusta lähinnä luuserointia.
        Naiskauneudesta..Huoliteltu, siististi pukeutunut nainen kääntää kyllä pään. Se, että nainen sitten ei osaa muuta keskustella, kuin testailla miestä jollain "kiinnostaako munanpuute???"-testillä on varma päänkääntäjä..siihen toiseen suuntaan.
        En kuitenkaan viitsinyt sunnuntaiaamun kunniaksi olla oma ilkeä itseni ja kyykäyttää sinua..Olit nimittäin aika pahassa pulassa.

Hanakasti kuitenkin vastailit tällaiselle päätäkääntämättömälle luuseris low life -munanpuutejuttelijalle, jonka jutut on syvältä kannikasta. :) Oisit ignoreerannut, niin olisit uskottavampi. Nyt näyttää siltä, että pikkuisen otat itse kyykkyä, vapaaehtoisesti vai? Ei siinä mitään siis, kykytellään puolin ja toisin, hyvää palmusunnuntaita jermulaan! :))

• Jermu
        vita_nova kirjoitti:

Hanakasti kuitenkin vastailit tällaiselle päätäkääntämättömälle luuseris low life -munanpuutejuttelijalle, jonka jutut on syvältä kannikasta. :) Oisit ignoreerannut, niin olisit uskottavampi. Nyt näyttää siltä, että pikkuisen otat itse kyykkyä, vapaaehtoisesti vai? Ei siinä mitään siis, kykytellään puolin ja toisin, hyvää palmusunnuntaita jermulaan! :))

jopa sinunlaiselle äijänkäppänälle. Se ei kuitenkaan tarkoita, että uskoisin sinun edustavan kehumaasi naiskauneutta.

• tunnistaja
        Jermu kirjoitti:

jopa sinunlaiselle äijänkäppänälle. Se ei kuitenkaan tarkoita, että uskoisin sinun edustavan kehumaasi naiskauneutta.

Etkös sinä tunnista Rosmariinaa, Darlaa, Anton de Luxea ym. lukuisia nikkejä käyttävää, milloin miehenä, milloin naisena esiintyvää, palstalta toiselle hyppelevää tuhatnikkiä? Alkaa tuntua, ettei täällä muita olekaan kuin hän..

• minä vaan
        tunnistaja kirjoitti:

Etkös sinä tunnista Rosmariinaa, Darlaa, Anton de Luxea ym. lukuisia nikkejä käyttävää, milloin miehenä, milloin naisena esiintyvää, palstalta toiselle hyppelevää tuhatnikkiä? Alkaa tuntua, ettei täällä muita olekaan kuin hän..

Tunnistaa Jermu-kultaseni.:)

• Jermu
        tunnistaja kirjoitti:

Koska se ei ole tärkeää..Tuo Novaxi hahmo alkoi tarjoilla testejään minusta ja se on silloin siinä. Jos aloittaa tappelukset, niin silloin pitää vastata huutoon. Turha kitistä, jos joku ei alistu vastaanottaan skeidaa, vaan pistää mättöä koneeseen. Jag har talat!

• Jermu
        minä vaan kirjoitti:

Tunnistaa Jermu-kultaseni.:)

En mä voi oikein uskoa olevani sun kultasesi..Varohan, mä olen huonolla tuulella..Niinkuin aina.Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Hyvä Jermu, juuri noin. Asiaa kirjoitit.
        Sinulla on selkeät naisihanteet.

• Kysynpä vaan
        Jermu kirjoitti:

Eli testisi mukaan:
        -Olen nainen.
        -olenkin mies.
        Menikö oikein?

"Kannatan vapaata ilmapiiriä,suvaitsevaista ja muut kirjoittajat huomioon ottavaa keskustelukulttuuria"
        Etteikö olisi ollut nimerkii Vita_Nova....

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Hyvä Jermu, juuri noin. Asiaa kirjoitit.
        Sinulla on selkeät naisihanteet.

Kun ei ollut kiinnostunut "munanpuute"-jutuista, niin onkin kykenemätön vanha ukko tai nainen...Hohhoijakkaa..Eiköhän sellaisiakin miehiä ole olemassa, jotka osaa arvioida itse näkemäänsä ja kuulemaansa. Väitän pokerina, että siisti ja huoliteltu nainen asiallisine keskusteluineen miellyttää erittäinkin laajassa ikäskaalassa.

