Hae asiakas sisältä...

eipikkolo

Milloin tämä pelleily lopetetaan?
Tiedän monia monia kuljettajia jotka ei kuittaa näitä hotellikyytejä joissa pitää mennä palloilemaan
ja noutamaan asiakasta jos normaalikeikkojakin on tarjolla

Ihme pelleilyä

9

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen jooo

      Minkäs voit tää on taas niin vantaata,vantaata......

      • ?????

        Eihän niille kelpaa edes normikeikat, miten voisi kelvata PR-hommatkaan? taitaa kaikki kököttää siellä kentällä vaan.


      • ????? kirjoitti:

        Eihän niille kelpaa edes normikeikat, miten voisi kelvata PR-hommatkaan? taitaa kaikki kököttää siellä kentällä vaan.

        Jotain hyvääkin taksikuskeista, tosin tämä tapahtui ihan muualla kuin Helsingissä.
        Olin ostamassa televisiota elektroniikka liikkeestä ,johon taksinkin tilasin kun päästiin kotiovelle maksoin normaalisti taksi maksut, sen jälkeen taksikuski kantoi koko television kotiovelle kolmanteen kerrokseen. Meinasin kyllä ihan itse sen kantaa, mutta noh palvelu pelaa jossain. Hyvä Kouvola!


      • tuskinpa vaan
        sfinski80 kirjoitti:

        Jotain hyvääkin taksikuskeista, tosin tämä tapahtui ihan muualla kuin Helsingissä.
        Olin ostamassa televisiota elektroniikka liikkeestä ,johon taksinkin tilasin kun päästiin kotiovelle maksoin normaalisti taksi maksut, sen jälkeen taksikuski kantoi koko television kotiovelle kolmanteen kerrokseen. Meinasin kyllä ihan itse sen kantaa, mutta noh palvelu pelaa jossain. Hyvä Kouvola!

        Etkä sitten tietenkään maksanut mitään tippiä. Ajattelit, että tuohan sisältyy taksipalveluun ilman muuta, jos se nyt sitten sinulle yleensä ollenkaan tuli mieleen. Mitä mieltä olet? Kantaako kuski seuraavallakin kerralla tavarasi kolmanteen kerrokseen?


      • ruik ruik
        tuskinpa vaan kirjoitti:

        Etkä sitten tietenkään maksanut mitään tippiä. Ajattelit, että tuohan sisältyy taksipalveluun ilman muuta, jos se nyt sitten sinulle yleensä ollenkaan tuli mieleen. Mitä mieltä olet? Kantaako kuski seuraavallakin kerralla tavarasi kolmanteen kerrokseen?

        On se ihme, kun olette joka asiasta käsi ojossa tippiä ruikuttamassa. Perse ei liiku penkistä avaamaan edes ovia, takaluukku avataan sähköllä sisältä ja odotetaan asiakkaan pakkaavan kamansa itse! Tästä sonnastako pitäisi vielä maksaa tippiä?

        No onneksi teille tulee kuulemma mittarit, joissa tipit erotellaan ja kuskit saavat pitää niistä verottajalle kirjaa ja maksaa itse veronsa, nythän te saatte niistä vain provikan, mikäli asiakas maksaa kortilla. Käteisellä saadut tipithän te luonnollisesti edelleen pimitätte verottajalta. Tässä maassa kun ei taida olla verotonta tuloa kun käpyje, marjojen ja sienien kerääminen:)


      • Vituttaako?
        ruik ruik kirjoitti:

        On se ihme, kun olette joka asiasta käsi ojossa tippiä ruikuttamassa. Perse ei liiku penkistä avaamaan edes ovia, takaluukku avataan sähköllä sisältä ja odotetaan asiakkaan pakkaavan kamansa itse! Tästä sonnastako pitäisi vielä maksaa tippiä?

        No onneksi teille tulee kuulemma mittarit, joissa tipit erotellaan ja kuskit saavat pitää niistä verottajalle kirjaa ja maksaa itse veronsa, nythän te saatte niistä vain provikan, mikäli asiakas maksaa kortilla. Käteisellä saadut tipithän te luonnollisesti edelleen pimitätte verottajalta. Tässä maassa kun ei taida olla verotonta tuloa kun käpyje, marjojen ja sienien kerääminen:)

        Taisi tässä tippihaarassa perse noustakin ihan kolmanteen kerrokseen ja vielä asiakkaan telkku selässä. Ihme sontauuno taidat sinäkin olla.

        Mistä muuten tiesit tulevan mittarilaitteen ominaisuuksista? Taidan arvata syyn. Joko muuten vouti vei kaapit?


      • ei nouse ei
        ruik ruik kirjoitti:

        On se ihme, kun olette joka asiasta käsi ojossa tippiä ruikuttamassa. Perse ei liiku penkistä avaamaan edes ovia, takaluukku avataan sähköllä sisältä ja odotetaan asiakkaan pakkaavan kamansa itse! Tästä sonnastako pitäisi vielä maksaa tippiä?

        No onneksi teille tulee kuulemma mittarit, joissa tipit erotellaan ja kuskit saavat pitää niistä verottajalle kirjaa ja maksaa itse veronsa, nythän te saatte niistä vain provikan, mikäli asiakas maksaa kortilla. Käteisellä saadut tipithän te luonnollisesti edelleen pimitätte verottajalta. Tässä maassa kun ei taida olla verotonta tuloa kun käpyje, marjojen ja sienien kerääminen:)

        Ennen, joskus nuorempana perse vielä nousikin, mutta ei enää. Ajan mittaan huomasin, että tuloihin ei vaikuta tippaakaan se perseen nouseminen. Mieluummin istun paikallani ja annan matkustajan itse avata oven. Usein annan hänen myös itse ottaa kamansa takaluukusta, terveitä kun ovat. Eri asia ovat sitten tietenkin huonojalkaiset ikäihmiset. Pokkuroikoon ne, jotka haluavat. Mitään lisämaksua siitä ei kuitenkaan saa.


      • =0
        ei nouse ei kirjoitti:

        Ennen, joskus nuorempana perse vielä nousikin, mutta ei enää. Ajan mittaan huomasin, että tuloihin ei vaikuta tippaakaan se perseen nouseminen. Mieluummin istun paikallani ja annan matkustajan itse avata oven. Usein annan hänen myös itse ottaa kamansa takaluukusta, terveitä kun ovat. Eri asia ovat sitten tietenkin huonojalkaiset ikäihmiset. Pokkuroikoon ne, jotka haluavat. Mitään lisämaksua siitä ei kuitenkaan saa.

        Hyvä, pidä toi asenne! Tossa on tyyliä! Oletko koskaan kuullut sanaa palvelu? Mikäli olet, et ainakaan ole sitä sisäistänyt. Palvelusta ei tässä maassa taida tarvita maksaa kun taksikuskeille ja portsareille, muilta palvelua saa ilmaiseksi.


      • tx-44
        ei nouse ei kirjoitti:

        Ennen, joskus nuorempana perse vielä nousikin, mutta ei enää. Ajan mittaan huomasin, että tuloihin ei vaikuta tippaakaan se perseen nouseminen. Mieluummin istun paikallani ja annan matkustajan itse avata oven. Usein annan hänen myös itse ottaa kamansa takaluukusta, terveitä kun ovat. Eri asia ovat sitten tietenkin huonojalkaiset ikäihmiset. Pokkuroikoon ne, jotka haluavat. Mitään lisämaksua siitä ei kuitenkaan saa.

        Olen ajnu nyt 6 vuotta taksia, joista 4 omaa autoa. Alku aikoina nousin kyllä avaamaan ovet asiakkaille, mutta ajan saatossa huomasin, että useinkaan vkl öinä en edes kerkeä auton toiselle puolelle avaaman ovia kun asiakas jo pönöttää pihalla. Siks ihan tilanteesta riippuen nousen ovet avaamaan. Nais ihmisille yritän aina avata ovet.

        Arkipäivisin tilanne on toki toinen kun asiakkaat kostuu yleensä vanhemmista ihmisistä. Heille toki aukasen ovet, autan tavarat autoon ym. Mulle niistä kyydeistä on ihan sama saanko tippiä vai en vaan olen tyytyväinen siihen jos saan jonkun vanhemman ihmisen palveltua niin että hänelle jää tilanteesta hyvä mieli. (ja kyllähän siitä kun tavaroita lastaa autoon esim kaupan pihassa saa korvauksen 39,50€/h)

        Kannattas kaikkien muitsaa sellanenkin asia, että ei se tippi ole tähdellisin asia saada taksissa vaan se että jos palvelee asiakkaan hyvin niin mahdollisesti asiakkaan seuraava kyytitilaus kohdistuukin suoraan juuri siihen sinun autoon eikä keskuksen yleiseen välitykseen. Se on parasta tuloa. Vakituiset asiakkaat elättää parhaiten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe