jasmin.rossi

Aloituksia
7
Kommenttia
9
JUURIFUNKTION DERIVAATTA?!
Heips! Opiskelen lukiossa ptkää matikkaa jo toista vuotta, jossa yleensä olen ollut taitava, mutta eräs lasku on jäänyt15297MINKÄ VÄRISTÄ LUOMIVÄRIÄ VANHOJENTANSSEIHIN??
Hei! Mulla on tänä lukuvuotena vanhojentanssit. Pari ja puku on "hankittu", joten nyt on aikaa suunnitella kampausta ja494MINKÄ VÄIRSTÄ LUOMIVÄRIÄ VANHOJENTANSSEIHIN???
Hei! Mulla on tänä lukuvuotena vanhojentanssit. Pari ja puku on "hankittu", joten nyt on aikaa suunnitella kampausta ja157AVARUUDEN VEKTORIT
Hei! Minulla olisi yksi tehtävä, jota en tajua sitten alkuunkaan: Määritä kuution samasta kärjestä lähtevän pohjan lävis11227Miten kolmion kolmas sivu lasketaan???
Hei, olen pähkäillyt tätä tehtävää jo kauan ja nyt alkavat keinot loppua.... osaatteko te autaa?? Eli tehtävä menee näin12419MITEN VINOKULMAISEN KOLMION YKSI SIVU LASKETAAN???
Hei, olen aivan pulassa... tarvitsisi laskea eräs lasku jossa on vinokulmainen kolmio. Kateetit ovat 4 ja 9 ja niiden vä41663ONKO KELLÄÄN KANNELMÄEN VOIMISTELIJOIDEN ESITYKSEN LIPPUJA??
Hei, kysyisin että onko joku ostanut Kannelmäen Voimistelijoiden joulunäytöksen lippuja, mutta haluaisi nyt myydä niitä?071