Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

82

  1. rintsikat tarvii?
  2. se toyota oli niin ihku... Parempi kuin monet kaverit, jätti ainoastaan kerran tielle ja silloin unohdin sammuttaa valot enkä avannut ovea että merkkiääni olisi muistuttanut. Nukuin jossain korvessa. Se oli auto, jolla oli luonnetta! Onhan se yleinen merkki ja malli, mutta näppärämpää saa hakea. Se jopa toipui, vaikka tankkasin dieseliä ja ressu haisi kuin rupinen rekka...Ja mikä ilo oli kisata nuoria lippalakkipojuja vastaan. Oli oikein säännötkin, 1 aurauskeppiväli oli tasapeli. Ja haastoivat kyllä, oikein virkistyin. Vaikka kaahailua en kannatakaan.Nykyään olen ihan täti liikenteessä