Vapaa kuvaus

Aloituksia

297

Kommenttia

1510

  1. No missä ne luonnontieteen selitykset sitten elämän synnystä ovat?
    Tiedetään, että jos kukaan ei puutu asiaan, niin mistään alkuliemestä ei synny itsestään elämää; ei synny vaikka liemessä olisi kuinka tarkkaan elollisen luonnon sisältämiä alkuaineita, ei synny vaikka menisi kuinka monta miljardia vuotta!
  2. Minä ajattelen sinun monimutkaisesta ja hienovaraisesta prosessista, että valehtelet niin, että korvat heiluu; ja olet tuon prosessisi lumoissa ja et näe totuutta!

    Jos nyt esimerkiksi yksi Jupiterin kuista on hyvin tuliperäinen ja kuuma, niin miten näin voi olla
    jos aurinkokunnan ikä on vuosimiljardeja? Se olisi jo jäähtynyt!

    Ja mistähän se kaikki materia on tullut mitä maailmankaikkeus pitää sisällään, jos Jumala ja se Raamatussa ilmoitettu olisi sitä luonut? Alkuräjähdyksestä puhuminen on roskaa, sillä materia maailmankaikkeudessa ei käyttäydy siten kuin pitäisi, jos maailamankaikkeudelle olisi yksi alkuräjähdyspiste. Alkuräjähdyspiste olisi tällöin paikannettavissa tutkimalla materian liikkumista, mutta mitkään havainnot ei tue tätä.