Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olla tosissas! :(
Kyllähän täällä vähintään yksi ehta Lapin Mies tarvitaan.. 'sekoilemassa', puhumassa härskejä jne.
Ja ajattele niitä kaikkia naisia ympäri maata!
Vai etkö sää enää heidän vuokseen ehdi tänne ;))
31.08.2005 17:48
Voisin sanoa samoin. Ehkä en käyttäisi sanaa halpa.
Mutta se, ettei välttämättä osaa arvostaa onnelliseksi tekeviä asioita, ennenkuin on menettänyt ne.
Haluaisiko sitä vain kaiken hyvän itselleen, olematta valmis itse antamaan kaikkensa.
31.08.2005 17:35
Ja heitin vastaukset vähän 'lonkalta', paljoa miettimättä, mutta pyrin rehellisyyteen.
Sain 43, oikeesti 46 v. Ihan tyytsi oon :))
29.08.2005 09:28
..tyttärellesi, ja myös sinulle.. ja ilon kyyneliä :))))
25.08.2005 01:07
..kuten sanoitkin :(
Mähän en todellakaan ole mikään ammatti-ihminen, vaan aika läheltä joutunut aikanani seuraamaan. Ja toteamaan voimattomuuteni asian suhteen :( Että siltä pohjalta.
Sellaistakin sanotaan, että ei saisi liikaa 'holhota', huolehtia toisen asioista ja siten tehdä ryyppäämistä helpommaksi.
On varmaan vaikea/mahdoton sanoa veljelleen, että jutellaanpa asioista silloin, kun olet selvinpäin.
Se humalaisen muisti ja ymmärrys ei ihan selvän väärttejä taida olla.
Olis varmaan hyvä, jos sulla oisi omia 'tukijoukkoja'; oma vaimosi, veljesi vaimo, ja jos teitä on enemmän sisaruksia. Jos työssä alkaa ilmetä ongelmia, eikö sielläkin ole pakko ohjata ensin hoitoon, ennen rankempia toimenpiteitä. Sen jälkeen sekin on ihmisestä itsestä kiinni, miten hän on siinä mukana.
Toivotaan, että vejelläsi olisi esim. jokin ohimenevä ikäkriisi?
Ja että kaikki kääntyy vielä parhain päin!
25.08.2005 01:02
alkaa naputella jotain, kun liippaa aika läheltä itseäkin tämä asia.
En ymmärtänyt, mitä nuo pro..horot on? Eikä tästä tarvi kiittääkään, kun mä pelkään, että sulla on lähes mahdoton tehtävä tuo ystävän pelastus yritys. Se on eri asia jos hän tosiaan itse tajuaa tilanteen ja oikeasti itse haluaa siihen avun ja muutoksen, eikä vaipua pohjalle.
Onkohan hänellä ollut ongelmaa alkoholin kanssa ennen eroaan?
Varmaan uusi rakkaus ei olisi pahitteeksi, mutta kyllä hänen olisi hyvä päästä entisen yli ennen sitä.
Aika jännä juttu, että jos ihminen on kovin alkoholisoitunut, hän aina tarvitsee siihen jotain tilalle. Tiedän ihmisiä, jotka ovat menneet Vapaa Kirkkoon, mutta ei sekään auta eikä ole auttanut kaikkia.
Jos hänen erostaan on vasta kovin vähän aikaa, ja toistan itseeni, alkoholi on tullut vasta sen jälkeen. Sinä varmaan pystyt ainakin tuellasi ja välittämiselläsi olemaan suureksikin avuksi, ettei hän tunne itseään yksinäiseksi ja täysin kaikkien hylkäämäksi.
24.08.2005 01:22
..vettä sakeampaa"? Vähän kärjistetysti.
Yksi hyvä ystävä nuoruusajoilta, yksi työpaikalla, ja sisarukset.
