Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1220

  1. Jotain hyvääkin taksikuskeista, tosin tämä tapahtui ihan muualla kuin Helsingissä.
    Olin ostamassa televisiota elektroniikka liikkeestä ,johon taksinkin tilasin kun päästiin kotiovelle maksoin normaalisti taksi maksut, sen jälkeen taksikuski kantoi koko television kotiovelle kolmanteen kerrokseen. Meinasin kyllä ihan itse sen kantaa, mutta noh palvelu pelaa jossain. Hyvä Kouvola!