Vapaa kuvaus

Aloituksia

297

Kommenttia

1510

  1. Kyllä me tavallisesti kaikki kuollaan, tämä on tosiasia, josta ei pääse yli, eikä ympäri.

    Mutta ei ihmisen kuollessa kaikki pääty siihen kun tämä ruumis kuolee ja alkaa maatua, ei sinne päinkään! Osa ihmisestä, osa joka on hyvinkin tunteva ja todellinen jää elämään, vaikka ruumis kuinka väkivaltaisesti hienonnetaisiin hienoksi ja lopulta poltettaisiin.

    Ja tämä osa joka ihmisestä jää hänen kuoltuaan menee kuoleman jälkeen joko helvettiin, tuonelaan tai sitten Taivaan Paratiisiin Jeesuksen luo, riippuen siitä miten ihminen on elämänsä aikana valinnut.

    Jos ihminen on elämänsä aikana ollut kaukonäköisesti viisas ja valinnut ottaa Jeesus vastaan omaksi Vapahtajakseen ja seurannut häntä sekä palvellut häntä, menee tällainen kuoleman koittaessa ikuiseen Paratiisiin Jeesuksen luo ja saa olla siellä ikuisesti täydellisen onnellisena.

    Jos taasen ihminen on koko elämänsä aikana valinnut olla tyhmä, ja ei ole ottanut vastaan Jeesusta omaksi Vapahtajakseen, ei ole palvellut häntä, eikä seurannut häntä, niin tällainen onneton menee suoraan päätä kun kuolee ikuiseen tulihelvettiin piinattavaksi ja ei tule koskaan pääsemaan sieltä pois.
  2. Meillä on Raamattu ja se juurikin todistaa Jumalasta, ja todistaa monessa kohtaa, että mitä kaikkea tämä Jumala on tehnyt historian saatossa ja ei vain tehnyt ihmeitä vaan on jopa ohjannut historiaa.

    Raamattu on juurikin se paras todistus Jumalasta ja siitä mitä tämä samainen Jumala on tehnyt historian saatossa.

    Myönnän toki, että voi olla vaikea todistaa Jumalasta Raamatun kautta ja sen kertomusten perusteella, jos olet tottunut sellaiseen käsitykseen, että kyseessä on vuohipaimenten satukirja ja muuta tuollaista.

    Mutta tosiasiassa Raamattu on äärimmäisen luotettava sen kertomuksissa ja siinä mitä se sanoo. Ja vaikka Raamattua on kopioitu usean vuosituhannen ajan, se on silti sisällöltään sama kuin mitä sen alkuperäiset kirjoittajat ovat kirjoittaneet alunperin.

    Ja Raamattu oikein loistaa siinä, että siitä on kaikki fiktio poissa, eli se on koko ajan alusta loppuun täyttä faktaa, ja ei pienintäkään fiktiota eli sepitelmää joka ei pidä yhtä todellisuuden kanssa.

    Sitten elollinen luonto suorastaan loistaa ajatusta, että se sisältää suunnattomasti järkeä
    ja ajatusta siitä, että täytyy olla jokin taho, joka on ensin suunnitellut mielessään kaiken
    ja sitten suunnatonta voimaa ja neroutta osoittaen on toteuttanut kaiken mitä me näemme elävässä luonnossa.

    Ja nämä darvinismit ja kehitysopit ynnä muut teoriat jotka eivät pohjaudu Raamattuun ja sen ilmoitukseen eivät kykene alkuunkaan selittämään, että miten elollisessa luonnossa on
    5-20 tai 30 miljoonaa eliölajia. Miljardien vuosien aikakaan ei riitä siihen, että jos nämä elölajit olisivat syntyneet itsestään ja sitten vähittäin kehittyneet, että olisi tuo lajikirjo joka nykyään on.
  3. No mistäs aukosta sitten luomakunta on tullut maan päälle jos sitä ei Jumala luonut?

    Sopii yrittää selittää muuten elämän ilmestymisen tänne maan päälle kuin, että Raamatussa ilmoitettu Jumala loi!

    Lottovoitonkin saamisen todennäköisyys on suurempi, mikä on noin yksi viidestätoista miljoonasta, kuin mikä on todennäköisyys sille, että elämä mukamas tälle pallolle olisi tullut itsestää ilman Raamatussa ilmoitetun Jumalan alkuun saattamista.

    Haluatko tehdä tiedettä? Saat varmaan Nobelinpalkinnon, jos pystyt osoittamaan pitävästi, että miten elämä ilmestyi maa-planeetalle ilman Raamatussa ilmoitetun Jumalan toimintaa!