Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varakkaiden suurehko kerrostalo. Ilmeisesti todella haasteellinen työ. Mikä lienee vastuu? Millä hommasta selviää? Päivät ilmeisesti venyy?
01.08.2013 08:00
Vielä, mistä ja milliasella tutkinuksella saisin uneni takaisin? Nyt menee ihan liika lääkkeitä? Jos en oga yliannostusta, en nuku ja pysty olémaan sängyssä. Luen lehtiä ja haen netistä töitä. Mitä laaja unitutkimus teillä maksa Kelan jälkeen. Mitkä voisivat olla hoitokeinot, uuisa läkkeitä tms? Onko elokuussa tilaa? Syyskuussa lähden Espanjan, ja sillion pitää olla työkunnossa.
27.07.2013 06:07
Voxra, Sifrol, Cipralex, Lyrica. En haukkua¨, antteksi vaan, syytää ketän. Lääkäritkin tekevät arvokasa työtään. Mutta toiasia oli se (luin päiväkifjastani) , ettei yöuneni ainakaan parantunut. Kiitos ja anteeksi tökerä kielenkäyttöni!
27.07.2013 05:58
Olin Partisella 2010 ja uneni meni vain huonommkasi. Pirun kallit lääkket määräsi. Ei mitään hyötyä.
25.07.2013 18:22
Ajattelin juuri huomenna npyytää Ketipinoria 500-600 mg. Mulla se avan kuin toimisi, mutta ei 300 mg:lla.
24.07.2013 02:30
Mulla on Ketipinor, 300 mg, Kuinka paljon sitä voi ottaa? Tuntuu, ettei ole ihan turha lääke. Voiko sitä sydä päivän mittaan? Toisethan napsii sitä yli tuhat mg!
24.07.2013 02:20
Minulla ein olem uniapneaa. Unottomuutta vaikka muille jakaa. Kuinka paljon maksaa laaja unitutminus Olli Pololla. Onko hyötyä vai saako vain lääkkeitä? Plajonko Kela korvaa, Korvaisikohan oma sairausvakuutukseni. Unettomuutta on jatkunut mvuosi. Ei näin pahana. Nyt on piru irti kun ei saa nukutua yö toisen perään. Vaikka ottaa Ritavtrilia 5x2 mg.
24.07.2013 02:05
Kyllä se huomaa!
24.07.2013 01:54
Tarkoitin, että mitä negatiivista siitä löydät. Menin väärin päin!
24.07.2013 01:52
Voitko kertoa jotain positiivista lopettamisesta? Minä en keksi.
24.07.2013 01:50
Voi kuin oiskin noin helppoa. Espanjaan lähden jos ei alkusyksyksystä töitä löydy. En kestö olla toimettomana, työttömänä, terve mies. Tehty työtä varten. Urheilut kunnossa aktiiviliikuntaa myöten.
21.07.2013 23:30
Kävin suppeassa unitutkimuksessa, ja sitä ei käytönnössä ollut kuin haittaa. pirun kalliit läääkkeet ja huonompi yöuni. Kaikki on kirjoitettuna päiväkirjassani, joten on helppo tarkistaa. Laajasta utkimuksesta en teidä, mutta maksaa varmaan tuhannen rahaa.
Tänäänkin heräsin klo 22:30. ¨Vaikka unitohtori vakuutti läälkeen auttavan! Ketipinoria 300mg, Insominia 5 mh, Ritatrilia 5 mg. Otin vielä toise indominn, ihan turhaan. Pari tuntia unt ja ylös! Vituttaa tämä lääkkeillä pelaaminen , kun mikään ei auta.
21.07.2013 23:07
Keneltä voisin saada lähetten laajaan unitutkimukseen? Olen käynyt suppeassa, mutta ilman mitään hyötyä. Psykiatrini ei suostununt sellaista kirjoittamaan. Korvaaakohan sairauskuluvakuutus? Muuten on liian kallis.
21.07.2013 10:26
Voiko noitä Tryptofaaneja, melatiinia ja teaniinia otaa samanaikaisesti bentsojen kanssa? Rivatrilini on juuri aloitettuu ja sitä on 100 tablettia. Sen haluaisin syödä loppuun. Vaikka uni ei ole kaksista ollutkaan. Tänäänkin nousin 03:30. Tosin kävin nukkumaan klo 20. Olen täysin iltauninen.
Huoneeni ja muut asiat on kunnossa. Ainoa, että olen huolehtija tyyppiä.
Mulla kun nyt on todella vaikeaa ja se vaikuttaa totta kai uneen. On niin monta huolta, ettei viitsi edes luetella. Pää on sentään kunnossa, vielä.
Muuten vaikuttaako useapi bentzo heikentävästi unee?. Minulla lopetettiin reilu kuukausi sitten Lyrica ja pari viikkoa sitten Voxra. Tuli kammottavat viekkarit. Jouduin hakemaan Diapamia. Olen napsinut sitä pitkin päivää ja uneenkin. Tiedän, että tee väärin. Mutta jäin koukkuun Dipamiin. Onneksi lopuu tänään!
Taidan tilat neuvostasi sitä tryptofaania. Kiitos neuvostasi!
21.07.2013 07:54
Mikähän on firma/firmat, jotka tarjoaa työtä Barchelonassa? Aurinkorannikolla taitaa viina virtaa vähän liiaksi. Töihin olisin menossa, en baareihin notkumaan.
21.07.2013 04:37
Harrastan säännöllistä hikiliikuntaa, uin, pyöräilen ja hölkkään. Syön säännöllisesti ja en roskaruokaa. Luontaistuotteita en olen nyt viime viiikkoina käyttänyt paitsi kalanmaksaöljyätlivuoden joka aamu. Tryptofaania en ole kokeillut (onko reseptituote?). Melatoniinia silloin tällöin, mutta en säännöllisesti.
Millä aikajaksolla siirryit pois bentzoista luontaistuotteisiin? Vähensit ilmeisesti pikku hiljaa?
Tuota voisi kokeilla! Kiitos vinkistä. Kunhan pääsen pahimman yli. Onnneksi sentään mielialalääkkeet on saatu pois. Ei ole jäljellä enää kuin Ketipinor 300 mg ja Rivatril juuri aloitettuna 2 mg.
Olen samaa mieltä, että bentzot ovat myrkkyjä, mutta kun uni ei nyt muuten tule. jos sittenkään. Minulla saattaa olla fysiologinen vaiva. Näin psykiatrini mainitsi.
21.07.2013 04:06
Ei melatoniinin ole mikään vaihtoehto todelliselle univaivalle. Ne jotka eivät ole myrkyttäneet itseään lääkkeillä, saattaa tepsiä. Muille yhtä tyhjän kanssa. On kokeiltu.
20.07.2013 16:40
Kumpi parempi, saada bentzoilla unta vai valvoja yöstä toiseen?
20.07.2013 12:40
Aivan turhaa rahan tuhlausta. Ehkä tulevaisuudessa, mutta ei tässä akuutissa tilanteessa. Mitä vahvempi bentzo, sen paremmin toimii. Tenox, Imovane, Dormicum ym. no way!
20.07.2013 10:28
Miksiköhän lääkärit sitten määräävät tällaisia myrkkyjä, joista ei pääse eroon. Onko niillä jokin sopimus lääketehtaiden kanssa? Tosin mulle se on ainuita vaihtoehtoja ainakin tilapäiseen uneen. Vaikkakin edellinen yö ei ollut häävi.
20.07.2013 06:04
8 / 13