Mistä tunnistaa varakkaan ja rikkaan miehen?

Etsin rahakasta!

Mistä tunnistaa varakkaan ja rikkaan miehen? Sen tiedän,että usean maan kielitaito on merkki varakkaasta henkilöstä mutta onko muitakin asioita joita tulee ottaa huomioon?

314

13568

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkomaille kalaan

      No esmes auto jolla se ajaa ja vaatteet joita se käyttää ja tapa jolla se puhuu ihmisille joita päästää lähelleen osoittavat miehen finanssitasosta aika paljon. Samaten harrastukset, elopaino ja yleinen siisteys.
      Ei muuta kuin ulkomaisille golfradoille ja purjehdusklubeille kesäisin, sieltä niitä nyt ainaski löydät. ;)
      Suomessa ei ole rikkaita miehiä, venäjällä ja ruotsissa on.

      • varma tieto .

        Ei nuo välttämättä vaurauden merkkejä ole vaan yleensä tunnusmerkkejä siitä, että on paljon velkaa......

        Oikeasti rikkaat eivät leveile rahoillaan


      • gsdfsf

        Jos kyse on nuoresta 20-30 miehestä niin ei ainakaan autosta varallisuutta näe. Uusi hieno auto on tod näk leasing auto tai porukoiden. Samoin vaatteet ja puhetapa ei kerro yhtään mitään. Nykyään on niin paljon wannabee esittelijöitä että kaikki bling bling on vain kulissia. Hienoja tavaroita ja vaatteita saattaa olla mutta niin on sitä velkaakin...


      • Aivan oikein
        varma tieto . kirjoitti:

        Ei nuo välttämättä vaurauden merkkejä ole vaan yleensä tunnusmerkkejä siitä, että on paljon velkaa......

        Oikeasti rikkaat eivät leveile rahoillaan

        Esim. Ikea-miljonääri Ingvar Kamprad ajaa vanhalla Volvolla ja pukeutuu vaatimattomasti, koska ei halua herättää liikaa kielteistä huomiota.


      • MXKFJSUY
        Aivan oikein kirjoitti:

        Esim. Ikea-miljonääri Ingvar Kamprad ajaa vanhalla Volvolla ja pukeutuu vaatimattomasti, koska ei halua herättää liikaa kielteistä huomiota.

        Ikea MILJARDÖÖRI


      • roccefeller p

        huorat kulkevat porttigongeissa, -
        hommaa asema elämässä, niin voi onnistua..


      • Vaatteet ei kerro
        gsdfsf kirjoitti:

        Jos kyse on nuoresta 20-30 miehestä niin ei ainakaan autosta varallisuutta näe. Uusi hieno auto on tod näk leasing auto tai porukoiden. Samoin vaatteet ja puhetapa ei kerro yhtään mitään. Nykyään on niin paljon wannabee esittelijöitä että kaikki bling bling on vain kulissia. Hienoja tavaroita ja vaatteita saattaa olla mutta niin on sitä velkaakin...

        Totta ite oon vähän juntti pukeutuja olisin kuinka rahoissa tahansa. Ammattikoulu ikäsenä säästin rahaa töitätekemellä 7000 asti. Mutta silti neljäkesää käytetyt lenkkarit jalassa ja samat farkut. Sit useat kaverit joilla joka päivä erivaatteet ja muutenkin jotain hienoa merkkiä olevinaan. Niin silti pummitaan tupakkia kun ei satu olee rahaa. Siinä pieni tosi elämänesimerkki


      • verylucky
        varma tieto . kirjoitti:

        Ei nuo välttämättä vaurauden merkkejä ole vaan yleensä tunnusmerkkejä siitä, että on paljon velkaa......

        Oikeasti rikkaat eivät leveile rahoillaan

        Totta. Aika varakkaana (en ole mikään miljonääri, mutta hyvä työ ja vielä paremmat säästöt) voin sanoa, että en koskaan leveile. Se on todella huono tapa. Mutta jos etsin naista itselleni, niin salaan rahani, ja yritän saada selville, että rakastaako hän minua. Jos menisin treffipalstalle ja myöntäisin varakkuuteni, niin kimppuuni tulisi varmasti monta naista, jotka haluavat alkaa kanssani vain rahojen takia. Sellaisia naisia löytyy yllättävän paljon. Mutta jos aloittaja haluaa löytää rikkaan miehen, niin on sellaisiakin rikkaita, jotka etsivät itselleen kauniita naisia, eikä sillä ole väliä, että minkä takia heitä rakastaa.


      • Tyyrpuuri

        Hei olen Tallinnasta ja köyhä tyttö. Etsin Suomesta rikasta miestä. Mä voisin vaikka siivota aluksi ja sitten vaikka alkaa ...no sitä, ilmaiseksi. Jos se ostais mulle timanttisormuksen kun olen sille kiltti. Ja kivan asunnon Helsingin Kaivopuistosta tai Eirasta tai ainakin Ullanlinnasta. Mä voisin jatkaa vaikka pyykkärinä jos se ostais mulle lisää -vaikka osakkeita. Sitten lähtisin Moskowaan ja ansaitsen rahaa rikkailla typerillä rumilla venäläisillä miehillä. Kun se ei riitä, niin mulle kelpaa enemmänkin rikkaita miehiä. Mut ne pitäis ostaa mulle kultaa ja timantteja.
        Olen 63-vuotias ex-h ja olen yhä kaunis ja etsin yhä sitä rikasta miestä Suomesta.


      • ei nyt aina
        gsdfsf kirjoitti:

        Jos kyse on nuoresta 20-30 miehestä niin ei ainakaan autosta varallisuutta näe. Uusi hieno auto on tod näk leasing auto tai porukoiden. Samoin vaatteet ja puhetapa ei kerro yhtään mitään. Nykyään on niin paljon wannabee esittelijöitä että kaikki bling bling on vain kulissia. Hienoja tavaroita ja vaatteita saattaa olla mutta niin on sitä velkaakin...

        Nuori mies ja varakas mies samassa paketissa ovat lähes mahdoton yhdistelmä. 20-30-vuotias tuskin on kovin varakas, ellei ole saanut isoa perintöä, lottovoittoa tai ole joku maailmankuulu supertähti jollain alalla. Yleensä varakkaat henkilöt tuppaavat olemaan iäkkäämpiä henkilöitä sekä miehissä että naisissa.


      • vaatteet ei kerro
        ei nyt aina kirjoitti:

        Nuori mies ja varakas mies samassa paketissa ovat lähes mahdoton yhdistelmä. 20-30-vuotias tuskin on kovin varakas, ellei ole saanut isoa perintöä, lottovoittoa tai ole joku maailmankuulu supertähti jollain alalla. Yleensä varakkaat henkilöt tuppaavat olemaan iäkkäämpiä henkilöitä sekä miehissä että naisissa.

        joo ei aina, mutta toisaalta taas monella nuorella jotka asuu kotona ilmasilla ruuilla ja muulla ja sitkun menee töihin, niin siinähän on ovela sauma kerätä paljon rahaa. En ihmettelisi jos jollain 19v ammatikoulun käyneellä löytyy 20 000 tonnia jos on päättänyt elää samalla tavalla kun ennen töitä ja on täysin käyttämättä töistä tulevia rahoja. Mutta eihän sen tietenkään mitään aitoa varallisuutta ole! Kysymys nyt oli tosta tietääkö auton tai vaatteiden perusteella. Onko veloissa vai rahoissa


      • toiveikas
        roccefeller p kirjoitti:

        huorat kulkevat porttigongeissa, -
        hommaa asema elämässä, niin voi onnistua..

        rikas ei oo rakas ja rakkaalla ei oo rahaa mutta haittaaks se


      • Niinpä niin
        vaatteet ei kerro kirjoitti:

        joo ei aina, mutta toisaalta taas monella nuorella jotka asuu kotona ilmasilla ruuilla ja muulla ja sitkun menee töihin, niin siinähän on ovela sauma kerätä paljon rahaa. En ihmettelisi jos jollain 19v ammatikoulun käyneellä löytyy 20 000 tonnia jos on päättänyt elää samalla tavalla kun ennen töitä ja on täysin käyttämättä töistä tulevia rahoja. Mutta eihän sen tietenkään mitään aitoa varallisuutta ole! Kysymys nyt oli tosta tietääkö auton tai vaatteiden perusteella. Onko veloissa vai rahoissa

        Jos on 20 000 euroa tilillä, ei ole varakas. Jos tilillä on 200 000 ylimääräistä ei silloinkaan voida puhua varakkaasta henkilöstä. Varakkuus on suhteellista.


      • Rikas ei vippaa
        MXKFJSUY kirjoitti:

        Ikea MILJARDÖÖRI

        Kato, että se ei ole tollaisen asiakas.

        www.pikavippiluottotiedottomalle.


      • köyhien juttu
        Niinpä niin kirjoitti:

        Jos on 20 000 euroa tilillä, ei ole varakas. Jos tilillä on 200 000 ylimääräistä ei silloinkaan voida puhua varakkaasta henkilöstä. Varakkuus on suhteellista.

        www.vippiilmanluottotietoja.com. Varakas ei käytä tollaista.


      • werftghyujkio
        Niinpä niin kirjoitti:

        Jos on 20 000 euroa tilillä, ei ole varakas. Jos tilillä on 200 000 ylimääräistä ei silloinkaan voida puhua varakkaasta henkilöstä. Varakkuus on suhteellista.

        Siis tarkotin ,et kun se raha on hommattu helmoissaroikkumisen avulla ja ei ole joutunut maksamaan ,niitä kuluja joita normaali elämässä joutuu makselee, sähkölaskut, ruoka, vuokra yms... Ja sit tienaa sen 20 000 kun ei rahaa mihinkään mene, niin ei sen takia oo aitoa varallisuutta. Koska se häviää heti kun omilleen muuttaa, tai tienisti on sama perus tienisti, niin äkkiä ei ollaakkaan niin varallisia, kun ylimäärästä ei enään kerry. Varallisuutta on kahtatyyppiä, eka on se ,että ulkopuolelta ollaan saatu rahaa joka katoaa kuin kreikassa, toinen on se ,että on itsensä kantava varakas ja tienaa rahaa oikeasti itse isojamääriä.


      • perkeleissön
        verylucky kirjoitti:

        Totta. Aika varakkaana (en ole mikään miljonääri, mutta hyvä työ ja vielä paremmat säästöt) voin sanoa, että en koskaan leveile. Se on todella huono tapa. Mutta jos etsin naista itselleni, niin salaan rahani, ja yritän saada selville, että rakastaako hän minua. Jos menisin treffipalstalle ja myöntäisin varakkuuteni, niin kimppuuni tulisi varmasti monta naista, jotka haluavat alkaa kanssani vain rahojen takia. Sellaisia naisia löytyy yllättävän paljon. Mutta jos aloittaja haluaa löytää rikkaan miehen, niin on sellaisiakin rikkaita, jotka etsivät itselleen kauniita naisia, eikä sillä ole väliä, että minkä takia heitä rakastaa.

        pitkälti sama mieli täällä, säästöjä on mutta jos niillä leveilemään rupeaisi niin huonosti kävisi. En etsi rahan avulla naista vaan tunteen pohjalta kunhan taas alkaisi elämä voittaa, raha toissijainen asia elämässä. rahan perässä juoksijat voivat minun puolesta suksia samantien vittuun. Toivottavasti aloittaja löytää toivomansa kumppanin, eli toiselle rahakas lipas ja toiselle lihakas rakas...niinhän sie sanoit?


      • iem

        Monilla naisillahan on jo syntymästä asti se ihmeellinen vaisto, joka kertoo kuka on rikas, sitten ne pörrää pakkelit naamassa, kuin persekärpäset sen rahatukun ympärillä. Siitä tulee ne laiskat nirppanokat. Hyi helvetti, ei muuta, kun tunkiota taikkoamaan.


      • teensixpack
        gsdfsf kirjoitti:

        Jos kyse on nuoresta 20-30 miehestä niin ei ainakaan autosta varallisuutta näe. Uusi hieno auto on tod näk leasing auto tai porukoiden. Samoin vaatteet ja puhetapa ei kerro yhtään mitään. Nykyään on niin paljon wannabee esittelijöitä että kaikki bling bling on vain kulissia. Hienoja tavaroita ja vaatteita saattaa olla mutta niin on sitä velkaakin...

        joo ensinnäkin mulla on vitun tylsää ku ei nukuta ja sen takia oon näillä s24 sivulla. alkoi tekemään mieli kertoa ittestäni teille, lukekaa tarkkaan eli olen 19 v mulla on oma kämppä ja oma auto. isällä on (ainakin mitä tiedän varmuudella)3.2 milj euroa osakkeissa huoneistoja. leveilen niin paljon kun sielu sietää. käyn bileissä, pelaan kilpagolfia ja olen ihan hyvä siinä. mulla on oma koutsi jonka kans käyn välillä ulkomailla pelaamassa. olen siis opiskelija opiskelen päivisin ja iltaisin pidän hauskaa. kesäisin ei tule tehtyä muuta kun vedettyy alkoholia ja ylinopeussakkoja. raha ei ole kaikki välillä on joutunu soittamaan kriisikeskukseen ku muijat saa pään sekasin ja ei tiedä onko homo vai ei. välillä käy sääliks muita ihmisiä. Sori mutta tsemppiä kaikille


      • teensixpack
        teensixpack kirjoitti:

        joo ensinnäkin mulla on vitun tylsää ku ei nukuta ja sen takia oon näillä s24 sivulla. alkoi tekemään mieli kertoa ittestäni teille, lukekaa tarkkaan eli olen 19 v mulla on oma kämppä ja oma auto. isällä on (ainakin mitä tiedän varmuudella)3.2 milj euroa osakkeissa huoneistoja. leveilen niin paljon kun sielu sietää. käyn bileissä, pelaan kilpagolfia ja olen ihan hyvä siinä. mulla on oma koutsi jonka kans käyn välillä ulkomailla pelaamassa. olen siis opiskelija opiskelen päivisin ja iltaisin pidän hauskaa. kesäisin ei tule tehtyä muuta kun vedettyy alkoholia ja ylinopeussakkoja. raha ei ole kaikki välillä on joutunu soittamaan kriisikeskukseen ku muijat saa pään sekasin ja ei tiedä onko homo vai ei. välillä käy sääliks muita ihmisiä. Sori mutta tsemppiä kaikille

        nii ja sit vielä voin lisätä, että kun muuyama v sitten olin yläateella käytin kalliita vaatteta tulin taksilla kouluun nii minua kiusattiin koulussa. tytöt ei tykänny minusta koska olin niiden mielestä outo. mulla ei juuri ollu kavereita...mä vedin kyllä turpaan jos joku vittuili.


      • Moi vaan sinä kundi
        teensixpack kirjoitti:

        nii ja sit vielä voin lisätä, että kun muuyama v sitten olin yläateella käytin kalliita vaatteta tulin taksilla kouluun nii minua kiusattiin koulussa. tytöt ei tykänny minusta koska olin niiden mielestä outo. mulla ei juuri ollu kavereita...mä vedin kyllä turpaan jos joku vittuili.

        Missäs tää 19v rikas jannu oikeen asustelee? Tääl ois kuule 22v yh-mamma, joka ihan mielellään sua rakastais. Laps tulis kaupan päälle, niin ei tarvi itte rupee sit väsäämään. Hehheh. Oon hyvä kokkaa enkä nalkuta, kunhan muistat hemmotella kalliilla yllätyslahjoilla ja viet shoppaileen tietyin väliajoin.. ;)


      • KARTANON PARONI

        kyseiset tuntomerkit täsmää velkarikkaaseen.mutta jos etsit tosiaan rikasta miestä.saattaa olla että ajaa 1985 mallin autolla ja pukeutuu 5-6 vuotta vanhoihin vaatteisiin.erottuu joukosta juuri vaatetuksen takia.saattaa olla että käyttää pitkävartisia nahkasaappaita ehä? PARI KOLME VUOTTA VANHAT.SILLOIN OLET LÖYTÄNYT RIKKAAN MIEHEN TOSI RIKKAAN ON RAHAA JA ON VARA KÄVELLÄ NOISSA VAATTEISSA.JO PANKIJOHTAJAKIN TULEE SANOMAAN PÄIVÄÄ KÄDESTÄ PITÄEN NUO ON TOSI ÄVERIÄÄN MIEHEN TUNNUSMERKIT.JOS EI HAISTA ONKO MAMMONAA VOIHAN AINA KYSYÄ.YLEENSÄ ON JO VARATTUJA JOIHIN EI MUITTEN NAISTEN VOKOTTELUT TEHOA.TAI ETSII ITSELLEEN TOSI VARAKKAAN JA RIKKAN PUOLISON.LIIKKUVAT ERI PORUKOISSA YLEENSÄ VARAKKAAMPIEN NIIN SANOAKSENI PAREMPAA PORUKKAA.JOS ET OMAA NOITA OMINAISUUKSIA JA OLE VARAKAS ON PAREMPI ETTÄ PYSYT VAIN OMASSA TYÖPAIKASSASI.


      • henkiseti rikas vara
        varma tieto . kirjoitti:

        Ei nuo välttämättä vaurauden merkkejä ole vaan yleensä tunnusmerkkejä siitä, että on paljon velkaa......

        Oikeasti rikkaat eivät leveile rahoillaan

        velkarikkaan tunnistaa siitä.luottokortti osaa liperrellä hyvin,ajaa kalliilla autolla lisinki.oma asunto velkana.lentelee useasti kossille aurinkoon luottokortilla.osaa espanjaa tahitia,ym eksoottisia kieliä.on sellainen niin sanoakseni pelimies,vaihtaa useasti kumppania.mutta jos etsii sitä oikeaa tosi äveriästä rikasta.niin esin kyllä kannattaa kysyä käytkö koskaan ulkomailla jos vastaus on että en ehdi moiseen on jo varma merkki varakkaasta.ja kyllä se vastapuoli odottaa kun on varakas niin kyllä sinulla varmaan on saman verran varallisuutta tai enemmä ennen kuin kannattaa haaveilla yhteis elosta.itse olen niin sanoakseni miljonääri,ja vaimoni on myös siksi alkujutustelun jälkeen alettiin yhdessä kulkemaan ja muuttui rakkaudeksi ja papin luona muutaman vuoden seurustelun jälkeen.ja nyt on yhdessä hankittu varallisuutta lisää.joskus on käyty itänaapurissa venäjällä työ asioissa ja virossa työ asioissa ruotsissa työ asioissa tanskassa työ asioissa norjassa työ asioissa.mutta palomalla eikä tsunamissa koskaan.meillä on hienot kesät ja ollaan huvilalla melkein koko kesän vapaat ja kyllä se nahka palaa huvilallakin.auto on keskiikäinen 27 vuotta vanha siitä tunnistaa tosi öky rikkaan niin rahalliseti kuin henkisestikkin.


      • purim pierim nahkatu
        varma tieto . kirjoitti:

        Ei nuo välttämättä vaurauden merkkejä ole vaan yleensä tunnusmerkkejä siitä, että on paljon velkaa......

        Oikeasti rikkaat eivät leveile rahoillaan

        kyllä veit paronin suusta sanat.tosiaan varakkaat ei puhu omista asioista toisille.se näkyy vähän kulahtaneista vaatteista kengistä ym.yleensä käyvät kylässä vain varakkaiden luona ja silloin pukeudutaan hyvin puku ja ravatti ja niin edes päin.mutta kadulla voi olla vähän väsynet vaatteet.yleensä varakkaat etsii itselleen varakkaan puolison.niin minä ainakin tein.nyt rikas ja henkisesti rikas.jos on eri kastia puoliso yleensä se kaatuu koko suhde siihen että toisella ei ollut yhteen muutettaessa muuta kuin vaatekassi.aikoinaan miniä tuli taloon vaatteet mukan.vanhan emännän kanssa tuli riitaa ,että kun ei tuonut taloon tullessa mitää.miniä vastasi että olen tuonut tullessani taloon kaikki mitä tarvitaan.purimet pierimet ja nahkatupin hierimen


      • psykiatrille heti

        kannattaa mennä lääkäriin,ja hankkia rauhoittavia lääkkeitä,jos et ole varakas.


      • tasokas lady
        henkiseti rikas vara kirjoitti:

        velkarikkaan tunnistaa siitä.luottokortti osaa liperrellä hyvin,ajaa kalliilla autolla lisinki.oma asunto velkana.lentelee useasti kossille aurinkoon luottokortilla.osaa espanjaa tahitia,ym eksoottisia kieliä.on sellainen niin sanoakseni pelimies,vaihtaa useasti kumppania.mutta jos etsii sitä oikeaa tosi äveriästä rikasta.niin esin kyllä kannattaa kysyä käytkö koskaan ulkomailla jos vastaus on että en ehdi moiseen on jo varma merkki varakkaasta.ja kyllä se vastapuoli odottaa kun on varakas niin kyllä sinulla varmaan on saman verran varallisuutta tai enemmä ennen kuin kannattaa haaveilla yhteis elosta.itse olen niin sanoakseni miljonääri,ja vaimoni on myös siksi alkujutustelun jälkeen alettiin yhdessä kulkemaan ja muuttui rakkaudeksi ja papin luona muutaman vuoden seurustelun jälkeen.ja nyt on yhdessä hankittu varallisuutta lisää.joskus on käyty itänaapurissa venäjällä työ asioissa ja virossa työ asioissa ruotsissa työ asioissa tanskassa työ asioissa norjassa työ asioissa.mutta palomalla eikä tsunamissa koskaan.meillä on hienot kesät ja ollaan huvilalla melkein koko kesän vapaat ja kyllä se nahka palaa huvilallakin.auto on keskiikäinen 27 vuotta vanha siitä tunnistaa tosi öky rikkaan niin rahalliseti kuin henkisestikkin.

        Hei "rikkaat" suolikanavalla! Hyvä että miehellä on varallisuutta, mutta sivistys on vielä tärkeämpää. Alkeellinen kirjoitustaito lukutaidon lisäksi. Kotona on kirjoja ja taidetta, ei pelkästään teknisiä vempaimia. Henkistäkin pääomaa aineellisen lisäksi siis.

        Täällä rikkaaksi itseään nimittävät eivät ole päässeet edes kansa- tai peruskoulusta läpi. Millähän bisneksillä on rikastuttu? Sellaisia hämäräperäisiä rikkaita minä en kaipaa. Tasoa pitää olla. Kunniallinen ammatti, koulutusta ja sosiaalista pääomaa.


      • Meillä taas on
        henkiseti rikas vara kirjoitti:

        velkarikkaan tunnistaa siitä.luottokortti osaa liperrellä hyvin,ajaa kalliilla autolla lisinki.oma asunto velkana.lentelee useasti kossille aurinkoon luottokortilla.osaa espanjaa tahitia,ym eksoottisia kieliä.on sellainen niin sanoakseni pelimies,vaihtaa useasti kumppania.mutta jos etsii sitä oikeaa tosi äveriästä rikasta.niin esin kyllä kannattaa kysyä käytkö koskaan ulkomailla jos vastaus on että en ehdi moiseen on jo varma merkki varakkaasta.ja kyllä se vastapuoli odottaa kun on varakas niin kyllä sinulla varmaan on saman verran varallisuutta tai enemmä ennen kuin kannattaa haaveilla yhteis elosta.itse olen niin sanoakseni miljonääri,ja vaimoni on myös siksi alkujutustelun jälkeen alettiin yhdessä kulkemaan ja muuttui rakkaudeksi ja papin luona muutaman vuoden seurustelun jälkeen.ja nyt on yhdessä hankittu varallisuutta lisää.joskus on käyty itänaapurissa venäjällä työ asioissa ja virossa työ asioissa ruotsissa työ asioissa tanskassa työ asioissa norjassa työ asioissa.mutta palomalla eikä tsunamissa koskaan.meillä on hienot kesät ja ollaan huvilalla melkein koko kesän vapaat ja kyllä se nahka palaa huvilallakin.auto on keskiikäinen 27 vuotta vanha siitä tunnistaa tosi öky rikkaan niin rahalliseti kuin henkisestikkin.

        pikku "pakko" lähteä töitä pakoon Suomesta.
        Viikko-pari keväällä ja toinen syksyllä. Hyvä sanoo nuukana, etten ota kuin henk.kohtaisen puhelimen mukaan KRIISItilanteita varten.
        Itse en ajaisi arkikäytössä museoikäisellä autolla ihan vaan turvallisuudenkin vuoksi. Samaten vaimolle hyvä & turvallinen auto, koska siinä hopassa on maailman arvokkain lasti.

        P.S. Eikä ole vielä tarvinnut luotolla reissata.


      • jokumuu.
        Aivan oikein kirjoitti:

        Esim. Ikea-miljonääri Ingvar Kamprad ajaa vanhalla Volvolla ja pukeutuu vaatimattomasti, koska ei halua herättää liikaa kielteistä huomiota.

        Tai siksi, että haluaa luoda kuvaa Ikeasta tuhlausta välttävänä ja asiakkaalle edullisena ostospaikkana. Mediatemppu siis.


      • qwertyu7696
        vaatteet ei kerro kirjoitti:

        joo ei aina, mutta toisaalta taas monella nuorella jotka asuu kotona ilmasilla ruuilla ja muulla ja sitkun menee töihin, niin siinähän on ovela sauma kerätä paljon rahaa. En ihmettelisi jos jollain 19v ammatikoulun käyneellä löytyy 20 000 tonnia jos on päättänyt elää samalla tavalla kun ennen töitä ja on täysin käyttämättä töistä tulevia rahoja. Mutta eihän sen tietenkään mitään aitoa varallisuutta ole! Kysymys nyt oli tosta tietääkö auton tai vaatteiden perusteella. Onko veloissa vai rahoissa

        pakko sanoa, olen 20-vuotias, tililtä löytyy yli 20 000, ja ammattikoulua käyn! En tarvitse mitään autoa tai kalliita vaatteita vain näyttääkseni muille, että rahaa on.


      • Mediatemppuhan se
        jokumuu. kirjoitti:

        Tai siksi, että haluaa luoda kuvaa Ikeasta tuhlausta välttävänä ja asiakkaalle edullisena ostospaikkana. Mediatemppu siis.

        tietysti ainakin osittain on mutta kun on tarpeeksi rikas, ei enää tarvitse esittää väkisin sellaista mitä ei oikeasti ja pohjimmiltaan ole.


      • Ota kuitenkin
        qwertyu7696 kirjoitti:

        pakko sanoa, olen 20-vuotias, tililtä löytyy yli 20 000, ja ammattikoulua käyn! En tarvitse mitään autoa tai kalliita vaatteita vain näyttääkseni muille, että rahaa on.

        huomioon ettei 20 tuhatta ole mikään iso raha, paitsi ehkä teinille. Jos yhä olet ammattikoululainen, miten olet ehtinyt menettää jo monta hyvää kehityksen vuotta elämästäsi.


      • No outohan sinä
        teensixpack kirjoitti:

        nii ja sit vielä voin lisätä, että kun muuyama v sitten olin yläateella käytin kalliita vaatteta tulin taksilla kouluun nii minua kiusattiin koulussa. tytöt ei tykänny minusta koska olin niiden mielestä outo. mulla ei juuri ollu kavereita...mä vedin kyllä turpaan jos joku vittuili.

        pikkumulkku tosiaan oletkin. Se käy hyvin ilmi selittelystäsi. En ihmettele jos ei tytsit tykkää vieläkään. Omituinen höpöttäjä.


      • hipahe
        Aivan oikein kirjoitti:

        Esim. Ikea-miljonääri Ingvar Kamprad ajaa vanhalla Volvolla ja pukeutuu vaatimattomasti, koska ei halua herättää liikaa kielteistä huomiota.

        Tunnen työni kautta muutaman suomalaisittain todella vauraan ihmisen, joiden varakkuuden taustalla on peritty raha. Nämä tuntemani rikkaat ovat piheimpiä tuntemiani ihmisiä. Rahaa irtoaa vain silloin, jos se tuottaa lisää vaurautta. Komea auto löytyy pihalta ja maltilliset tyylikkäät vaatteet, mutta esim. lapsiensa rahankäytön suhteet ovat saitoja.

        Näillä henkilöillä myös lapset on kasvatettu siihen, että omaisuutta ei ole tarkoitus tuhlata, vaan päinvastoin kasvattaa. Lapset usein kasvatetaan pienestä pitäen systemaattisesti siihen, että he saavat hyvän kielitaidon, monipuolisen kasvatuksen (myös kulttuuria), paljon harrastuksia jne, jolloin lastan hiljaisesti ohjataan "hyödyllisen" koulutuksen pariin kuten juristiksi, ekonomiksi tai insinööriksi.

        Paras tapa löytää tällainen aito miljonääri on olla samalla työpaikalla, sillä he ovat usein työnarkkareita eivätkä istu joka viikonloppu baareissa leveilemässä rahoillaan. Korkeamman kulttuurin harrastukset (ooppera, purjehdus, golf jne) ovat niitä, joista raharikkaita löytää. Toki rennommista paikoista saatat löytää miljonäärin toivorikkaan jälkeläisen, joka ei vielä kuitenkaan ole päässyt käsiksi isipapan rahoihin esim. lumilautailemasta tai ratsastuspiireistiä voi löytää tällaisia.


      • Anneli_Tulppa
        hipahe kirjoitti:

        Tunnen työni kautta muutaman suomalaisittain todella vauraan ihmisen, joiden varakkuuden taustalla on peritty raha. Nämä tuntemani rikkaat ovat piheimpiä tuntemiani ihmisiä. Rahaa irtoaa vain silloin, jos se tuottaa lisää vaurautta. Komea auto löytyy pihalta ja maltilliset tyylikkäät vaatteet, mutta esim. lapsiensa rahankäytön suhteet ovat saitoja.

        Näillä henkilöillä myös lapset on kasvatettu siihen, että omaisuutta ei ole tarkoitus tuhlata, vaan päinvastoin kasvattaa. Lapset usein kasvatetaan pienestä pitäen systemaattisesti siihen, että he saavat hyvän kielitaidon, monipuolisen kasvatuksen (myös kulttuuria), paljon harrastuksia jne, jolloin lastan hiljaisesti ohjataan "hyödyllisen" koulutuksen pariin kuten juristiksi, ekonomiksi tai insinööriksi.

        Paras tapa löytää tällainen aito miljonääri on olla samalla työpaikalla, sillä he ovat usein työnarkkareita eivätkä istu joka viikonloppu baareissa leveilemässä rahoillaan. Korkeamman kulttuurin harrastukset (ooppera, purjehdus, golf jne) ovat niitä, joista raharikkaita löytää. Toki rennommista paikoista saatat löytää miljonäärin toivorikkaan jälkeläisen, joka ei vielä kuitenkaan ole päässyt käsiksi isipapan rahoihin esim. lumilautailemasta tai ratsastuspiireistiä voi löytää tällaisia.

        Ja golf on sitten korkeakulttuuria, vai?

        Mitä muuten hyödyttää tietää siitä, miten miljönääri kasvattaa lapsensa? Aloittaja kysyi, mistä rahamiehet tunnistaa - vai näkyykö se vaatteista, että tyyppi on pihi ja kasvattaa lapsensa kurissa ja nuhteessa?


      • Ilman jäät
        tasokas lady kirjoitti:

        Hei "rikkaat" suolikanavalla! Hyvä että miehellä on varallisuutta, mutta sivistys on vielä tärkeämpää. Alkeellinen kirjoitustaito lukutaidon lisäksi. Kotona on kirjoja ja taidetta, ei pelkästään teknisiä vempaimia. Henkistäkin pääomaa aineellisen lisäksi siis.

        Täällä rikkaaksi itseään nimittävät eivät ole päässeet edes kansa- tai peruskoulusta läpi. Millähän bisneksillä on rikastuttu? Sellaisia hämäräperäisiä rikkaita minä en kaipaa. Tasoa pitää olla. Kunniallinen ammatti, koulutusta ja sosiaalista pääomaa.

        Sivistys ei ole mitenkään tärkeää, ilman sitäkin voi rikastua. Tunnen monia tällaisia, joilla ei ole kotona kuin pari kirjaa ja nekin ammattikirjallisuutta. Eivät ole tyhmiä, vaikkeivat nujuakkaan akkojen kanssa kulttuuririennoissa.


      • ikään nähden rahaa
        Ota kuitenkin kirjoitti:

        huomioon ettei 20 tuhatta ole mikään iso raha, paitsi ehkä teinille. Jos yhä olet ammattikoululainen, miten olet ehtinyt menettää jo monta hyvää kehityksen vuotta elämästäsi.

        No kyllä tuolla 20 000 eurolla ollaan silti 20-vuotiaiden joukossa aika lailla siellä listan rikkaimpien päässä.


      • byukft
        ikään nähden rahaa kirjoitti:

        No kyllä tuolla 20 000 eurolla ollaan silti 20-vuotiaiden joukossa aika lailla siellä listan rikkaimpien päässä.

        Mutta tuo 20 000 euroa taitaa todellisuudessa olla äitin ja isin rahoja, jotka on vaan talletettu amislaisen tilille. Eli toisin sanoen äitillä ja isillä on rahaa... Sama juttu kun kaverini samassa lauseessa kehuskeli kun on jo niin paljon kertynyt asuntosäästöjä ja ei ole koskaan töitä tehnyt.


      • Anonyymi
        ikään nähden rahaa kirjoitti:

        No kyllä tuolla 20 000 eurolla ollaan silti 20-vuotiaiden joukossa aika lailla siellä listan rikkaimpien päässä.

        No 20 000 ei ole rikas. Oli jo teininä 25 000 ja saatu mummilta ja vanhemmilta. Muutin jo 15-vuotiaana omilleni ja silloin sain vielä lisäksi könttisumman rahaa kuluihin ja itse ostin kaiken koulukirjoineen itselle. Vanhemmat köyhiä.
        Se raha kuluu nopeasti jos haluaa. Siis olen ollut köyhä. Se onkin eri asia pystyykö kasvattamaan tota summaa eikä kuluttamaan.


    • varaton köyhä

      Mistä tunnistaa varakkaan ja rikkaan miehen jolla on paljon rahaa ja omaisuutta ja joka on äveriäs ja vauras?

      • juurakonhulda

        Tuntuu että parempi on opetella tunnistamaan Auervaara .


      • persaivo

        Nii-in sen ku tietäis. Tai sitte varattoman ja köyhän miehen joka on persaukinen ja jolla ei ole yhtään rahaa.


    • ........

      Menkää töihin vitun ämmät ! Oksettaa tuollaiset helvetin siipeilijät.

      • ??????

        Ai onko Suomessakin siipeileviä naisia? Luulin että Thaimaasta tai Venäjältä vaan löytää siipeileviä naisia.


      • Hox Hox

        Mistä tiedät ettei ap itse ole pirun varakas nainen joka etsii sellaista miestä jota ei joudu elättämään?


      • Duunarikin pärjää
        Hox Hox kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ap itse ole pirun varakas nainen joka etsii sellaista miestä jota ei joudu elättämään?

        Itsensä elättäminen ei ole ennenkään edellyttänyt äveriäisyyttä.


      • Muija8
        Duunarikin pärjää kirjoitti:

        Itsensä elättäminen ei ole ennenkään edellyttänyt äveriäisyyttä.

        Eipä sitä taideta duunarin rahoilla mitään 300m2 omakotitaloja ostella tai matkustella pari kertaa vuodessa kaukoitään.


    • " Sen tiedän,että usean maan kielitaito on merkki varakkaasta henkilöstä"

      -Metsään meni heti alkumetreillä. X) ..nykyään kun asutaan eri kulttuurien sulatusuuneissa ei ole mitenkään harvinaista hallita, vaikkapa neljää kieltä. Ja se ei todellakaan kerro hlöstä vielä paljoakaan. Ja tämän varallisuudesta ei yhtikäs mitään..

    • lekurikeisari

      Olen lääketieteen tohtori ja toimin kirurgina.

      Osaan suomea, englantia kuin se olisi äidinkieleni ja ruotsia välttävästi.

      Vieläkö luulet, että kielitaito korreloituu varallisuuteen?

      • vcxvcxv

        Voi ei, yksi esimerkki pilasi koko teorian.


      • Toivottavasti ei
        vcxvcxv kirjoitti:

        Voi ei, yksi esimerkki pilasi koko teorian.

        elämäsi mennyt vallan pilalle?


      • Ja se on oikein
        vcxvcxv kirjoitti:

        Voi ei, yksi esimerkki pilasi koko teorian.

        Jos yksikin tapaus osoittaa teorian vääräksi, se on paska teoria! Teoria heitetään romukoppaan tai sitä fiksataan.


      • HIKI Jo illalla

        LEKURIKEISARI!
        ET TAATUSTI OLE TOHTORI SAATI TOIMI KIRURGINA!
        Kun heräät ni sulla on hiki :)


      • rikas lääkäri ?

        Suomessa ei ole rikkaita lääkäreitä. Jos ei sitten lasketa yksityisten lääkäriasemien omistajia / myyjiä, mutta nekin on enemmiltään kaupallisen alan ihmisiä.

        Lääkäreiden palkkahan on Suomessa varsin vaatimaton ja tuskin voi kutsua rikkaaksi jos verojen jälkeen jää alle kymppitonni kouraan.

        Yleensä lääkärit, varsinkin kirurgit, kommunikoi noilla parillakin kielellä niin huonosti ettei se kyllä kumoa tuota teoriaa. Mahtaako tässäkään tapauksessa "kirurgi" osata PUHUA edes suomea selkeästi ?


      • Huono teoria

        Suomalaisista noin 60%, ainakin alle 50-vuotiaista osaa ja puhuu useampaa kieltä. Jos vaikkapa sattuu syntymään perheeseen, jossa puhutaan sekä äidin-, että isänkiletä.
        Meillä äitini on Ranskasta, isäni Lapista. Puhun sujuvasti suomea ja ranskaa, englantia ja ruotsia. Lisäksi olen asunut kaksi vuotta saksassa ja ollut kesätöissä Ruotissa lukioikäisestä asti (4 kesää).

        Olen siis aika kielitaitoinen, mutta valitettavan köyhä ja tyypillinen akateeminen, pienipalkkainen nainen, jonka rahat ei riitä kun asumiseen ja ruokaan. Auton ylläpidosta ei voi edes unelmoida, kun ei ole sitä varakasta puolisoa.


      • Jaahas, olet siis
        Huono teoria kirjoitti:

        Suomalaisista noin 60%, ainakin alle 50-vuotiaista osaa ja puhuu useampaa kieltä. Jos vaikkapa sattuu syntymään perheeseen, jossa puhutaan sekä äidin-, että isänkiletä.
        Meillä äitini on Ranskasta, isäni Lapista. Puhun sujuvasti suomea ja ranskaa, englantia ja ruotsia. Lisäksi olen asunut kaksi vuotta saksassa ja ollut kesätöissä Ruotissa lukioikäisestä asti (4 kesää).

