Vapaa kuvaus

Aloituksia

271

Kommenttia

1474

1. Vitsin murjaisit kun sanoit, että kaiken voi selittää luonnonlaeilla!

Kova luonnontiede sanoo, että elämää ei synny itsestään.

Kukas muu kuin Jumala on alussa luonut kaiken elollisen ja siihen elolliseen kaikki solujen osaset, että nämä eliöt voivat elää ja tuottaa jälkikasvua ja jälkeläisiä?

Elämää ei synny silloinkaan itsestään kun on suotuisat olosuhteet elämän synnylle. On yritetty jäljitellä alkumaan olosuhteita, että syntyisikö silloin elämää ja elämää ei ole alkanut ollenkaan syntyä.

Ja ei ole lainkaan todennäköistä, että olisi syntynyt alkusolu, josta evoluution mukaan olisi kehittynyt nyt ne 5-30 miljoonaa eliölajia joita on maa-planeetalla. Tällainen ei ole lainkaan mahdollista ja sitä ei ole koskaan tapahtunut.

Ja on tyhmää sanoa, että elämä on syntynyt itsestään koska sitä nyt on täällä ajassa meidän keskellämme. Tällä tavoin ummistaa kokonaan silmänsä tieteeltä ja tunnetuilta tosiasioilta, tosiasioilta jotka eivät muutu.

Jos olet niin taitava, voit selittää, että miten luonnonlakien mukaan elämä olisi syntynyt ilman Jumalaa ja hänen luomistöitään! Ole hyvä, palsta on vapaa ja tänne voit kirjoittaa!
  2. En ole väittänyt olevani synnitön, olen minäkin tehnyt syntiä, mutta minä en elä synnissä. Ja jos minä eläisin synnissä, en minä voisi näille keskustelupalstoille kirjoittaa uskonaiheisia tekstejä.

Ja monesti kun aloitan ilta-tai aamurukouksen pyydän ensimmäiseksi Isää Jumalaa olemaan minulle syntiselle armollinen.