Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. "Sinulle on jo todistettu ettei viatonta ihmistä ole olemassakaan."

Kukaan ei ole todistanut minulle sellaista, väittänyt kylläkin. Se on ihan eri asia kuin todistaminen.

"Olet hyvänä esimerkkinä röyhkeästä vanhemmilleen ja Jumalalle tottelemattomasta ihmisestä."

Vanhemmilleni olen sentään ollut melko tottelevainen. Joka tapauksessa siitä asiasta et voi tietää mitään.

"Etkö ymmärrä että olet itse teoillasi ansainnut tuhoutumisesi?"

En tietääkseni ole tuhoutumassa, ellei sitten jotain yllättävää ilmaannu. En juuri käytä alkoholia, tupakointiin käytän vain vesipiippua milloin käyn nuoruusajan seutujani katsomassa Lähi-Idässä enkä harrasta irtosuhteita. Elän terveellisesti.

"Eikä näytä vieläkään näkyvän huolestumisen merkkejä omasta kurjasta tilastasi"

Tilani ei ole millään kriteereillä tai millään tunnistettavalla tavalla kurja. Suhtaudun luottavasti tulevaisuuteen, täsmälleen kuten akateemisesti koulutettu, järkevä ja terve nuori aikuinen voi.

"Jumallle vaan puidaan nyrkkiä, vaikka itse ollaan syyllisiä."

Mitenniin puidaan Jumalalle nyrkkiä? Lapsellista puida nyrkkiä entiteetille jonka olemassaolosta ei ole mitään objektiivista tietoa. Kun vetoat Jumalaan ja vakuutat että kaikki on hänen työtään ja sallimustaan, suhtaudut samalla tavalla kuin muslimit sanoessaan "inshalla".
  2. "Ensiksikin Atte ja Eetu eivät ikäkuuna ajattele nokkaansa pidemmälle ja mieti kuinka turvata se, että missä vietät ikuisuutesi, sillä tiedetään, että armas elomme ei pääty fyysiseen kuolemaan, vaan jatkuu jopa kokonaisen ikuisuuden."

Mitenniin eivät ole turvanneet ikuisuuttaan? Se on jo tehty heidän vanhempiensa järjestämässä uintikilpailussa kun yksi siittiö miljoonista voitti kisan ja läpäisi munasolun kalvon. Silloin luotiin pohja sille että Atte ja Eetu (toivottavasti onnellisessa rekisteröidyssä parisuhteessa elävä homopari - tulee päätymään matojen ruuaksi. Heidän ikuisuusmatkansa tapahtuu alkuaineiden kiertokulussa, ei missään pronssikautisten nuotiotarinoiden kuvaamissa bakkanaaleissa eikä eläimiin sekaantumalla karitsan häiden jälkeisenä hääyönä lampaan kanssa.

Joten voisitko lopettaa tuon ripulipask'an työntämisen tänne. Niin, paitsi jos haluat mahdollisimman nopeasti vähentää murhaajajumalaasi uskovien määrää.