Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ville.ilmari
profiilit
ville.ilmari
ville.ilmari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asun+lähekkö+Kokkolaa+tästä+Jyväskylään+n.200km+ja+Tampere+n.300+Kyllähän+ne+Vaasa+ja+Ouluki+maistuis+itelle+jos+niihin+tulis+pelaamot+tai+feel+vegasit+missä+ois+pokeri+rinkiä+miksei+Kokkolassa+vois+pelejä+tulla+kyllä+tällä+seudulla+ainaki+kortista+kiinnostuneita+on+kunhan+vain+porukka+löytää+paikan,itse+olen+vähän+kyllästynyn+nettipeleihin+ja+live+maistuis+paremmin.
27.09.2016 11:29
No kannattaa se ainaki ottaa huomioon että eivät Thaimaassa puhu Suomea puhuvat jotain toista kieltä kannattaa ainakin selvittää mitä kieltä.Ja onhan siellä aika lämminkin se kannatta myös ottaa huomioon ainakin jos ei tykkää lämpimästä.Merivesi suolaisempaa kuin Suomessa jos tykkää juoda merivettä niin se kannattaa otta huomioon todella!
06.12.2014 20:53
On se mahdollista itellä tuli maha pirun kipeäks ja tuntu keskellä alavatsassa menin lääkäriin sain jotain lääkkeitä meni ohi muutama kuukaus eteenpäin ni sama toistu menin lääkääriin taas sain jotain lääkkeitä 2vrk siitä eteenpäin kipu ei lähteny ja yöllä sairaalaan siellä tutkivat muutaman tunnin ja umpilisäke se sitten oli ja kerkes puhjeta ennen leikkausta joutu tehdä avoleikkauksen ja tuli verenmyrkytys reilu viikko sairaallassa ja päälle kuukaus sairaslomaa seki ois menny paljo pienemmällä jos ois suhtauduttu heti tarpeellisella vakavuudella,eli jos vielä tulee kipeeks ni mee käymään lääkärissä toki voi olla jotain muutaki tämä vain mun kokemus aiheesta :)
14.08.2014 20:01
No riippuu miehestä jos on pettänyt ennenkin niin pettää tuollakin.Mutta anna miehelle kunnolla kyytiä ennen reissua ja lupaa vielä parempaa kyytiä kotona reissun jälkeen jos osaa olla reissussa kunnolla :)
Ja ei kyllä meinaa että on tossumopo jos ei petä reissussa itse olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ja jos olen ollut reissussa niin parisuhteen aikana niin en ole pettänyt vaikka on melkein pakotettu aamulla ku herää lomalla niin ekana hoitelee ittensä ja ennen yöelämää sama homma ni pystyy helposti vastustaa kiusausta varsinki jos on mitä kotona odottaa :)
03.02.2014 11:48
Juu tosta hinnastosta vähän saa haisua kiitoksia :) Ja 31x en kysynny paljonko sulla menny rahaa vaan että mitä mikin maksaa kun en ole ennen thaimaassa käynnyt kyllä mulla on varattu kassaa pitkästi yli 2000€ mutta ei sitä ole pakko käyttää ja miks pitää aina aukoa päätään jollain tapaa...auo päätäs kavereilles niin minä teen enkä tuu tänne sotkemaan!!
31.01.2014 06:16
En tiiä mikä paras itse tykkään pakettimatkoista ja kyllä finnmatkoilla ainaki pitäks saada hyvinki alle 1200€ 2viikon matka sillä 1500€ saa vähintään 3viikon matkan...ellei nyt sitte oo halvat just nyt ja kalliit vaan jäljellä...
15.01.2014 11:35
Täälä tuntus kaikki olevan aika itsekästä porukkaa pitäis ymmärtää se että koirat ovat myös erilaisia luonteeltaan että ei päde kaikkiin koiriin samat metodit no ihan sama mitä tänne kirjottaa niin kaikki vain toitottaa omaa mielipidettään eikä kuuntele muita eli sama jos seinille :)
07.11.2013 13:05
Ilman muuta voi käyttää kuristus pantaa itselläni on bulmastiffi uros muuten käyttäytyy erittäin hyvin ja rauhallisesti mutta saattaa yrittää hyökätä joittenkin uroskoirien kimppuun ei kaikkien enkä tiedä mistä johtuu että joittenkin kimppuun kokoon tai väriin katsomatta.
Ei sitä luontoa saa kaikilta koirilta koulutettua pois vaikka kuinka yrittäs eikä se iso koira siitä kuristuspannasta hetkahda ei sitä tietenkä henkihieveriin ole tarkotus kuristaa vaan sen verran nykästä että koira tuntee sen kunnolla ja sitte nykäsee uudestaan jos ei kerralla usko.
Itse ainaki olen tyytyväinen kuristuspannan käyttöön eikä koirakaan siitä ole moksiskaan hyvin on iloinen ja tuntuu viihtyvän hyvin :)
07.11.2013 12:57
No lähdetään siitä,että kaikki miehet runkkaa ja käsittääkseni myös naiset toiset enemmän ja toiset vähemmän.Minun mielestäni siitä ei pidä olla huolissaan millään tapaa ja ei liity pettämiseen myöskään millään tapaa,ymmärrän kyllä että ihmiset suhtautuu asioihin eri tavoilla,mutta ajattele niin että niin kauan kuin miehesi haluaa sinua seksuaalisesti niin siinä runkkaamisessa ei pitäisi olla mitään pahaa??
