Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Evoluutio kaatuu siihen, että lajien muuntumista toisiksi lajeiksi ei voida alkuunkaan
    todistaa tapahtuneeksi siinä määrin kuin sitä evolutionistien mukaan olisin pitänyt
    tapahtua.

    Missä ovat ne miljoonat ja taasen miljoonat todisteet siitä, että muka suuremmassa
    määrin evoluutiota, eli lajien muuttumista toisiksi lajeiksi olisi tapahtunut?

    Raamattu kun sanoo, että Jumala loi tämän eliökunnan kunkin lajinsa mukaan.
  2. Ei ole Raamattu eksytystä, sillä sen avulla opitaan tuntemaan Jumala, ja kuinka hän rakastaa ihmisiä, jotka hän on luonut, ja sitten että Jumala vihaa pahaa, mutta kuitenkin rakastaa pahantekijää.

    Jos Raamattua ei olisi, niin minä ja miljoonat muut uskovat olisivat helvetin omat,
    kun heillä ei olisi millä erottaa hyvä ja paha, eksytys ja oikea Jumalan oppi toisistaan.

    Eikä evoluutio-oppi sovi yhteen sen kanssa mitä Raamattu sanoo, että kuinka Jumala sai tämän maailmankaikkeutemme aikaan, hänhän loi kaiken kuudessa päivässä, ja sitten kasvikunnan Jumala loi ja sitten hän loi eläinkunnan ja Raamattu sanoo, että kunkin lajinsa mukaan.

    Ja ei voida osoittaa, että maailmankaikkeutemme olisi noin 10000 vuotta vanhempi kuin eräät väittävät.

    Ilmakehässämme on Heliumia Uraanin ja Toriumin radioaktiivisen hajoamisen vuoksi. Ja jos maapallo olisi miljardeja vuosia vanha, niin Heliumia pitäisi olla
    ilmakehässämme huomattava määrä. Tutkimukset puhuvat, että ilmakehässä
    on Heliumia niin vähän, että maapallo ei voi olla miljardeja vuosia vanha, vaan
    korkeintaan noin 6000 vuotta vanha. Evolutionistit sitten väittivät, että ilmakehässämme on niin vähän Heliumia koska sitä karkaa suurina määrinä
    avaruuteen. tutkimukset näyttävät, että heliumia ei karkaa avaruuteen suuria määriä.

    Sitten Jumala antoi Jeesuksen kuolla ja kärsiä ristillä rangaistuksen joka olisi
    kuulunut meille ihmisille, jotka olemme rikkoneet kaikki Jumalan käskyt, jotka
    Jumala antoi, että meillä olisi onni ja menestys, siis ei siksi, että Jumala olisi
    halunnut kahlita elämämme ja rajoittaa tekemisiämme.

    Ja tuo Raamatun Jeesus tulee vain ottaa vastaan uskoen, että hän on jokaisen
    ihmisen Vapahtaja, jos vain tämä ihminen niin haluaa, ja täten pelastaa jokaisen
    jokaisen ihmisen helvetin ikuiselta tuomiolta kun hänet vastaanottaa ja lähtee
    seuraamaan häntä koko loppuelämänsä.

    Noin hyvä on Jumala, että hän valmisti ihmisille pelastuksen helvetin tuomiosta
    antamalla Poikansa Jeesuksen kärsiä puolestamme meille kuulunut rangaistuksen, ja niin on rangaistuksen uhka pois meiltä ihmisiltä, jotka olemme
    ottaneet Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksemme, ja häntä seuraamme
    elämässämme.
  3. Väärin sanottu, että Jumala ei tee mitään, hän ensiski itse työskentelee, ja sitten hänen enkelinsä työskentelevät koko ajan.

    Ikävä kyllä myös saatanan joukot työskentelevät alati, ja näinä päivinä tuo vihtahousu on erittäin kiireinen ja kylvää vihaa, koska hänen aikaansa on niin vähän aikaa.

    Jonkin ajan kuluttua tuo vihtahousu sidotaan kahleilla ja hän on kahlehdittu 1000
    vuoden ajan. Ja tuon ajan loputtua hänet päästetään irti lyhyeksi aikaa, ja tuolloin hän villitsee kansoja, että he hyökkäävät Jerusalemiin.

    Raamattu sanoo, että tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa nuo joukot.

    Perkeleen lopullinen kohtalo: Johanneksen ilmestys luku 20. jae 10.
    Ja p-e-r-k-e-l-e, heidän villitsijänsä, heitetään tuli ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

    Juuri siksi Jumala antoi Jeesuksen kärsiä ja kuolla ristillä, ettei hänen tarvitsisi
    tuomita tulihelvettiin ketään, joka vain uskoo Jeesukseen. Eli Jumala on valmistanut niin, että ketkä tottelevat Jumalaa, ottavat Jeesuksen vastaan omaksi
    Vapahtajakseen, ja niin Jeesuksen ristintyö tulee heidän edukseen ja he eivät
    joudu helvettiin tuomittaviksi, vaan saavat viettää ikuisuutensa paratiisin onnessa.

    Mutta ne jotka eivät tahdo taipua kuuliaisuuteen Jumalaa kohtaan, niin nämä sitten
    heitetään helvettiin, niin kuin vihtahousukin joukkoineen, ja nämä jukuripäät ovat
    omilla teoillaan ansainneet, että viettävät ikuisuutensa tulihelvetissä rangaistuna
    pahoista töistään.
  4. No kyllä Jumala osaa tuomita sinut ja minut ihan oikeuden mukaan, kun hän niin
    haluaa tehdä, eikä häntä voi vaatia tilille tuomioista, hänhän on Jumala Kaikkivaltias, jonka yli ei ole mitään, joten ei ole myös kenelle valittaa Jumalan tuomioista ja töistä.

    Pointti nyt on kuitenkin se, että Jumala ei tahdo tuomita rangaistukseen, ei sinua, ei minua, hän nimittäin haluaa antaa meille anteeksi pahat tekomme, juuri siksihän
    Isä Jumala antoi poikansa Jeesuksen sijaisuhriksi ja sijaiskärsijäksi meidän ihmisten puolesta.

    Jumalan armo on lahja ja annetaan ilman ansioita, mutta Jumala on säätänyt, että hän ei anna ihmisen pahoja tekoja anteeksi muuten kuin, että täytyy ottaa Jeesus
    vastaan omaksi Vapahtajaksi, eli on tehtävä mielenmuutos, ja sitten on lähdettävä seuraamaan tuota Jeesusta koko loppuelämä. Kun sinulla Repe on nuo kaksi,
    niin silloin elät jatkuvassa armossa, ja Jumala ei ensinkään vie sinua tuomiolle
    kun kuolemasi kohtaa.

    Ja jos et Repe usko minun, etkä muunkaan todistusta Jeesuksesta, etkä tee niin kuin edellä sanoin, niin sinut tuomitaan ikuisiksi ajoiksi tulihelvettiin.

    Sinulla Repe ei ole mitään muuta mahdollisuutta, eikä kellään muullakaan ole
    mitään muuta mahdollisuutta välttyä ikuisen helvetin tuomiolta, kuin ottaa Jeesus
    uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja sitten lähteä seuraamaan häntä koko
    loppuelämä.

    Ja Jumala on hyvä Jumala, ja hän kyllä pitää sinustakin Repe rakkaudellisesti
    huolta kun vain suostut hänen kelkkaan, eli otat Jeesuksen vastaan omaksi
    Vapahtajaksi ja sitten seuraat häntä.

    Ja vielä sanon ylöstempauksesta, että ei ole merkitystä mikä lohko tai lahko on,
    vaan jos on aito ja rehellinen usko Jeesukseen, niin tällöin pääsee mukaan
    ylöstempaukseen kun pasuuna soi, ja uskovat temmataan pois maan päältä.
  5. Kyllä se Totuudentorvettaja on niin, että kyseinen uni, jonka näin uskovien ylöstempauksesta on ihan todellinen ja aito. Ja sekin puhuu unen aitoudesta, että näin unessa vain viikonpäivän ja monenko aikaan tempaus tapahtuu, mutta en nähnyt vuotta, ei kuukautta.

    Ja on tuulesta temmattu väite, etten muka ole profeetta, kun minun asemani uskovana on ollut ties kuinka kauan, että olen profeetta, ja sitten toinen on sanonut, että olen profeetta, en ole sitä omasta päästä keksinyt. Ja vielä minulla on paimenen lahja, ja tätäkään en sano omasta päästä, vaan toisen suusta tullut Jeesuksen puhe vahvisti, että minulla on tuo lahja.