        Olen siis aika kielitaitoinen, mutta valitettavan köyhä ja tyypillinen akateeminen, pienipalkkainen nainen, jonka rahat ei riitä kun asumiseen ja ruokaan. Auton ylläpidosta ei voi edes unelmoida, kun ei ole sitä varakasta puolisoa.

        sössinyt tähän saakka kaikki ne hyvät saumat joita taustasi on sinulle antanut. Luulisi että isältäsi olet saanut lappilaisen ahneuden ja taidon toisten varoilla elämiseen ja äidiltäsi kansainvälisen röyhkeyden ja ehkä kielitaidonkin jolla maailmalla pärjää.


      • Anneli_Tulppa

        Siis haluatko nyt sanoa, että osaat paljon kieliä vai vähän?


    • ikiikirikas

      Kumisaappaista ja villapaidasta,

      Ja tosiaan kielitaidolla ei ole juuri mitään tekemistä varakkuuden kanssa.

    • massiina

      -resuset vaatteet
      -risuparta
      -vittumainen virne
      -vähän kierot silmät
      -haisee tupakalle ja jollekin oudommalle asialle

    • gnbgfnghnhg

      Konservatiivinen villapaita-tyyli, hillitty käytös, vaatimattomuus, varakkuuden peittely ja piilottelu paljastavat miehen, joka on varakkaasta sukutaustasta.

      Mauton pukeutuminen, naurettavan näyttävä auto, korut, rahoilla leveily viittaavat joko tyhjätaskuun joka luulee esittävänsä rikasta tai sitten äkkirikastuneeseen nousukkaaseen.

    • en minäkään rikas ole vaikka useaa kieltä puhun joten tuo teoria on puuta heinää :D

      mutta vaatteet, auto, kello!, hiukset, puhelin. Imelä ja kohtelias, kuvittelee naisen esineenä jonka voi ostaa.

    • 0% tax

      Siitä, ettei hän asu Suomessa, vaan jossakin rahapossujen veroparatiisissa...

    • vcxvcxvcxvcc

      Jos oikeasti rikasta miestä etsit niin hänet tunnistaa siitä, että hän on ylimielinen paskiainen, jonka ympärillä pyörii tusinoittain kevytkeinkäisiä pyrkyreitä kuten sinä.

      • Sielun miljonääri

        Mahakkaan miehen tunnistaminen on helppoa.

        Nousukkaan tuntee Rolexista


      • 696996

        "Rikas vain itsensä tyydyttää ja mitään nainen ei saa"lauloi Irvinkin aikoinaan .Totta lieneekin, että ne on huonoja rakastajia Mutta sinun tarkoituksesi lieneekin hoitaa se taloudellinen puoli .Kannattaisi keskittyä noihin öljyvaltiohin sieltä voisi löytää mukavan potin


    • M44 5+12

      Hmmm,

      ensin olenko varakas ja rikas, kun netto-omaisuutta on reilulla miljoonalla eurolla? Ja palkkatulot ovat jo vuosia olleet €130-250K/v (vaihtelee pääomatuloista johtuen). V 2010 olin juuri ja juuri 5000:n parhaan tulonsaajan joukossa Suomessa.

      Jos olen varakas ja rikas, mistä minut sitten voisi tunnistaa? Siinäpä mielenkiintoinen kysymys.

      Mielestäni:
      - ei pukeutumisesta, koska viihdyn paremmin kuluneissa vaatteissa kuin viimeisintä huutoa olevissa. Töissä toki usein puku, mutta ei mitenkään välttämättä. Voin olla töissä farkuissa ja fleesessä. Ja kauppaankin voin erehtyä verkkareissa.
      - ei perhe-elämästä, koska samanlaista touhua kuin kaikilla
      - ehkä useammasta ulkomailla asumisen jaksosta? Mutta se ei kuitenkaan taida korreloida varakkuuden kanssa
      - ehkä asunnosta, se on aika arvokas, mutta niin on pk-seudulla kyllä kaikenmoiset asumukset ja velalla tietty saa vaikka mitä
      - ehkä autosta, toisessa on 2.5l-kone ja toisessa 3.0l-kone, mutta kumpikaan ei ole viimeisintä huutoa = vm 2008
      - ehkä asiallisesta käytöksestä
      - ei silmälaseista, kun niitä ei ole
      - ei hiustyylistä, kun on 3mm:n siili
      - ehkä siitä, että on isossa kansainvälisessä firmassa töissä
      - ehkä siitä, että käytän alkoholia kohtuudella
      - ehkä siitä, että hoidan kaikki asiani tunnollisesti

      En oikeastaan tunnista itsestäni mitään, mistä varakkuuden ulkopuolinen voisi tunnistaa. Vai olenko vain liian köyhä ollakseni varakas ja rikas.

      Mutta toisaalta löydyn kyllä Iltasanomien veroluettelosta, sieltähän minut voisi tunnistaa :)

      • nuija vai tosinuija

        Miten silmälaseista voi päätellä mitään. Onko Wahlroosilla silmälasit?


      • M44 3+9
        nuija vai tosinuija kirjoitti:

        Miten silmälaseista voi päätellä mitään. Onko Wahlroosilla silmälasit?

        Niin taisin tuossa sanoa, että silmälaseista ei voi päätellä. Eli silmälasit tai niiden puute eivät ole määräävä tekijä varakkuutta arvioidessa.


      • 87ygud

        Nonni, millos tavataan? XD


      • Ehkä varakas

        JA minä luulen, että et ole kovinkaan varakas. Tuossa asemassa oleva tuskin tänne kirjoittaa ja aloittaa uutta lausetta kovin useasti ja sanalla.


      • Etsin rahakasta

        Ei tässä nyt mitään kunnon kansaliasta etsitty.


      • ja no niin elikkä
        Ehkä varakas kirjoitti:

        JA minä luulen, että et ole kovinkaan varakas. Tuossa asemassa oleva tuskin tänne kirjoittaa ja aloittaa uutta lausetta kovin useasti ja sanalla.

        No kyllähän varakkaatkin voivat lukea tätä suurta höpöpalstaa.


      • nuija vai tosinuija kirjoitti:

        Miten silmälaseista voi päätellä mitään. Onko Wahlroosilla silmälasit?

        On sillä, sellaiset pyöreät, joita 70-luvun hipit käytti. Kai se jotenkin unohti ne nenälleen.


      • öjlhlljihk
        ja no niin elikkä kirjoitti:

        No kyllähän varakkaatkin voivat lukea tätä suurta höpöpalstaa.

        varakkaat lukee pörssiuutisia


      • Ja jotkut meistä
        öjlhlljihk kirjoitti:

        varakkaat lukee pörssiuutisia

        käyvät välillä täällä vähän vattuilemassa köyhille uneksijoille.


    • varakkuudesta

      Yhdyn edelliseen. Kantapään kautta opittuna, että varallisuutta ei kannata näyttää edes naapureille. Alkaa ympärillä pyörimään kaiken maailman urpoja, jotka koittaa loisia/huijata.

      Todella varakkaan oppii tietämään tutustumisen kautta. Tiedän paljon ihmisiä jotka tietoisesti näyttävät normaalilta, pukeutuvat ehkä hieman normaalimpaa kalliimmin, ajelee tavallisella autolla, mutta likvidiä omaisuutta on useita miljoonia.

      Noi kalliiden autojen leasaajat, paksujen kultakorujen omistajat jne jne. on mitä todennäköisimmin Wanna Be...:)

    • Ei niin varakas mies

      Yleensä varakkailla miehillä on yksi tunnusmerkki, silloinkin kun he eivät halua pröystäillä rahoillaan: rannekello. Se on riittävän tekninen laite, että mies kokee sen perustelluksi.

      Usein varakkailla miehillä on myös aika hyvä vaatetus, varsinkin kengät.

      Auto kertoo myös paljon, mutta jotkut pitävät matalaa profiilia ja joillain niistä onkin sitten autotallissa joku todellinen ajopeli herkutteluun.

      • M44 15+1

        M44 täällä uudestaan.

        Tuo rannekello ei päde itseeni, mutta olet oikeassa useammalla hyvin toimeentulevalla jotka töiden merkeistä tiedän on näyttävä rannekello. Varmaankin myös kalliita sellaisia, mutta en osaa oikein noista sanoa. Itse en pidä rannekelloa lainkaan, joskus harvoin salilla sykemittarin vastaanottimena.

        Ja olet myös oikeassa, että tallissa on auto herkutteluun. Se on Kupla!

        Mutta mietin tätä asiaa vielä vkonlopun lennolla ja siellä tuli yksi asia mieleen. Ehkä sellainen asia lisää varakkuuden todennäköisyyttä, jos on hyvä / korkea koulutus.


      • Havaintosi pitää

        suurelta osin paikkansa: Rannekello kertoo miehestä paljon. Samoin se tallissa mahdollisesti oleva arvoauto jolla ajetaan vain harvoin. Tunnusmerkkien puuttuessa saattaa selkeä TIETO ja looginen päättely ihmisen varallisuudesta monista lähteistä hankittuna olla ratkaisevaa todellisen vaurauden havaitsemisessa. Esimerkiksi kauan toimineen firmansa myynyt yrittäjä on lähtökohtaisesti varakas mikäli on pelannut kuluneina vuosina pelinsä oikein ja sijoittanut sitkeästi firmasta kertyneen tuloksen vuosittain järkevästi tilanteen mukaan. Näitä ei kylläkään kovin paljoa ole, pikkuvauraita muutaman miljoonan omaisuuden omistavia kyllä enemmänkin. Kokonaan eri asia on, haluavatko kyseiset tyypit völjyynsä rahan perässä hutsuja. Veikkaan että eivät.


      • ai miekö

        Usein varakkailla miehillä aika hyvä vaatetus, varsinkin kengät. Totta usein ostarien kulmilla seisoo sellaisia tummat suorat housut solmio ja kiiltävät lakeerikengät Auto kertoo myös paljon sanot , totta Volvo löytyy myös lähimaastosta ja jos osoittaudut olevasi myös rahakas voit päästä huviajelulle ja tarjoilu on myös järjestetty. pientä korvausta vastaan


    • Poikkeus.....

      "Sen tiedän,että usean maan kielitaito on merkki varakkaasta henkilöstä"

      Tiedä häntä... Viron laivoilla on baarimikkojenkin kielivalikoimassa usein ainakin Saksa, Ruotsi, Englanti, Suomi, Viro... Mutta onko joku rupu purkin baarmikko sitten menestynyt mies...

      • vitsikäs välkky

        :)


    • Todistukset!

      Jos löytyy niitä yliopistopuolen/ammattikorkean todistuksia niin sehän tietää yleensä sitä varakkuutta ja maisterin merkintä opintorekisteriotteessa/opintotodistuksissa. Korkea koulutus.

      • Tai sitten ei

        Korkea koulutus voi tarkoittaa myös isoa opintovelkaa.


    • Mulle köyhä, kiitos.

      Kiitos vihjeistä minunkin puolestani. Nyt tiedän minkälaisia miehiä mun kannattaa vältellä! Juoskaa te muut rikkaiden perässä (ja nehän niin arvostavat teitä) mulle kelpaa köyhimmät.

    • dfsäfsjd

      Ite oon rikas ja osaan 6 kieltä. Suomea englantia kreikkaa turkkia ja ruotsia.

      On helppoa olla rikas kun ei osaa laskea!

    • rikasmiesjosoisin...

      Moni rikas mies säästää rahaa, eli vaatteet on aika tavalliset ja puhelimena joku Mobira vm 89.

      Kannattaa viedä mies treffeille kahvilaan ja pyytää ostamaan kahvin kanssa se kallis tryffelileivos. Jos jätkällä on rahaa ja maksaa viidenkympin setelillä, niin on se sitten rikas. Jos menee pankkikortille tai käy lainaamassa kaverilta, niin se on köyhä.

      • Takuuvarma vinkki

        Ennemmin niin, että silloin äijä käskee ostaa sun omat nisusi itse. Siitä tunnistat todella varakkaan.

        Mitä enemmän sitä maallista omaisuutta on, sitä enemmän sitä halutaan lisää. Niimpä kaikesta tingitään, rahaa ei käytetä mihinkään normaaliin kulutukseen vaan pyritään käyttämään raha sellaisiin asioihin, jotka tuovat rahat voitolla takaisin.

        Ja eukkoa ei kotiin elätetä vaan hänen on parasta olla hyväpalkkaisessa työssä tekemässä lisää rahaa.


      • 15+12
        Takuuvarma vinkki kirjoitti:

        Ennemmin niin, että silloin äijä käskee ostaa sun omat nisusi itse. Siitä tunnistat todella varakkaan.

        Mitä enemmän sitä maallista omaisuutta on, sitä enemmän sitä halutaan lisää. Niimpä kaikesta tingitään, rahaa ei käytetä mihinkään normaaliin kulutukseen vaan pyritään käyttämään raha sellaisiin asioihin, jotka tuovat rahat voitolla takaisin.

        Ja eukkoa ei kotiin elätetä vaan hänen on parasta olla hyväpalkkaisessa työssä tekemässä lisää rahaa.

        Niin kai siis niin päin, että varoja ei yleensä kerry sellaisille, jotka tuhlailevat sinne tänne. Voihan tuo asenne muuttua sitten, kun oikeasti vaurastuu, mutta miten usein?


      • Kun on tyhjästä
        15+12 kirjoitti:

        Niin kai siis niin päin, että varoja ei yleensä kerry sellaisille, jotka tuhlailevat sinne tänne. Voihan tuo asenne muuttua sitten, kun oikeasti vaurastuu, mutta miten usein?

        lähtenyt ja kovalla työllä rahansa ansainnut, ei siitä helposti myöskään halua luopua turhuuksia hankkiakseen. Kun hyviä saumoja aukeaa niin kyllä sitten pistetään panoksia likoon.


      • Hanki omat rahasi
        Kun on tyhjästä kirjoitti:

        lähtenyt ja kovalla työllä rahansa ansainnut, ei siitä helposti myöskään halua luopua turhuuksia hankkiakseen. Kun hyviä saumoja aukeaa niin kyllä sitten pistetään panoksia likoon.

        Saatika jonkin lutkan elättämiseen!


    • Philip!

      On monia asioita joita tulee ottaa huomioon arvioidessa ja etsiessä rikasta miestä itselleen. On monia arviointikohteita miehessä kun ruvetaan miettimään onko rikas. Tausta vaikuttaa sekä minkälaisista lähtökohdista sekä koulutustausta! Monen eri maan kieltä puhuva on ainakin korkeasti koulutettu! Jos puhuu tuosta vain sujuvasti esim Saksaa,Ranskaa,Italiaa,Venäjää,Ruotsia,Englantia. Tuo kielitaito kertoo siitä että henkilö on korkeasti koulutettu joka tarkoittaa hyvin suurella todennäköisyydella maisterin papereita. Monen eri maan kieltä sujuvasti puhuva mies on ainakin korkeasti koulutettu sekä todennäköisesti hyvin tienaava ja hyvän tulotason omaava mies! On monia asioita joita tulee ottaa huomioon jos etsii rikasta miestä. Ulkoisia merkkejä esim erikoiset ja laadukkaat kauluspaidat joita myydään vain Ulkomailla sekä moni varakas mies käyttää todella laadukkaita Italialaisia kalliita kenkiä. Kenkiin panostaa varakas mies todella usein! Mutta onnea vain varakkaiten ja rikkaitten miesten etsintään:) Ja muistakaa on todella monia asioita joita tulee ottaa huomioon varakasta arvioidessa ja etsiessä.

    • Nick!

      Suomessa suurin osa ainakaan Suomalaisista naisista ei todellakaan minun käsityksen mukaan etsi rikasta ja varakasta miestä vaan omillaan toimeen tulevaa tavallista duunaria/työntekijää joka on ihan normaali tuloinen duunari! Toki on niitä rahan perään niuhottajia,mutta suurin osa ainakin oman käsitykseni mukaan etsii tavallista omillaan toimeen tulevaa miestä joka pystyy elättämään perheen ja mahdolliset lapset! Ja näitä pariskuntia on tuhottomasti juuri täällä Suomessa aivan tavallisia duunari perheitä! Sitäpaitsi suurin osa ollaan aivan tavallisia työntekijöitä! Esim kokkeja,tarjoilijoita,siivoojia,rekkakuskeja sekä muita duunareita jne.

    • Unelvis

      Tyylistä kai sen huomaa. Siisti vaatetus, puhdas ulkonäkö ja pröystäilemätön käytös antaa viitteitä siitä. Tämmöisestä saat oheisetuna myös terveydestään ja hygieniastaan huolehtivan miehen. Jos se on elvis, ota huomioon että sen varallisuus häipyy luultavasti nopeammin kuin rikastuminen on tapahtunut, joten siitä ei ole elättäjäksi pidemmällä tähtäimellä.

    • vanha auto

      Niin, mikä on rikkaan määritelmä?
      Yhdessä vaimoni kanssa netto varallisuutemme on n 7--800000€
      Pääosa on kiinni neliöissä n 640m3 asuin ja liikeosakkeissa pikkukaupungissa.
      Yhteiset bruttotulot ovat n70-80 t/v.
      Varallisuutemme on piilossa ja vain koti talo 250m3 sekä mökki on yleisesti tiedossa. Emme pidä itseämme rikkaina, korkeintaan kohtuullisen varakkaina.
      Olemme itse työllämme hankkineet varallisuutemme ja olemme siinä samalla kasvattaneen 2 lasta maailmalle.
      Omasta mielestäni ihmiselle riittää omistusasunto ja kohtuulliset tulot elämiseen.
      Itse olen amislainen ja pyöritän pikkufirmaa, vaimo on korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa.
      Pikkukaupungissa on parempi pitää matalaa profiilia jottei joudu kateellisten paneteltavaksi.

      • kuutiopää=m3

        Varallisuutemme on piilossa ja vain koti talo 250m3 ...............................................Pääosa on kiinni neliöissä n 640m3 .........

        No siellähän on varsinainen kuutiopää!!!!!!!!!!!!!


      • e=mc2
        kuutiopää=m3 kirjoitti:

        Varallisuutemme on piilossa ja vain koti talo 250m3 ...............................................Pääosa on kiinni neliöissä n 640m3 .........

        No siellähän on varsinainen kuutiopää!!!!!!!!!!!!!

        Älykkyys ja varallisuus ei kulje käsi kädessä =D


      • Talousneuvos

        Vanha auto: olet erittäin hyvässä taloudellisessa asemassa oleva- et varakas etkä ainakaan rikas.


      • Ymmärrätköhän
        kuutiopää=m3 kirjoitti:

        Varallisuutemme on piilossa ja vain koti talo 250m3 ...............................................Pääosa on kiinni neliöissä n 640m3 .........

        No siellähän on varsinainen kuutiopää!!!!!!!!!!!!!

        sinäkään mistään mitään. Epäilen vahvasti.


    • Blingström

      Aloittajalle..

      Sen tuntee siitä että hän jättää yöpyödällesi riittävän määrän seteleitä, eikä kysele hintojasi.

      • DeluxE PrO

        Juuri näin! Itse jätän hyvälle hoidolle sen 500€ ja huonommalle 200-300€.Jos on TODELLA hyvä,jää pöydälle myös käyntikortti.


