Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nykyinen Venäjän johto ei halua antaa Karjalaa takaisin Suomelle.
Mutta kuten Reponen profetoi, tulee aika, jolloin Venäjällä on toisenlainen johto, joka haluaa antaa Karjalan takaisin Suomelle lahjana.
20.01.2011 21:41
En ole vaatinut puoluesihteerin eroa.
Enkä edes aloittanut sitä ketjua, jossa joku muu kiinnitti huomiota puoluesihteerin Share-kytköksiin. Mutta kun joku muu toi asian esille, katsoin, että minun on syytä sanoa asiasta oma kantani, joka oli kyselevä eikä eroa vaativa.
20.01.2011 13:31
Leiriniekka
Ehdotan, että tutustut Itsenäisyyspuolueen ohjelmaan osoitteessa http://ipu.fi/ .
Kannatan näkemyksiäsi.
Jouko Piho
Itsenäisyyspuolueen
kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
19.01.2011 23:05
En usko satuihin.
19.01.2011 20:52
IPU ei ole puolueena sitoutunut sen paremmin luomisoppiin kuin kehitysoppiinkaan. IPUn jäsenissä on eri tavalla uskovia.
19.01.2011 20:51
Nimimerkki "aplodit" tarkoitti, että minä en viitannut uskonasioihin tämän viestiketjun aloituskirjoituksessani.
Mitä tulee puolusihteeriin, niin minä en arvostellut hänen uskonnollista käsitystään ja toimimistaan Share-liikkeessä. Kyseenalaistin vain asian poliittisen puolen, koska minä en saa Sharen ideologiaa ja IPUn ohjelmaa sopimaan yhteen. Minusta ne ovat vastakkaisia asioita.
Eli tässä on kyse poliittisesta erimielisyydestä, ei siitä, että minä olisin puhunut uskonasioista.
19.01.2011 20:16
Jos olen 16 vuotta sitten äänestänyt Suomen Eurooppaan liittymisen puolesta, niin ei kai sellainen asia voi leimata ihmistä loppuelämäksi, kun myönnän olleeni väärässä ja ajattelen nyt asioista toisin.
Kyllä ihmisellä täytyy voida olla oikeus muuttaa käsityksiään.
17.01.2011 23:20
Juuri näin.
Rahalla keinottelijoiden ja diktatuuristen yksityispankkien heille kuulumaton valta, jota myös Suomi seuraa alistuneen orjamaisesti, on lopetettava.
Eihän se helppoa ole, koska rahalla on suuri valta.
Mutta jostain on aloitettava.
Ensimmäinen vaihe on äänestää eduskuntaan niitä henkilöitä, jotka ajavat Suomen etua eivätkä ole kansainvälisen rahaeliitin käskyläisiä, kuten Jyrki Katainen, joka ei orjana voi sanoa muuta kuin, että Suomella ei muka ole muuta vaihtoehtoa kuin esim. tukea joidenkin Euroopan maiden huonoa taloudenhoitoa ja sikäläisten pankkien holtittomuutta suurilla n. 16 miljardin euron vakuuksilla.
Vaihtoehtoja kuitenkin on.
Ennen kaikkea Suomella on se vaihtoehto, että Suomi eroaa koko tästä EU-hulluudesta.
Sen päättävät suomalaiset äänestäjät 17.4.2011.
Jos äänestät minua, minä toimin kaikin tavoin Suomen itsenäisyyden ja EU:sta eroamisen puolesta.
Jouko Piho
IPUn kansanedustajehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä
17.01.2011 00:43
Tässä ei olekaan kysymys seurakunnassa tapahtuvasta profetoimisesta, vaan profeetan tehtävästä, josta myös Uusi testamentti puhuu.
Profeetta ennustaa myös tulevia, kuten Apostolien teoissa mainittu Agabus ennusti tulevan nälänhädän.
16.01.2011 22:25
Eero Kemppainen on 83-vuotias ja hän on elossa. Puhuin juuri äsken hänen kanssaan puhelimessa.
