Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

557

1. En yleensä nykyään viitsi kaikenlaisiin juttuihin vastata koska ne poistetaan
    nykyään herkästi palstalta. " Jehovan todistajia on kielletty tutustumasta eri
    uskontoihin. " Tässä yksi ajatus palstan alusta. Eipä huolta, on julkaistu kirja
    nimeltään " Ihmiskunta etsii Jumalaa." Luku 1." Miksi olla kiinnostunut muista
    uskonnoista?" "mytologia", " hindulaisuus"," Buddhalaisuus", Sinto, j.n.e.
    Ja myös seuraavanlaínen otsikko " Uskonpuhdistus" etsintä lähti uusille
    urille.- Suosittelen tutustumaan k.o. kirjaan. Ja päätelköön nyt jokainen onko
    kielletty tutustamasta onko kielletty perehtymästä aiheeseen ,mistä uskonnon
    hajaantuminen alkoi ja miksi kristikunta on jakaantunut kovin moniin eri
    suuntauksiin. Kirja on Jehovan todistajain julkaisema.
  2. Pyhän hengen pilkka oli lähtökohta. Raamatusta voimme katsoa erään tilanteen.
    Matteus 12:22:" Sitten hänen luokseen tuotiin demonien riivaama mies, sokea ja mykkä, ja hän paransi hänet, niin että mykkä puhui ja näki. jae.23. Ja kaikki ihmisjoukot olivat aivan haltioissaan ja sanoivat: Eihän tämä vain liene Daavidin Poika?. jae. 24. Tämän kuullessan fariseukset sanoivat: Tämä ei aja ulos demoneja muun kuin Beelsebubin, demonien hallitsijan avulla. jae. 25. Koska hän tiesi heidän ajatuksensa, hän saanoi heille: Jokainen valtakunta, joka on jakautunut itseään vastaan, autioituu, eikä yksikään kaupunki tai talo, joka on jakautunut itseään vastaan, pysy pystyssä. jae. 26. Samoin jos Sa.a.tana
    ajaa ulos Saatanan, niin hän on jakautunut itseään vastaan; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? jae, 27. Sitä paitsi jos minä ajan demonit ulos
    Beelsebubin avulla, niin kenen avullateidän poikanne ajavat niitä ulos? Tämän vuoksi he tulevat olemaan teidän tuomareitanne. jae.28. Mutta jos minä Jumalan
    hengellä ajan demonit ulos, niin Jumalan valtakunta on todellakin tavoittanut teidät. Sitten aloitamme jakeesta 31. samaluku:" Tämän johdosta minä
    sanon teille: Kaikenlainen synti ja rienaus annetaan ihmisille anteeksi, mutta hengen rienaamista ei anneta anteksi. jae. 32. Esimerkiksi sille, joka puhuu sanan
    Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille joka puhuu pyhää
    henkeä vastaan, ei anneta anteeksi, ei tässä asiainjärjestelmässäeikä
    tulevaisuudessa."
    Minulta on täällä kysytty miksi lainaan näin Raamattua. Vastaan.
    Jehovan todistajat perustavat uskonsa Raamattuun. Jokainen voi katsoa
    Raamatustaan mitenkä tuo kohta menee, ja sitten päätellä mikä oli
    Jeesuksen sanojen ydin. Ja huomioida rienauksen , jonka fariseukset esittivät.
    Luonnollisesti voi viitata kohtaan, josta netistä löytää ko. kohdan.
    Rohkenen epäillä, että tuskin sitä kohtaa kovin moni lukee.Vaikka siihen
    viittaisikin voi asiaa muutamalla sanalla kommentoida.
  3. Tällä palstalla viitattiin 3.Mooseksen kirja 19:28:" Ette saa myöskään tehdä viiltoja
    lihaanne kuolleen sielun tähden ettekä saa panna itseenne tatuointimerkkiä. Minä
    olen Jehova." Jae 32:" Sinun tulee nousta harmaahapsisen edessä, ja sinun on
    otettava vanhus huomioon, ja sinun on pelättävä Jumalaasi. Minä olen Jehova."
    Jae 33:" Ja mikäli muukalaisasukas asustaa luonasi maassanne , ette saa kohdella häntä huonosti." Täsä jokunen Raamatunjae.