Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Pystykävelystä huomauttaisin sen verran, että jos simpansssi siirtyi pystykävelyyn,
    niin muutoksen on pitänyt tapahtua heti, sillä vähittäinen siirtyminen pystykävelyyn on
    mahdoton, koska esim. puolipystykävely olisi kuluttanut niin paljon energiaa, että se
    olisi ollut mahdotonta.

    Kertokaapa sitten minulle, että mikä teki muutoksen, että simpanssi tai muu ihmisen
    edeltäjä käveli nelin kontin, niin mikä teki muutoksen, että tämä neljällä jalalla käyvä
    siirtyi yhtäkkiä pystykävelyyn; ja vieläpä niin, että uros ja naaras samalla seudulla ja samaan aikaan kokivat tuon muutoksen, että he sitten saivat periytettyä tuleville
    polville tuon pystykävelyn?
  2. Vai ei sinun faktan mielestä ole todisteita Jumalasta!
    Ei varmasti olekaan sinulle todisteita Jumalasta, jos olet itsellesi valinnut osan ateistisen!

    Minulle taasen Jumalasta todistaa lukuisat asiat, niitä on äärettömän monta!

    Ensiksikin jos tarkastelemme ihmisiä, minua ja muita, me voimme oppia jotain Jumalasta, Raamattu kun sanoo, että Jumala loi ihmisen kuvakseen, joten jotain sen kaltaista on elävä Jumala kuin ihminen. Ja me voimme sanoa itse kustakin ihmisestä,
    että hän on Jumalan luoma.

    Katsopas sitten eläinkuntaa... Aivan, Jumalan käsialaa ja hänen ihmeellistä viisautta ja neuvokkuutta, että hän on itsekunkin eläimen osannut luoda ja on osannut niin,
    että itse kukin eläin täyttää sen biologisen lokeron, joka sille on luontevinta.

    Katsopas kasvikuntaa, aivan Jumalan viisaus ja voima ilmenee sielläkin ja kuinka
    hän osannut luoda itse kunkin kasvin täyttämään oma biologinen lokeronsa.

    Katsopa maata! Aivan, Raamattu alkaa lauseella: Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
    Ja kuinka Jumala on osannut valmistaa maapallon ja ei ainoastaan maapalloa, vaan
    on tehnyt siihen lukuisat malmivarat, joita ihminen sitten on voinut hyödyntää.

    Katsopa tähtiä, sillä Jumalan käsialaa on tähdistö ja hän kutsuu jopa jokaista tähteä omalla nimellään, ja tähdistö ei ole syntynyt alkuräjähdyksestä, vaan siitä, että Jumala phui se olemaan.

    Näin jos emme pääse Jumalaa suoraan näkemään ja hänen kanssaan juttelemaan,
    on meillä kuitenkin kädet täynnä hänen töitään ja jotka todistavat Jumalan mahtia.

    Ja sitten tärkein todiste Jumalasta on hänen sanansa Raamattu, ja kun siihen uskoo ja sillä ojentaa ajatuksensa, ei koskaan joudu lopullisesti häviöön, vaan tulee lopulta
    kunniaan.