piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Tukeni Masalle
Olin eilen 24.11.2010 puhelinyhteydessä Martti Pohjolaisen kanssa. Käymäni keskustelun jälkeen uskallan suositella häntä8209Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle
Palvelijan 30.3.2020 saama sanoma Jumalan tuomiosta Suomelle Jeremia 6:11-19: ”Minä olen täynnä Herran vihaa, en jaksa6208Sadhun profetia osa 2
Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittise5205Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä
Arto Palmrothin näky tulevasta Venäjän miehityksestä Näin kaksi vuotta sitten näyn kotona Sallassa kesäpaikassa olless4205Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin
Venäjän kyky yllätyshyökkäyksiin Reuters välitti 16.1.2015 Adrian Croftin kirjoituksen, jossa tuodaan esille USAn Euroo25200Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle
Sanoma Vladimir Putinille ja Venäjälle Jumala antoi mieleeni torstaina 22.1.2015 voimakkaasti seuraavat sanat Vladimir12200Uskoja epäusko - ja tuleva suuri herätys
Usko ja epäusko – ja tuleva suuri herätys Usein esitetään uskon vastakohdaksi tietoa. Se on kuitenkin väärä vastakohta26199Miksi rikolliset saavat asumistukea ja työttömyyskorvauksia?
YLEn uutiset kertoivat 28.7.2012, että rikollisilta voidaan jatkossa poistaa yhteiskunnan tuet. Hallitusohjelmaan sisäl20194Poliitikkoja on neljää sorttia
Poliitikkoja on neljää eri sorttia. Ensimmäinen ryhmä poliitikkoja on tyhmiä eivätkä he ymmärrä käsitellyistä asioista2191Olen nyt Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokas
Tänään itsenäisyyspäivänä, 6.12.2010, Itsenäisyyspuolueen puoluehallitus teki Helsingissä yksimielisen päätöksen, että m4191Urpilainen: "Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?"
Urpilainen: ”Kuka tätä maailmaa oikeasti johtaa?” Valtiovarainministeri Jutta Urpilainen toi esille Työväen Akatemian0190Paavo Väyrynen presidentiksi
Enpä olisi aikoinaan uskonut ikinä kirjoittavani yllä olevaa otsikkoa. Minä olen syntynyt samana vuonna kuin Paavo Väyr16188Harmaa talous voidaan voittaa - jos on poliittista tahtoa
Mitä on harmaa talous? Harmaa talous tarkoittaa laillista liike- tai yritystoimintaa, josta ei kuitenkaan suoriteta ver7182Nimimerkin "Syren" elokuussa 2014 näkemä näky
Näin näyssä ruumisarkun, jossa oli Yhdysvaltain lippu. Se ei näyttänyt siltä, kun haudataan joku sotilas, vaan kyseessä8182Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle
Tuulikki Laitisen keväällä 2011 saama profetia Suomelle Sain tänään näyn ja profetian rukousalttarillani rukouskammioss2180Jouko Piho Perttu Häkkisen radiohaastattelussa
Jouko Piho Perttu Häkkisen haastattelussa YLE Puheessa Olen tiistaina 8.12.2015 klo 13-14 haastateltavana Perttu Häkkis17177Ravisuttava kirja Pohjois-Koreasta
Jouko Pihon arvio kirjasta Pohjois-Korea – Siperiasta itään Jouni Hokkasen tammikuussa 2014 julkaistu kirja Pohjois-Kor0175Uskotko että Jeesus tulee takaisin?
Uskotko että Jeesus tulee takaisin? Minä uskon. Kysymys viittaa siihen Jeesukseen, joka eli maan päällä n. 2000 vuotta17175Aloitin kalastusharrastuksen - tulevan ruokapulankin takia
Olen muutaman vuoden ajan tuntenut sisäisesti, että minun tulisi hankkia kalastusvälineitä, ei niinkään harrastuksen tak23173Goldman Sachs - maailman suurin pankkirikollinen?
Katsoin 2.2.2012 klo 22.00 TV1:n Ulkolinjan ohjelman ”Pankki maailman valtiaana”. Kyseessä oleva pankki on Goldman Sac30173