Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
270
Kommenttia
1473
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatun Jumala, johon kristityt uskovat pystyy herättämään kuolleita; hänelle se
on nakkijuttu. Nähtäväksi vaan jää, että haluaako tämä Jumala David Herzogin
kautta nyt herättää kuolleita.
Minulla itselläni on video, joka todistaa kun Jumala herätti erään afrikkalaisen pastorin
kuolleista kun tämä oli ollut kolme päivää kuollut.
24.07.2014 23:02
Raamattu sanoo, että Jumala loi eliölajit itsekunkin lajinsa mukaan, ja on täten todistamatta, että miten eliölajit TODELLA voisivat olla toisilleen sukua muutamaa
harvaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ja ei voida todistaa, että maapallo muka olisi noin 4,5 miljardin vuoden ikäinen.
Esim. kaikki mantereet olisivat jo aikaa sitten huuhtoutuneet mereen.
Ja merien suolapitoisuus sopii korkeintaan noin 10000 vuotta vanhan maapallon ikään, jos maapallo olisi miljardeja vuosia, niin merten suolapitoisuus olisi niin suuri,
että elämä niissä olisi mahdottomuus.
Ja evoteoria on siitä onneton, että se ei tykkänään pysty osoittamaan, että miten maa ja eliöt siinä saivat alkunsa, eikä se osaa selittää maailmankaikkeuden syntyä, mutta Jumalalle on nakki juttu selittää kaiken alku, hän kun vain kertoo
kirjassaan raamatussa, että kuinka hän kaiken loi: eikä tähän ole kellään nokan
koputtamista, ei ainakaan jos ei valehtelijaksi halua leimaantua.
16.07.2014 23:26
Oletko miettinyt Repe, kun mielestäsi en osaa sijoitella sanojani oikein, että vika voisikin olla vastaanottajassa?
05.07.2014 20:59
Niille kolmelle miljardille hindulle ja muslimille kuuluu sana Jeesuksesta. Sana
Jeesuksesta, kun sen ottaa vastaan, niin syyllisyys Jumalan silmissä pyyhitään pois, kun vain ottaa uskossa vastaan tämän Jeesuksen.
Ja onneksi Jumala osaa olla pitkämielinen ja tietää miten kuljettaa ihmistä, jos tämä ei ensikerralla kun kuulee sanoman Jeesuksesta, joka ottaa pahat teot pois, ota asiaa todesta, niin Jumala antaa enkelien kuljettaa tuollaista itsepäistä elämässään uuteen tilaisuuteen ottaa Jeesus Vapahtajakseen.
Ja Matteuksen evankeliumi 24:14. Sanoo, että evankeliumi Jeesuksesta saarnataan kaikille juuri ennen kuin maailma loppuu.
Siis näin: Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
05.07.2014 20:50
Tehän ette usko Luoja-Jumalaan, mutta hän se on, joka on maailmankaikkeuden takana, ja on luonut maailmankaikkeuden, ynnä tämän maa-planeetan kaikkine elävine eliöineen ja eläimineen.
Raamattuhan on sitten Luoja-Jumalan kirja ja kirje meille ihmisille, että me ihmiset
löytäisimme tien takaisin hänen yhteyteen, kun tosiasia on, että lukuisa on se joukko, joka on vieraantunut Luojastamme ja on täten aivan hukassa.
Raamattu sitten kertoo, että löytääksemme tien takaisin Luoja-Jumalamme tykö
meidän täytyy uskoa hänen Poikaansa Jeesukseen ja, että hän on kärsinyt niiden
tekojen rangaistuksen ristillä, jotka Jumalan silmissä ovat kauhistus.
Siis Jeesuksen kautta urkenee tie Jumalan yhteyteen; mitään muuta kautta ei ole
mahdollisuutta päästä Jumalan kainaloon kuin tämä Jeesus- tie.
Ja joka uskoo Jeesukseen niin kuin raamattuun on KIRJOITETTU, se pääsee
taivaasen kuoltuaan ja saa olla siellä ikuisuuden käsittämättömän onnellisena.
