Kosto tai rangaistus

Syöpäisraelista

Luin Mellerin opetuksen että jollei kymmenyksiä tule jumalan työhön niin Jumala ottaa kymmenykset VOUDIN kautta. Mutta rahan oton lisäksi tulee sairaus tai onnettomuus. Oli kovaa tekstiä.

Mauno Mattila videollaan kertoo tapauksia missä juutalaisten esto Israeliin hukutti ruotsalaiset tullimiehet. Jos toimii juutalaisia vastaan tai ei hyväksy Israelia tai jos ymmärtää palestiinalaisten tuskaa tulee sulle rangaistus. Homojen puolustaminen toi vaimolle syövän eduskunnassa.

Nää on kovia rangaistuksia. Mistä tiedän mikä mielipide estää kolarin tai syövän? Mellerilä ja Mattilalla on tieto?

20

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567---

      Valheellisiin julistuksiin ei kannata euroja tuhlata. Mieluummin lasten, vanhusten ja eläinten ja hyväksi, jos varoja on.

    • kaminakuumaksi

      Jumalan Sanassa ei ole ilmoitettu eikä määrätty mitään uuden liiton kymmenyksiä. Jokainen antakoon niin kuin hänen sydämensä vaatii.

    • Minäkinolenminä

      5Mos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.

    • Kirjakääröt

      Jaak.2:13 Biblia (1776) Sillä armoton tuomio pitää hänen päällensä tuleman, joka ei laupiutta tehnyt; ja laupius kehuu tuomiota vastaan.

    • Laupeutta

      Jaakob ei kirjoita mitään "kymmenys" vaatimusta laupeuden harjoittamisena. Kyse on lähimmäisen rakastamisesta ihmiseen katsomatta käytännön teoissa , eikä vain puheissa. Hän kirjoittaa jo kristityille "veljeni".

      Jaak.2.1."..Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön. 2. Sillä jos kokoukseenne tulee mies, kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä, 3. ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen", 4. niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita? 5. Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?

      6. Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimien eteen? 7. Eivätkö juuri he pilkkaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne? 8. Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette; 9. mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia. 10. Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin. 11. Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja. 12. Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva. 13. Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

      14. Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa? 15. Jos veli tai sisar on alaston ja jokapäiväistä ravintoa vailla 16. ja joku teistä sanoo heille: "Menkää rauhassa, lämmitelkää ja ravitkaa itsenne", mutta ette anna heille ruumiin tarpeita, niin mitä hyötyä siitä on? 17. Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.

      18. Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon. 19. Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat. 20. Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton? 21. Eikö Aabraham, meidän isämme, tullut vanhurskaaksi teoista, kun vei poikansa Iisakin uhrialttarille? 22. Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi; 23. ja niin toteutui Raamatun sana: "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi", ja häntä sanottiin Jumalan ystäväksi. 24. Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta. 25. Eikö samoin myös portto Raahab tullut vanhurskaaksi teoista, kun hän otti lähettiläät luokseen ja päästi heidät toista tietä pois? 26. Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut..."

      ( 2.Piet.1:2.-15. 2.Piet.2:5."... niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, 6. ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, 7. jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta. 8. Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa. 9. Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä...")

    • 222

      Mellerin Jumala on ankara isä ja itse on suorituskeskeinen uusfarisealainen.

    • Kirjakääröt

      Luuk.19:22 Biblia (1776) Hän sanoi hänelle: sinun suustas minä sinut tuomitset, sinä paha palvelija. Sinä tiesit minut kovaksi mieheksi, joka otan, jota en minä tallelle pannut, leikkaan, jota en minä kylvänyt. Kirjoitetaan: suustasi.

    • Meller on ahne ja haluaa rahat itselleen ja Patmokselle. Kymmenykset voi antaa vaikka työttömälle naapurille kun tämä elää puutteessa. Sellaiset mestat jotka jo kylpevät rahassa, eivät lisärahaa tarvitse.

      • LähimmäisesiOnTärkein

        Niin, ihan oikein, kannattaa antaa kymmenykset köyhälle lähimmäiselle. Ostaa vaikka ruokapussi tarvittaessa, kengät yms. hädässä olevalle kotimaan asukille. Aivan turhaan on antaa rahaa niille, jotka kylpevät rahassa. Eikä ole takuita siitä, menevätkö kaikki avustusrahat aina kohteeseen. Onhan näitä väärinkäytöksiä aina silloin tällöin putkahtanut esiin järjestöstä riippumatta. Eikös se ollutkin suuri kavallus Ruotsissa Punaisen Ristin järjestössä jokunen vuosi sitten? Aivan sama onko kysymyksessä humanitäärinen vai hengellinen järjestö. Tilaisuus tekee varkaan aina silloin tällöin, ihminen on niin raadollinen kokonaisuus. Eikä varmaankaan kaikki väärinkäytökset tule edes koskaan esiin.
        Itse olen tehnyt tämän ratkaisun jo kauan sitten. Valitettavasti nykyään oma pieni eläkkeeni ei enää riitä toisten auttamiseen, mutta autan lähimmäisiä antamalla aikaani heille. Saan eläkettä rapiat 600 euroa kuussa. Siitä summastahan otetaan vielä tietysti verotkin. Olen tehnyt elämässäni sellaisia ratkaisuja, että ne vähän harmittavat näin jälkeen päin. Olen nimittäin ollut monta vuotta kotiäitinä. Ja eläkettähän ei ole kertynyt niistä vuosista.


    • Voihanvitalis

      Sananl.28:27 Joka köyhälle antaa, ei puutteeseen joudu; joka silmänsä häneltä sulkee, saa kirouksia paljon.

    • Redaisstudio

      tervetuloa saksalais-venäläis-romanilais-virolaiseen ilmapiiriin hauskuudesta ja viihteestä vastaa Kaiken kansan Olli Satakunta Midnigh Ouling lähes päivittäin

    • Kirjakääröt

      Saarn.11:1 Biblia (1776) Anna leipäs mennä veden ylitse, niin sinä sen pitkän ajan perästä löytävä olet. Kirjoitetaan: leipäsi.

    • Jobinpostia

      Patmos kirjoittaa: Job.6:8 "Kumpa pyyntöni täytettäisiin, ja Jumala antaisi minulle sen, minkä toivon." Job.6:8 Oi, jospa minun pyyntöni täyttyisi ja Jumala toteuttaisi minun toivoni! Job.6:9 Jos Jumala suvaitsisi musertaa minut, ojentaa kätensä ja katkaista elämäni langan.

    • Voihanvitalis

      Melleri vastaa, omaan blogiin, nimimerkillä Annikki Salo, siis huijaa teitä, mennen tullen, ja kaiken takana, on raha.

      • SUUT.PUHTAAKSI

        Nyt olisi parasta esittää tästä syytöksestä faktat! Poliisille mieluiten tutkintaan. Lausuit julkisen syytöksen petoksesta tms.
        Kunnianloukkaus, vähintään, ja maksaa sen tekijälle melko paljon!
        ps. en ole Meller, en Annikki Salo, en kuulu patmosjärjestöön -kuulun Herralle Jeesukselle ja Hänen Totuuden Henkensä ohjaa ja -paljastaa pahan!


      • Luetunymmärtäminen

        Tuo luulee, että Suomen oikeuslaitos on raha-automaatti.


      • Vouti
        SUUT.PUHTAAKSI kirjoitti:

        Nyt olisi parasta esittää tästä syytöksestä faktat! Poliisille mieluiten tutkintaan. Lausuit julkisen syytöksen petoksesta tms.
        Kunnianloukkaus, vähintään, ja maksaa sen tekijälle melko paljon!
        ps. en ole Meller, en Annikki Salo, en kuulu patmosjärjestöön -kuulun Herralle Jeesukselle ja Hänen Totuuden Henkensä ohjaa ja -paljastaa pahan!

        Kyllä Mellerin voutiopetus löytyy Googlella ja Mattilan video FB sivuiltaan. Siinä on monia esimerkkejä rangaistuksista. Mm jollain jalka kipeeksi.


    • Jobinpostia

      Job.7:21 Minkätähden et anna rikostani anteeksi etkä poista pahaa tekoani? Sillä nyt minä menen levolle maan tomuun, ja jos etsit minua, niin ei minua enää ole. Job.7:8

    • Ei.rikkaita.tukemaan

      Jos joku uhraa jumalattomiin ekumeenishenkisiin kohteisiin, on hän tehnyt vakavan synnin Jumalaa vastaan.
      Älkää antako sellaisille..

    • Sanasoppaa

      Miik.3:7 Näkijät joutuvat häpeään, ja ennusteliat punastuvat. Kaikki peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe