Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
268
Kommenttia
1466
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Että missäkö Jumalani on?
Jumala asuu taivaan paratiisissa, mutta asuu myös minussa, sillä minussa asuu hänen Henkensä, Pyhä Henki.
Jokainen joka uskoo Jeesukseen siten kuin Raamattu opettaa, eli että hän on ihmiseksi tullut Jumala ja kärsi ja kuoli ristillä ihmisten sijaisena, saa Jumalan Pyhän Hengen itseensä asumaan.
20.10.2024 09:56
Osaat kyllä hyvin enkeli mäntä vääntää tekstini vääräksi monin sanoin, olet itse perkeleestä tulkintoinesi Raamatusta ja kristillisestä uskosta.
20.10.2024 09:51
Minä olen sanonut jo useamman kerran ja sanon nytkin enkeli mänttä, että leikit asiantuntijaa ja voit jopa ollakin sellainen, mutta olet väärällä puolella, käytät asiantuntevuuttasi mitä taitavimmin ja monin sanoin kristillisen uskon sekä Raamatun vesittämiseen.
Asiantuntevuudellasi on arvoa vain saatanalle, hän kyllä hykertelee, että saipas taasen enkeli mänttä lyötyä kapuloita rattaisiin!
Sinun pitää nöyrtyä Jumalan edessä ja myöntyä, että olet ollut julkea ja jumalaton, niin ehkä sitten löydät anteeksiannon ja levon itsellesi.
19.10.2024 15:20
Kaksi väärää väitettä: Ensiksi Jumala on, Raamattu todistaa hänestä, joten opuksen sanomaa on TODELLA hyvä arvostaa ja kunnoittaa. Ja toiseksi Jumala rakastaa syvästi luomiaan ihmisiä, tästä todistaa Jeesus joka todistettavasti annettiin kärsimään ristillä sekä kuolemaan edestämme.
19.10.2024 15:07
Jumalapa nyt ei mielellään tuomitse ateisteja helvettiin, juurikin siksi olen nyt kirjoittanut heille, että kynä savuaa!
19.10.2024 15:03
Minä olen sanonut sinulle aiemminkin enkeli mänttä ja sanon nytkin, että sinun tulkintasi kristillisestä uskosta ei ole oikein ja se ei perustu Raamattuun!
Jos jossain olet asiantuntija niin Raamatun ja kristillisen uskon vesittämisessä ja sinä et tunne nyt saatanaa perkelettä ja hänen metkujaan et sitten yhtään, hän on sinulle yhtä todellinen kuin joulupukki!
19.10.2024 14:52
No kenttä on vapaa selityksille, jos joku muu selitys maailman synnylle on kuin se, että Raamatussa ilmoitettu Jumala sen loi, niin ole hyvä ja kerro mitä tiedät!
19.10.2024 14:36
No mistäs se evoluutio sitten olisi tullut jos mukamas Jumala ei ensin luonut sitä ainesta jossa evoluutiota tapahtuu?
Evoluutio ei selitä luomisen ongelmaa, se voi vain käsitellä jo luodussa elollisessa luonnossa tapahtuneita muutoksia.
On tyhmää kuvitella, että evoluutiossa olisi ratkaisu siihen miten kaikki alkoi ja kuinka kaikki sai syntynsä, evoluutiolla ei ole tähän vastausta, mutta sitä vastoin kirstillisellä uskolla on vastaus, sillä se opettaa, että alussa Jumala loi elollisen luonnon ja ei se mitenkään muuten ole tänne ilmaantunut.
19.10.2024 14:12
Olet ankeli mänttä sepustuksinesi suoraan perkeleestä, ja yrität kauniilla sanoilla vesittää kristillisen uskon sekä käskyt Raamatussa.
Ei sinulla ole mitään tosiasiallista asiaa kun olen seurannut jumalattomia sepustuksiasi!
Mars vain siitä Raamatun ääreen, ja rukoile Isää Jeesuksen nimessä, että hän antaa anteeksi
jumalattomat sepustuksesi sekä ilmestyksen ja viisauden Henkeä Raamatun lukemiseen.
Kyllä terve kritiiki oikeassa paikassa oikeaan aikaan on hyvä, mutta sinun kritiikki on perkeleestä, koska yrität pyörtää kristillisen uskon sekä Raamatun hyvät käskyt.
19.10.2024 13:52
Kunhan leukaasi louskutat, kun et esitä ensimmästäkään todistetta, että Hannu tuhlasi rahaa, ja aivan, missäs on se toinen todistaja kun Raamatun mukaan pitää olla kaksi tai kolme todistajaa?
En usko sinua ennenkuin todistat väitteesi ja on toinenkin hyvämaineinen ja riippumaton todistaja!
19.10.2024 13:34
Milläs perustelet, että kaste on muka portti Jumalan valtakuntaan?
Ei minun Raamatussani noin sanota, väitteesi on suoraan perkeleestä.
Ristin ryövärikin meni Raamatun ja Jeesuksen mukaan paratiisiin ja häntä ei lainkaan kastettu, hän ei saanut kristillistä kastetta.
Uskolla sinne taivaaseen mennään eikä minkään kristillisen kasteen vuoksi.
Ja taivaaseen mennään kun uskotaan Jeesukseen Raamatun opettamalla tavalla.
Ja kristillinen usko on niin tärkeä, että Raamatussa on omistettu kokonainen luku uskolle,
Hebrealaiskirje 11. luku. Kasteesta ei ole kirjoitettu niin, että kokonainen luku olisi sille omistettu.
19.10.2024 13:21
No todistapa sitten, että Jeesus on myytti ja hänen tarinansa on kopioitu ties mistä!
Jeesus antaa todistetusti syntejä ja pahoja tekoja anteeksi joka päivä, koska on kärsinyt sijaisena niiden rangaistuksen ristillä noin 2000 vuotta sitten ja tähän eivät mitkään tarustot pysty, joihin väen vängällä yrität rinnastaa aidon kristinuskon.
Oletko niin tyhmä, että kun olet nähnyt vain ja ainoastaan katinkultaa, että se todistaisi, että aitoa kultaa ei voi olla olemassakaan?
Eli kun olet nähnyt uskon väärennöksiä niin paljon kuin niitä vain on, ei voi olla mitään aitoa uskoa?
Kyllä vain, aitokin usko on olemassa, ja se on ilmoitettu meille Jumalan kirjassa Raamatussa, ja niin selvästi, että pöljäkin sen tajuaa ja ymmärtää kun vähänkin haluaa!
18.10.2024 12:19
Ei ole todistettu, että minä aloittaja uskon mielikuvitusolentoon!
Mutta sitten ei tarvitse kuin katsoa metsään mitä se sanoo?
Aivan! Raamatussa ilmoiettu Luoja-Jumala loi alussa metsäluonnon, siitä todisteena metsä seisoo paikallaan.
Mitenkään muuten metsäluonnon olemassaoloa ei voi selittää, ateistit kyllä sitä yrittävät, mutta eivät onnistu, kun nyt valehtelulla ja virheellisillä oman lyhyen järjenpäätelmillä on lyhyet jäljet.
18.10.2024 12:08
Osaat enkeli mänttä laukoa suuria sanoja, mutta valehtelet niin, että korvat heiluu kun rinnastat aidon ja alkuperäisen Raamatussa ilmoitetun Luoja-Jumalan ihmisten itse keksimiin jumaltarustojen jumaliin.
Et usko mitä Raamatussa sanotaan ja yrität muillekin pakkosyöttää valehteluasi sekä yrität tehdä kristinuskon turhaksi ja mitättömäksi!
Saisit hävetä!
Ja et ole mikään puolueeton tarkkailija, jos sinä puolueeton, niin toteaisit teksteistäni, että niin on kuin olen sanonut ja todistanut, mutta kun et puolueeton, olet itse perkeleestä, pahimpana asianasi se kun rinnastat aidon Jumalan tarustojen pakanajumaliin.