Ja joka ei välitä Jeesuksesta ja pilkkaa häntä koko elämänsä, niin tuollaisen
raukan ikuisuuskohtalo onkin sitten se, että tämä viettää sen rangaistuna tulihelvetissä, vailla pienintäkään mahdollisuutta päästä sieltä pois.
05.07.2014 20:26
Minä olen vilpitön, ja haluan, että lopulta kaikki tulisivat tuntemaan Jeesuksen omana Vapahtajana.
Tunnetko sinä jumala Jeesuksen omana Vapahtajana?
Tunneko koskaan kehotusta vaikka nyt esim. kirjoittamiseen?
Oletko varma, että tuo sinun ojennuskirjeesi on kirjoitettu Pyhän Hengen voitelussa ja, että Jumala todellisesti haluaa sanoa minulle mitä olet minulle sanonut?
Oletko koskaan edes tullut uskoon ja ottanut Jeesuksen Vapahtajaksesi?
Onko Jumala antanut sinulle lahjoja palvelutehtäviin?
Minulle kun on edelliseen viitaten kirjallinen profetoimisen lahja, profeetan lahja ja
vielä on paimenen lahja. Nämä lahjat ainakin tiedän, että ne omaan.
Ja voisitko osoittaa selkeitä raamatun paikkoja, joihin perustuu antamasi tuomiot?
Oletko koskaan ollut Jumalan neuvotteluissa yksinäisyydessä vain sinä ja Jumala?
Mistä olet keksinyt, että muka vihainen ja uhmakas olisin?
Oletko koskaan lukenut raamattua yksinkertaisella ymmärryksellä, niin, että Pyhä
Henki antaa ymmärrystä?
01.07.2014 23:08
Minä tiedän, että Jumala on hyvä Jumala, vaikka hän kirosi ihmiskunnan kun Aadam ja Eeva lankesivat syömään kiellettyä hedelmää.
Ja Jumala on niin hyvä, että hän antoi Poikansa kärsiä niiden ihmisten sijaan, jotka vain uskovat tuohon Jumalan Poikaan Jeesukseen.
Jumala olisi voinut viitata kintaalla luomilleen ihmisille kun nämä söivät kiellettyä hedelmää, ja olisi voinut tappaa heidät siihen paikkaan, mutta koska Jumala rakastaa luomiaan ihmisiä, hän tuossa paikassa ilmoitti suunnitelman, että miten hän hoitaa tuon ongelman, kun ihmiset pahaan syyllistyvät.
Ja Jumalan ratkaisu pahan ongelmaan oli, että hän antoi tuon Poikansa Jeesuksen kärsiä meidän jotka uskomme tuohon poikaan, meidän sijasta, ettei hyvän Jumalan tarvitse itse syyllisiä rangaista ja tuomita helvettiin.
Me uskovat TIEDÄMME, että Jumala on lopulta hyvä! Jos Jumala muka ei olisi
hyvä, niin miksi hän silloin olisi nähnyt vaivaa edestämme ja antanut meidän edestämme jopa Poikansa Jeesuksen?
01.07.2014 21:51
Kyllä hel-vetti on ihan todellinen paikka, ja ainakin sinne joutuvat ne, jotka koko elämänsä ajan katsovat ylen Jeesuksen ja hänen ristintyönsä.
Ne sitten pääsevät Jumalan valtakuntaan ja lopulta taivaaseen, ketkä nöyrtyvät ottamaan Jeesuksen vastaan Vapahtajakseen, ja pyrkivät pyhittymään ja kasvamaan
hänen tuntemisessa.
Joka vain ottaa Jeesuksen vastaan, mutta viis veisaa Jumalan tahdosta ja pyhittymisestä, niin tuollainen ei voi nähdä jumalan valtakuntaa, vaan hän menee lopulta helvettiin ja on siellä ikuisuuden.
01.07.2014 21:28
Kuules nyt Repe, raamattu todistaa, että Jumala toisinaan herättää kuolleita, ja Jumala itse oli se joka tuossa filmissä herätti Danielin kuolleista, ja välikappaleina hän käytti ihmisiä.
Ja se on Jumalalle itselleen nakkijuttu, jos hän nyt jonkun minun toimeni kautta herättää kuolleista.
Sinulla on Repe väärä ja rajoittunut kuva kristinuskon ja raamatun Jumalasta, jos et voi uskoa, että hän nyt mm. herättää toisinaan ihmisen kuolleista.
29.06.2014 21:20
Juuri noin Jumala tuomitsee ikuiseen kadotukseen, mikäli ihminen koko elämänsä
kieltäytyy ottamasta Jeesusta Vapahtajakseen ja kieltäytyy tätä seuraamasta.
Mitä tuollaiselle voi muuta odottaa, kuin että Jumala tuollaisen niskuriraukan tuomitsee ikuiseen kadotukseen ja tulihelvettiin?
Ja minähän soisin mielelläni, että kaikissa sanankäänteissäni kun puhun tulihelvetistä ja kadotuksesta, asiat voisivat kääntyä niin, että Jumala armahtaisikin, ja täten nämä onnettomat saisivat onnellisen ikuisuuden.
Mutta Jumalalla on lakinsa, ja jos niitä vastaan koko elämänsä tappelee, niin ei ole koskaan mitään hyvää odotettavissa.
29.06.2014 20:58
En yritäkään arvon jumala väittää, että minä täydellinen olisin, mutta minä tulkitsen
raamattua niin kuin yksinkertainen ymmärrykseni siitä sanoo. eikä minun raamatun
tulkintani ole mikään epäjumala, vaan se on väline, jolla sanaa tulkitsen.
Jos joku asia ei kestä yksinkertaista raamatun tulkintaa, niin se ei sitä kestä, ja se on silloin raamatun vastainen ja sillä siisti!
Miten on itsesi raamatun tulkinta, tulkitsetko sitä niin kuin yksinkertainen ymmärrys
sanoo, vai annatko muiden selittää raamattua?
Sinähän kummallinen olet, moitit minua raamatun tulkinnasta, mutta rahdunkaan vertaa ei sinusta saa irti, että mikä se sinun raamatun tulkinta sitten olisi?
Ja olisiko se sitten oikein?
29.06.2014 20:46
No jos Jumala nyt olisi pikkulapsia tappava mielipuoli sadisti, niin miksi hän sitten antoi Jeesuksen kärsiä rangaistus ristillä, joka olisi laillisesti kuulunut meille ihmisille, jotka olivat rikkoneet Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt?
Ja miksi Jumala todistetusti pitää ihmisistä ja varsinkin omistaan huolen vauvasta vaariin, että nämä lopulta taivaan perivät, ja saavat siellä viettää ikuisuutensa onnellisina?
Ei Jumala alunalkaen halunnut ketään pikkulasta tappaa, mutta kun ihmiset valitsivat
järkiään tehdä pahaa, niin siitä syystä tuli tuo pikkulasten tappaminen kuvioihin.
29.06.2014 20:35
Ilman Jeesuksen ristintyötä ja kärsimystä meidän pahain tekojemme vuoksi olisimme
jokainen kadotettuja, siis niin, että meillä ei olisi mitään asiaa Jumalan yhteyteen.
Eli ilman Jeesusta meillä ei olisi yhteyttä Jumalaan, vaan hän tuomitsisi meidät jokaisen ihmisen kadotukseen ja samalla tulihelvettiin, pois Jumalan silmistä ja läheltä.
29.06.2014 20:02
En minä mikään täydellinen ole, kaukana siitä, mutta kuitenkin olen riittävän täydellinen, että olen taivaaseen menossa, sekä, että minä teille jokusen tekstin laitan.
Jeesus kärsi ihmisten puolesta rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille ihmisille, jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet. Ja tuo Jeesuksen ristin kärsimys tulee kaikkien niiden hyväksi, jotka uskovat tuohon Jeesukseen, ja hylkäävät pahan tekemisen elämässään.
Raamattu sanoo, että niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
28.06.2014 18:21
Ensiksikin Jumala ei ole koskaan tehnyt, ei tee, eikä tule tekemään kenestäkään
homoseksuaalia. Homous johtuu muista syistä kuin Jumalasta, kuten nyt, jos pojalla on huono suhde isäänsä, niin se kääntyy niin, että poika tavallaan tavoittelee isän rakkautta harjoittamalla homoseksuaalisuutta. Ja sitten liian läheinen äiti-suhde pojalla aiheuttaa sekin homoseksuaalisuutta.
Sehän olisi Jumalan luonnon vastaista, jos hän joitakuita tekisi homo- tai lesboseksuaaleiksi.
Ja se ei vielä ole paha, jos ihmisellä on homoseksuaaleja kiusauksia, mutta jos laittaa nuo kiusaukset toimimaan, eli homo- tai lesboseksiä harrastaa, niin on Jumalan silmissä ansainnut tulihelvetin tuomion.
Jumala itse haluaa auttaa ihmisiä taistelussa homoutta ja lesboutta vastaan, mutta hän edellyttää, että hänen tykönsä tullaan vilpittömästi ja mielin, että halutaan hylätä se mikä on paha ja pahaa hänen silmissään.
28.06.2014 18:09
Ensiksi Jeesus herätti muutaman kuolleista Repe, ja sitten Pietari hänen opetuslapsi
herätti kuolleista Tabitan Apostolien teot 9:36-42. Sitten filmillä, jonka nimen annoin
aiemmin tässä ketjussa, kertoo kiistattomasti, että pastori Daniel kuoli perjantaina, ja hän heräsi kuolleista paikassa missä evankelista Reinhard Bonnke oli pääpuhuja
sunnuntaina samalla viikolla. Ja tuo tapahtui Nigeriassa marraskuun lopussa vuonna 2001.
Jeesushan herättää kuolleista kenet tahtoo ja milloin tahtoo, etkä sinä Repe voi sille
mitään; on parempi, että myönnät totuuden, että toisinaan Jeesus herättää kuolleita.
28.06.2014 17:48
Kuules nyt naapurin.kissa: Tulihelvettiin joutuu jokainen, joka koko elämänsä ajan
kieltäytyy ottamasta Jeesusta omaksi Vapahtajaksi, ja kieltäytyy myös seuraamasta
Jeesusta elämässään.
28.06.2014 17:32
Mitä mutiset itte.piru raamatun tulkintani on oheisessa asiassa ihan oikein!
28.06.2014 17:29
Kuule Netpunk, pilkkaajat eivät pääse Jumalan valtakuntaan, vaan menevät kuoltuaan tulihelvettiin ja siellä rangaistuksessa sitten ikuisuutensa viettävät.
Käänny siis ajoissa ja ota Jeesus uskossa vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin sinä et
ensinkään tuomittavaksi joudu kunhan vain sitten ymmärrät Jeesusta ehyellä sydämellä seurata elämässäsi. Ja sitä paitsi hän rakastaa sinua suuresti, eikä tahdo sinulle pahaa eikä tuomita sinua.
27.06.2014 23:24
Eihän teillä edes ole mitään uskonkysymyksiä, kun ette usko raamattuun, ette usko Jumalaan ja vielä vähemmän hänen Poikaansa Jeesukseen.
Tilanne kun on tuo, niin minä voin vain todeta, että ko. ihminen on suoraan matkalla tulihelvettiin, jos vain ei ajoissa ymmärrä kääntyä Jeesukseen uskomaan ja häneen panemaan toivonsa.
Minä kyllä olisin mielelläni arvostelematta kenenkään uskon käsityksiä, mutta mitä minä muuta voin kun asianosaisella on täysin väärät kuvitelmat uskomisesta, niin kuin vain todeta, että tulihelvettiin on asianomainen matkalla ja hänen pitää tehdä
parannus, että hän pelastuisi tuomiolta.
27.06.2014 23:15
55 / 74