    Ja vain louskutat leukojasi kun väität, etten muka tiedä tulevaisuudesta. Minullahan on Raamattu, ja voin siitä katsoa useampia asioita, jotka eivät ole vielä
    tapahtuneet, mutta jotka tulevat tapahtumaan. Ja lisäksi olen nähnyt joitakin enneunia ja useita profetioita olen kuullut, jotka koskevat tulevaa aikaa. Toki
    huomaa, että minä en täydellisesti tunne tulevia tapahtumia, koska olen vajavainen ihminen, ja siten en ole täydellinen, mutta jotain tunnen kuitenkin ja
    lisäksi Jeesus antaa sopivissa tilaisuuksissa uusia tiedon palikoita, joista osa
    liittyy tulevasta tietämiseen.

    Ja minähän en ole mikään maailmanlopun ennustaja, en ainakaan näillä tiedoilla
    mitä nyt omaan. Mutta pyrin, että jokainen, myös sinä Totuudentorvettaja tulisitte
    tuntemaan Jeesuksen omana Vapahtajana, ja välttyisitte karmealta ikuisuuskohtalolta, että joutuisitte viettämään ikuisuutenne tulihelvetissä rangaistuna kaikista pahoista töistä, mitä te olette elämänne aikana tehneet.

    Jeesus on kärsinyt meidän pahojen tekojen rangaistuksen sijaiskärsijänä ristillä
    noin 2000 vuotta sitten, ja odottaa vain, että kaikki ihmiset, myös sinä Totuudentorvettaja tulisivat tuntemaan tuon Jeesuksen omana Vapahtajana, ja
    ottaisivat hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi, ja lähtisivät seuraamaan häntä koko
    eliniäksi. Noin kun tekee, niin välttyy karmealta ikuisuuskohtalolta, että viettää
    ikuisuutensa tulihelvetissä rangaistuna pahoista töistä.
  6. Jos se olisikin noin yksinkertaista!

    Mutta minä vetoan Raamattuun ja sen erehtymättömyyteen, kun se puhuu useassa
    kohdassa Jumalasta, että hän on luoja.

    Ja jos totuudessa pysytään, niin ei voida osoittaa, että maailmankaikkeus olisi syntynyt muuten kuin, että Jumala olisi ollut sen takana.

    Ja kyllä tosi on, että tutkimustulos, joka on räikeässä riidassa Raamatun kanssa ja mitä se opettaa, niin lopulta tuollainen tieteen tutkimustulos on osoitettavissa vääräksi.

    Ja kovin olisi kolkko ja kylmä maailma ja ankea ihmisen osa, mikäli Jumalaa ei
    olisi; ja noinhan se on jumalattomilla, niinkuin aloittajalla, että se kolkkoa on olla
    tässä maailmankaikkeudessa ilman Jumalaa; eikä Jumala ole tarkoittanut ihmistä
    olemaan ilman Jumalaa, vaan että ihmiset uskoisivat Jumalaan ja hänen Henkensä olisi heissä, lunastuksen sinettinä, jonka sinetin Jeesus on valmistanut
    kuolemalla ja kärsimällä meidän rangaistukset sijaiskärsijänä ristillä.

    Pienessä mittakaavassa makroevoluutio on totta, mutta ei suuressa, että se selittäisi tämän eliölajikirjon mikä maan päällä vallitsee. Sitten mikroevoluutio on
    täyttä totta, mutta kuitenkin niin, ettei eliölajista voi syntyä uutta eliölajia, paitsi niin kuin sanoin: hyvin pienessä mittakaavassa.

    Ja miten tällä maapallolla olisi käynyt, jos evoluutio olisi totta, kun jos nyt esim.
    hyönteiset olisivat olleet ei vielä kehittyneitä, niin mistä kasvit, jotka tarvitsevat
    hyönteispölytyksen olisivat voineet menestyä, kun tärkeitä hyönteisiä ei olisi ollut?

    Ja monella muullakin eliölajeilla olisi ollut sama ongelma kun tärkeää eliökumppania ei olisi ollut, niin tuollaiset eliöt olisivat olleet tuhoon tuomittuja.

    Mutta nytpä tuollaista ongelmaa, että nyt saada esim. kukilla pölyttäjiä ei ollut,
    koska Raamattu kertoo, että maapallo ja siinä elävät eliöt luotiin Raamatun mukaan kuudessa päivässä.