Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
monapina
profiilit
monapina
monapina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käytin Puraturea kuukausitolkulla. Mun ihoon se vaikutti negatiivisesti: finnien määrä lisäänty ja iho näytti todella karkealta, hiekkapaperilla raastetulta. Ihon pinta oli vaihdellen kuiva/hilseilevä ja rasvanen. Marketin aineet toimii minulla paremmin.
27.02.2015 18:17
Kiitän paljon, kokeilen noita :)
13.12.2012 16:55
Mulla ei oo auttanu apocyclin, mutta oon käyttäny alkoholia. Joten jätä sinä fiksumpana viinakset nauttimatta ja kerro tulokset ;)
10.12.2012 14:20
Miulla ainaki tulee finnejä jos jatkuvasti pien hiuksii otsalla. Samoin jos on pitkään sama tyynyliina nii alkaa naama näyttämään sotauhrilta. Kasvoille kannattaa olla oma pyyhe ja sekin vaihtaa tarpeeksi usein.
Tämmösiä pieniä asioita kannattaa huomioida :)
10.12.2012 14:12
Ite en pariin vuoteen oo enää ees alkanu kokeilemaan tuollasia "hienoja uutuuksia". Testaajillaki varmaan on sillon tällön yks finni ja seki häviää tottakai joskus: upeeta, mahtava tuote!
10.12.2012 14:07
Miulla on toiminu hirmuhyvin apteekista saatava Sebamed-sarja!
Ennen iho oli todella kuiva ja välillä taas kauheen rasvanen. Mutta nää tuotteen on tasapainottanu :)
Puhdistusvaahto ei kuivata ainakaan minun ihoo paljoa, käytän aamuin illoin. Pesun jälkeen laitan hoitogeeliä, joka vie kutinan ja kuivuuden :) Harvoin tarvitsee käyttää mitään kosteuttavia voiteita.
Tietysti hintaa on vähän enemmän ku markettien tuotteissa :/
10.12.2012 14:05
eikö tällaisesta voi tehdä ilmoitusta jonnekkin opetushallitukseen tms? aivan törkeää...
01.10.2011 20:58
Minä opiskelen viimeistä vuotta eläintenhoitajaksi Kiteellä ja yhdyn edelliseen, eli meilläkin on kaikkea laidasta laitaan, traktoreista hiiriin. Lisäksi meille kuului Kiteen eläinpuistossa työskentely :)
Itse olen kyllä aika tyytyväinen että opiskellaan noin laajasti, oppii paljon hyödyllistä mitä ei ole ennen tullu mieleenkään!
01.10.2011 20:41
1 / 1