kuvankäsittelyohjelma netissä?

Nimimerkitön.

Millä kuvankäsittelyohjelmalla (joka olisi netissä eikä tarvi ladata koneelle) saa silleen esim. sumennettua jotain tiettyä aluetta kuvasta tai vaikkapa jättää osan kuvasta värilliseksi ja osan laittaa "värittömäksi? Toivottavasti tästä sai jotain selvää..! :D

15

4492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut hei miks

      Minkä takia et laittaisi koneelle asennettavaa, voi olla ettei netissä ole niin gyviä ohjelmia.

    • Helena Pitkakoipi

      No kuule, vaikka sellainen olisikin joutuisit silti uppaamaan sen kuvan nettiin käsiteltäväksi joten et silti pääse ilman lataamista. Miksi et siis asentaisi jotain kevyttä kuvankäsittelyohjelmaa? Vai onko tietsikka poikakaverisi eikä tämä anna asentaa mitään? Tyttö hyvä, opettele suostuttelun alkeet.

    • Toimii hienosti
      • ::..:.

        siis Gimpin joutuu lataamaan koneelle, joten sumopaint varmaan sitten.


      • pamosuint
        ::..:. kirjoitti:

        siis Gimpin joutuu lataamaan koneelle, joten sumopaint varmaan sitten.

        No kukas sinä olet, anna kysyjän ihan itse päättää mitä aikoo käyttää...


      • pamosuint kirjoitti:

        No kukas sinä olet, anna kysyjän ihan itse päättää mitä aikoo käyttää...

        Ihan mielenkiinnosta miksi niin kova hinku saada kuvankäsittely mikä toimii netin kautta?

        Ohjelma voi pätkiä/hidastella pelkästään yhteyden takia joka ikisellä kuvan muokkauksen aikana.
        Jos sumentaa joutuu ensin lähettämään tiedon palvelimelle siellä se vasta sumentaa sen siihen tiedostoon ja vielä joutuu lähettämään muokatun kuvan selaimeen.

        Kun jos olisi koneessa Internet ei hidastaisi kuin tiedoston siirrossa (valmiin kuvan). Jonka tosin joutuu tekemään myös siinä selainversiossa.


      • aloittaja.
        sfinski80 kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta miksi niin kova hinku saada kuvankäsittely mikä toimii netin kautta?

        Ohjelma voi pätkiä/hidastella pelkästään yhteyden takia joka ikisellä kuvan muokkauksen aikana.
        Jos sumentaa joutuu ensin lähettämään tiedon palvelimelle siellä se vasta sumentaa sen siihen tiedostoon ja vielä joutuu lähettämään muokatun kuvan selaimeen.

        Kun jos olisi koneessa Internet ei hidastaisi kuin tiedoston siirrossa (valmiin kuvan). Jonka tosin joutuu tekemään myös siinä selainversiossa.

        Siksi pitäisi olla netin kautta, koska jos tälle koneelle lataa jonkun jutun, siihen tarvii sen järjestelmänvalvojan salasanan, jonka tietää vain isäni joka on matkoilla pari viikkoa eli hän ei sitä salasanaa voi laittaa.


      • Mursulan Väiski
        aloittaja. kirjoitti:

        Siksi pitäisi olla netin kautta, koska jos tälle koneelle lataa jonkun jutun, siihen tarvii sen järjestelmänvalvojan salasanan, jonka tietää vain isäni joka on matkoilla pari viikkoa eli hän ei sitä salasanaa voi laittaa.

        Tee sitten oma tili siihen kun koneen omistaja saapuu ja antaa luvan, koneessa voi olla useita tilejä.


    • -haba-

      Maailmalla suuren suosion saanut suomalainen Sumo:
      http://www.sumopaint.com/home/?lang=2

      Tuskin nuo selaimessa toimivat kuvankäsittelyt mitään GIMPn tasoisia ovat mutta suurimalle osalle varmasti riittäviä.

    • Veksi 1
    • nomitäpä minä

      hei kaikki, en oikeesti ymmärrä miks pitää tehä noin iso ongelma siitä kun kysytään vain että missä olisi hyvä nettieditori niin kaikki alkaa heti valittamaan että eisellaista tarvii ja pyytämään syytä. hei c'moon hankkikaa elämä !

      • nuhhhn

        Kannatiko nostaa 2 vuotta vanha keskustelu tuon takia?

        Siltä varalta että aloittaja vielä painii tämän ongelman parissa tai jollakin muulla on sama ongelma: http://portableapps.com/apps/graphics_pictures/gimp_portable

        Pitää ladata, ei tarvitse asentaa eikä tarvitse järjestelmänvalvojan salasanaa. Noin!


    • muokkaaja

      picmonkey on tos hyvä paikka (=

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe