Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla ois veikkaus myös, mutta ei ole korrektia heittää sitä, kun se on teidän välinen asia :))
13.08.2005 23:59
"Onnea Sinulle toivotan, ja onnellista aikaa, uskollista ystävää, ja muuta sinä et kaipaa" :))
Teille molemmille siis tietysti! :)
Jostain tuo vanha 'loru' putkahti mieleeni.
Ilmankos ei oo sinuakaan näkynyt täällä ihan äskettäin.
Mutta tuohon kysymykseesi täytyy vatata, että varsinaisesti netistä en ystävääni löytänyt, mutta tietenkin textaitailu & puhelut alkuvaiheeseen liittyivät asiaan meilläkin.
13.08.2005 23:57
.. käsistä puheenollen; erityisesti ruskettuneet vahvat käsivarret siinä ison auton ratissa ;))
11.08.2005 18:20
..on joissain lajeissa aika 'anteliaita'.
Ei jää miesten trikoissa paljoa arvailujen varaan ;)
Kiva kuulla, että muutama muukin on huomioinut saman, ja katsoo mielellään, jos sopivasti tv:n ääreen osuu.
Katsoishan sitä itse urheiluakin, jos vois olla enemmän hengessä mukana.
Koskahan muuten naiset juoksee/hyppää stringeissä, on jo nyt niin pieniä alaosia, että miten mahtavat päällä pysyä.
11.08.2005 16:23
Tänä yönä voin kirjoittaa surullisimmat säkeeni.
Kirjoittaa vaikkapa: "Yö on tähtikirkas ja sinisinä värisevät kultaiset planeetat."
Yötuuli kiertelee taivaalla ja laulaa.
Tänä yönä voin kirjoittaa surullisimmat säkeeni. Minä rakastin häntä, ja toisinaan hänkin rakasti minua.
Tällaisina öinä pidin häntä sylissäni.
Niin monet kerrat suutelin häntä loputtoman taivaaan alla.
Hän rakasti minua ja toisinaan minäkin rakastin häntä. Miten olla rakastamatta hänen suuria kiinteitä silmiään.
Tänä yönä voin kirjoittaa surullisimmat säkeeni. Ajatella, ettei minulla ole häntä. Tuntea menettäneeni hänet.
Kuunnella valtavaa yötä, sitäkin valtavampaa ilman häntä. Ja runo laskeutuu sieluun kuin kaste niittyyn.
Mitä siitä, ettei rakkauteni kyennyt pidättämään häntä. Yö on tähtikirkas eikä hän ole luonani.
Siinä kaikki. Kaukana joku laulaa, kaukana.
Minun sieluni ei tyydy jäämään ilman häntä.
Katseeni etsii häntä kuin lähestyäkseen.
Sydämeni etsii häntä, eikä hän ole luonani.
Sama yö joka vaalentaa samat puut.
Me, silloiset, emme ole samat enää.
En rakasta häntä enää, totta kyllä, mutta kuinka rakastin. Minun ääneni hapuili tuulta yltäääkseen hänen kuuluviinsa.
En rakasta häntä enää, totta kyllä, mutta ehkäpä rakastan. Rakkaus on niin lyhyt ja unohdus niin pitkä.
Koska tällaisina öinä pidin häntä sylissäni, minun sieluni ei tyydy jäämään ilman häntä.
Vaikka tämä olisi viimeinen tuska, jonka hän minulle tuottaa ja nämä viimeiset säikeet, jotka hänelle kirjoitan.
10.08.2005 08:11
..maku mulla ;) Sellanen Opel Tigra on aikas söpö. Siinä on takana vain vähän tilaa, niin olis vielä varaa esim. Bemariin, johon mahtuis enemmän kuin kaksi ihmistä.
Mutta sitten sitä rahaa kun on nii..iin paljon, vois tehdä kaikkea muutakin kivaa kun kaikki ei mennytkään autoihin ;))
13.07.2005 16:50
..onko tää yksin mun mielipide.
Mut siinä ohjelmassa otti päähän, kun siitä nuoremmasta naisesta tehtiin niin avuton. Miehen piti jokin pieni itikka poistaa seinältä, jokin hämäkäkki vissiin. Ja kyllä kait nainenkin sen verran hiffaa, jos autossa turvavyön ruuvi löysällä.
13.07.2005 16:40
..etten lisännyt tuota äskeiseen kommenttiini ;)
Säkö neuvottelisit, mikäli siis suunnittelit itsellesi alan vaihtoa..? ;)
12.07.2005 18:55
..ei oikein ole aloitteen tekijäksi.
Enkä myöskään naistentanssi -tyyppiä, ja että on epäkohteliasta kieltäytyä 'fiksun' tyypin tanssiin pyynnöstä.
Voihan vaikka pienen 'valkoisen valheen' livauttaa. Että on kaveri, jossain lähellä. Tai ainakin olemassa, mun mielestä silloin ei ole epäkohteliaan luotaantyöntävä.
12.07.2005 18:50
..ei ainakaan ohjelmaesittelyn mukaan kuuluneet hänen "töihinsä" ;))
12.07.2005 18:43
Jos on kuskina, ja kuten jo mainittiin tulee neuvoja, joko takaa, tai apukuskin paikalta.
Sitten, jos kukaan muu ei syystä tai toisesta voi ajaa.
Eli ei pysty astumaan kuskin paikalta ulos, eikä sanomaan kenellekään, ole hyvä, ja tule itse rattiin..