Sellaisen korjauksen hän teki, että kun julkisuuteen on tullut väärä tieto, että hän olisi ollut SDP:n kuntavaltuutettuna Karstulan kuntavaltuustossa, niin oikea tieto on, että Kemppainen oli 1960-luvulla SKDL:n kuntavaltuutettuna.
Jos "inhottava realisti" ei usko tätä tapahtumaa tai haluaa muutoinkin lisätietoja, niin soita Kemppaiselle Karstulaan. Numeron saat numerotiedustelusta kuten minäkin.
16.01.2011 17:37
Stefan Kurppa
Jeesuksen olemassaolosta on paljon merkintöjä jo ennen vuotta 354 jKr. Mainitsemasi Tacituskin kirjoitti Jeesuksesta, ja hän eli jo vuosina 55-120 jKr.
Samoihin aikoihin myös historioitsijat Flavius Josefus ja Suetonius kirjoittivat Jeesus Nasaretilaisesta.
Mutta ennen kaikkea Jeesuksen aikalaiset kirjoittivat hänestä. Matteus, eli Jeesuksen opetuslapsi Leevi Alfeuksenpoika, kirjoitti evankeliumin kertomuksen Jeesuksesta, Johannes, Jeesuksen opetuslapsi, kirjoitti kertomuksen Jeesuksesta, Markus, Jeesuksen opetuslapsen Pietarin palvelija, kirjoitti kertomuksen Jeesuksesta ja lopulta lääkäri Luukas otettuaan asioista selvää kirjoitti vielä neljännen kertomuksen Jeesuksesta.
Että kyllä silminnäkijöiden aikalaisdokumentteja löytyy ja ne on kaikki kirjoitettu ennen vuotta 60 jKr.
15.01.2011 23:49
Mannerheimilla ei ollut natsisympatioita, kuten ketjun aloittaja vihjailee. Mannerheim oli enemmänkin englantilaismielinen. Tuon kesän 1942 diplomatiaan kuuluvan pakollisen vastavierailun jälkeen Mannerheim totesi yhdessä kapteeni Lehmuksen kanssa, että Saksa ei tule voittamaan idän sotaretkeään Neuvostoliittoa vastaan. Tämän oikeaan osuneen tilannearvion Mannerheim teki puoli vuotta ennen Stalingradin katastrofia, minkä jälkeen kaikki tiesivät, että Saksa tulee häviämään sodan.
15.01.2011 23:07
En vastustaisi, jos kaikki ihmiset jakaisivat käsitykseni uskonnosta. Mutta sellainen on hyödytöntä spekulointia, koska niin ei tule tapahtumaan ennen Jeesuksen tulemusta. Vasta Kristuksen tultua takaisin maan päälle kaikki ihmiset uskovat samalla tavalla.
Jeesuksen syntymäajasta ei ole tarkkaa tietoa. Jeesus on luultavimmin syntynyt joskus syksyllä 4 vuotta ennen nykyista ajanlaskua, jossa on muutaman vuoden heitto erään munkki Exiguuksen joskus 500-luvulla jKr. tekemän laskuvirheen takia.
Kaikkein konkreettisin todistus Jeesuksen jumaluudesta on se, että ihminen ottaa uskon kautta Jeesuksen elämäänsä vastaan henkilökohtaisena pelastajana ja Herrana. Silloin uudestisyntynyt ihminen tietää sydämessään, että Jeesus on Jumalan Poika ja myös Jumala.
15.01.2011 22:10
Viimeisimmän tutkimuksen mukaan maailmassa on ateisteja vain 2 prosenttia.
Eli ehdoton ja suuri enemmistö maailman ihmisistä uskoo johonkin korkeampaan voimaan.
Uskonnoilla on paljon merkitystä myös meidän ajassamme. Yksi lopunajan globalisaatiotrendeistä tulee olemaan pyrkimys yhteen maailmanuskontoon, mitä minä tulen vastustamaan, koska siinä poistetaan kokonaan kristinuskosta sen ydin eli Jeesuksen jumaluus ja hänen sovituskuolemansa merkitys ja puhutaan vain Jeesuksen opetuksista.
15.01.2011 17:54
Keinoja on monenlaisia.
Tässä vaiheessa tärkeintä on informaatio ja ihmisten mielipiteisiin vaikuttaminen.