• Jermu
        Kysynpä vaan kirjoitti:

"Kannatan vapaata ilmapiiriä,suvaitsevaista ja muut kirjoittajat huomioon ottavaa keskustelukulttuuria"
        Etteikö olisi ollut nimerkii Vita_Nova....

Mutta anallyysin mukaan minä en varmasti sovellu tuollaiseen otantaan. Meikäläinen kun ei kuulemma reakoinut oikealla ja miehekkäällä tavalla noihin "naisellisiin" viesteihin..

• Jermu kirjoitti:

Kun ei ollut kiinnostunut "munanpuute"-jutuista, niin onkin kykenemätön vanha ukko tai nainen...Hohhoijakkaa..Eiköhän sellaisiakin miehiä ole olemassa, jotka osaa arvioida itse näkemäänsä ja kuulemaansa. Väitän pokerina, että siisti ja huoliteltu nainen asiallisine keskusteluineen miellyttää erittäinkin laajassa ikäskaalassa.

Painavaa tekstiä jälleen. Olen pokeriväittämäsi kanssa aivan samaa mieltä.
        Olen kuullut matkan varrella monenlaista tarinaa jutellessani miesten kanssa. En voi kuin ihmetellä miten moneen lähtöön meitä naisiakin on. Olipa eräältä mieheltä Levillä kysytty heti ensimmäisen tanssin aikana, että onko sulla iso muna. Huhheijaa...

• vita_nova ejk.
        Mariet kirjoitti:

Painavaa tekstiä jälleen. Olen pokeriväittämäsi kanssa aivan samaa mieltä.
        Olen kuullut matkan varrella monenlaista tarinaa jutellessani miesten kanssa. En voi kuin ihmetellä miten moneen lähtöön meitä naisiakin on. Olipa eräältä mieheltä Levillä kysytty heti ensimmäisen tanssin aikana, että onko sulla iso muna. Huhheijaa...

Älä usko aivan kaikkea, mitä miehet puhuvat. Etenkään kun annat kertoa itsellesi munajuttuja. Kenties mies halusi tehdä sinuun vaikutuksen tavalla, jonka uskoi tehoavan sinuun. :))

• vita_nova ejk. kirjoitti:

Älä usko aivan kaikkea, mitä miehet puhuvat. Etenkään kun annat kertoa itsellesi munajuttuja. Kenties mies halusi tehdä sinuun vaikutuksen tavalla, jonka uskoi tehoavan sinuun. :))

Tämä mies oli tuttu jo pitemmältä ajalta. Paljon myöhemmin hän kertoi noita juttuja. Ei suinkaan hän yrittänyt vaikutusta tuolla tavalla tehdä.

• Jermu
        vita_nova ejk. kirjoitti:

Sehän on voinut tokaista tuon vain osoittaakseen, että kaikenlaista kulkijaa on liikenteessä. Itselleni on tuon tapainen juttu tullut kanssa vastaan ja kyykäytin sen eukon parilla sanalla siihen paikkaan. Parasta tilanteessa oli vielä, että tämän naisen kaverit pisti sille vielä lisää kyykytystä.
        Mitäs lähtee tuntemattomille selitteleen tuon tyylisiä juttuja. Suoraan sanottuna en edes välitä, pilasinko hänen iltansa, vai tekikö hänen kaverinsa sen sitten. En sanoisi mitään vastaavaa kenellekkään jossain ravintolassa, enkä kuuntele sitä itsekkään. Tasa-arvoista kohtelua naistenkin suuntaan siis.

• vita_nova ejk.
        Jermu kirjoitti:

Sehän on voinut tokaista tuon vain osoittaakseen, että kaikenlaista kulkijaa on liikenteessä. Itselleni on tuon tapainen juttu tullut kanssa vastaan ja kyykäytin sen eukon parilla sanalla siihen paikkaan. Parasta tilanteessa oli vielä, että tämän naisen kaverit pisti sille vielä lisää kyykytystä.
        Mitäs lähtee tuntemattomille selitteleen tuon tyylisiä juttuja. Suoraan sanottuna en edes välitä, pilasinko hänen iltansa, vai tekikö hänen kaverinsa sen sitten. En sanoisi mitään vastaavaa kenellekkään jossain ravintolassa, enkä kuuntele sitä itsekkään. Tasa-arvoista kohtelua naistenkin suuntaan siis.

Tosi ikävää, että sun pitää kyykäytellä eukkoja, kuten nyt munkin polviani yrittää nitkautella. No, nautintonsa kullakin. Minä vain olen vähän pahoillani siitä, että sun täytyy aina tapella ja olla , samoin Marietin sävy on oudon kaunainen. Tulin tänne palstalle, koska halusin välttää kahvipalstan väen loanheittoa ja ilkeyksiä. Vaan miten tässä nyt näin on käynyt? Kahvipalstan nuori väki tulee perässä tännekin.. Koittakaapas nyt elää sovussa muitten ja itsenne kanssa, niin kaikilla on mukavampaa. :)

• ewa.braun

Tosi ikävää, että sun pitää kyykäytellä eukkoja, kuten nyt munkin polviani yrittää nitkautella. No, nautintonsa kullakin. Minä vain olen vähän pahoillani siitä, että sun täytyy aina tapella ja olla , samoin Marietin sävy on oudon kaunainen. Tulin tänne palstalle, koska halusin välttää kahvipalstan väen loanheittoa ja ilkeyksiä. Vaan miten tässä nyt näin on käynyt? Kahvipalstan nuori väki tulee perässä tännekin.. Koittakaapas nyt elää sovussa muitten ja itsenne kanssa, niin kaikilla on mukavampaa. :)

minäkin olen lukenut myös noita kahvipalstan keskusteluja,aika kauheeta menoa.En ole huomannut siellä nikkiäsi.Oletko sinäkin vaan lueskellut siellä juttuja?

• vita_nova ejk. kirjoitti:

Mielestäni nyt liioittelet kahvipalstan loanheitolla ja ilkeyksillä. Moni on toivonut sinua sinne.
        Tottakai me halutaan elää sovussa kaikkien kanssa. Asioista vaan joskus keskustellaan voimakkaastikin.

Itse olen erittäin rauhaa rakastava ja haluan olla sovussa kaikkien kanssa, vaikka välillä tuleekin sohittua sinne tänne :).

Ymmärtänet kuitenkin Jermun suuttumuksen tulkitsemalla viisaritestisi tuloksia siihen suuntaan joka voi loukata miestä.

• desanttiko?

suurin osa "kaffepalstalaisista" on kirjoitellut tänne toisella nikillä samanaikaisesti kun kaffeelle.
        Joten kukakohan tuli kenen perässä?

• vita_nova ejk.
        desanttiko? kirjoitti:

suurin osa "kaffepalstalaisista" on kirjoitellut tänne toisella nikillä samanaikaisesti kun kaffeelle.

Miksi kirjoittelette ikätasoanne vastaamattomalle palstalle? Tehän olette omien juttujenne mukaan korkeintaan nelikymppisiä, suurin osa allekin.

• ymmyrkäinen

Miksi kirjoittelette ikätasoanne vastaamattomalle palstalle? Tehän olette omien juttujenne mukaan korkeintaan nelikymppisiä, suurin osa allekin.

onko se jossain kiellettyä?

• desanttiko?

muiden iät, en minä ainakaan ole nähnyt niitä mainittavan?

• hennaliisa1
        desanttiko? kirjoitti:

tarkaa seurant näitä palstoi, mut pari päivää sitte ko katoin, ni tälläne rekettu nikki ko Vita Noova melkei alotti riitelemäl.
        Hää sano jollekii, et siekse taas tääl vikiset ja jotakii muuta ilkijää.
        Sit hää 'julist' palstan murteettomaks. Mie kysyin, et nikä julistaja sie oot?
        Nyt hää kehhuu, et ei kanna kaunaa, mut ko miust näyttää et kaik häne puhheesa on riitaa haastavii ja kaunasii ja enne kaikkii oma oppineisuuteesa korostamista.
        Luulis nyt ymmärtävä, et oha niitä maisterloita muitakii ja monnee lähtöö.
        Jos kaikkii kansa joutuu riitoihi, ni pitäs kahtoo oma puseroosa sissää!

• MiinaNraivaaja
        hennaliisa1 kirjoitti:

tarkaa seurant näitä palstoi, mut pari päivää sitte ko katoin, ni tälläne rekettu nikki ko Vita Noova melkei alotti riitelemäl.
        Nyt hää kehhuu, et ei kanna kaunaa, mut ko miust näyttää et kaik häne puhheesa on riitaa haastavii ja kaunasii ja enne kaikkii oma oppineisuuteesa korostamista.

mutta jotkut ovat sokeita... Taitaa olla niin, että meni Rosmariina eli vita_nova minne tahansa, niin kaikki toiset aina alkavat ahdistelun, vainon ja harhan häntä kohtaan, eikä hänessä ikinä ole itsessään mitään syytä......*pohtii hyyyyvin kummissaan moista ilmiötä*

• vita_nova ejk.
        MiinaNraivaaja kirjoitti:

mutta jotkut ovat sokeita... Taitaa olla niin, että meni Rosmariina eli vita_nova minne tahansa, niin kaikki toiset aina alkavat ahdistelun, vainon ja harhan häntä kohtaan, eikä hänessä ikinä ole itsessään mitään syytä......*pohtii hyyyyvin kummissaan moista ilmiötä*

Ollaksesi päivän vanha nikki sinulla on hämmästyttävän varmoja mielipiteitä minusta.
        Hyvää jatkoa kuitenkin!

• vita_nova ejk.
        hennaliisa1 kirjoitti:

kans tuskin kymment päivää nänhnyt näillä palstoilla, ja jo joikaat mielipitteitäs ku ikitottuuksii.

Oon aina ihhaillut kaltaisiis kaikkitietoi, jotka verhouu makkeisii kuorii... Et sie ossaat. oot sie hyvä..

Ja maisterloist ei tietenkää saa näi lakeuksil puhhuu, sehä o pröystäilyy ja merkk siit ett pittää issees parempan kui muit.. hyi olkkoo semmost touhuuu... Pittää leikkii hyväntuulist kansannaist ja sielt alt livahuttaa oppneisuuttaa ikkää kui isseksee ja huommamatt ja pistää myrkkykielell nii et muut ei huomaa vaa pittää siut lupsakkaan ja hyvän ihmisen..

• vita_nova ejk.
        desanttiko? kirjoitti:

Jossain kahvipalstan tai chat-palstan keskusteluketjussa näitä ikiä lueteltiin. En muista keskusteluketjun nimeä, vain sen että vanhin nikki sanoi olevansa 40 ja kaikki muut häntä nuorempia. Yritin hakea juttua, mutta toivotonta, kun en muista, minkä aiheen yhteydessä ikää mainittiin.

Siksi minua hämmstyttää, että he kirjoittelevat täälläkin. Sinänsä on sama, missä kukin kirjoittaa, kunhan jokainen saa kirjoittaa rauhassa.

• MiinaNraivaaja

nuoriahan tässä ollaan molemmat, minä päivän vanha ja Sinä hiukan vanhempi :))

• ewa.braun

kans tuskin kymment päivää nänhnyt näillä palstoilla, ja jo joikaat mielipitteitäs ku ikitottuuksii.

Oon aina ihhaillut kaltaisiis kaikkitietoi, jotka verhouu makkeisii kuorii... Et sie ossaat. oot sie hyvä..

Ja maisterloist ei tietenkää saa näi lakeuksil puhhuu, sehä o pröystäilyy ja merkk siit ett pittää issees parempan kui muit.. hyi olkkoo semmost touhuuu... Pittää leikkii hyväntuulist kansannaist ja sielt alt livahuttaa oppneisuuttaa ikkää kui isseksee ja huommamatt ja pistää myrkkykielell nii et muut ei huomaa vaa pittää siut lupsakkaan ja hyvän ihmisen..

ikäänsä silottelee.
        Hauhau kertoo sun kirjotelleen täällä jo helmikuun alusta lähtien, mukamas päivän vanha, pah

• ewa.braun
        desanttiko? kirjoitti:

hierarkia liian syvä, joten tulen sitten tähän päälle.
        Enpä ole moista ikäluetteloa nähnyt, vaan eipä tuo haittaa, koska täällä virtuaalissa on tuskin sidesanat totta.

• hennaliisa1

Mie en oo sanont kertaakaa, et mie en ois näht näitä palstoi.
        Kyl mie lukent oon ja teht johtopäätöksii.
        Vaik en kettää analysoimaa pyri ja pysty, mut siu suhtees ei tarvia olla mikkää analyytikko ko jo huomaa, et sie oot katkera ja sapekas sekä pätemisehalune.
        Siu monet nikit näkkyyt läpi siu puhheistais.
        Millo oot mikäkii hito sirkuttaja, mut ukkoloile sirkuttelisit.
        Yhtee aikaa mölysit Raikkaa ja Emppuu, sekä Alluu ja Emu suurist munis haaveilit.
        Se ol sillo ko sie olit asuvinnais ulkomail ja käytit Angiina nikkii.
        Äläkä luule et mie mittää esitän. En lupsakkaa, enkä hyvvää, mut sie kyl esität millo mitäkii ja mitä se haittaa, koha er haastas riitaa.

• taputtaa käsiä

Ihana seurata riitelyä, kun ei tarvitse itse olla siinä mukana.

• Jermu

Yhden pikku apulaisen yhden rivin kyykähdyksen ja sitten anallyssaattorin nitkahduksen..Ei täällä vielä edes tapella..Jospa sitten kohta vaikka.

• MiinaNraivaaja

valehtelee hauhau :)))tai..no...hmmm...rekkaamaton raivaaja on ehkä SAATTANUT joskus jotain mainita jossakin hyvin harvoin ja satunnaisesti...ööh

• ewa.braun

siellä ne on kaikki, mustaa valkoisella. Rekattu tai ei, olet kuitenkin joku vanha palstapieru!

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

siellä ne on kaikki, mustaa valkoisella. Rekattu tai ei, olet kuitenkin joku vanha palstapieru!

Mikäs sinä itse olet, kuinka voit tulla väittämään minua pieruksi, mokomakin.Se jos joku feikki on käyttänyt tietämättäni nikkiäni ennenkuin otin sen käyttööni ei tee oikeutetuksi pieruväittämääsi. Sitäpaitsi hieno nainen pieree vain sisäänpäin.....

• Jermu
        ewa.braun kirjoitti:

Mitäs sää kiusaat uusvakkaria täällä. Hää on tullut 110 palstalta tänne irroitteleen ja sinä rupeet heti möliseen. Häpeä!

• Postinjakaja 99+
        Jermu kirjoitti:

Mitäs sää kiusaat uusvakkaria täällä. Hää on tullut 110 palstalta tänne irroitteleen ja sinä rupeet heti möliseen. Häpeä!

Suomen lootaan kirjeen lykkää. Pois pois postin tieltä, hus hus!

• Jermu

Mikäs sinä itse olet, kuinka voit tulla väittämään minua pieruksi, mokomakin.Se jos joku feikki on käyttänyt tietämättäni nikkiäni ennenkuin otin sen käyttööni ei tee oikeutetuksi pieruväittämääsi. Sitäpaitsi hieno nainen pieree vain sisäänpäin.....

No ihan sama mihin niistä, kun sillä on niitä useampia..oppii huuteleen täällä hävyttömiä!! Niiiiiiiiiiiin !

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

katos nyt kun Miehetkin puolustavat mummoparkaa :)) takuulla olet itsekin oikea emäpalstapieru ;)

• MiinaNraivaaja
        Jermu kirjoitti:

No ihan sama mihin niistä, kun sillä on niitä useampia..oppii huuteleen täällä hävyttömiä!! Niiiiiiiiiiiin !

huitasen...

• ewa.braun

huitasen...

äläpäs huido siinä, menee vielä kampaus sekaisin.

• ewa.braun
        Jermu kirjoitti:

saman tuomion yllytyksestä, kuin itse teostakin, kysy vaikka "lakiasiantuntijalta"

• Jermu
        ewa.braun kirjoitti:

saman tuomion yllytyksestä, kuin itse teostakin, kysy vaikka "lakiasiantuntijalta"

Ai sori..toi ei tullutkaan näppikseltä...

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

äläpäs huido siinä, menee vielä kampaus sekaisin.

sulta irtoaa eikä mikään kampaus...

• MiinaNraivaaja
        Jermu kirjoitti:

Ai sori..toi ei tullutkaan näppikseltä...

palstapieru ootkin !!

• Sissitär

Hankin internetin toissapäivänä. Eilen olin keskustelupalstalla, ensimmäistä kertaa elämässäni. Onko täällä aina tällaista?

• ewa.braun
        Sissitär kirjoitti:

Hankin internetin toissapäivänä. Eilen olin keskustelupalstalla, ensimmäistä kertaa elämässäni. Onko täällä aina tällaista?

minua täällä lyötiin lehdykällä päähän, ennen on aina lyöty ällikällä, ehkä se vain johtuu keskustelun tason laskusta :)

• MiinaNraivaaja
        Sissitär kirjoitti:

olenhan vasta kaksi päivää vanha, just hiukan ehtinyt tutustumaan palstaan, ja heti vainotaan. Varo vaan ettei käy itsellesi samoin.

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

minua täällä lyötiin lehdykällä päähän, ennen on aina lyöty ällikällä, ehkä se vain johtuu keskustelun tason laskusta :)

vastahan näyt rekanneen nikkisi, vai oletko uusiopieru....

• ewa.braun

olenhan vasta kaksi päivää vanha, just hiukan ehtinyt tutustumaan palstaan, ja heti vainotaan. Varo vaan ettei käy itsellesi samoin.

etten myy sinua Jermulle sotaleluksi, kun siltä on mennyt vanha vinkulelu rikki

• ewa.braun

vastahan näyt rekanneen nikkisi, vai oletko uusiopieru....

joku parin viime päivän aikana ällikällä iskeä, voihan vitalis

• Jermu
        Sissitär kirjoitti:

siitä, että montako kertaa kävit täällä esim. kirjaston koneelta..Silloin sinulle voidaan hyvinkin nopeasti myöntää uusiovakkarin arvomerkit. Onko täällä aina tällaista, niin vastaisin että ei ole..nyt on tyyntä vielä..Kjäh!

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

peruukkipää, taidan jättää sen miinan edestäsi raivaamatta..

• Jermu
        ewa.braun kirjoitti:

Ota se rullaattoris ja mene binkoon veikkaamaan numerot oikein. Tappelet sitten niitten tätien kanssa siitä kahvipaketista..Huahahahahahahhahhaahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

• MiinaNraivaaja
        ewa.braun kirjoitti:

joku parin viime päivän aikana ällikällä iskeä, voihan vitalis

sillä menee heikompi nurin... jos ei kolahda omaa nilkaan vahingossa :))

• Sissitär
        Jermu kirjoitti:

siitä, että montako kertaa kävit täällä esim. kirjaston koneelta..Silloin sinulle voidaan hyvinkin nopeasti myöntää uusiovakkarin arvomerkit. Onko täällä aina tällaista, niin vastaisin että ei ole..nyt on tyyntä vielä..Kjäh!

En ole täällä millään muulla koneella ollut. Minkä takia toiset käyttävät hirveän paljon sulkumerkkejä kirjoituksissa? Omituisia merkkejä. Puhutaanko täällä jostain asiasta?

• ewa.braun
        Sissitär kirjoitti:

En ole täällä millään muulla koneella ollut. Minkä takia toiset käyttävät hirveän paljon sulkumerkkejä kirjoituksissa? Omituisia merkkejä. Puhutaanko täällä jostain asiasta?

vain asian vierestä :))))))))))))))))))))))))))))

• Jermu
        Sissitär kirjoitti:

kun ne on niin nauravinaan..Oikeasti suurin osa on kotona kyykyssä hiljaa ja uskottelee tänne, että ne on koviksia.Hyvänä esimerkkinä on toi Raunin eeva. Se kovistelee kaikkia ja on niin kovista olevinaan, mut ei se mulle pärjää! Älä mene retkuun Sissitär!

• MiinaNraivaaja
        Sissitär kirjoitti:

nämä ovt nauruja. :)=pikkunauru, :)))))))=oikea hörönauru, sulkumerkkien määrä kertoo hilpeyden määrän. jos on näin :( niin se on itkua tai muuten vaan watutusta.
        iske silmää näin ;) jos on toooodella mehukasta niin sit pannaan koko suun naurut kehiin näin :DDDDDDDDDD

• MiinaNraivaaja

nämä ovt nauruja. :)=pikkunauru, :)))))))=oikea hörönauru, sulkumerkkien määrä kertoo hilpeyden määrän. jos on näin :( niin se on itkua tai muuten vaan watutusta.
        iske silmää näin ;) jos on toooodella mehukasta niin sit pannaan koko suun naurut kehiin näin :DDDDDDDDDD

en tiennyt noita, koska olen uusi itsekin ;))

• MiinaNraivaaja
        Jermu kirjoitti:

poistua tappelupukarien seurasta tältä päivää, mutta älkää luulkokaan että tämä jää tähän !!!!
        Palataan :)))))

• Sissitär

Miksei voi vain sanoa että naurattaa taikka hymyilyttää. Mikä on rekkaaminen? Minulla on kyllä auto rekisterissä, jos sitä tarkoitetaan.

• UnelmaAnelma

Kaikha myö 50 palstan kirjoittelijat ollaa hyvin erinommaisii ihmisii ja erinommaiset ihmiset taas luovat ympärillee sen uskomattoman hahmonkii. Eiks nii ole?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe