Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Vahva unilääke?

    Mikä voisi olla hyvä, todella vahva unilääke? Nukahtamislääkettä en etsi vaan lääkettä, joka antaa yhtenäisen unen. Olen
    Lääkkeet
    33
    13354
  2. Diapam 10 mg

    Minulla on tällä viikolla ollut tilapäisiä vaikeuksia, monistakin eri syistä. Olen käyttänyt nyt kaksi iltapäivää/iltaa
    Lääkkeet
    37
    10233
  3. kuntouttava työtoiminta

    Millaisia kokemuksia teillä on kuntouttavasta työtoiminnasta? Onko siinä mahdollisuus työllistyä "oikeisiin" töihin? Mik
    Työttömyys
    153
    9483
  4. Palelu

    Miksi kprapulassa palelee. Olen muutaman viikon juonut ja palelee koko ajan.
    Alkoholi
    15
    7140
  5. Puhelinmyynti Espanja/Thaimaa?

    Olen hakenut puhelinmyyntityöhön Espanjaan ja Thaimaahan. Onko kokemusta seuraavista firmoista yo. maissa? Minon, Sol y
    Työelämä
    29
    7021
  6. Kuinka nuorena?

    Poikani on 13 v. Hän on kovasti kiinnostunut lähtemään kanssani salille. Kuinka nuorena salitreeniä voi aloitella kevyes
    Treenaus
    125
    6555
  7. Lyrica uneen

    Minulle määrättiin Lyrica 150 mg uneen. Toimiiko teillä? Sivuvaikutuksia kahden päivän käytön jälkeen ei itse asiassa ju
    Lääkkeet
    9
    6381
  8. Kun lääkkeetkään ei auta!

    Olen ikäni ollut jonkin asteinen univaivainen, nuoresta asti. Nyt ole 56 v mies, työtön. Pari vuosikymmentä on ollut une
    Uni ja unihairiöt
    22
    5312
  9. Hikoilu yöllä

    Mikä alkoholissa aiheuttaa hikoilua yöllä? Kolme neljä olutta illalla ja on märät lakanat ja outo (kissan kusi) haju.
    Alkoholismi
    3
    4767
  10. Voiteluvapaat sukset

    Toimivatko voiteluvapaat sukset kokemuksenne perusteella hyvin tavallista naiskuntohiihtäjää ajatellen. Joka hiihtää hil
    Hiihto
    10
    4305
  11. Lähihoitaja

    Mitä lähihoitaja tienaa? Onko työ vuorotyötä? Olen hakeutumassa 8 kk:n monimuotoiseen koulutukseen saadakseni pätevyyden
    Palkat
    10
    4160
  12. Mikä miehessä oikein kiinnostaa?

    Olen keski-ikäinen mies. Olen usein ihmetellyt, mikä saa naisen syttymään? Siis, mikä miehessä naisia kiinnostaa? Ensiva
    Ihannemies
    23
    3977
  13. Töihin Venäjälle

    Onko kellään tietoa, miten päästä Venäjälle töihin? Olen kyllä asunut ja työskennellyt Venäjällä vuosia, mutta nyt on me
    Työelämä
    17
    3485
  14. Chorus Vertigo XLS

    Minulla on ko. subwooferin. Siinä on säätöjä ihan riittämiin. Millä ihmeen ilvellä saan subin istumaan muuhun järjestelm
    Kaiuttimet
    8
    3257
  15. Mitä arvoa seurataan?

    Olen ajokortin takia päihdeseurannassa. Käyn labrassa, jossa juomiseni näkyy. Edellinen tulos oli loistava, koska en oll
    Alkoholi
    8
    3106
  16. Hamsteri

    Meillä on kotona hamsteri. Olen miettinyt, ottaisinko kakkosasuntoomme myös sellaisen. Elääkö se yksin vai pitääkö olla
    Hamsterit
    9
    2631
  17. Elinkustannusindeksi

    Meillä on kaksi vuokra-asuntoa. Paljonko elinkustannusindeksi on muuttunut tällä sektorillla viime vuodesta. Olisko aihe
    4
    2576
  18. Xanor uneen?

    Onko Xanor hyvä lääke pitkäaikaiseen uneen. Nukahdfan kyllä helposti, mutta herään pikkutunnielle. Sen jälkeen vaikea sa
    Lääkkeet
    15
    2530
  19. Autolla Pietariin

    Olen menossa autollani Pietariin. Perustietoa kaipaan. Mistä edullisimmin monikertaviisumi 1 v./2 v.? Entä Venäjän liike
    Yleistä Venäjästä
    9
    2444
  20. DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjain

    Tekeekö DSPeaker Anti-Mode 8033Cinema subwoofer huonekorjaimella mitään? Aiankaan niitä ei liiku käytetyttyinä. Minulla
    Kaiuttimet
    6
    2399