hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vahva unilääke?
Mikä voisi olla hyvä, todella vahva unilääke? Nukahtamislääkettä en etsi vaan lääkettä, joka antaa yhtenäisen unen. Olen3314733Diapam 10 mg
Minulla on tällä viikolla ollut tilapäisiä vaikeuksia, monistakin eri syistä. Olen käyttänyt nyt kaksi iltapäivää/iltaa3712200kuntouttava työtoiminta
Millaisia kokemuksia teillä on kuntouttavasta työtoiminnasta? Onko siinä mahdollisuus työllistyä "oikeisiin" töihin? Mik1539957- 158134
Lyrica uneen
Minulle määrättiin Lyrica 150 mg uneen. Toimiiko teillä? Sivuvaikutuksia kahden päivän käytön jälkeen ei itse asiassa ju97752Puhelinmyynti Espanja/Thaimaa?
Olen hakenut puhelinmyyntityöhön Espanjaan ja Thaimaahan. Onko kokemusta seuraavista firmoista yo. maissa? Minon, Sol y297699Kuinka nuorena?
Poikani on 13 v. Hän on kovasti kiinnostunut lähtemään kanssani salille. Kuinka nuorena salitreeniä voi aloitella kevyes1257019Hikoilu yöllä
Mikä alkoholissa aiheuttaa hikoilua yöllä? Kolme neljä olutta illalla ja on märät lakanat ja outo (kissan kusi) haju.66649Kun lääkkeetkään ei auta!
Olen ikäni ollut jonkin asteinen univaivainen, nuoresta asti. Nyt ole 56 v mies, työtön. Pari vuosikymmentä on ollut une225896Mikä miehessä oikein kiinnostaa?
Olen keski-ikäinen mies. Olen usein ihmetellyt, mikä saa naisen syttymään? Siis, mikä miehessä naisia kiinnostaa? Ensiva234433Lähihoitaja
Mitä lähihoitaja tienaa? Onko työ vuorotyötä? Olen hakeutumassa 8 kk:n monimuotoiseen koulutukseen saadakseni pätevyyden104388Voiteluvapaat sukset
Toimivatko voiteluvapaat sukset kokemuksenne perusteella hyvin tavallista naiskuntohiihtäjää ajatellen. Joka hiihtää hil104357Töihin Venäjälle
Onko kellään tietoa, miten päästä Venäjälle töihin? Olen kyllä asunut ja työskennellyt Venäjällä vuosia, mutta nyt on me173815Chorus Vertigo XLS
Minulla on ko. subwooferin. Siinä on säätöjä ihan riittämiin. Millä ihmeen ilvellä saan subin istumaan muuhun järjestelm83628Mitä arvoa seurataan?
Olen ajokortin takia päihdeseurannassa. Käyn labrassa, jossa juomiseni näkyy. Edellinen tulos oli loistava, koska en oll83489Xanor uneen?
Onko Xanor hyvä lääke pitkäaikaiseen uneen. Nukahdfan kyllä helposti, mutta herään pikkutunnielle. Sen jälkeen vaikea sa152993Hamsteri
Meillä on kotona hamsteri. Olen miettinyt, ottaisinko kakkosasuntoomme myös sellaisen. Elääkö se yksin vai pitääkö olla92792- 242622
DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjain
Tekeekö DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjaimella mitään? Aiankaan niitä ei liiku käytetyttyinä. Minulla62616Elinkustannusindeksi
Meillä on kaksi vuokra-asuntoa. Paljonko elinkustannusindeksi on muuttunut tällä sektorillla viime vuodesta. Olisko aihe42613