12.07.2005 18:02
..mielipiteet jakautuu; toisinaan kuulee sanottavan "lupsakka savolainen", esim. ;), tosiaan "jäyhähkö" pohjalainen, hidas hämäläinen.
Ja sitten se herttainen ja hauska naisrunoilija Heli Laaksonen, oliko hän Laitilasta, varsinaissuomesta?
Hän on jossain tv-ohjelmassa maininnut, että hänelle riittävät sovitut ns. "pakolliset" menot, eikä halua jokaisiin 'kissanristiäisiin' osallistua vaikka kutsuja riittäisi.
Ja taisi myös mainita, että sielläpäin ihmiset haluavat säilyttää omaa reviiriään, eivätkä ole ns. halailija -tyyppejä, siis ihan ventovieraillekin ihmiselle.
Itse ajattelisin, että sekä-että. Varmaan yksilökohtaista, mutta jotain vaikutusta/merkitystä voi olla sillä, mistä päin on kotoisin.
Se on sitten eri asia, kun 'elämä ja siperia opettaa' ;))
12.07.2005 17:57
..niitä on.
Useimmat tässä taitaa olla suomalaisia; Mulla on jostain syystä tuo Robbie Williamsin "Feel" tuonut joskus melkein kylmiä väreitä..
12.07.2005 17:40
..niitä kirjoituksia olla vaikka lukematta, ja valita erityyppisiä, itselle sopivampia, jos löytyy. Mä en osaa heittää sellaista 'läppää'. Täällä ainakaan, paha sanoa, miten sitä voi joskus livessä, innostuessaan suustaan päästellä.
Mutta se on sitte tuttua ja turvallista seuraa ;) Kyllähän se jonkinmoisen kuvan antaa ko kirjoittajasta, että millaiseen tekstiin 'pystyy'.
Jotenkin mun mielestä sillä ei ole nykyään paljon merkitystä onko kyseessä nainen vai mies.. tasa-arvoa? :))
10.07.2005 09:14
..kun yksin.. tai kaksin syö.. :))
Kardemumma-persikka, aidossa vohvelissa, uutuus maku tänä kesänä, on aika namia.
Makeutetut limut, on kivoja ananas-greippi fanta esim.
Greippilimulla 'lantrattu' campari, enempi iltajuoma.
Näist ei mikään ihan himoksi asti kuitenkaan ;))
10.07.2005 09:03
udella?
Kun puhut menneessä muodossa avopuolisosta, tuliko teillä ero sen alkon vuoksi, tai ainakin yhtenä syynä?
Mulla on joskus ollut sama ajatus, että kovasti puhutaan miesten juomisesta.
Toisinaan tulee sellainen olo (tällä palstalla), että naiset ois aika/lähes täysin raittiita.
Ja vaikka olen ite eronnut "viinaan menevästä" miehestä. Se oli syy, en voi olla varma, oliko ainoa syy, kun siinä tulee kaikenlaista mukana.
Mutta en missään vaiheessa ole sanonut itsekään olevani 'raivoraitis', 'lasiin sylkijä'.
En ollut silloin, enkä ole vieläkään.
Kyllä varmaan jokapäiväinen juominen on väärinkäyttöä, ainakin jos haluaa tulla humalaan asti. Ja myös salailu, selittely. Pahimpia vaiheita sitten ehkä se, kun laiminlyö sovittuja asioita, ei pidä lupauksiaan, ei hoida velvollisuuksiaan.
10.07.2005 08:48
Asiallinen kysymys Arskalta ;) Ootko saanut auringonpistoksen.. tai mitä siskoni Ellu on kertonu, enhän mä muuta tiedä, vaikka oisit ainakin kuinkakin asiallinen.. ;))
Tavallaan oon samaa mieltä kuin tuo edellinen, että oma sukulainen tms. tuttu ensin.
Mutta ei sekään täysin päde, joskus on jokin "vakiintunut" juttu, jota käyttää. Edes ajattelematta asiaa; enkä ajatellut nytkään, ennen kuin kysyit.
06.07.2005 14:20
.. että lempiaiheita.
Pojat ne muistaakseni oli minunkin aikana enempi kiinnostuneita hissasta; ja niiden kanssahan se opettaja sitten jutusteli asioita, jotka usein menivät ihan yli.
Sitten se oli suunnilleen ulkolukua kokeisiin. Jos oisi osannut paneutua ajatuksella, aiheet olis varmaan olleet mielenkiintoisiakin.
Tosin, niin sitä nyt ajattelee monesta muustakin aiheesta.
Mikä sitten estää ottamasta asioista selvää myöhemmin; sinä ainakin sitä tunnut toteuttavan..
04.07.2005 22:55
..mielipiteen tuoda julki, vaikka ei niin mieltä painaiskaan ;))
Niin, sitä voi tykätä kolmekymppisistä, mutta myös neljä-, viisi.. tunnen kuusikymppisiäkin, joiden ikää olis tosi vaikea arvata, ellei tietäisi. Mutta ei ikävuodet ole "se juttu".. välttämättä ;)) Nyt hyppäsin aiheestakin; en tarkoita että oisin harrastanut sexiä kaikkien tuon ikäisten kanssa, mutta teoriassa; ei mahdotonta. Mutta se alaikäraja, se pätee ;))
04.07.2005 22:42
..silmässä" kait se on komeus, siinä missä kauneuskin. Vanha sanonta.
Ilmeisesti tarkoitit vain ulkoisia ominaisuuksia..
04.07.2005 22:21
56 / 63