09.09.2013 21:56
Heppatytöillä isot pyllyt ja reidet...no sehän just pyllystä hyvän tekeekin että on iso mutta ei plösö...sen takia ne on semmoset ku on treenantunut ratsastuksessa.Pitkän matkan juoksu se vasta rankkaa onki ja niillä naisilla on kaikista huonoimmat perseet...miks täällä keskustellaan perseistä ja yleensäkin näin idioottimaisista asioista,kyllä ihmiset onkin vain todella tyhmiä!!
15.03.2013 16:09
Onko tää nyt ihan todellinen mielipide vai joku vitsi?En ratsasusta harrasta mutta kyllä uskon että se on ihan täyttä urheilua...ja sen voin sanoa ihan omasta kokemuksesta että heppatytöillä todellakin on parhaat pyllyt :)
15.03.2013 16:06
Kyllä sitä sillon jonkinasteinen juoppo on jos pitää miettiä et onko vai eikö :)
09.03.2013 12:59
Toki itseäkin ärsyttää jotku pikku seikat,mutta minusta ihan luonnollista että Pirkkoa kutsutaan Pirkoksia enkä kyllä usko että sillä yritetään mitään pahaa ennemminki yritetään olla mukavia ja kohteliaita.
01.03.2013 17:20
Laita lenkkimakkara housuihin kyllä silläki pienet risepktit irtoo :)
06.01.2013 01:08
Luulen että ei sitä tunne mistään.Itse ainakin arkisin kuljen päivällä työvaatteissa ku sähköalalla ja illalla sali kamppeissa baarissa yleensä farkut ja joku siisti huppari.Ajan 14vuotta vanhalla autolla en ehkä ole rikas mutta kohtuu varakas ja varaa ois kulkea armaanin puku päällä ja ajaa uudella mersulla mutta ei vain kiinnosta.Rahaa kyllä käytän reissaan ulkomailla ainaku kerkeen ja käyn paljon ravintoloissa syömässä ja jos baarissa juomassa ni rahaa palaa mutta ei sitä päällepäin huomaa ainakaan minusta ennemminki päinvastoin ulkopuolelta jos ei tarkemmin tiedä ni elämäni näyttää aika vaatimattomalta.
18.12.2012 22:12
Ala käydä salilla ja tee sarjoja kipuun asti eikä vain omalla mukavuus asteella.Kyykkyä ja muita epämukavia liikkeitä paljon ja jokaista lihasryhmää sopivasti...jos käsiin haluaa ruista ni ei tule juoksussa ja joogassa vaan pitää tehdä haukkaa,ojentajia,ranteita,olkapäitä ynnä muuta...käske jonku personal trainerin tehdä sulle ohjelma jos et ite saa aikaseks vaikee alkaa muita neuvomaan ite ainaki oppinu sali niksit käymällä ja vähän netistä etsimällä tietoa.
15.12.2012 07:33
Turha sitä viinan myyntiä on rajottaa kyllä sitä saa ostettua jos haluaa,minusta viinat saa tulla kauppoihin tai ainakin viinit vois tulla ihan hyvin ruuan kans niitä yleensä kuitenkin juodaan ei nykyisessäkään vikaa,mutta sitä mieltä olen että alkoholi veroa pitää laskea että se juoma ostetaan suomesta eikä virosta.Itse melkeen joka viikonloppu 0,5l viina pullon ja muutaman lonkeron.
5.5% lonkero virossa n.17€ kori ja suomessa hintaa tulee n.50€ suomesta voisin ostaa jos ero oli ees kohtuullisempi mutta jos juon kk 2koria lonkeroa ja 4pulloa viinaa niin säästö on n.100€ kk eli vuodessa n.1200€ ja viron reissu maksaa alle satasen ja pääsee samalla vähän "lomareissulle".Varaa osta suomestakin,mutta en nä siinä mitään järkeä ennemmin käytän tuon 1200€ johkain muuhun säästän tai vaikka käyn ulkomailla.
Kukin tyylillään mutta jos hintaero olisi kohtuullisempi niin ostaisin suomesta,mutta "köyhän" on pakko säästä ku köyhäkin haluaa kuitenki harrastaa eikä vain istua kotona ja varoa ostamasta mitään!
12.11.2012 11:36
Ei se ole miehen mitta vaihtaako ite renkaat riippuu varmaan onko paikkaa missä vaihtaa,onko aikaa tai rahaa.Ja ei kaikki jotka on kovia tekemään töitä niin ole käteviä käsistään kyllä renkaan vaihdossakin pitää olla vähän taitoa ja oikeat vehkeet.Ja kyllähän se tuo lisää työpaikkoja kun käytetään palveluita!Itse tänä vuona vaihdoin ite mutta viime vuona taisin vaihdattaa liikkeessä.
Itse olen sitä mieltä että kyllä mies tietää mitä mies tekee!!Eli kukin tekee niinkö itse haluaa!!
29.10.2012 11:45
No jos oot reilu 10vuotta ollut töissä ni oot n35v ja sulla vielä n30v eläkkeeseen ni kyllä sulla on minusta vielä aikaa vaihtaa työ ei toki kannatta jos työstäsi nautit ja palkallsasi pärjäät mutta aikaa on vielä tehdä muutakin...
24.10.2012 08:25
Tottakai kehtaa pyytää lisää asiallisesti jossain vaiheessa,mutta ehkä nyt kannattaa odottaa että vuoden ollut työpaikassa sinä aikana voi työnantajakin ottaa asian puheeksi jos olet hyvä työntekijä ja työnantaja on reilu.Ja kannattaa todellakin ottaa selvää että puhuuko ne työkaverisi netto vai brutto palkastaan sillä on merkitystä,vaikka noissa aikasemmissa joku typerä palkanlaskija marisikin että ainoastaan bruttopalkalla merkitystä,mutta ei tainnut ymmärtää pointtia aivan täysin...
24.10.2012 08:19
1 / 2