      • Sellainen on juntti

        ja kuvatussa tapauksessa nainen on horo.


    • Jaa varakas vai

      Äläs nyt... olen melko kielitaitoinen ja itseasiassa kielten opiskelija, mutten ole erityisen varakas. Nykyään ihmisiä pääsee onneksi kouluttautumaan vähävaraisemmistakin perheistä. Jotkut varakkaat henkilöt tunnistaa ehkä ulkonäöstä, mutta ei siihenkään tule sokeasti luottaa.

    • sunnish

      Aikoinaan kun haisi sian paskalle. Silloin tiesi, että sitä rahaa on meinaan

    • Ritva.

      Meillä asuu naapurissa opettaja (eronnut). Palkkaa verokalenterin mukaan 5200 eur/kk, mutta auto on ihan tavallinen toyota. Talo on kylläkin hieno OK-talo.

      Mutta autosta ei ainakaan voi sanoa että olisi opettaja

      Lapsensa on huonostikäyttäytyvä, mitä olen pihalla nähnyt

      • Toyota autona

        kertoo että kyseinen opettaja osaa ainakin ajatella järkevästi. Rikkaaksi en häntä tuosta tunnista.


    • musti6

      Meinasitko rakastua rahan vuoksi? Tutkippa itseäsi, oletko narsistinen luonne? En haluaisi tavata tuollaista kasvokkain!

    • pie.ru-waari

      pierun tuoksusta! haisee nimittäin rahalle!

    • harmaamassa

      itse peittelen varallisuuttani, koitan olla erottumatta joukosta. Olen saanut siipeilijöistä tarpeeksi.

      • Talousneuvos

        Harmaamassa; samoin teen itse ja todellakin olen erottumatta joukosta. Vaatteet ovat tavalliset, mutta erotun joukosta kohteliaan ja aina hyväntuulisen käytöksen joukosta. Varallisuus on miljoonissa, mutten anna sen näkyä..ei tarvetta. Raha ns vanhaa rahaa eikä olesuvulla sukupolvien ajan ollut tapana mällätä, sillä joka sentti on työllä ansaittua.


    • Roope ankka

      Täällä olis rahaa kuin roskaa, onko sulla hyvä pesä.?

    • Vastaa vain profiiliini! Puhun kahdeksaa kieltä, niistä kahta kuin vettä vaan! Ja rikkautta riittää! Minulla on kaksi polkupyörää, lankapuhelin, kännykkä ja tietokone. Pääsen terveydenhuollon piiriin koska tahansa, jääkaappini ei ole koskaan tyhjä, kouluja olen käynyt kymmenkunta vuotta. Kotonani on keskuslämmitys, sähkö, juokseva (jopa lämmin!) vesi, sekä viemäri. Kuulun ymmärtääkseni maailman rikkaimpaan viiteen prosenttiin.
      Ai niin, omistan myös kaksi kameraa ja rannekellon!

      • Missä kohtuullisuus

        LOISTAVA KOMMENTTI!!! KIITOS :)


    • Missä kohtuullisuus?

      Tämä juuri ajaa maailman tuhoon - jos naisille ei kelpaa kuin varakas mies! Ja varakashan on juuri reilusti varakkaampi kuin keskiarvo. Miehet kilpailevat ja kilpailevat, kuka on varakkain....Katsokaa sadan vuoden taakse! Olemme kaikki varakkaita! Ihmisten ahneudella ei ole mitään rajaa. Mulle varakkuutta on se, että järvestä uskaltaa syödä kalaa eikä tarvitse uida levämeressä. Mulle varakkuutta on kohtuullisen toimeentulon lisäksi puhdas ilma, luonnontilainen metsä, läheiset ihmiset, lapsen nauru, luova ajattelu, rakastaminen ja rakastetuksi tuleminen.

    • OTM71

      Tämä on yksi syy miksi etsin itselleni erittäin korkeasti koulutettua hyvin työllistettyä kumppania, joka itsekin ainakin ansaitsee hyvin. Luultavasti hekään eivät varakkuudeltaan ole minun kaltaisia 1ME, mutta kuitenkin tulevat toimeen.

    • Rarasputin

      No ainakin siitä tunnistaa, että pelaa no limit Texas Holdemia $500/$1000 blindeillä. Itsehän väännän vasta $50/$100 pöydissä, mutta vuositulot huitelee silti ~150k€ huitteilla..

    • marika03

      eli suomennettuna: ETSIT ELÄTTÄJÄÄ!!! Hyi helvetti että oksettaa tollaset ämmät!!!

      • Just. Miehiä kun usein haukutaan sovinismista ja ties mistä, niin tuo rahakkaan etsijä tekee todella hallaa naisasialle ja kaikelle tasa-arvolle! Onko kukaan mies kirjoittanut tänne vastaavia juttuja, että etsii rikasta naista ja elättäjää itselleen ja mistä tunnistaa rikkaan naisen? Tuskin on ja tuskinpa kehtaa kirjoittaakaan.

        Todella antiikkiset asenteet, että jonkun miehen muka pitäisi elättää. Sehän on melkein kuin huoraamista.

        Mikset yhtä hyvin kouluttaudu, hanki hyvin palkattua työtä, ryhdy toimitusjohtajaksi, opettele sijoittamaan ja rikastu itse? Niin minä olen tehnyt. Paitsi en ole toimitusjohtaja enkä mitenkään erityisen rikas, ihan tarpeeksi kuitenkin niin että olen riippumaton.

        Meidän perheessä kaikki oli päinvastoin kuin ihmisillä yleensä. Elätin monta vuotta miestäni ja olin enemmän ansaitseva puoliso, ja sehän kelpasi hänelle, hänestä oli kiva tuhlata. Hän laittoi ruokaa ja imuroi.

        Jos kohdalleni tulee joskus uusi mies, en todellakaan välitä mistään rikkaista, mutta en siipeilijöistäkään. Muut asiat ovat tärkeämpiä kuin raha.


    • Rikkaiden kaveri

      Tosi varakkaat ei juuri meteliä pidä itsestään ja ovat aika matalalla profiililla liikenteessä. Autosta ei juuri pysty päättelemään, ellet tee tiedusteluja omistussuhteista ko. ajoneuvoon ja silti "omakin" auto voi olla ostetu pankkilainalla. Varakkaat suosivat mm. VW Golf ja Skoda Octavia merkkisiä autoja. Kielitaito voi tietty jollakin lailla viitata varakkuuteen, mutta sekään ei takaa vielä juuri mitään, sillä pelkällä savonkielelläkin pärjää mainiosti, jos omistaa täällä suomessa 1700 asunto-osakehuoneistoa ja muutamia pörssiosakkeita... Pukeutuminen on sellainen juttu, että siinä menee helpoiten lankaan varakkaiden henkilöiden kohdalla, sillä juuri tänään tervehdin erästä tuttuani kaupassa, joka oli piiloutunut parransänkeen, maastopukuun ja villapipoon ostoksillaan, eikä häntä juuri tunnista "siviilissä" ja julkisuudessa esiintyessään hänet näkee vaikkapa televisiossa hyvin puettuna. Talokaan ei kerro monasti varakkuutta, kun tavis duunarit asuvat monta kertaa näyttävämmin, mitä varakas, tosin varakas omistaa useamman asunnon vähän siellä ja täällä, eikä pidä niistä niin hirveää meteliä.

      Ehkä saat jonkilaisen kokonaiskuvan, kun seuraat verotustietoja ja lähinnä pääomatuloja, voit helpoiten löytää varakkaan miehen.

      • juhlavieras

        Allekirjoitan tuon. Kielitaitoa voi olla kenellä tahansa vähän eri maissa asuneena tai vain hyvän kielipään ansiosta.
        Varakas,sivistynyt henkilö on vaatimaton, ei ota rahaa puheenaiheeksi, on hyvinkäyttäytyvä ja korrekti kaikkien suhteen, ei juo itseään perskänniin kuin korkeintaan omissa ympyröissään. Just, pitää matalaa profiilia.


    • tide_ruusu

      Tekisikö miehen varakkuus vai hänen sydämmensä sinut onnelliseksi? Sinun kannattaisi tehdä itsesi rikkaaksi.

      • rude tiisu

        blondilla on se käyttövara housussa,istuu pankin päällä!


    • Taidat olla aika bimbo. Sivistä itseäsi ja hanki rahat itse

    • Metsämökin tonttu

      Et tunnista mistään kun rikkaat miehet hakee vain rikkaita naisia. joten sinun on turha haikailla sellaisia. hae vain niitä köyhiä niistä sinä saat sen rakkaimman. Ystävän neuvo, ota onkeen neuvosta.Jos taas olet rikas nainen niin rahalla saa selville onko mies rikas vai köyhä.

    • mahdonna

      mitä tunnen ja olen tavannut ihmisiä niin hieno kello ranteessa kertoo jo jotain mutta pukeutumistyylejä on taas monia, toinen on tyylikkästi mutta "tavavallisesti" pukeutunut kun toinen menisi perusduunarina aivan täydestä, autokaan ei välttämättä kerro mitään kun lainallakin niitä saa mutta yksi tunnusmerkki sopii mielestäni kuitenkin siihen sillä ei ihan pa voi olla jos ajaa ympärivuoden esim. jollain suurestikuluttavalla v8 moottorisella autolla vai ? puhetyyliltään olen tavannut niin leveilevään kuin kadunmieheen samaistuvaan miestä...

    • OnnellinenNäinkin

      Justjoo. Kaikki rikkaat ja menestyvät miehet ei näytäkkään sitä että on rikas. Juuri tuollaisten metsästävien harakoiden takia joita ei kiinosta kuin raha EIKÄ RAKKAUS.

    • unelmissa vain

      olen varakas ja nuorekas 44v mies. Mutta vihaan tuollaisia rahan perässä juoksevia rumia akkoja.. Voisitte painua niin maan alle ku voitte.. En missään vaiheessa tahtoisi sinunlaistasi naista elämääni.. Olen kantapään kautta kokenut sen millaisia olette... ja Et tulisi missään vaiheessa saamaan tyydytystä rahoistani... Et sais niitä miljoonia kenkiä ja hameita ja muuta mammonaan mistä unelmoit... !!!!

    • sivistyksestä

      Yksi varakas tuttavani liikkui aina normaalisti kaupungilla kumisaappaissa ja sanoisinko varattoman näköisenä. Eipä tarvinnut pelätä ryöstäjiä, hienon autonsa hän parkkeerasi hieman sivummalle :)
      Konserteissa ja muualla hän esiintyi juuri kuten kaltaisensa herrasmiehen kuuluukin. Hänen kanssaan keskustellessa tuli ilmi asioita, joita tavallinen työläinen ei saavuta ja toki tiesinkin hänen omaisuutensä, osa itse hankittua ja osa perittyä, vanhemmilta , jotka eivät myöskään ulkoisesti varallisuuttaan näyttäneet.
      Älkää kuitenkaan rahaan ihastuko, se on halpa hinta sielusta. Jos mitään muuta kiinnostavaa tulevassa puolisossa ei ole, ollaan aika hataralla pohjalla.

    • unelmissa vain

      siivoojaksi voisit tulla.. saat palkkaa sen 5 ekeä tunnissa

    • Tämä on totuus

      Kielitaito ei kerro mitään varakkuudesta, idiootti. Sun kaltaisia itseään täynnä olevia paskapäitä löytyy maailmasta paljon, niin miehistä kuin naisistakin.

      Ps. Toivottavasti olet trolli.

    • raxwolt82

      HERÄTYS RAKKAAT!!!

    • Totta turisen

      Rikas mies on pettymys. Hän voi olla erittäin mustasukkainen, jopa niin että olet koko loppuiän vankilassa. Itse etsin kaunista, hellästi rakastavaa ja köyhää naista.

      • voihan w.

        En minäkään ota ruotsalaisesta kansanpuoluuesta olevia rumia akkoja.Tiedän että he ovat rikkaita, mutta minun vällyjen alle ei taatusti tule Ruotsin rannikon rintavia.


      • heissan1
        voihan w. kirjoitti:

        En minäkään ota ruotsalaisesta kansanpuoluuesta olevia rumia akkoja.Tiedän että he ovat rikkaita, mutta minun vällyjen alle ei taatusti tule Ruotsin rannikon rintavia.

        Pyydän ota selvää ennen kuin luokittelet ihmisiä .Ei ne kaikki ole koroilla eläjiä ,työssä ja palkalla toimeen tulevia, kuten muutkin ihmiset. Seuralaisina olivat ainakin minulle ikimuistettavia .Kiitos tytöt nuoruuden ihanista vuosista


    • Yexpox

      Pitää päässään valkoista kangasta, ympärillä musta rengas ja puhuu arabiaa.. Todella varakas suomimies ei vaatteilla ja tai autolla leveile.

    • meitsi2

      Virallinen rikkaan määritelmä on muistaakseni miljoona dollaria omaisuutta per henkilö, pois lukien asunto jossa asutaan.

    • 1000000+100000

      Turhaan kyselet täältä..Ei täällä rikkaat oleskele..Kyllä ne on palmun alla tähän aikaan!!!!

      • Ei elämän täyttymys

        ole päästä palmujen alle. Se ehkä tuntuu sinunlaisestasi köyhästä vaan siltä. Todellisen rahamiehen ei seurassa tarvitse korottaa ääntään, häntä kuunnellaan muutenkin herkällä korvalla.


    • some1212

      Miksi haluat varakkaan miehen? Luuletko että raha tuo onnen? Jos löydätkin rikkaan miehen, niin tulet pahasti pettymään onnen suhteen, jos sitä etsit. Rahalla ei saa mitään muuta hyvää kuin mielenrauhan sen suhteen, että on varaa jokapäiväiseen leipään ja kattoon pään päällä. Onni löytyy jostakin aivan muualta kuin materiaalisista asioista.

    • mun mielipide

      Pääkaupunkiseudulla seuraava lista toimii hyvin, mitä useampi kohta osuu, sitä todennäköisemmin on varakas henkilö.

      1. Äidinkieleltään suomenkielinen henkilö, jolla hyvä ruotsin kielen taito (tämä ei päde jos ammatti on ruotsin kielen opettaja)
      2. Hyvä saksan kielen taito (tämä ei päde jos ammatti on saksan kielen opettaja)
      3. Pursiseuran jäsenyys
      4. Helsingin Golfklubin jäsenyys
      5. Sveitsiläinen rannekello (esim. Rolex tai Omega)
      6. Koulutus Diplomi-insinööri, Kauppatieteiden maisteri, Lääketieteen lisensiaatti tai Oikeustieteiden maisteri.

      • Totuus on tämä

        Velkahemmoja joka ikinen. Tiedän.


    • Kultakorva

      Ei sinun tarvitse edes ulkomaille mennä, odottelet kunnes idästä saapuu Joulun viettäjiä ökyautoilla ja ketjut ranteissa. Sieltä menet iskemään jonkun Bersluskonin näköisen äijän.

    • *tietää*

      Oikeasti varakkaat tuntee siitä, etteivät he pukeudu hienosteleviin vaatteisiin, vaan käyttävät vapaa-ajallaan verkkareita ja muita vaatimattomia vaatteita.
      Nämä herrat sitten ostavat autot, veneet, hevoset ja muut käteisellä.

      Juppityyliin pukeutuvat bemarihemmot ovat lainalla eläviä nousukkaita.

    • Hauras asiakas

      Menin pankkiin käyhänä ja tehtiin pieni sijoitussopimus, ja kas kummaa sen jälkeen olenkin "vauras asiakas", onko se sama kuin varakas? jos on, niin täällä on yksi sellainen, mutta tuskin kukaan tunnistaa minua varakkaaksi

    • orida

      Hyvä mies on hyväsydämminen. Rahalla ei ole sen asian kanssa mitään tekoa.

    • random36

      Mielestäni on jo lapsellisen naurettavaa alkaa etsimään itselleen kumppania varakkuuden pohjalta.

    • to life

      On kai paras kun kysyt vastaantulevilta tyypeiltä suoraan et paljonko on massia ?!

      Sun kannattaa olla kaunis, koulutettu ja rahanarvon tunteva, sekä elämänviisautta omaava nainen jos meinaat saada rikkaan miehen.

      He eivät varallisuuttaan upota typeriin muijiin.
      He haluavat laatua myös naiselta. He haluavat naisen jonka voi esitellä euroopan pintapaikoissa ja tärkeille yhteistyökumppaneille.
      Heidän vaimonsa tulee siis olla samalla tasolla sen maailman kanssa jossa he itsekkin liikkuvat.

      Kaikkein yksinkertaisinta on hankkia itse se omaisuus jolla mälläilee ja elellä oman varallisuutensa mukaan.

      Rahalla ei onnea saa. Muista se. Hanki onni esim. harrastuksista joista saat kunnon kiksit. Näin elämästä tulee upea ja hauska.

      • Tuttavaltani yksi

        kateellinen nuija oli kysynyt että paljonko sitä massia oikein on johon tämä oli vastannut jotenkin niin että ei voi kertoa koska kysyjä tulisi siitä vain entistä kateellisemmaksi ja katkerammaksi omaan mitättömyyteensä. Minusta se oli aika hyvin sanottu.


      • rahalla saa onnea

        Kaikki jotka väittävät ettei rahalla saa onnea niin VÄÄRIN!!! Rahalla saa onnea ;)


    • lulx

      Kauhee ahne, tyhmä lumppu!

      Miten voit edes haluta tollasta? Haha no onnea vaan matkaan!

    • Dr. Feelgood

      Se on aivan sama, tunnistatko rikkaan miehen vai et? Ei se mies ole tuollaisesta pölkkypää-kyselijästä kuitenkaan minkään vertaa kiinnostunut.

    • sdfhijkl

      Köyhän naittajat pukisivat hienoksi, käyttäisivät kampaajalla, kulettelisivat hienoissa ravintoloissa ja teattareissa. Jollekkin rikkaalle kelpaisivat, kun olisi sisäistä sivistystäkin ja Jeesus mielessä.

    • Onnea on terveys!

      Tunnen myötähäpeää,- tällaisten rahan perässä juoksevien naisten puolesta!
      HÄVETKÄÄ!.... Onni on muuta kuin rahaa, olen sen kokenut, hakematta sitä.

    • fjghjmvfkjhy

      Vaikka oisin miljonääri niin en tollasta siipeilijäks pyrkivää kyllä itelleni huolis. Raha vaan mielessä ja ite ei osaa/jaksa tehdä mitään muuta kuin löhötä ja shoppailla. Onko joillaki naisilla OIKEESTI tavote saada vaan rikas mies ja muulla ei oo väliä?! Ei hyvää päivää...

      • noin se on

        Mutta tyhmä täytyy miehen olla, jos ei sitä tajua. No leikkiähän aina uusilla leluilla voi, aikansa.


    • Jepjep

      Siis oletan, että haluat varakkaan miehen, jotta pääset itse hyötymään toisen omaisuudesta. Se vaan saattaapi olla niin, että varakas pitää kukkaron nyöreistään tiukkaakin tiukemmin kiinni :) Mutta ainahan yrittää voi.

    • Todella rikas mies

      Luuletko etten näe millainen olet ja miksi olet liikkeellä.

      Jos olet noiden arvojen kera liikkeellä saat myös sellaisen kohteluni kuin ansaitset.

