Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1220

1. Itse ostaisin ehdottomasti pöytäkoneen, jos ei ole aivan pakko olla kannettava.
    Osat helpompi vaihtaa jos menee rikki mm. näppis,näyttö... enkä usko että olen kovin väärässä sanoessani että pöytäkoneen kesto on huomattavasti pidempi kuin kannettavissa.

Kannettavat nyt ovat trendi :D kuluttaa ne kyllä vähemmän sähköä, mutta aika usein on kaikenlaista ylikuumenemista ja tuuletin ongelmia.

Paras olisi ostaa koottuna kone ei minkään acerin,hp... vaan ihan itse koottuna osista. Saa myös kasattua yrityksissä mutta maksaa noin 50€ kun kasaavat.

Tietokoneet noudattavat kaavaa "mitä kalliimpi sen parempi" Lähes poikkeuksetta.
    Tosin järkevä hintaluokan koneen valinta on ymmärrettävää.
  2. Jotain hyvääkin taksikuskeista, tosin tämä tapahtui ihan muualla kuin Helsingissä.
    Olin ostamassa televisiota elektroniikka liikkeestä ,johon taksinkin tilasin kun päästiin kotiovelle maksoin normaalisti taksi maksut, sen jälkeen taksikuski kantoi koko television kotiovelle kolmanteen kerrokseen. Meinasin kyllä ihan itse sen kantaa, mutta noh palvelu pelaa jossain. Hyvä Kouvola!