piho
![]()
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Jouko Piho Perttu Häkkisen radiohaastattelussa
Jouko Piho Perttu Häkkisen haastattelussa YLE Puheessa Olen tiistaina 8.12.2015 klo 13-14 haastateltavana Perttu Häkkis17218Suomalaiset jakaantuvat kahtia: globalisteihin ja lokalisteihin
Alla oleva kuvailu on vain suuntaa antava. Voi hyvinkin olla, että jompaankumpaan ryhmään itsensä samaistava ei voi alle37215Tukeni Masalle
Olin eilen 24.11.2010 puhelinyhteydessä Martti Pohjolaisen kanssa. Käymäni keskustelun jälkeen uskallan suositella häntä8213Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä
Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä Näin kaksi vuotta sitten näyn kotona Sallassa kesäpaikassa olless4213Uskoja epäusko - ja tuleva suuri herätys
Usko ja epäusko – ja tuleva suuri herätys Usein esitetään uskon vastakohdaksi tietoa. Se on kuitenkin väärä vastakohta26212Sadhun profetia osa 2
Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittise5208Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle
Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle Jumala antoi mieleeni torstaina 22.1.2015 voimakkaasti seuraavat sanat Vladimir12206Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin
Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin Reuters välitti 16.1.2015 Adrian Croftin kirjoituksen, jossa tuodaan esille USAn Euroo25201Miksi rikolliset saavat asumistukea ja työttömyyskorvauksia?
YLEn uutiset kertoivat 28.7.2012, että rikollisilta voidaan jatkossa poistaa yhteiskunnan tuet. Hallitusohjelmaan sisäl20201Poliitikkoja on neljää sorttia
Poliitikkoja on neljää eri sorttia. Ensimmäinen ryhmä poliitikkoja on tyhmiä eivätkä he ymmärrä käsitellyistä asioista2200Urpilainen: "Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?"
Urpilainen: ”Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?” Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen toi esille Työväen Akatemian0198Tom Hornin näky suuren asteroidin iskeytymisestä maapallolle huhtikuussa 2029
Tom Hornin näky suuren asteroidin iskeytymisestä maapallolle huhtikuussa 2029 Tom Horn näki näyn valtavan suuren astero2198Olen nyt Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokas
Tänään itsenäisyyspäivänä, 6.12.2010, Itsenäisyyspuolueen puoluehallitus teki Helsingissä yksimielisen päätöksen, että m4195Paavo Väyrynen presidentiksi
Enpä olisi aikoinaan uskonut ikinä kirjoittavani yllä olevaa otsikkoa. Minä olen syntynyt samana vuonna kuin Paavo Väyr16192Miksi Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen ei tahdo onnistua
Miksi globalistisen Uuden maailmanjärjestyksen vastustaminen ei tahdo onnistua? Vastustan Uutta maailmanjärjestystä (UM19192Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle
Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle Sain tänään näyn ja profetian rukousalttarillani rukouskammioss2188Nimimerkin "Syren" elokuussa 2014 näkemä näky
Näin näyssä ruumisarkun, jossa oli Yhdysvaltain lippu. Se ei näyttänyt siltä, kun haudataan joku sotilas, vaan kyseessä8187Nationalismi ja patriotismi ovat Jumalan tahto
Nationalismi ja patriotismi ovat Jumalan tahto Wikipedia määrittelee nationalismin seuraavasti: ”Nationalismi eli kansa25183Harmaa talous voidaan voittaa - jos on poliittista tahtoa
Mitä on harmaa talous? Harmaa talous tarkoittaa laillista liike- tai yritystoimintaa, josta ei kuitenkaan suoriteta ver7183Goldman Sachs - maailman suurin pankkirikollinen?
Katsoin 2.2.2012 klo 22.00 TV1:n Ulkolinjan ohjelman ”Pankki maailman valtiaana”. Kyseessä oleva pankki on Goldman Sac30182