Ärsyttääkö, mitä teette silloin?

Otsikko saattoi olla harhaanjohtava, mutta kysäisen teiltä sumppivakkarit, satunnaiset kävijät ja lukijat, alkaako jossain vaiheessa nämä jutut ja tilanteet täällä kyllästyttää tai väsyttää tai ärsyttää? Mitä silloin teette?

1. Pakenetteko silloin laiffiin?
2. Siirryttekö muille palstoille?
3. Käyttekö kuitenkin lukemassa, ette poiskaan malta olla, mutta ette jaksa kommentoida?
4. Pidätte muuten vaan pienen tauon ja palaatte taas uutta intoa puhkuen?

Ja onko liian vähän vakkarikirjoittajia, toivotteko lisää uusia kirjoittajia palstalle?

Ps. Ei tarvitse vastata vakinikillä.

12

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen

      ehkä ottaisin tuon nelosen..tai kolmosen, sitten jos joskus alkaa ärsyttämään :))

      kyllä tänne olisi hyvä saada lisääkin kirjoittajia.... Vaan tehneekö kevät sen kun näyttää aikalailla hiipuvan kirjoittamisinnot, muillakin palstoilla. Valoisa aika vetää ulos tai kevätsiivouksiin, voi hirvitys noita ikkunoitakin....

      • Taitaa kevätväsymys hiipiä jokapuolelle. Nyt vaan kaikki vitamiinipillereitä popsimaan.

        Itselläni menisi myös tuon 3. vaihtoehdon puolelle, jos tosiaan kävisi niin että ärsytyskynnys ylittyisi. Ihan kokonaan laiffiin en sentään pystyisi karkamaan :).


      • taikanainen
        Mariet kirjoitti:

        Taitaa kevätväsymys hiipiä jokapuolelle. Nyt vaan kaikki vitamiinipillereitä popsimaan.

        Itselläni menisi myös tuon 3. vaihtoehdon puolelle, jos tosiaan kävisi niin että ärsytyskynnys ylittyisi. Ihan kokonaan laiffiin en sentään pystyisi karkamaan :).

        joku pilleripurkki..sain tuolta "kirjotus" hahmolta, ottaiskohan siitä vitamiiniksi :))
        Otatkos itse, samaa lääkettä kuulemma sopii käyttää ;D


      • taikanainen kirjoitti:

        joku pilleripurkki..sain tuolta "kirjotus" hahmolta, ottaiskohan siitä vitamiiniksi :))
        Otatkos itse, samaa lääkettä kuulemma sopii käyttää ;D

        Hah, anna tänne vaan. Kokeillaan ja katotaan miten ne auttaa. Tosiaan, kaikillehan se "kirjotustyyppi" niitä suositteli.


    • Tottakai tulee muitakin palstoja luettua. Mutta kummasti tänne vain aina eksyy. Miksi edes lähtisin täältä, ettehän tekään lähde! :)

      Kaikkiin kohtiin vastaan kyllä.

      • Jahas Waffen, sinä olet kyllä ollut hukassa pitkän aikaa. Vai olet sinäkin käynyt aidan toisella puolella katsastamassa, jos ruoho olis siellä vihreämpää. On tainnu olla kun ei ole täällä näkynyt :). Minä en ole ainakaan huomannut, pitäisköhän käydä optikolla.


      • Mariet kirjoitti:

        Jahas Waffen, sinä olet kyllä ollut hukassa pitkän aikaa. Vai olet sinäkin käynyt aidan toisella puolella katsastamassa, jos ruoho olis siellä vihreämpää. On tainnu olla kun ei ole täällä näkynyt :). Minä en ole ainakaan huomannut, pitäisköhän käydä optikolla.

        En hukassa ole ollut, en suinkaan. Pidin hiukan lomaa. Niin ja olihan hiukan teknisiä ongelmia. Tietsikka viipyi korjauksessa ja kun vihdoin tämän sain, eikun rikkihän se oli valmiiksi.

        Ehei, ei sinun tarvitse optikolle vaivautua.


    • tukkusutija

      1. en pakene, vaan liityn hankieläimiin

      2. en siirry, ratsaan kaikkee mitä mieleen tulee koko ajan

      3. totta mooses lukemassa sanomat vaikkei kirousta tulisikaan

      4. minä en muuten intoa puhku. ettäs viittitkin hävitön

      • Puhkut puhkut kuitenkin. Hyvä kun puhkut :).

        Kirjoitappas taas joskus tarina pikkuveljestä ja isosta siskosta. Ne on niin iiihaania.


      • tukkusutija
        Mariet kirjoitti:

        Puhkut puhkut kuitenkin. Hyvä kun puhkut :).

        Kirjoitappas taas joskus tarina pikkuveljestä ja isosta siskosta. Ne on niin iiihaania.

        isosisko ja pikkuveli ovatkin. minä olen menettänyt sydämeni heille. täysin ja ilman ehtoja.


    • kyllitellen

      kyllä
      kyllä
      kyllä
      ja
      kyllä

    • Lähinnä ärsyynnyn.
      Sen jälkeen suoritan kohdat 1-4 vaihtelevalla aikataululla ja satunnaisesti.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe