Oliko yliarvostettu?
Beatles
8
784
Vastaukset
- basher
paras voi missään nimessä olla yliarvostettu!
- siru..
..yhdyn edelliseen.. :)
- musicprofessor
Musiikki oli/on hyvää ja jopa sointuja löytyy mutta bändin tyyli sopi vain sen ajan nuorisolle. Count Basien ja viihdeorkesterien sovitukset Beatles kappaleista ovat aivan toisella tasolla kuin poikien omat esitykset.
- Paulin broidi
Beatlesien omat esitykset ovat keskinkertaista nuorisohumppaa. Muutamat Lennon/McGartney sävellykset sensijaan ovat ensiluokkaisia.
- tontza
Tämä tyyppi on selvästi kuullut vain sitä huonompaa Beatlesia (Ennen Revolver-albumia).
- tontza
Varhainen tuotanto (ennen Revolver-lättyä) on yliarvostettua, Revolverin jälkeinen tuotanto taas on melkein aliarvostettua.
- ,.,.,
mukavaa musiikkia. Eipä tule enää nykypäivänä löytymään yhtään beatlesin veroista.
osa musiikistaan on, osa ei. Jonkin sortin suunnannäyttäjiä olivat, monilla vaikutteet kuuluu selkeästi. Mutta ei mikään bändi tee 100% tuotantoa, välillä toistetaan omia melodioita ja sanoituksissa itseään. mutta enpä ole kenenkään kuullut totaalisesti inhoavan Beatlesia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244