18.10.2024 11:59
Joo mutta saa odottaa se piponsyönti, jos kuvittelette että totuus jotenkin voisi hävitä valehtelulle.
Voin kirkkain silmin sanoa edelleen, että jos osoitatte minut rehellisesti ja totuudellisesti valehtelijaksi,s yön hattuni ja piponi!
18.10.2024 11:45
No jos minä aloittaja mielestäsi valehtelen, niin missä ovat todisteet?
Louskutat vain leukojasi ja toistat kuin mangetofoni oppimiasi valheita, ja et tahdo ottaa totuudesta opiksesi.
Minä pelkään ja minä siis tosissani pelkään Jumalaa sen verran, että tiedän jos sorrun valehtelemaan, menen helvettiin kuoleman koittaessa, eli minä siis pyrin pitämään itsestäni sen vaarin, etten valhteluun sortuisi.
Mutta vaikka pelkään Jumalaa, niin en minä pelosta täällä kirjoittele, vaan aivan vapaaehtoisesti,sillä Jumala on rakastava Jumala ja ei koskaan käske väen vängällä omiaan palvelemaan häntä, ei vaan hän vain odottaa, että me teemme hänen antamansa tehtävät.
18.10.2024 11:41
Valehtelu on syntiä ja tähän syntiin ateistit sortuvat ehtimiseen kun vailla todisteita yrittävät todistella, että Jumalaa ei mukamas ole!
Tiedättekö, että valhtelijat eivät pääse Jumalan valtakuntaan ja Taivaan Paratiisiin?
Ja ateismi on mitä perustavampilaatuista valehtelua, itsepetosta sekä silminnähtäville todisteille silmänsä ummistamista!
Ateistit menevätkin ikuiseen tulihelvettiin juurikin tuosta syystä, menevät mikäli eivät ajoissa tee parannusta luovu valehtelusta sekä usko Jeesukseen.
18.10.2024 11:01
Ei tarvitse lukea opuksia joita sinä esität minulle luettavaksi, luen joka aamu säännöllisesti Raamattua sekä pidän silmäni ja korvani auki jos minulle opetetaan asioita vaikkapa nyt juurikin kristinuskoon liittyen tai muun asian opetusta.
Ja mene pois, sinä valehtelet Jumalasta niin, että korvat heiluvat ja sinä et lainkaan tunne Jumalaa, siis sitä Raamatussa ilmoitettua Jumalaa kuinka myötätuntoinen hän on ihmisiä kohtaan ja kuinka hän Rakastaa luomiaan ihmisiä.
Ja jos Jumala olisi kiero ja valehtelija ja sadisti, eikä välittäisi sentin vertaa luomistaan ihmisistä,
niin miksi hän antoi Poikansa Jeesuksen kärsiä ristillä kovan rangaistuksen meidän ihmisten sijasta, että joka uskoo tähän ristin Jeesukseen on vapaa pahojen tekojensa rangaistuksesta ja saa paikan paratiisista?
18.10.2024 10:54
No jos uskovaisuus perustuu omahyväisyyteen ja itsekeskeisyyteen, niin mihin ateismi perustuu?
Minäpä sanon: Ateismi perustuu itsepetokseen ja oman järjen virheelllisiin päätelmiin sekä siihen, että todisteita ei uskota vaikka ne päivänselviä ja nähtävissä.
Ja vieläpä kyseessä on yksi petkutuksen ja valhtelun muoto, johon saatana yllyttää, eli usko vain, että Jumalaa ei ole ja olet oikeassa järjenpäätelmissäs,i ja älä vain usko Raamattuun sillä se on minulle hui kauhistus kun sen uskot, niin silloin valtani sinuun murenee!
18.10.2024 10:44
Ei yksin hellareissa vaan kaikissa muissakin uskonsuunnissa pystyy olemaan pielessä ja todisteet sinulta puuttuvat hellareiden mähmäröinneistä, et esitä missä he ovat pielessä, sanot vaan ilman todisteita, että ovat pielessä.
18.10.2024 10:30
4 / 74