euromiljonäärin tytär isketty!

jeh!!!!!!

kauan oon tästä haaveillut ja nyt onnisti! eli sain pokattua rikkaan tytön, jonka faija vasta kaupanpäälle rikas onkin!

seuraava projekti on päästä chicksin kanssa naimisiin. kovasti oon tässä miettinyt, että miten tulisi edetä.. aikaa joutuu varmaan ainakin nyt pelaamaan tavalla jos toisella.

mutta sanon vaan, että KYLLÄ RAHA ON KIVAA :) (eikä tyttäressäkään mitään vikaa erityisesti ole)

t. 29vee

10

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoo jos nuori mies rakastaisi vielä tytärtä ihmisenä ja kunnioittaisi pappaa... Eikä pelästyisi "kirosanaa" nimeltä avioehto...

      • itsekin euromiljonääri

        Yleensä asia kirjataan testamenttiin.
        Lasten aviopuolisoilla ei ole avio-oikeutta perintönä saatuun omaisuuteen, sen sijalle tulevaan omaisuuteen tai omaisuuden tuottoon.

        Asiasta ei tarvitse edes kertoa vävyehdokkaalle, onhan vaan siltä varalta että lapset hölmöilevät.

        Ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä että raha on kivaa.


      • sadkfjsdkaj

        on ihan rakastettava mimmi ja pappakin ookoo - ei huolta! avioehtohomma vaan täytyy hoitaa kunnialla kotiin, mutta miten??? onneksi en ihan pennitön itsekään ole, ja erota en todellakaan aikonut.


      • 500t tytöllä omallakin tilillä
        itsekin euromiljonääri kirjoitti:

        Yleensä asia kirjataan testamenttiin.
        Lasten aviopuolisoilla ei ole avio-oikeutta perintönä saatuun omaisuuteen, sen sijalle tulevaan omaisuuteen tai omaisuuden tuottoon.

        Asiasta ei tarvitse edes kertoa vävyehdokkaalle, onhan vaan siltä varalta että lapset hölmöilevät.

        Ketjun aloittajan kanssa samaa mieltä siitä että raha on kivaa.

        ennakkoperintöön onko oikeutta?


      • itsekin euromiljonääri
        500t tytöllä omallakin tilillä kirjoitti:

        ennakkoperintöön onko oikeutta?

        Jos lahjakirjassa on maininta ettei oikeutta ole niin sitä ei ole. Eikä näitä juttuja yleensä jätetä nuorison hölmöiltäviksi.

        Muutenkin voipi olla tosi tiukkaa riitatilanteessa, korkeintaan voit päästä käsiksi osaan omaisuuden tuotosta avioliiton ajalta.


      • sdljkdjklsf
        itsekin euromiljonääri kirjoitti:

        Jos lahjakirjassa on maininta ettei oikeutta ole niin sitä ei ole. Eikä näitä juttuja yleensä jätetä nuorison hölmöiltäviksi.

        Muutenkin voipi olla tosi tiukkaa riitatilanteessa, korkeintaan voit päästä käsiksi osaan omaisuuden tuotosta avioliiton ajalta.

        niin no, ei mulla todellakaan ole tarkoitus erota, mutta jos sellainen joskus käy niin kyllä jotenkin olisi pedattava, että totuttu elintaso saataisiin säilymään.

        notta tosiaan; täytyypä tsekkailla mimmin rahojen taustat hyvin!

        toisaalta voisin elää (enkä nyt tarkoita ihan leipää ja juustoa..) tytön rahoilla ja näin säästää omiani? ja ylipäätään jotain tällaista....täytyy kai hoitaa vaan, että pääsee esim osaomistajaksi kämppään ym? eikä mitään vitun avioehtoja. :)

        onkos kellään tietoa, mistä juristilta esim voisin kysyä neuvoja näiden asioiden varmisteluun?


      • okalinnut
        sdljkdjklsf kirjoitti:

        niin no, ei mulla todellakaan ole tarkoitus erota, mutta jos sellainen joskus käy niin kyllä jotenkin olisi pedattava, että totuttu elintaso saataisiin säilymään.

        notta tosiaan; täytyypä tsekkailla mimmin rahojen taustat hyvin!

        toisaalta voisin elää (enkä nyt tarkoita ihan leipää ja juustoa..) tytön rahoilla ja näin säästää omiani? ja ylipäätään jotain tällaista....täytyy kai hoitaa vaan, että pääsee esim osaomistajaksi kämppään ym? eikä mitään vitun avioehtoja. :)

        onkos kellään tietoa, mistä juristilta esim voisin kysyä neuvoja näiden asioiden varmisteluun?

        Etkö ymmärrä, että jos isäpapan lahjakirjassa lukee, ettei tyttären puoliso ole oikeutettu rahoihin tai niillä ostettaviin tavaroihin, osakkeisiin, kiinteistöihin jne, niin sitten et ole oikeutettu niihin ja ihan riippumatta siitä onko teillä naimisiin mennessä avioehtoa vai ei.

        Miten ajattelit muuten "tsekkailla mimmin rahojen taustat"?

        Voit kysellä keneltä juristilta tahansa, tässä pätee Suomen laki...


      • on sitte
        sadkfjsdkaj kirjoitti:

        on ihan rakastettava mimmi ja pappakin ookoo - ei huolta! avioehtohomma vaan täytyy hoitaa kunnialla kotiin, mutta miten??? onneksi en ihan pennitön itsekään ole, ja erota en todellakaan aikonut.

        eli mitä väliä, vaikka riitatilanteessa antaskin rahaa toisellekki, jos sitä kerta niin perkeleesti on?

        Mä ainakaan jaksais alkaa tappelee jos rahalla saisin ukon ulos...


      • skfs
        okalinnut kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, että jos isäpapan lahjakirjassa lukee, ettei tyttären puoliso ole oikeutettu rahoihin tai niillä ostettaviin tavaroihin, osakkeisiin, kiinteistöihin jne, niin sitten et ole oikeutettu niihin ja ihan riippumatta siitä onko teillä naimisiin mennessä avioehtoa vai ei.

        Miten ajattelit muuten "tsekkailla mimmin rahojen taustat"?

        Voit kysellä keneltä juristilta tahansa, tässä pätee Suomen laki...

        voithan nauttia tyttären rahoista vaikka ne hänen olisivatkin. kai se nyt auttaa miestänsä myös rahallisesti. se, että onko vaikka metsää tyttäresi nimissä ei muuta sitä tosiasiaa, että hän voi antaa käteisenä tuhlattavaksesi rahaa.

        älkää siis masentako jos jollakulla menee hyvin.


      • sörsselsön
        sadkfjsdkaj kirjoitti:

        on ihan rakastettava mimmi ja pappakin ookoo - ei huolta! avioehtohomma vaan täytyy hoitaa kunnialla kotiin, mutta miten??? onneksi en ihan pennitön itsekään ole, ja erota en todellakaan aikonut.

        turhapuron uunoko se sieltä kirjoittelee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe