Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Tukeni Masalle

Olin eilen 24.11.2010 puhelinyhteydessä Martti Pohjolaisen kanssa. Käymäni keskustelun jälkeen uskallan suositella häntä
    Itsenäisyyspuolue
    8
    209
  2. Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle

Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle Jeremia 6:11-19: ”Minä olen täynnä Herran vihaa, en jaksa
    Profetiat
    6
    208
  3. Sadhun profetia osa 2

Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittise
    Profetiat
    5
    205
  4. Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä

Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä Näin kaksi vuotta sitten näyn kotona Sallassa kesäpaikassa olless
    Profetiat
    4
    205
  5. Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin

Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin Reuters välitti 16.1.2015 Adrian Croftin kirjoituksen, jossa tuodaan esille USAn Euroo
    Maailman menoa
    25
    200
  6. Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle

Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle Jumala antoi mieleeni torstaina 22.1.2015 voimakkaasti seuraavat sanat Vladimir
    Profetiat
    12
    200
  7. Uskoja epäusko - ja tuleva suuri herätys

Usko ja epäusko – ja tuleva suuri herätys Usein esitetään uskon vastakohdaksi tietoa. Se on kuitenkin väärä vastakohta
    Profetiat
    26
    199
  8. Miksi rikolliset saavat asumistukea ja työttömyyskorvauksia?

YLEn uutiset kertoivat 28.7.2012, että rikollisilta voidaan jatkossa poistaa yhteiskunnan tuet. Hallitusohjelmaan sisäl
    Maailman menoa
    20
    194
  9. Poliitikkoja on neljää sorttia

Poliitikkoja on neljää eri sorttia. Ensimmäinen ryhmä poliitikkoja on tyhmiä eivätkä he ymmärrä käsitellyistä asioista
    Yleistä politiikasta
    2
    191
  10. Olen nyt Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokas

Tänään itsenäisyyspäivänä, 6.12.2010, Itsenäisyyspuolueen puoluehallitus teki Helsingissä yksimielisen päätöksen, että m
    Itsenäisyyspuolue
    4
    191
  11. Urpilainen: "Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?"

Urpilainen: ”Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?” Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen toi esille Työväen Akatemian
    0
    190
  12. Paavo Väyrynen presidentiksi

Enpä olisi aikoinaan uskonut ikinä kirjoittavani yllä olevaa otsikkoa. Minä olen syntynyt samana vuonna kuin Paavo Väyr
    Politiikka
    16
    188
  13. Harmaa talous voidaan voittaa - jos on poliittista tahtoa

Mitä on harmaa talous? Harmaa talous tarkoittaa laillista liike- tai yritystoimintaa, josta ei kuitenkaan suoriteta ver
    Itsenäisyyspuolue
    7
    182
  14. Nimimerkin "Syren" elokuussa 2014 näkemä näky

Näin näyssä ruumisarkun, jossa oli Yhdysvaltain lippu. Se ei näyttänyt siltä, kun haudataan joku sotilas, vaan kyseessä
    Profetiat
    8
    182
  15. Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle

Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle Sain tänään näyn ja profetian rukousalttarillani rukouskammioss
    Profetiat
    2
    180
  16. Jouko Piho Perttu Häkkisen radiohaastattelussa

Jouko Piho Perttu Häkkisen haastattelussa YLE Puheessa Olen tiistaina 8.12.2015 klo 13-14 haastateltavana Perttu Häkkis
    Profetiat
    17
    177
  17. Ravisuttava kirja Pohjois-Koreasta

Jouko Pihon arvio kirjasta Pohjois-Korea – Siperiasta itään Jouni Hokkasen tammikuussa 2014 julkaistu kirja Pohjois-Kor
    Maailman menoa
    0
    175
  18. Uskotko että Jeesus tulee takaisin?

Uskotko että Jeesus tulee takaisin? Minä uskon. Kysymys viittaa siihen Jeesukseen, joka eli maan päällä n. 2000 vuotta
    Maailmanloppu
    17
    175
  19. Aloitin kalastusharrastuksen - tulevan ruokapulankin takia

Olen muutaman vuoden ajan tuntenut sisäisesti, että minun tulisi hankkia kalastusvälineitä, ei niinkään harrastuksen tak
    Maailman menoa
    23
    173
  20. Goldman Sachs - maailman suurin pankkirikollinen?

Katsoin 2.2.2012 klo 22.00 TV1:n Ulkolinjan ohjelman ”Pankki maailman valtiaana”. Kyseessä oleva pankki on Goldman Sac
    Maailman menoa
    30
    173