Todellista muutosta ei pääse heti tekemään. Voi mennä useitakin vuosia aikaa ennen kuin kannatusta on niin paljon, että pääsee hallitustasolla muuttamaan asioita.
Mutta jostakin on joskus aloitettava.
Teesini koskivat itsenäisyyttä. Jos Suomi tulee jälleen itsenäiseksi ja ottaa rahapolitiikan omiin käsiinsä, sillä tavalla voidaan auttaa myös Suomen köyhiä.
Lisäksi budjetista löytyy paljon löysää leikattavaa: turhat ilmastoverot pois, kehitysapua on vähennettävä, koska nyt siitä menee huomattava osa rosvoille ja välistävetäjille, maahanmuuttoa on vähennettävä ja annettuja tukia pienennettävä eli sosiaaliturismin on syytä loppua, Venäjälle annettava lähialuetuki on lopetettava jne.
Keinoja kyllä löytyy, mutta oppositiosta käsin ei voi paljoa vaikuttaa ja vielä vähemmän, jos ei tule edes valituksi. Joten nyt on vain jaksettava hankkia kannatusta ja jaettava tietoa asioista. Varsinaisia tekoja ei voi luvata, ennen kuin on tarpeeksi valtaa.
Jouko Piho
14.01.2011 22:03
Vastustan illuminaatteja ja vapamuurareita.
Jos IPUssa on heitä, tilanne on kieltämättä ristiriitainen.
11.01.2011 23:37
Leijona ei kulje yhdessä lampaan kanssa eikä maailmaan tule rauha ennen kuin oikea Kristus saa sen aikaan.
Maitreya väittää olevansa oikea Kristus, se odotettu Messias ja muslimienkin odottama Mahdi, mutta minä en usko sitä. Maitreya on petkuttaja, väärä kristus eli Antikristus.
Minulle on IPUn jäsenenä ja kansanedustajaehdokkaana hankalaa ja hämmentävää, että IPUn puoluesihteeri on voimakkaasti mukana Maitreyan tuloa propagoivan Sharen Suomen toiminnassa, kun minä itse pidän Maitreyaa New Age -henkisenä okkultistisena väärennöksenä ja Saatanalta voimansa saavana petkuttajana, joka pyrkii lumoamaan kansat ja ihmiset kauniilla puheillaan ja ihmeteoillaan saadakseen ihmiset lopulta palvomaan itseään ja alistumaan kaikkiin mahdollisiin diktatuurisiin kontrollin muotoihin, kuten että ei voi ostaa eikä myydä mitään, ellei ota itseensä pedon merkkiä, mikä tulee olemaan todennäköisesti ihmisiin laitettava pieni ihonalainen tietosiru.
Kun minä olen tällaista kehitystä vastaan, jossa ihmiset kaikkialla maailmassa aivopestään yhden Maailmanopettajan auktoriteetin ja opetusten alle ja haluan, että Suomi ei ole osa tätä tulevaa Uutta maailmanjärjestystä, niin on kieltämättä outoa, että oman puolueeni puoluesihteeri on aktiivisesti ajamassa tällaisen esoteerisen, demoneilta voimansa saavan diktaattorin esiinmarssia.
11.01.2011 23:34
Tarkoitit ilmeisesti, että suosittelet vaalien jälkeen siirtymistä Persuihin.
11.01.2011 23:23
Olen samaa mieltä, että jokainen voi uskoa kuten haluaa tai olla uskomatta.
Ongelma on siinä, että Sharen ideologia ei ole pelkästään uskonnollista vaan myös vahvasti poliittista sanomaa, ja nimenomaan globalismia ajavaa.
Koen itse Sharen ja IPUn tavoitteet vastakkaisina.
11.01.2011 22:36
Minä en kritisoinut eri uskontoja kirjoituksessani, vaikka voisinkin tehdä sen eri kirjoituksessani, vaan kiinnitin huomiota siihen, että Saku Mätön, IPUn puoluesihteerin, Suomeen tuoma Share-ideologia on kyseenalaista oppia IPUn kannalta.
Jouko Piho
11.01.2011 01:04
26 / 42