Tietysti myös se oma kulta, mä ainakin höpötän hänelle kaikki asiani, ja kova poika hänkin on puhumaan, kun sille päälle sattuu ;)
23.08.2005 23:19
suihkussakin laulelet. Siinä tulee sitten kiire pukeakin jos vieraita vastaan :))
23.08.2005 23:13
..on ihania, mulle riittäisi yksikin. Mutta en ole vielä tarpeeksi totutellut ajatukseen pelkästään sisäkissasta. Se perusluonne, ainakin maatiaiskissalla taitaa olla 'villi ja vapaa'..
Retkiltään se sitten palaa, ja voi sitä hellyyden määrää..
23.08.2005 23:07
Silti oli tarkoitus lähteä kunnon lenkille. Vaikken sokeria olekaan, ympäriinsä harmaana kiertelevät pilvet estivät, ja lenkki jäi ihan 'nysäksi'.
Oli vielä liian tuoreessa muistissa, kun vähän aikaisemmin juoksin keskeltä metsää pois ukkosen ja sateen alta (en ihan kerinnyt, että suihku tuli melki siinä samalla :))
23.08.2005 22:53
vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))
Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))
23.08.2005 22:32
..vähän lisää diplomatiaa, kiitos? ;))
23.08.2005 13:46
niin, että aika harvoja asioita voi yleistää esim. juuri sukupuolen mukaan.
23.08.2005 13:45
saa joskus huvittaa itseään, vaikkapa humpuukilla.. horoskoopeilla esim.
Jos siitä ei ole suurta haittaa itselle eikä toisille?
23.08.2005 12:30
..mulla lukee kesätorilta ostamassani paidassa: "NYT ÄKKIÄ JOTAIN SUTINAA".
Ei oo vielä tullut menoa, johon sen pukisin.
Yöpaidaksi kävisi, muuta kun en osaa sellasta juurikaan käyttää ;))
20.08.2005 10:54
Sori, en lukenut koko ketjua.
Ja tää taitaa muutenkin mennä aiheesi vierestä; mutta kun aina muistellaan vanhoja hyviä aikoja. Ja siinä lienee vinha perä. Aiemmin ei ehtinyt, eikä varmaan jaksanutkaan ottaa turhia murheita. Oli kannettava puut ja vesi, kuumennettava se, pestävä pyykit ja astiat käsin. Ihan normaalielämän asioita, jotka nyt sujuvat käden käänteessä, melkein itsestään. Silti niistä voidaan tehdä iso numero, pariskunnat riitelevät työn jaosta.
Tosin, ovathan naiset nykyisin aiempaa useammin työelämässä, mutta silti. Tilat olivat ennen usein paljon pienemmät, vaikka lapsia enemmänkin.
Ei ollut suihkuja, kaikkeen piti nähdä vaivaa.
Silti, en usko, että ihmiset aiemmin olisivat olleet selkeästi onnellisempia, ennemminkin niin, että aika kultaa muistot. Ja juuri se, mikä jo tuli mainittua, aika kului muuhun kuin turhien murehtimiseen.
20.08.2005 10:18
Ei mult ois saanu noin vaikeaa ;)
Tilanteen mukaan suunnilleen noita kaikkia, jotka avauksessa mainitsin (mitähän siel olikaan ;)
Täällä piipahtelu toisinaan. Hassusti sanottu varmaan, mutta joskus tää palsta tuntuu vähän kuin ystävältä, kokonaisuutena, kaikkine ihmisineen :))
20.08.2005 08:22
..kadehdin, niin ihmisiä, jotka osaa "väkertää", kädentaitoja siis.
Tuskin sä kuitenkaan halonhakkuuta tarkoitit? ;))
20.08.2005 08:08
Mr Pojonggilla lienee taas vitsailu päällä :)
Mikäpä teidän naapureille sen hienompaa, kuin saada silloin tällöin taidenautintoja kotiinsa :))
20.08.2005 07:58
otsake. Ehkäpä rentoutuminen ois parempi ilmaus kuin pako, kun en kuitenkaan tarkoita, että elämää/arkea pitäisi jotenkin pakoilla.
Ja noita rentoutumis juttuja on tietysti ollut tuhat ja sata täälläkin jo aiemminkin.
Mutta se on myöhäistä rypistää jne.. ;))
19.08.2005 18:23
55 / 63