    • TUNNEMIES

      Rikkaan miehen tuntee siitä että hän ottaa naisensa huomioon lähes joka tilanteessa, rikkaan miehen rikkaus on henkisellä puolella eikä lompakon uumenissa sillä tunnetusti rahalla saa kaikkea muttei oikeaa rakkautta joten hyvä näin.
      Lähtekää tästä rakkaat lajikumppanit niin kaikki käy hyvin ;)

    • Mistä tunnistaa lapsellisen, ehkä hieman naiivin ja pinnallisen naisen?

      • paavo4

        Se kuvittelee, että hän on maailman napa,ja rikkaat miehet etsivät juuri häntä ,siis onnellinen omassa yksinkertaisuudessaan.Tsaarin vallan aikaan oli eräs nainen, joka lähetti Keisarin pojalle kirjeitä.Kertoi onnellisena ,että hän on ollut kolmekymmentä vuotta Keisarin pojan kanssa kirjeenvaidossa, mutta ei se ole vielä vastannut Että oli näitä ennenkin


    • hrnjåämrätmä

      Luulisi tuollaisen lutkan sen tietävän!

    • kielitaito ei oo kuule mikään merkki! lukiossa oppii kieltä vaikka olisi perä auki kuin kalkkunalla jouluna! tappajatanelilla on varma merkki siihen mitä haet! Et sinä varakasta halua vaan jonkun joka törsää ja antaa sunkin törsätä! CENTURION AMEKSI se kun on taskussa on rahaa millä mällätä!

      laalaalaa

      t:tappajataneli

      ps. mulla on CENTURION. Mikä sun kuppikoko on?

      • Vai lukiossa

        Vielä sinulla on kuule paljon opittavaa elämässä. Purskauksesi perusteella vaikutat idiootilta.


    • Kai sitä varakkaan miehen voi saada, mutta jos kohdalle osuu oikea sentinvenyttäjä niin voipi olla "rakkaus" koetuksella.

      • onnea vaan

        Niinpä. Rikkaat ovat harvoin anteliaita ja odottavat että tulet toimeen omillasi.


      • Pihi-Ukko
        onnea vaan kirjoitti:

        Niinpä. Rikkaat ovat harvoin anteliaita ja odottavat että tulet toimeen omillasi.

        Nyt olet asian ytimessä.


    • ddfghjkxcvb

      Yksi merkki varallisuudesta on se, että on asunut useassa paikassa. Auto ei kerro paljoa. Vaatteet eivat kerro mitään, joskus rikkaat jopa tykkäävät pukeutua juntin lailla.

    • citytyttö

      tuskin se sinulaiseesi sortuu edes kulliasa näyttämään.

    • Giovanni Torzello

      Etsin rahakasta!
      Flyttaa Italiaan siel gammelit starbut jotka on fyrkkajengii dikkaa aivottomista nuorista gimmoista.
      Yks kehu Halosta ja härmäläist safkaa .Ei muuta ku flygarii ja sinne. Siel sul on Suomalaisena mahiksii

      • Hei, stadilainen diggaa partitiivia, ei elatiivista! Oikeaoppinen slangi on rikkautta.


    • mr. suorasuu

      Mutta onhan se tosiasia, että miehen varakkuus ja parisuhdemarkkinoilla menestyminen korreloivat keskenään vahvasti. Useimmat naiset ovat vain sen verran tekopyhiä, etteivät kehtaa sitä myöntää ja tämän viestiketjun aloittaja (jos ei ole provo) on yksinkertaisesti rehellinen. Onnea etsintääsi, toivottavasti lötdät haluamasi...

    • menik jakeluun

      ne naiset mitkä ei siivestä miehiä ovat ilolintuja ja hölmöt miehet maksavat niille omaisuuksia et sais ittensä tyydytettyä

    • Ei ole muita asioita

      Suomen Kieltenopettajien Liitosta löydät etsimiäsi varakkaita...

      • mr. suorasuu

        On ollut tässä vuosien varrella oikeasti huvittavaa huomata, että mies voi loppujen lopuksi olla lähes millainen perusjuntti tahansa, mutta kun takataskusta löytyy (usein perittyä) omaisuutta, niin johan käy flaksi. No ok, ovat useimmat näistä miehistä olleet kohtuullisen fiksuja, mutta kyllä se on raha mikä ratkaisee aika paljon. Sillä kun saa anteeksi koko tukun vikoja, kuten alkoholismin, laiskuuden, reistailevan terveyden ja monta muutakin asiaa... Vai kuinkakohan moni nainen muka pitää ihanteenaan köyhää, työtöntä miestä, oli tämä miten fiksu ja filmaattinen tahansa? Älkää nyt viitsikö hurskastella...


    • jakorasian muuntaja

      Kyllä sen varmaan siitä tunnistaa, että hän vie sinut syömään kalliiseen ravintolaan, teatteriin, ulkomaanmatkalle..

      Sitten hän nai sinua muutaman kerran ja jättää sinut omaan arvoonsa. Kiiruhtaa velkabemarillaan jonkun toisen huo ran luo halvissa dresmannin kledjuissaan..

      Olette te ämmät vaan ihmeellisiä, niin materialistisia ja sielu pelkkää kiveä.

      • jakorasian muuntaja

        Se mies mitä etsit on kyllä sielun kumppanisi, huo ra itsekin kuten sinä..


      • Talousneuvos

        Jakorasian muuntaja; Ei minua viedä (kalliiseenkaan) ravintolaan syömään, vaan menen sinne(kin) jos itse mieluilen. Teatterissa käyn, jos huvittaa. Ulkomailla vierailen (joinakin vuosina useammankin kerran) tai osittain asunkin, itse menen ja itse kustannan vilunkini. Minua ei naida, vaan päädyn vällyjen väliin ihailemani miehen kanssa jos päädyn. Kiiruhdan ruuhkasporaan, jos en kantakaupungissa jostain syystä matkojani kävele. Olen "ämmä" jonka ei tarvitse polvistua kaltaisiasi naisia halveksuvia, sanoisinko hmm.. miehiä.
        Itsenäisyys antaa...


    • Kahdeksantista

      Näihin kemuihin ei viellä pääse olemalla 10% varakkaimman prosentin joukossa suomessa.

      Ennen kuin päädyn eläkkeelle, olemme 1% varakkaimman prosentin joukossa.

      Repikää tästä, nyt kun oppi mitä tehdä, on rahan kerryttäminen helppoa kuin kaurapuuron syönti.

      Ja pankkejen sijoitus instrumenteistä pitää pitää näpit irti, muuten pankki vie mahdollisuuksista suuren osan, mutta ei niillä sitten kykene ryssimäänkkään täydellisesti.

      • Saiko joku sinut houkuteltua verkostomarkkinointiin?


    • ...

      Ei heitä tunnista oikein mistään. Muistan kun kouluttaja kertoi myyjille, että jokainen teistä tulee tekemään sen virheen että arviotte henkilön varakkuuden pukeutumisen ja ulkoisen olemuksen perusteella. Se tuulipuvussa kulkeva tavis voi olla tosi varakas.

    • Tieto, taito,luonnol

      Käytös, puhuminen , ymmärtäminen ja laaja asioiden tieto ja taito ovat esimerkiksi merkkejä varakkuudesta.

      En tarkoita auervaaran lässytyksiä. Eivätköhän viimeksimainitun kaikki jo tunne.

    • 24h6546hhbq

      Kello ja kalvosinnapit, siisti puku, kengät,,,nämä merkkituotteita(huijareilla ei ole varaa sijoittaa näihin 30000e:a)
      Paikka missä viettää vapaa-aikaansa,,,joku sellainen missä vain vip-asiakkaat pääsevät sisälle.
      Talo tai asunto,,,ne kertovat jo paljon, varsinkin paikka.
      Luottokortti, ei mitään rahvaan kortteja vaan Amex ja mielummin musta sellainen,,,suomessa vaan ei niitä ole kuin muutama.
      Verokalenterin tiedot kertovat sitten loput,,,,ei ansiotuloja vaan kaikki pelkkiä pääomatuloja.

    • imbecilliammuittes

      Kielitaitoisia kuten Maskun Topi :D

    • Vara kasko?

      Komppaan muutamaa aikaisempaa. Ei välttämättä voi tunnistaa ensinäkemältä autosta tai pukeutumisesta mutta aika monella varakkaaksi tietämälläni kaverilla on kyllä hieno kello. Ei mitään blingblingiä vaan joku tavallisen näköinen Iwc, Patek Philippe tai vastaava - varakkaalle riittää se että tuote on hieno/laadukas/ajaton ja tieto siitä että kaikilla ei ole mahdollisuutta tai tyylitajua sellaisen hankkimiseen.

      Sitten kun pintaa raaputtaa ja tutustuu niin harrastukisista saattaa löytyä hevosia, ilmailua tai kilpa-autoilua. Mikään näistä ei kyllä ensinäkemältä aukea tai näy päälle. Varakkaat liikkuvat yleensä omissa porukoissaan, harvemmin pintaravintoloiden vipeissä mutta sitäkin varmemmin Michelin ravintoloissa tai jopa Kämpin sikarihuoneessa.

      • ++++99

        Oikeesti!

        Kaikki eläinlääkärit sanoo, ettei ikinä anna hevos-ihmisille mitään luottoa, vaan pitää aina maksaa lasku heti, koska ne ei ikinä maksa laskuja, kuten esim. maanviljelijät, joilla on lehmiä maksaa aina laskut, mutta hevosporukat ei yleensä, vaan jättää maksamatta............Ettei kyl hevosen omistamisesta voi mitään rikkausjohtopäätöstä tehdä. Ainoastaan moraalijohtopäätöksen.

        Tai, voihan se sitten olla niin, että hevosihmiset kokee olevansa taviksille, esim. eläinlääkärille jne. laskun maksun yläpuolella.

        30 v-kokemuksella voin sanoo, hevos-porukalla ei oo rahaa, ainakaan lääkäri- tai rehulaskujen maksamiseen.


    • r4968

      HYI! Hae ihanaa ihimistä, äläkä rahaa!! Ihminen itsenään on se tärkein, ei onni löydy rahasta, vaan rakkaudesta.

    • Asunnosta

      Hmm... ei ainakaan rahoilla leveilystä. Sellaiset leveilijät ovat yleensä niin korviaan myöten veloissa, että ovat luovuttaneet jo aikoja sitten, eivätkä suostu myöntämään edes itselleen sitä erittäin tukalaa tilannetta, vaan esittävät kaikkea muuta.
      Näille tyypeille velatkin tuntuvat varallisuudelta, joillekin jopa saatavilta :D

      Itse tunnen henkilökohtaiseti muutamia äveriäitä keski-ikäisiä henkilöitä, jotka ovat jo "eläkkeensä" tienanneet, ja joiden ei tarvitsisi käydä töissä enää päivääkään.
      Näistä henkilöistä ei päällepäin pystyisi ikinä sanomaan että ovat oikeasti varakkaita, se ei kun ei vain näy.
      Ajavat täysin tavallisilla, jopa huonommilla ja vanhemmilla autoilla kuin tavallinen duunari, pukeutuvat halpakaupasta tai alennusmyynneistä ostettuihin vaatteisiin, ostoksilla käydessään laskevat jatkuvasti paljon mikäkin maksaa ja juoksevat tarjousten perässä, tinkivät ihan kaikessa... paitsi asunto ja sisustus niillä on usein pramea... sieltä se äveriäisyys tuleekin jo heti ulko-ovelta vastaan.

      • eräs varakas

        Olen pankkiiri ja voin todeta ettet tunne varakasta vaatteista. Ehkä elämäntyyli voi sen sinulle paljastaa mutta suuriosa rikkaista haluaa elää kuin tavalliset ihmiset. Kuluneet farkut yms kuuluu asiaan. Olen itsekkin varakas ja pukeudun siististi mutta en pröystäilevästi. Kallis merkkikello tosin on ranteessa.


    • siitä tunnistaa..

      onkohan tolla tappajatanelilla musta amex kuten 24h6546hhbq: kin sanoi. Siitä tunnista...

    • Luulen että ei sitä tunne mistään.Itse ainakin arkisin kuljen päivällä työvaatteissa ku sähköalalla ja illalla sali kamppeissa baarissa yleensä farkut ja joku siisti huppari.Ajan 14vuotta vanhalla autolla en ehkä ole rikas mutta kohtuu varakas ja varaa ois kulkea armaanin puku päällä ja ajaa uudella mersulla mutta ei vain kiinnosta.Rahaa kyllä käytän reissaan ulkomailla ainaku kerkeen ja käyn paljon ravintoloissa syömässä ja jos baarissa juomassa ni rahaa palaa mutta ei sitä päällepäin huomaa ainakaan minusta ennemminki päinvastoin ulkopuolelta jos ei tarkemmin tiedä ni elämäni näyttää aika vaatimattomalta.

    • ))))

      Venäjältä ))) Moskovassa

    • cool23

      Kannattaa mielummin ottaa jäbis joka on kova panee. Mut ei riitä se et on kova panee vaa pitää olla myös pitkäikäinen.

    • XT670lVeFoR_o09486

      Kyllä vaurauden voi tunnnistaa. Etsi miestä jolla on iso pippeli niinkuin minullakin.- Tai sitten etsi miestä jolola on massia niinku oikeesti.

    • !!!!!

      itse sain juuri perinnön ja heti saanut loisia kimppuun, en tiedä kuka tiedon vuotanut mutta nyt on naapuri pyytänyt multa rahaa vuokrarästeihin ja tänä vuonna tullut enemmän joulukortteja ku koskaan. Ja hirveet kyselyt tullu siitä, et mistä oon saanut rahaa ihan vaa siksi, et oon menossa autokouluun! ku, kaikkihan tietää et omaishoitajan rahalla ei edes sinne mennä! Hitto mua ärsyttää, se keneltä sain perinnön on työllä ne rahat raatanut ja ite ostan vaan mitä tarvitsen, enkä mitään prameaa. Ihan oikeesti ei raha tee onnelliseksi! Mun oma ukko on ihan duunari ja mulle kelpaa hyvin, tärkeintä on luotettavuus ja kiltteys. Puhun itse ruotsia, englantia ja venäjää, mut ei se mua ole rikastuttanut! Ei se paksu lompakko paljon lämmitä, jos luonne on hanurista!

    • ziimbouu

      kerran vedätin yhtä tampereen tätiä, väitin että oon salavarakas luonnonsuojelija. sain seksiä ja jälkeenpäin hyvät naurut.

      • love is money

        :D


    • Monni

      Tunnen muutamia miljonäärejä. Appiukko on sellainen, ajelee perus Nissanilla ja käyttää verkkareita - tykkää metsänhoidosta, Isäni on sellainen, ajelee perusvolvolla ja diggaa kun voi pukeutua haalareihin ja remontoida taloa, setäni on sellainen, pukeutuu melko vaatimattomasti, tykkää kalastaa. Töissä työkaverini perheellä on usean miljoonan omaisuus, ajelee VW Golffilla ja pukeutuu Zaran vaatteisiin. Tutullani, jonka perhe myi keskisuuren perhefirman 10 miljoonalla on pikku Honda. Itselläni keskitulot viimeiseltä 6 vuodelta vaihdelleet 100 - 180k välimaastossa, mulla on kahdet kulahtaneet farkut, parit suorat housut, urheilu ja mökkivaatteita. Töissä toki hyvälaatuiset puvut ja kengät. Mä olen tän porukan luopio, ajelen bemarilla.

      Kaikilla näyttäisi olevan sveitsiläinen rannekello. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat hoikkia ja harrastavat liikuntaa säännöllisesti. Osalla on, osalla ei ole kielitaitoa. Ai niin, jokaisella meistä on puoliso, joka arvostaa miestään luonteen, yhteisten arvojen ja muun aineettoman arvon takia. Yhdenkään ei tarvitse tyytyä sinuun.

      • hhhauskaa

        Huvittava ja jotenkin kierolla tavalla kiinnostava viestiketju. Tulin tänne vahingossa ja nyt olen lukenut jo toista tuntia...
        Minun perheeni on myös rikas. Toinen vanhemmistani on kuulunut jo useita vuosia Suomen tuhannen eniten ansainneen (tai ainakin siis henkilökohtaisesti veroja tänne maksaneiden) joukkoon ja ihan varmasti kuuluu rikkaimpaan promilleen (0,1 %) tämän maan kansalaisista (toisin kuin monet tänne kirjoittaneista "rikkaista"..). Heidän ja muiden tuntemieni todellisten monimiljonäärien tuntomerkeistä on vaikea vetää moniakaan yhteisä tekijöitä.

        Tuntomerkkejä ainakin voisi olla jo aiemmin ketjussa useasti mainittu vaurauden osittainen peittely. Toisaalta moni asuu isoissa ja kalliissakin asunnoissa, heillä on useampikin lomanviettopaikka (lomamökki tai -asunto Lapissa yllättävän monella). Asunnot usein keskiluokkaisella tai hieman tyyriimmällä alueella. Heillä on aikaa ja mahdollisuuksia lomailla tai viettää vapaa-aikaansa varsinaisten loma-aikojen ulkopuolella. Monet ovat yrittäjiä. Matkakohteet eivät ole massaturismipaikkoja, mutta niissäkin joskus käydään. Vaatteet voivat olla aika vaatimattomiakin, riippuu tilanteesta. Toiset tekevät kovasti töitä, toiset ei. Kello voi olla hieno ja kallis tai sitten sitä ei ole (tai sen hinta on 20 eur). Toisilla on mersut ja bemarit - useitakin, ja toisilla joku ihan tavallinen auto.

        Rahat on usein kiinni osakkeissa, sijoitusasunnoissa, metsässä ja kiinteistöissä. Verokalentereista löytyvät monet, mutteivat kaikki. Monet ovat pankkien ja pankkiiriliikkeiden private- asiakkaita (ja VIP-sellaisia - niitä, joita pankin väki vie lounaille vaikka jouluinaikaan, ja joiden syntymäpäivät muistetaan).

        Rahaan suhtaudutaan aika viileästi, siitä ei tehdä numeroa, mutta lisää pyritään saamaan hyvillä sijoituksilla, pitkäjänteisyydellä ja kaikessa hiljaisuudessa. Monet ovat hyvin koulutettuja ja heidän lapsensakin ovat. Lasten hyvinvointiin ja elämisen alkuun saattamiseen uhrataan aikaa ja rahaa. Sivistynyt, kohtelias käytös kuuluu asiaan, tosin öykkäreitäkin saattaa joukkoon mahtua.
        Naapurit ja sukulaiset usein tietävät tai arvaavat talousasiat, mutta aika harvat oikeasti juoruilevat eteenpäin. Monet tosi rikkaat elävät aika tavallista elämää. Ei niitä marketin kassajonossa normiporukasta erota.
        Ehkä tietty huolettomuus ja varmuus raha-asioissa on oikeasti merkki rikkaasta. Rahaan pitää tottua, köyhältä se ei onnistu.
        Jos haluaa rikkaisiin naimisiin, mene opiskeluaikanasi yliopiston, tms. pirskeisiin, ja etsi sieltä sopivaa alaa opiskeleva tyyppi, tai menestyvän yrittäperheen jälkeläinen, perijä. Pelkän rahan perässä lähtemistä en kuitenkaan suosittele kenellekään: Jos homma ei toimi, niin suhde loppuu. Paras keino on olla itse houkutteleva saalis: Ole fiksu, huumorintajuinen, sivistynyt, silti oma itsesi. Hyvä ulkonäkö, terveehköt elämäntavat ja hyvä koulutus nostavat arvoasi parisuhdemarkkinoilla. Tutustu ihmiseen, älä lompakkoon. Ei tarvitse tyrkyttää itseään, mutta voit tehdä aloitteen. Jos yksi ei tärppää, niin seuraava voi napata.


    • fbfggfn

      MInä olen varakas nainen, ja siitä näkökulmasta sanoisin, että varakkaat useimmiten peittelevät sitä, että heillä on rahaa. Itse olen tehnyt niin nuoresta lähtien. Ei ole tarvetta leveillä, kun tietää että asiat ovat kunnossa. Nykyään olen melkoinen köyhäilijä ja moni tuttu jopa luulee, että olen jatkuvassa rahapulassa :)

      Olen rahani perinyt omalta suvultani, mutta koska olen yksinhuoltaja, ihmiset automaattisesti olettavat minun elävän köyhyydessä. Varsinkin jos vielä elää vaatimattomasti ilman autoa jne, ja vihjailee siihen suuntaan puheillaan, niin voin varmuudella sanoa, että vain hyvin pieni kaikkein vanhimpien ja läheisimpien ystävieni joukko tietää todellisen taloudellisen tilanteeni.

      Hiljattain yksi tuttu äiti tarjosi minulle väkisin käytettyjä lastenvaatteita, kaipa oletti, että olisin hyväntekeväisyyden tarpeessa. Moni luulee, että olen työtön ja elän sosiaaliturvalla, vaikka tosiasiassa omaisuutta on niin paljon, että pystyn elämään sen koroilla, eikä tarvitse enää koskaan tehdä töitä, ellei erityisesti huvita.

      Koska tuntemani varakkaat miehet myös pukeutuvat harmaavarpusen lailla vanhoihin neulepaitoihin, eivätkä rahalla leveile, niin veikkaan ettei ap ikinä onnistu kohtaamaan rikasta miestä.Hän löytää sen sijaan ison joukn wannabe-rikkaita, jotka ottavat kulutusluottoa kustantaakseen leveän elämäntyylinsä.

      • Köyhäilijät

        Miljoonien eurojen talletukset? Mitä jos meet takaisin nukkuun kuitenkin siitä.


      • No ei vaan
        Köyhäilijät kirjoitti:

        Miljoonien eurojen talletukset? Mitä jos meet takaisin nukkuun kuitenkin siitä.

        parin miljoonan edestä pörssiosakkeita ja kohtuulliset sadan tonnin osinkotulot vuodessa omassa tapauksessani.


      • T: Tutustautuja
        No ei vaan kirjoitti:

        parin miljoonan edestä pörssiosakkeita ja kohtuulliset sadan tonnin osinkotulot vuodessa omassa tapauksessani.

        Aikas huonosti on käynyt. Raha on pohjimmiltaan kerätty käyttämistä varten, joten on parasta että pyrimme nauttimaan sen tuomista hyödyistä mahdollisimman hyvin .

        Laitatko mailisi? Tutustutaan, voin auttaa laittamaan raha liikkeelle. Ei tarvii suomi-foorumeilla notkua.


    • joskus varakas

      Joskus 40v. sitten, hain vakavampaa naisseuraa, perheenperustamismielessä. Salasin varakkuuteni, minulla oli Moskvitsh Elite, johon moni daami ei halunnut nousta. Teille nuorille tiedoksi itä-auto, jota ei arvostettu. Siihen jäi moni tuttavuus, mutta silti tein väärän vallinnan. Nainen halusi vain omaisuuteni ja minä hölmö en osaannut ajatelella maailman rfaadollisuutta, sinne meni omaisuus, olen jo vanha mies, köyhä mutta nyt onnellinen, on hyvät tosi ystävätlähellä.

    • nainnen NN

      Huh, huh! Entäpä jos nainen on varakas? Ei siipeilijöitä tule "kovin monia". Olen itsenäinen suht hyvin toimeen tuleva. En etsi miestä elättäjäksi ja se tuntu käyvän miesten itsetunnolle, kun olen itsenäinen ja oman kirstuni vartija, hah. Voi teitä miesraukkoja kun perinteiset normit kupsahtavat päälaellee!. Törmään usein ajatukseen; nainen ei saa valita vaan mies on se kaiken tuki ja turva eli sanelee kaiken, myös naisen oman tahdon, voi luoja. Olen onnellinen että olen riippumaton kaikesta miesten ikeestä. Eiköhän jokainen mies tai nainen valitse oman onnensa tien oman persoonansa ja elämän jatkumon kannalta omalla avallaan. Itse en voi kuvitellakaan että joku elättäisi minut! Rerhellisesti voin sanoa että minua on yritetty "ostaa" suoraan tai kiertoteitse monta kertaa, huh! Onneksi omaan hyvin laajan sivistyksen kaikenlaisia miehiä kohtaan!

      • Talousneuvos

        nainen NN; kuulostat kateralta ja alistetulta miestenvihaajalta, joten jos et löydä tyydyttävää ihmissuhdetta, katsahdapa peiliin...


    • onnia ei voi ostaa

      ei helevetti,luuleks oikeesti et sä oot onnellinen jos meet naimisii rikkaan miehen kaa,minä en ainakaa etsi rikasta naista,siitä ei oo mitää hyötyä.

    • janninanni

      Juu... aikoinaan seurustelin todella varakkaan miehen kanssa ...olihan se mukavaa kun rahaa oli mutta elämä pyöri juuri niin kuin rahamies tahtia paukutti... ja odotti että elämä menee niinkuin hän määrää...
      Naisia pyöri ympärillä ja kun lopetettiin seurustelu oli jo välittömästi uusi nainen tilalla...
      Jo elämää oppineena mieluummin tavallinen mies joka osaa arvostaa elämää ja ajattelee muutakin kuin rahaa...
      Nykyään kun olen tutustunut johonkin uuteen mieheen ja jos on rahoillaan leveillyt alkaa puistattaa ja mieluummin olen poistunut takavasemmalle...ei se raha ole kaikkea... ;)

    • yyyyyyyhhhhhyyyyy

      Tunnen erään henkilön, joka osaa seitsemää kieltä ja hän köyhä kuin kirkonrotta.

      • Kielten osaaminenkin

        on kovin suhteellinen käsite. Kyllä se paljastuu useimmille jotka maailmalle matkustavat. On vähän suomalaisia jotka osaavat edes virheetöntä suomen kieltä. Ulkomaiden kielistä puhumattakaan.


    • Ihmisiä seurannut.

      Vauras on usein yhtä saita kuin on vauraskin.

      • Canon Mies.

        "Vauras on usein yhtä saita kuin on vauraskin. "

        Tässä on määrätyllä tavalla perää, isot pääomat usein on koottu aluksi pienistä virroista, mikään lisätulo ei saa olla liian pieni pomittavaksi.
        Kun näitä pieniä puroja on tarpeeksi syntyy siitä koski.

        Pankin otteet ovat monta sivua pitkät joka kuukausi.

        Tosissaan vaurastuminen on opettanut katsomaan pieniä jatkuvia kuluja, jos ne on tarpeettomia, miksi niitä maksaa?? Käyttäytyminenkin tuntuu muuttuvan, ei halua mitään kertakäyttö roskaa, jos sitten osataa, ostaa kunnollista.

        Myöskin on oppinut käyttämään rahaa ihan rennoin rantein, viimeksi ostin objektiivejä harrastuksiin kavereiden kanssa. 4 x 3500€ = 14'000€ on niitä käytetty 5-10 kertaa nyt vuoden sisään. On ne kivat.


    • Onnimanni

      Olen oikeasti varakas eli reilusti yl ikymppimillin timmi ihan yes-näköinen eronnut sosiaalinen mies enkä voi sitä elintasoa kauheasti peitellä. Raha ei ole tuonut lainkaan onnea eikä rakkautta, vaikka olen todella hyväsydäminen ja kiva sanotaan, en kuitenkaan nöösi. Törmään mm. koko ajan erittäin kauniisiin naisiin, joilta en saa kuitenkaan aitoa rakkautta ja petyn pahasti ja rikon itseäni. Kohta minun on vaikea luottaa kehenkään. Antaisin suurimman osan pois, jos voisin olla onnellinen. Itsestähän se lähteee, mutta ovat ne naisetkin kavalia. Ette ikinä uskoisi. Minua ei kannata kahdehtia, tällainen yksinäinen piru - päinvastoin. Onnellisuus tulee ihan muusta kuin rahasta. Pitäkää kiinni toisistanne.

    • työnarkomaanin vaimo

      Minulla on rikas mies, siis oikeasti rikas mies. Et tunnista sitä mistään, koska minun mieheni esimerkiksi näyttää suoraan sanoen pummilta välillä. tukka sojottaa minne sattuu ja verkkareissa reikiä ja niin edelleen. Ulkonäkö ei todella kerro mitään.
      Sattuu vaan olemaan rikastunut alalla missä ulkonäkö on täysin sivuseikka, perintö ja muutama järkevä sijoitus metsää..en pysy enää kärryillä. mutta minä

      • työnarkomaanin vaimo

        tarkoitan että jos mies on ehkä lihava tai muuten sotkuinen ja nainen todella kaunis yleensä mies on rikas tai erittäin hyvin toimeentuleva..olen nähnyt tätä ystäväpiirissä niin paljon että olen alkanut jo yleistämään. tunnistan itse pyrkyrin.


      • naurut
        työnarkomaanin vaimo kirjoitti:

        tarkoitan että jos mies on ehkä lihava tai muuten sotkuinen ja nainen todella kaunis yleensä mies on rikas tai erittäin hyvin toimeentuleva..olen nähnyt tätä ystäväpiirissä niin paljon että olen alkanut jo yleistämään. tunnistan itse pyrkyrin.

        Siis nainen on kauneudellaan hankkinut itselleen helpon elämän. Aikamoinen pyrkyri.

        Olen itse aika kaunis, erittäin kaunisvartaloinen, parilla yliopistotutkinnolla itseni sivistänyt nainen, mutta olen aina ajatellut, että itse pitää minun itseni elättämän.


    • miljonääri

      en antais naiselle mitään ,menköön töihin

      • köyhäperkele

        sulle turpaan,ja naiselle munaa


    • whatever

      tässä tilanteess voisi siis luulla että voisit vain seurustella rahan takia jonkun henkilön kanssa? eikö se ole jo vähän liiaan kaukaa haettua niinhän se sanonta menee raha ei katso rakkautta ja tosi asia onki mitä järkeä olla henkilön kanssa jotai ei aidosti rakasta vain sen rahan takia.

    • hihi-haha-hehe-hoho

      Joo, varakas mies tosiaan, nait tuollaisella kielitaidolla todennäköisesti jonkun köyhän humanistimiehen. Kääntäjät varsinkaan eivät tienaa hyvin. Paremmin valitset, jos otat jonkin sähkärin tai putkimontöörin puolisoksesi.

      Suomihan on siitä fiini maa, että täällä ammattikoulutuksellakin voi päästä ihan OK ansioihin. Samaa ei voi sanoa akateemisista aloista.

      • Voit kysyä

        tuota tienaamista vaikka suomalaisilta kääntäjinä toimivilta Eu-virkamiehiltä. Ei mulla muuta.


    • talvihaalari

      Näihin maailman aikoihin varsinkin pohjanmaalla rikas mies saattaa kulkea haalareissa ja haista paskalle. Nimittäin kettu maksaa!

    • J K

      EI MISTÄN

    • rahatuttu

      Eipä se näy päälle ainakaan kaikilla,minulla on tuttu jolla on rahaa ja omaisuutta
      älyttömästi,mökkejä,asuntoja,huvilalus ym mersujakin joka lähtöön muttei se niillä aja kuin ehkä kerran vuodessa ja käyttö mersuna sellainen vanhempi.Vaatteet ostaa hyvin harvoin jostain halpajutusta eikä liiku missään ulkomailla tai edes kapakoissa vaikka sinkkuna elää .

    • Raha vaatii paljon

      Oletan, että olet kohtalaisen nuori ja kaunis. Jos et ole, turha pyrkiä herättämään kiinnostusta. Mene paikkoihin, joissa liikkuu keski-iän lopulla n. 50-60v olevia miehiä, joilla on se kuulusia 50nen villitys ja pelko oman miehisyyden ja elämän voiman pettämisestä ja ovat alttiita kokemaan uutta nuoruutta kanssasi. Sitten vaan kovat ja estottomat naiselliset keinot käyttöön, jos et niitä osaa, turha yrittää. Nämä miehet ovat kokeneita ja vaativat pajon!
      Toisaallta: voi miestä, joka aloittaa suhteen rahaa rakastavan naisen kanssa!

    • Kale888

      Olen 23 vuotias ja ihan hyvin on rahaa, olen tehnyt töitä 16vuotiaasta asti porukoiden firmassa ja sen tietää jokainen kaveri/tyttöpuolinen kaveri joita on tullut paljon enemmän, mitä oli ennen kuin ajelin vanhalla 92v mersulla. Muttta auta armias kun vanha muuttu uuteen S-mersuun ja omaan omakotitaloon. On vaikka minkäläistä tyrkkyä, joita en olisi koskaan saanut ilman paksua lompakkoa, vaikka en mikään rumakaan ole. Niin se vaan Suomessa on, että jos tienaat yli 100k vuodessa, niin sut leimataan naisten silmissä ihan eri kategoriaan muiden kanssa. Niin se on kyllä miespuolisien kavereidenki silmissä pitää tarjota millon mitäkin.

      Taidan ottaa aasiasta vaimon joka ei välitä rahasta paskaakaan, kun ei sitä hänellä ole ikinä muutenkaan ollut. Ps : satun tietämään ettei sielä suurin osa naisista välitä rahasta, kuhan on katto pään päällä ja perhe. "japanissa 4vuotta asunut"
      Suomessa on paska olla varakas. huh sainpahan avauduttua, anteeksi tästä mielensä pahoittaneet. = )

      • pajun

        Ihanhan tuo kuulostaa järkevältä. Senkus otat oikea ihmisen rinnallesi


      • pajun

        Ihanhan tuo kuulostaa järkevältä. Senkus otat oikea ihmisen rinnallesi


    • Etsin rahakasta!

      Kiitos vastauksista. Nyt haluaisin tietää kuinka saan mieheltäni erossa puolet omaisuudet. Riittääkö kihlaus vai pitääkö olla naimisissa?!

      onko muitakin asioita joita tulee ottaa huomioon jotta pääsen ukon rahoille ?

      • ISOTROLLI

        TROLLI


    • iwjfiojgieejirojier

      Jos on hieno auto, tarkista rekisteritunnuksen perusteella kuka auton omistaa, jos rahoitusyhtiö, mies on pelkkä velkapelle, jos mies itse, on sillä oikeasti rahaa.

      Kuvottaa kyllä tuollaiset rahan perässä kuolaavat siipeilijänaiset, 90-luvun lamassakin lähes järjestään naiset nosti kytkintä jos mies menetti omaisuutensa konkurssissa tjsp.
      Mitään rakkautta ei ole olemassakaan, naiset ovat petollisia siipeileviä loisia eikä mitään muuta.
      Onneksi olen vaan tavallinen köyhä duunari, saa olla omassa rauhassa ilman loisveikkoja...

      • % pelle.

        Ikävästi vettä niskaan, tästä rahoitusyhtiö omistaa asiasta.

        Kun on oikeasti varallisuutta, auto kannattaa ostaa lainalla / rahoituksella.

        Vaikka auton voisi hankkia kotiuttamalla sijoituksiaan, tekemättä senttiäkään velkaa.



        Pankissa ei varakkailla seiso raha tyhjänpanttina, täällä joku kirjoitti että tilillä 1.5M€ tämä kirjoittaja ei todellakaan oikeasti tätä rahaa omista, jos tilanne ollisi noin paha, olisi hyvä vaihtaa varojen hoitajaa, heti.


      • Rikkaiden kaveri
        % pelle. kirjoitti:

        Ikävästi vettä niskaan, tästä rahoitusyhtiö omistaa asiasta.

        Kun on oikeasti varallisuutta, auto kannattaa ostaa lainalla / rahoituksella.

        Vaikka auton voisi hankkia kotiuttamalla sijoituksiaan, tekemättä senttiäkään velkaa.



        Pankissa ei varakkailla seiso raha tyhjänpanttina, täällä joku kirjoitti että tilillä 1.5M€ tämä kirjoittaja ei todellakaan oikeasti tätä rahaa omista, jos tilanne ollisi noin paha, olisi hyvä vaihtaa varojen hoitajaa, heti.

        On sulla vielä matkaa rikkauksiin... Varakkaat omistaa itse ajoneuvonsa, joko omien yhtiöiden kautta taikka ihan itse, ei rahoituksilla taikka lainalla. Rahaa voi olla tilillä vaikka kuinka, tilejä on erilaisia, joillekin maksetaan hyvinkin korkoa. Suurin osa varallisuudesta on tuottamassa muualla. Rahaa on tileillä juuri sen verran, kun tarvitaan käytännön asioiden pyörittämiseen.

        Juuri autoon ei todellakaan kannata ottaa mitään rahoituksia, ellei auto ole jonkun oman yhtiön nimissä, sillä lainan korkoja ei saa vähentää verotuksessa. Eli kyllä sillä ainakin hukka-ukot ja muut pellet eroittaa heti rikkaiden joukosta, kun tiedusteleen omistustuhteen, jos rahoitusyhtiö, niin pelle mikä pelle! Ja jos omistaja taho jotain muuta, mitä haltija antaa ymmärtää, voi olla tosi kopsullaan, eli täysin luottotiedot punaisella ja edes vaatteet päällä eivät ole omia, kellosta puhumattakaan. Tosin rahaa voi olla repullinen taikka autotalli täynnä (sekin ihme on tullut nähdyksi!!), mutta niistä rahoista ei ole mitään paperia, eikä voi tehdä. Ap. voi kiertää tälläiset kaukaa!


    • J K

      EI MISTÄÄN

    • rrrrerg

      Kiitos vastauksista. Nyt haluaisin tietää kuinka saan mieheltäni erossa puolet omaisuudet. Riittääkö kihlaus vai pitääkö olla naimisissa?!

      onko muitakin asioita joita tulee ottaa huomioon jotta pääsen ukon rahoille ?

      Jos on yhtään viisas ukko niin tekee kunnon avioehdon missä on kaikki pykälät kunnossa, ettei joudut tollasta huoraakaan elättään ellei ole lapsia, niin elätysapua maksaan.

    • Raha menee rahan luo

      Oletko itse rikas? Rikkaat naivat rikkaita, eli raha menee rahan luo.

      Entä missä itse asut ja liikut? Rikkaat eivät asu ja liiku siellä missä köyhät asuvat ja liikkuvat.

      Mene Monacon casinolle, jos pääset sinne sisään.
      Köyhiä sinne ei lasketa sinne sisälle, ei edes sitä paikkaa katsomaan.

    • kyäviksutpärjääaina

      Höh..varojen ja velkojen suhde kertoo totuuden, mutta päällepäin se ei näy:) Hyvin toimeentulevat eivät yleensä tuhlaile, vaan ovat monessa asiassa säästäväisiä....

    • "Kaurisnmäen lista"

      Talous Sanomat -lehdessä julkaistaan silloin tällöin elokuvaohjaaja Aki Kaurismäellekin " lista Suomen rikkaimmista"

      Käy läpi vanhat Talous Sanonamat -lehdet.

      Siellä on luettelo kaikista Suomen rikkaimmista.

    • Juu Joo...

      Ite poltin 70.000 rahaketta vuosi sitten,enkä edes saanut hankittua eukkoo Itelleni.Ikinä en ole ehkä ollut niin yksinäinen kuin silloin,sillä rahaa oli enemmän kuin moni tulee ikinä näkemäänkään.Eli EI OLLUT KETÄÄN vierellä jonka kanssa olisi tehnyt jotain TODELLISTA noilla kymmenillätuhansilla!!Aika perus juttu... Minut tunnisti taksi-ajeluista ja yksin olemisesta.Ai niin, oli mulla pari kissaa,sentään.Ja tietty suomen kielen vääntö-taito parempi kuin kellään.Eikä ketään TODELLISTA kamua kenen kanssa olisi ilotellut.

      • joopajootaas näin mu

        ja pieleen men...


    • Rääsyläinen

      Mitä komeampi puku sen enempi velkaa!

    • Huikauhia kuin monta

      Joo toki on varakas jos puhuu espanjaa tai englantia tai saksaa tai ranskaa ja varsinkin jos puhuu montaa kieltä, niin rutiköyhä serkkuni, joka puhuu seitsemää kieltä - siihen mahtuu maita jo kymmeniä.....

    • 18.

      Hah!! Kielitaitoo löytyy siivoojilta ja siwan kassoiltakin ihan kiitettävästi, se ei takaa rikkautta.
      Vanha kansa sanoo että köyhät ne omaisuudellaan leveilee..kel onni on onnen kätkeköön (eli pitäköön turpansa kiinni).

    • Humbert

      Miksi etsit rikasta miestä? Oletko uhriaan etukäteen kyttäävä voro?

    • paluumuuttolintu

      Hah. aika säälittävää... tuumasitko että hän sinut elättäisi? noh voihan itsensä tietty vaikka salaa itseltään myydä, ei siinä lie mitään vikaa, mutta ei ne rikkaat miehet mitään siivoojaa itselleen halua jos ei ole sitten kyseessä Vesa Tuurista.

    • Kysyen selviää!

      Kysy heti , et paljonko on pakkkitilillä rahaa?
      Toisekseen , et kui paljon on osakkeita obligaatiooita?
      Kolmannakseen kysy, et kui paljo on kiinteistöjä?

    • Tiedän mistä puhun

      Tosiaan, säästäväinen ja välillä jopa hieman pihi ja tarjousten perässä juokseva, autoton lenkkeilyä harrastava saattaa ollakin juuri se rikas mies ja se, jolla on kaikkea paitsi unelmatyö, ui ikiveloissa.

    • paju

      Miksi ihmeessä haet ihmistä jota haluat vain käyttää hyväksi ? Kyllä oikeasti varakkaat henkilöt erottaa onnenonkijat massasta. Onko sinulla tarjota jotain mitä ei muilla tavallisilla tallaajilla ole ? Esim: Edustava ulkonäkö, tait o keskustella asioista laajasti, ymmärrys talousasioista vai haluatko vain olla kukkanen??

    • Taksikuski5

      Asuu Espoossa, ottaa mielellään taksin kotiin. Mutta ei ole varaa jättää pientäkään tippiä.

    • dfgdfdfgsfg

      Mä puhun sujuvasti montaakin kieltä mutta oon köyhä kuin kirkon rotta.

    • Pitäisikö yrittää?

      Hieman kuvakulmaa tähän "rikkaaseen" mieheen.

      Olen 32v., jolla vaatteet ovat ihan tavallisia Hillfigerin rättejä, kello on Sonyn älypuhelin ja autona CL mersu. Harrastan golfia, jonka ohella tulee matkusteltua, ja veneilyä Euroopan vesillä. Omistan kolmikerroksisen omakotitalon ja velkaa ei ole. Kielitaitoa löytyy, mutta sehän on ihan tavallista tässä kolmikielisessä maassamme (suomi-ruotsi-englanti).

      Ammatikseni olen täysipäivänen VARTIJA.

      Mikään ei ole perittyä vaan ansaittua, palkkana ja osikoina.

    • tosiuros666

      Itse puhun viittä kieltä. Sorry, olen köyhempi kuin kirkonrotta.

      Että se niistä teorioistasi.

      Parisuhteessa tulisi ehdottomasti ottaa muitakin asioita huomioon.

      Luin vain avauksen, ihan selvädsti provo.

    • varoissaan

      varakkaan tunnistaa siitä ettei se ole heti ensimmäisenä törsäämässä rahojaan johonkin neiti hupakkoon joka vaan pyörii jaloissa rahojen takia.

    • Hannu 41v

      Puhun suomea äidinkielenä, englantia kohtuullisen sujuvasti. Omistan 2 autoa, toisen arvo 500 euroa ja toisen 5000. Liikun yleensä vanhoissa, resuisissa vaatteissa ja olen muutenkin retroseksuaali. Velkaa ei ole, mutta kiinteää omaisuutta mukavasti ja tilillä sen verran, että ei järkevällä elämäntyylillä vähene.

      Pidän itseäni varakkaana ja elämäni on laadukasta ja mukavaa.

      Paras varakkuuden merkki on kateus, josta en oikein jaksa välittää, vaan säälin niitä, jotka eivät käytä omia lahjojaan, eivätkä viitsi tehdä töitä.

    • sdfdf

      Katso hymyä. Jos hymyilyttää ja tuntuu että menee vähän yli imeläksi niin sitten on rikas. Aivojahan näille ei ole..

    • -t-

      ei mitään huomioonotettavaa

      - se vanha raha -

    • Plääh..

      Usean maan kielitaito? Sinähän puhut kuin porilaiset jeparit Poliisit-tv-sarjassa: Vits kauntri juu spiik.

      Muutenkin aloituksesi on niin hölmö, että mitä jos jättäisit havittelemasta kuuta taivaalta.

    • Voi mua

      Olen haaveillut ihan tavallisesta perhe-elämästä. Opiskella, tehdä jokunen lapsi jne.. jne.. Ei se ihan niin sitten mennytkään.

    • Rahako tuo onnea!

      Niin,minkäkö kukakin kokee varakkaaksi? Todella varakasta naista en tunne,tietääkseni mutta kiva olis tutustua.Mutta josko ihminen on pihi niin,mitäs toisen rahoilla on väliä jos siitä huolimatta mylliksen ruokajonoon pitää viikottain mennä.Eiköhön se sisäinen rikkaus ole parasta varakkuuttu ,jos ihminen on se oi kea ja kemiaa löytyy molemminpuoliseen Rakastumiseen! Se on parasta huumetta! (Asuin yhden rakkaani kanssa ns,parakki asunnossa talven,aikas ankeis olosuhteissa mutta mikäs kun fiilis oli jees molemminpuolisesti) Ja eiköhän esim miljoonia voittaneet lottovoittajat useasti ole kompuroineet elämässä kun psyyke ja liika raha on sotkenut suhdetta ym ympäristöä rahapyyntöineen.Enkä ihmettele,liika raha sotkee yhtäkkiä tavan pulliaisen elämää ja monesti olen miettinyt et jos miljoonia ilmestys tilille ,niin mahtaisko omani elämänikään pysyä kondiksessa,päihteet ym.....Riskejä kun löytyy ja "kavereita"! Mutta mielelläni tutustuis "rikkaaseen" naiseen johon rakastus tulisesti ja mikäs ois talvet viettää epsanjassa yhdessä! Mut nyt arkeen ja koht kävelee mylliksen ruokajonoon et on joulu pöperöö kaapis ja on kiva haaveilla joulun pyhät rikkaasta naisesta.Hyvää joulua kaikille ja onnellista uutta vuotta! T.koht 50v mies kivikosta.

      • Ainahan sossuelätti

        voi haaveilla vaikka mistä. Mutta jos itsestään ei ole mihinkään, taitaa ikuiseksi haaveeksi jäädäkin. Parisuhde toimii parhaiten samanarvoisten kumppanien kesken.


    • sijoitussika

      Osaa järjestellä raha-asiansa ja saa säästönsä tekemään tuottoa sijoituksilla. Monelta näistä hemmoista löytyy muhkea pörssiosakesalkku ja nuukuus muuten, osinkkotulot kovat.

      • Joku yritti

        miinustaa mutta juuri noinhan se oikeassa elämässä menee.


    • Opettele löytämään.

      Jos rikaanmiehen haluat, niin kato sellainen joka pukeutuu vaatimattomasti ja on erittäin nuuka. Jos vaikka menette ilalliselle, niin maksa sinä lasku niin pääset toistamiseen treffeille. Kaikista parempi on jos teet illallisen itse ja tarjoat sen kotona ja muista palvella hyvin. Jokaisella rikaalla on joitakin pieniä mielitekoja ja ne sinun kannattaa opetella huomaamaan, se saattaa olla kello (en tarkoita rolexsia enkä muuta vastaavaa, vaan siis oikein kunnon kellomerkit). Me rikkaat kun halutaan viisas kumpani, eikä mitään tyhmää kanaa.

      • Mitäs vikaa

        Rolexissa muka on. Sehän kertoo kantajastaan todella selkeästi sen että ajattelee järkevästi vuosikymmenten päähän. Normaalisti huollettuna Rolex kestää kevyesti ihmisiän eikä sitä tarvitse selitellä.


    • dhdfddzdzhdfhdfh

      Mulla on isot omakotitalot ja mammonaa joka nurkassa. Silti ajelen vanhalla -93 vuoden Honda Accordilla, mulla on resuiset vaatteet ja lähes aina parransänki ;D

    • ^CholoX3

      "Me rikkaat kun halutaan viisas kumpani, eikä mitään tyhmää kanaa." NII NII SEN HUOMAA JOO SAATANA, KAVERIPORUKKAKKI MUUTTUNU TOTAALISESTI, VÄHÄ OSASET JA NE HELVETIN ITSEKKÄÄT SIAT, PORVARI HOMOT SAATANA, AJELLAA ISIN AUTOLLA JA ASUTAAN ISIN OSTAMASSA ASUNNOSSA JA KÄYTETÄÄ ISIN OSTAMIA HOMO VAATTEITA JA KUKA SEN KORTIN MAKSOI, NO ISIHÄN TOTTAKAI!

      ite saa saatana ottaa opintolainat b korttia varte ja pummia sossusta vaate rahaa ja eka auto tulee todennäkösesti aikasintaa 3 vuode päästä sitteku on töissä ellei lotossa voita, mitä ei tule tapahtumaan.. vittu pistää vihaksi nuo pullasorsat, ei mulla muuta kitos heiiii-> ^^

      • Olematon itsetunto

        vielä kaiken muun kurjuuden lisäksi. Eipä käy köyhää tunaria kateeksi.


    • nomoney1

      "Sen tiedän,että usean maan kielitaito on merkki varakkaasta henkilöstä mutta onko muitakin asioita joita tulee ottaa huomioon?"

      Itselläni on vuositulot n. 15 000 euroa ja puhun suomea, ruotsia, englantia, saksaa ja espanjaa... Että näin... :)

    • yxvaan1

      Itse en ehkä ole rikas, mutta hyvin toimeen tuleva. Iältäni olen kolmenkympin pinnassa.Tilillä 250 000, uusiauto joka 120 000 euron arvoinen josta ei velkaa.

      Kielipäätä ei kauheasti ole, vaikka ylimmässä johtotason asemassa työskentelenkin. Pukeudun vaatimattomasti niinkuin tavallinen tallaaja. Todella harvoin laitan mitään kymmpitonnin kelloa käteen vaikka muutama sellainen löytyykin..Pitää olla jo aika suuri juhlatilaisuus. Ainut mistä näkee että pärjään ihan hyvin on harrastus välineet, ne ovat uusinta ja kalleinta ( parasta) mitä rahalla saa.

      Nimi on se mistä tietää menestyvän ihmisen. Nimeni on tosin tunnettu täälläpäin. Jotkut kuvittelevat liiankin rikkaaksi. Myös jos jotain häikkää tulee jossain, niin joku tuttu sanoo eikö tuo tiedä kuka sä olet. Tai jos menen johonkin liikeeseen esim. vaikka autoliike niin palvelua ja kahvitusta tulee silmän räpäyksessä. Vaikka en omalla autolla tulisikaan tai eikä myyjä ole mitenkään ennestään tuttu.Myös muissa liikkeissä sama juttu.

    • Marianne A

      Minulla on onni olla naimisissa varakkaan miehen kanssa. Tapasimme tennisharrastuksen. Niissä piireissä aika monikin ehkä tuolloin 80-luvulla oli hyvin toimeentuleva. Toki rakastuimme ensin aidosti ja seurustelun aloittamisen jälkeen hänen varallisuutensa pikkuhiljaa minulle selvisi. Onhan elämä ihanalla tavalla helppoa, kun ei tarvitse joka euroa pohtia-- mutta hyvä parisuhde, tavallinen arkielämä, terveet ja ihanat lapset sen onnen tuovat kuitenkin. Toki olen erittäin onnellinen siitä, että olen jokaisen kolmen lapsen kanssa voinut olla kotona haluamani ajan, koska töihin (tienaamaan) ei ole ollut kiire. Varakkuus tuo elämään turvaa ja tiettyjä helpotuksia.

    • onni on rakkaus

      Jotkut miehet ovat niin fiksuja ettei heistä esim. pukeutumisen perusteella voi päätellä mitään eikä käytöksen perusteella. Voi olla korkeasti koulutettu ja varakas muttei tuo sitä esille. Sellainen on fiksua käytöstä.

      Ei se raha tee elämästä onnellista ei lainkaan. Tietenkin hieman helpottaa mut onnea se ei tuo sitä on sinun turha kuvitella joten jätä se rahan metsästys. Ota ihminen joka on rakas ehkäpä sieltä sitten löytyy sitäkin maallista omaisuutta.

    • takametsäin laulu so

      saahan sitä yrittää puuhun takaperin nousta mutta ei tule onnistumaan.joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa,on vanha sanonta ja pitää paikkansa.minä ainakin kýsyn naiselta että onko niitä takametsiä,ja pankissa paljon rahaa.jos on sitten voidaan hengailla.mutta pelkillä,purimilla ja pierimillä ja nahkatupin hierimillä.ei valitettavasti elä on oltava rahaa ja takametsiä,sitten on gool

    • hanki omat rahas

      minkä takia pitää loisena roikkua jossain kyrvän näköisen rikkaan ukon perässä?etkö itte osaa rahojas hommata ja omaisuuttas!!?? kysynpä vaan!

    • Hän, jolla on tarve päteä, tuo kyllä omaisuutensa julki. Käyttävät merkkivaatteita, eivätkä poista sitä logoa, mikä pitää poistaa. Sitten löytyy heitä, jotka kulkevat samoissa vaatteissa ja saattavat ajaa vanhoilla autoilla.

      Itse aikanaan liftasin naapurikuntaan ja yksi varakkaimmista kunnan maaviljelijöistä otti kyytiin. Auton arvo oli noin 400 euroa.

      • Lisäksi pari tonnia kuussa ansaitseva saattaa pukeutua hyvin muotitietoisesti.


    • got it made

      Kysypä mitä mies tekee työkseen ja mistä se vastaa duunissa.
      Sitten katsot vaatetusta. Hillittyä, mutta hinnakasta usein.
      Mitä vähemmän elvistelee, sitä todennäköisempää. Muista, "Isot kalat ui hiljaisissa vesissä."

      Mutta sulla pitää olla vastapainoksi tarjota muutakin kuin vain hyvä spagaati "kaiken kivan merkeissä". :) Rikkaat miehet tuppaa olemaan myös niitä terävämpiä kyniä penaalissa, joten tarkkana mitä puhut. Usein heillä on urallaan menestynyt nainen elämänkumppanina.

    • Huomattu on

      Varakkaan miehen tunnistaa helposti leveästä, huolettomuutta uhkuvasta hymystä, ja poissaolevasta ilmeestä ( hän kun mielellään unohtuu ajatuksiinsa pohtimaan, minne suuntaisi seuraavan, luksusmatkansa, tai mihin upottaisi pennosiaan, johonkin tyyriiseen hankintaan ) ja usein olen pannut merkille senkin seikan, että varakkaalla miehellä on varaa tarjota baarissa kierros, ilman että ilme valahtaa tympeäksi jos heti ei ollakaan mielinkielin vastapalvelukseksi. Varakkaalla on ilman muuta varaa sujauttaa lantti kerjäläisen kippoon ja ehdottomasti varakkaalla on varaa pistää baarin jukeboxiin soimaan Popedaa, ihan vaan vitsin vuox.

    • richmanpoorman

      Et pysty mitenkään näkemään päällepäin. Mun appiukko on aika rikas ja ajelee liki 20 vuotta vanhalla Saabilla. Pukeutuu todella halvasti ja on aika pihi. Silti sillä on hilloa. Moni ei edes tiedä sen rahoista mitään.

      Mulla itselläni on sellainen tilanne, että meitä luullaan rikkaiksi tässä pikkukaupungissa vaikka olemme niukin naukin toimeentulevia. Iso talo, pari käyttöautoa, urheiluauto ja penskoille mopoautot saattavat antaa väärän käsityksen elämästämme. No....velkaa ei onneksi ole ja talokin on maksettu ja pikkuisen on jäänyt säästöön, mutta kaukana rikkauksista olemme.
      Jos itse olisin siinä tilanteessa, että pitäisi puolisia etsiä, niin ongelmia tulisi kun autoi nähtyään luulisi ties mitä....sitäpaitsi akat on nykyään aika lailla rahan perään ja vaikeata olisi löytää "se oikea."

    • rikurikas3

      Rikkaan taviksen tunnistaa siitä, että hän kulkee normaaleissa vaatteissa, sulautuu massaan ja pyrkii elämään säästeliäästi. Omaisuus kerätään tekemällä työtä ja säästämällä.

    • Tyylikäs rouva 28v

      Kyllähän se varakkuus näkyy päälle päin.
      Oma mieheni on erittäin sporttinen, pukeutuu tyylikkäästi, käytökseltään herrasmies, ei liikuskele köyhien kanssa. Mieheni ajaa upealla uudella Audilla.
      Asumme pääkaupunkiseudulla omakotitalossa, minulla on A-sarjan mercedes. Emme osta ikinä mitään halpaa ja rumaa.

      Tiedän, että tyylimme ja varakkuutemme herättää kateutta, mutta minkäs minä sille voin.

    • Kyseenalaistaja

      Et mistään. Monet kyllä haluavat näyttää sellaisilta, pukeutuvat kalliisti ja ajavat kalliilla autolla, mutta se voi olla pelkkää näyttämisenhalua ja usein tekevät sitä velaksi. Tarkoituksena päästä oikeisiin piireihin ja löytää rikas nainen.

      Kaikki rikkaat miehet eivät edes osaa kieliä. Eräskin selitti, että hänellä on yksi kieli, jolla hän pärjää missä tahansa: rahan kieli. Paksu setelitukko povitaskussa, ja asiat sujuivat aina kun vilautti setelinkulmaa.

      Kaikki rikkaat eivät pukeudu tai asu tyylikkäästi. Monet rikkaat ovat pihejä kuin Roope Ankka ja siksi juuri rikkaita. He ovat ansainneet kaiken kovalla työllä ja joskus kovia kokien, heillä ei ole rikkaan identiteettiä. Sitten on toisen ja kolmannen polven rikkaita. Jotkut ovat kovia tuhlailemaan eivätkä ole enää kovin kauan rikkaita.

      Jotkut rikkaat myös näyttävät siltä, mutta heillä on usein sydämen paikalla jotain muuta.

      Kylä minullekin kelpaisi rikas mies, mutta en huolisi Wahlroosia vaikka minulle maksettaisiin. Omillaan toimeentuleva riittää. En ole rikas, mutta en köyhäkään, mutta asiani ovat järjestyksessäm en ole riippuvainen muista, enkä halua miehiä siipeilemään. Yritystä on ollut... Se on kurjaa kun ei tiedä kuka on kiinnostunut oikeasti ja kuka haluaa vain taloudellista hyötyä.

      Mikset ryhdy itse rikkaaksi?

    • pööpööteilleki

      Minäki oon aika varakas (tosin nainen). Mutta asun vaatimattomasti (punasessa mummonmökissä) järven rannalla, autokin on -98 vm oleva pösö. Vaikka varaa olisi uudempaankin autoon ja taloon sun muihin. Mutta miksi ostelemaan uutta taloa, uutta autoa, uutta tietokonetta, uutta telkkaria sun muita jos vanhatkin pelittää? Sama se on käyttää niin kauan kunnes eivät enään toimi.

    • onneataynna

      Enpa kylla huolisi itselleni rikasta miesta. Se, etta rahaa on jumalattoman paljon ja sita makuutetaan tililla, kertoo siita, etta ihmisella on taysin vaarat arvot elamassa. Sellainen mies ei osaa rakastaa aidosti ketaan muuta kuin rahojaan. Toista on meilla, joilla onni on jossain aivan muualla kuin maallisissa asioissa. Jos minulta vietaisiin kaikki omaisuus pois, minulla olisi silti kaikki mita tarvitsen. Rikkaalla iskisi hata kateen.

    • ei niin pinnallinen

      Kielitaito ei todellakaan kerro mitään. Itsekin puhun kuutta kieltä, mutta velkaa on aivan rutosti=) Tiedän myös niitä, jotka ovat ns. hanttihommissa ja ovat todella lahjakkaita kielissä. Varakkuudella kun ei saa ns. kielipäätä. Lahjakkuutta et voi ostaa rahalla. Toisaalta taas on varakkaita, joilla ei ole kielipäätä lähes ollenkaan ja toisaalta niitä varakkaita, joiden ei ole koskaan tarvinnut nähdä vaivaa kielten opetteluun.

      Tiedän myös eräänkin rikkaan miehen, joka pukeutuu erittäin vaatimattomasti ja sanoisinko huonosti. Ei välitä nähdä vaivaa ja tyylitaju puuttuu täysin. Tyylitajua kun ei saa rahalla.

      Säälittävimpiä ovat he, joilla on tarve elvistellä tai esittää varakasta ja he, jotka haluavat siipeillä toisen kustannuksella.. Ja tämä yhdistettynä ei niin älykkääseen ihmiseen. Kasvattakoot omat omaisuutensa ja käykööt omat koulunsa. On tervettä, että sellaisille laiskimuksille elämä opettaa, että kaikki ei tule aina vain sormea napsauttamalla. Joidenkin asioiden eteen on todella tehtävä töitä.

      Rikkaimpia ovat he, joilla on henkistä pääomaa ja sydämen viisautta. Ei se raha, ei ne autot, vaan usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on rakkaus.

    • Nuoruuden oikea vali

      Hei "onneataynna".

      Minne se raha sijoituksista pitäisi sitten panna että tulisi onnellikseksi? Haluaisitko isompia asuntoja ja autoja ?

      Autot & asunnot ostettu, Sijoittaminen tuo huomattavan hyvän toimeentulon. Kun aamulla heräät, olet varakkaampi kuin nukkumaan käydessä, tämän voin aivan laskea halutessani. Myöskin tulot kasvavat jatkuvasti, mitään tekemättä.

      Tietenkään tilillä ei makaa rahaa kuin satunnaisesti suurempia määriä, joku tonni.

      Tilanne on hyvinkin hyvä, meiltä ei mitään tunnu puuttuvan.

      Ajattelin avokille jouluna ehdotella lapsien hankintaa, nyt taloutemme olisi tarpeeksi vahva, eikä hänen tarvitsisi ikinä duuniin enää mennä.

    • Ei.

      Varallisuus vaikuta minun parin valintaani millään tavoin, vaan luonne ja ulkonäkö. Varallisuudesta kertovia merkkejä ovat,oma tuhannen hehtaarin maatila,oma lentokone, uudehko Rolls Royce,Jaguar jne. Varsin usein varakasta mies seuraa etsivä nainen unohtaa hyvin tärkeän seikan, varakkaalla miehellä on myös omat kriteerit naisten suhteen. Naisella pitää olla sitä ulkonäköä,eikä saa olla mikään latoharakka ja kukapa varakas mies ottaisi elätettäväkseen p-aukisen.

    • oikea väärä

      kyllä on,rikaan miehen ja usein myös typerän miehen kuten myös naisen,tunnistaa siitä että hän kannattaa joko kokoomusta tai sdp tä etenkin ensiksi mainittua puoluetta nimittäin onhan ihan kansainvälisissä laajoissa kin tutkikmuksissa todettu,että oikeiston kannattajilla miehillä kylläkin rahaa mutta sen järjen kanssa on vähän niin ja näin.Kyllähän siitäkin asiasta on kokemuksia ihan julkisuudessa siispä itse en suosi ollenkaan etenkään oikeistolaisia:)

      • voividehude

        sunehkäkannattaisiopetellavähänsuomenkirjoitussääntöjäettäolisihelpompilikeaälykästäanalyysiäsimenestyjistä!


    • vitun narttu

      keskustelun aloittaja on ruma huora

    • 1+1=1

      Voi sinua, olen hyvin toimeen tullut mies ja elämäni suurin virhe oli juosta kauniiden naisten perässä, vaikka yksi ja ainoani, se jota aidosti rakastin ei minua enää huoli. Juoksin himojeni perässä, sain mitä halusin ja tytöt mieluusti tekivät mitä halusin ja olivat mielin kielin, varoivat suututtamasta minua. Ei tullut minusta onnellista miestä, kaiholla muistelen sitä ainoaa ja oikeaa prinsessaani, hän teki minusta onnellisen, sen voin nyt sanoa. Tuskin sinä tulet onnelliseksi tai ainakaan saat mitä tilaat. Olet varmasti kaunis tyttö ja saat miesten sukat pyörimään jaloissa. Minulle sä olisit ohi menevää tylsää wannabe seuraa. Etsi joku perus juntti, niin oot onnellisin.

    • pyrkyri hyi

      Verotustiedot ovat toistaiseksi vapaata informaatiota. Pääomatulo, ansiotulo, siviilisääty, pärstäkerroin, kaikki löytyy. Aloittaja taitaa olla bimbo.

    • Ei ole totta!

      No, ei tietenkään kielitaito ole rikkauden merkki tai tae. Ei sinne päinkään, tänäpäivänä. Oletko hölmö, kun noin yksinkertaisia johtopäätöksiä teet.

    • Säälin rikkaita!

      Säälin kaikkia rikkaita ja myös niitä köyhiä, jotka etsivät kumppanikseen rikasta miestä, kuten keskustelun aloittaja.
      Rikas mies ei voi koskaan tietää onko nainen ihastunut häneen itseensä vai hänen rahoihinsa. Köyhä mies sen sijaan voi olla aina varma, että nainen on kiinnostunut todellakin hänestä itsestään.

      Rikasta miestä etsivä nainen on yleensä aina kylmä ja laskelmoiva. Monet rikkaat miehet tietävät tilanteen ja ovat oppineet, että heidän kannattaa salata rikkautensa seurustelun alkuvaiheessa ja yleensäkin esittää aina köyhempää mitä ovatkaan -ihan jo oman etunsa kannalta ja säästyäkseen kateellisten ihmisten panettelulta.

    • elämä jo ohi

      Haluaisin naimisiin rakkaan kanssa. -> yhtä vaikea löytää.

    • täytätkö kriteerit?

      Toivottavasti sinulla on itselläsikin tuoda "pöytään" rahaa ja ulkonäköä koska rikkaat eivät ota köyhää elättiä puolisokseen ettei mene erossa omaisuutta :)

      Myöskään tavallisen näköinen jaana tai tiina ei kelpaa, pitää olla todella kaunis ja näyttävä nainen, älykäs, opiskellut ja tosiaan omaa rahaa oltava.

      Luuletko että joku YH äiti jostain lähiöstä kelpaa miljonäärille, vaikka olisi kuinka kaunis jos sitä koulutusta ja rahaa ei ole?

      Luuletko ettei YH äidin tilalle löydy miljoonittain missitason seuraa maailmalta joilla ei ole lasta rasitteena edellisistä suhteista ja joiden ahterit on jumpattu uskomattoman tiukkaan kuntoon?

    • Kohtuuvarakas

      Esimerkiksi siita, etta ne kiertaa kaukaa sinunlaisesi kullankaivajat. Ne oppii haistamaan aika nopeasti.

      Itse testaan naisia siten, etta vihjaan jossain vaiheessa omaisuuksistani. Jos naisen kiinnostus selvasti kohoaa (monella tekee niin) minun kiinnostukseni laskee.

    • Hyvä ihminen

      Jaa. Ei tuo kielitaito sitä ainakaan tarkoita. Itsellä englanti lähes sujuva ja ulkoisestikin luullaan rikkaaksi. Totuus on kuitenkin aivan toinen.
      Olen köyhä downshifteri, joka elää päivän kerrallaan, lenkkeillen, kuntoillen ja eläen rennosti, turhia nurisematta ja varakkaita kadehtimatta.

      Miksi stressaat itseäsi, päättömällä rikkauksien perässä juoksemisella? Ei raha onnellisuuden tae ole.
      Ja rikas mies on usein sydämeltään ja sissimmältään, pelkkä ylimielinen, kylmä, petkuttaja ja hyväksikäyttäjä. Rahan ja tai vallan turmeleva pintaliitäjä. Luulenma.

      Hyvää joulua, sanon ma.

    • Ihana mieheni

      Minulla on rikas mies ja muutenkin ihana. Ostelee minulle matkoja, kylpylälomia, shoppailireissuja, vie ravintoloihin syömään, tuo työmatkoilta tuliaisia jne. Hän on iloinen siitä, kun nautin, kun hän ostelee minulle kaikkea ja tulen iloiseksi. Meillä on aina huisin mukavaa matkoilla jne. tietenkin kunnioitan ja arvostan miestäni ja rakastan häntä täydestä sydämestäni, mutta en todellakaan pane pahakseni, että hänellä on myös rahaa. Hän pakottaa ostamaan minut kalliita vaatteita ja koruja. Usein toppuuttelen häntä, että en nyt tarvi mitään, mutta hän loukkaantuu siitä. On ihan sanonut minulle, että pahinta miten loukkaan häntä on se, että jos hän vie minut esim. johonkin koruliikkeeseen ja haluaa ostaa sieltä minulle esim. kellon nimpparilahjaksi ja alan siellä sanomaan, että ei noin kallista saa ostaa. Suuttuu kamalasti. Nautin vain ihanasta ja varakkaasta miehestäni ja olen onnellinen. Kerran yksi työkaverini sanoi minulle, että toivottavasti olet sanonut miehellesi, että olet hänen kanssa rahojen takia. se tuntui pahalta. Alkoi itse kyselemään, että millainen mies sinulla on, kun matkustelet niin paljon ja sinulla on kalliita vaatteita ja koruja. Sanoin, että mieheni niitä ostelee. Toinen työkaveri sanoi siihen, että pidä kiinni siitä miehestä, tuollaisia miehiä on harvassa. Kyllä pidän.

    • Älä odota liikoja

      Voin rehellisesti kertoa että olen rikastunut vanhempieni ansiosta. Tulevaisuuteni on taattu jo ennen syntymääni, isäni menestyneen rakennusfirman ansiosta. Vanhempani erosivat kun olin ala-asteela, rahat jäi isälleni koska avioehtosopimus oli täytetty. Lukioaikanani isäni kuoli ja perin rakennusliikkeen osakkeet kokonaan, päätin jatkaa isäni elämäntyötä. Rahasumma oli järkytys minulle, silloin vielä nuorelle miehelle tämä oli ihmeellistä. Tuli voittamaton olo. Kävin pelaamassa pokeria, halusin että kaikki kadehtisivat minua. Kesti monta vuotta tajuta kuinka paljon rahaa olin laittanut menemään ja tiesin että isäni olisi hyvin vihainen minulle. Palkkasin sijoitusneuvojan ja sijoitin osan rahoista, jatkoin yrityksen johdossa ja olen tienannut tuhlaamani rahat takaisin. 30 vuotiaana tunsin painetta koska minulla ei ollut vieläkään kumppania, enkä todellakaan huoli vaimoksi huonosti koulutettuja.. Tiesin että aion hankkia lapsen ja että vanhempien älykkyys siirtyy geeneissä myös lapselle. Lapselle teen selkeät tavoitteet ja teen kaikkeni että hänestä tulee vielä jotakin. Nykyinen vaimoni on lääkäri ja tapasimme ensimmäisen kerran toisemme espanjassa golfkentällä. Asumme paikkakunnallani arvokkaalla asuinalueella, taloni ei erityisesti erotu naapuruston taloista, naapurini ovat lähinnä korkeasti koulutettuja, jotka ovat tienanneet rahansa työtä tekemällä. Perheellämme on kaksi autoa, Audi A6 vm2010 sekä Jaguar XJ vm2012. Tällä palstalla oli puhetta kelloista.. Ostin sveitsistä 3500e maksavan Tag Heuer kellon jota en kuitenkaan viitsi käyttää sitä kuin juhlissa. En halua erottua. Koitamme elää normaalia elämää esim. siivoamme itse kotonamme. Kannattaa muistaa, että monet rikkaat ovat rikkaita siksi koska he ajavat aina omaa etuaan. Selvillä tapauksilla eli kouluttamattomilla köyhillä paskiaisilla ei ole mitään mahdollisuuksia, olit sitten kuinka kaunis tai mukava. Mikäli joskus onnistutte kuitenkin hankkiutumaan rikkaan miehen suosioon, on miehellänne todennäköisesti vaatimus avioehtoon.

      • köyhä paska

        En tiedä, oliko kertomus totta, mutta hieno tarina kuitenkin. Pointsit ja liketys siitä!


    • gringa1
    • raha pihdeissä

      Törmäsin keskivertoa varakkaampaan mieheen. Todella pihi. Olin maksunaisena aina tavatessamme.

      Mieluummin erilaisella mentaliteetilla varustettu minulle. Voihan varakaskin olla ok, mutta usein rahaan saattaa liittyä kielteisiä luonteenpiirteitä.

      • tässätuntomerkit

        Ei siinä ole erityistuntomerkkejä. Voi näyttää pultsarilta ja ajaa vanhalla romuautolla tai sitten jotain ihan muuta. Voi olla pultsarin näkönen ja kaahata paikalta Porschella. Köyhäkin voi osata kieliä ja elää näyttävästi ja olla hyvinkin sivistynyt. Rikas yrittäjä ei välttämättä osaa kuin suomea. Ihan nyt vaan näin. Rikkaan tuntee siitä, että hänellä on paljon varallisuutta!


    • Raspberryrumble

      Mistä olette löytäneet varakkaan miehenne?

    • 1974s

      Ulkomailla on paljon varakkaita miehiä jotka saavat nautintoa naisensa hemmottelusta että sieltä vaan katselemaan.

    • etsimättälöydetyt

      Netistä niitä löytyy, siinä missä tyhjätaskujakin. Oikeastaan tapaamilleni miljonääreille ainoat yhteiset piirteet olivat kohteliaisuus ja kyky keskustella. Jos mies on ulkoisesti kovin sliipattu ei hän todennäköisesti ole miljonääri. Ulkoisesti kaikki pukeutuivat kovin normaalin oloisesti ja kropan mallikin vaihteli treenatusta sixbackistä pullukkaan nallekarhuun :)

      Sen nallekarhun olisin mieluusti halunnut, mutta eipä hän taida uskaltaa haluta ketään Muut jätän suosiolla muille kalastettaviksi.

    • HansLiider

      Trimmattu parta ja näyttävä rannekello on nykyään meillä se yleisin "pukukoodi".
      Jos sattuu olemaan vakavempaa tarvetta kumppanille, Katsellaan naisia jotka tarjoavat ensimmäisenä iltana. Ai miksi? "Koska mä voin" :)

      • Ei_näyttötarvetta

        Minulla ei ole rannekelloa. Kun on riittävän varakas, aikataulut ovat toisten ongelma.


    • hyvät_tuntomerkit

      Paskalle haisevat haalarit ja istuu traktorin kopissa. Ison maatalon isäntä ja paljon on rahaa tilillä.

    • Anonyymi

      Perstaskun koosta, jos on keskimääräistä suurempi, niin lompakon koko oltava paksu, koska turhaa eivät niitä räätälöi suuremmiksi?

    • Anonyymi

      Varakkailla äijillä on isotissiset & kauniit blondit vaimona, koska rahalla saa...
      köyhillä on rumat muijat.

    • Anonyymi

      Rahamies seuraa taloutta ja muutenkin uutisia. Tuntee rahamaailman käsitteet vaikka ei välttämättä kaikkia teorioita. Rahan kerääntyminen ei kuitenkaan ole vain teorioista kiinni. Vaikea on selvittää kellä oikeasti on 10 osakesalkkua kymmenessä maassa

      • Anonyymi

        Itse vielä kommentoin että voi vaikka kysyä 'rikkaaksi toivotulta' että mihin kannattaisi sijoittaa 100000€ perintö. Jos ei ihminen tiedä oikein mitään vaihtoehtoja niin ei hänellä rahaa ole. Tai jos 100000 on hänelle hyvin paljon rahaa


    • Anonyymi

      Kenen tahansa (omistus-) auton tai autot voit tarkistaa näin:
      Lähetät miehen hakemaan pirtelöä ja tarkistat rekisteriotteesta kohdat haltija ja omistaja. Jos ei hansikaslokerosta löydy paperimuodossa googleta "auto rekisteri tiedot SMS" ja lähetät sinne sen rekisternumeron esim. BIG-1 :D
      1. Jos molemmissa kohdissa on sama nimi kuin tällä (miehellä) niin silloin hän _omistaa_ sen ja on pakosti investoinut rahaansa siihen.
      2. Jos kentissä on eri nimiä kuin herralla niin raukalla on lainassa kaverin auto :D
      3. Jos herra on haltija mutta ei omistaja, hänellä ei käteinen riittänyt näin hienoon autoon. Googleta rahoitusyhtiö, tämä kertoo paljon. Mutta tilanne voi olla silti jokin muu, ks. kohta 4.
      4. Rekisteriotteessa esiintyvistä yrityksistä kannattaa selvittää ketkä ovat avainhenkilöitä näissä. Esim. jos omistaja ja haltija on Puhjennut kumi Oy ja tämän tj, hj tai hpj on sama kuin se joka vieressä istuu, sama mies heiluttaa kives- ja rahapusseja eli match 100%. Valtaosa autoista on rahoituksella.........

    • Kyllä aika moni rikas/varakas mies Suomessa(varmaan jostain muualtakin löytyy) pukeutuu aika yksinkertaisesti, jotkut jopa tyyliin tuulipuku ja Siwan muovikassi(tosin tuon Siwan tilalle pitäisi nykyään vaihtaa vaikka Prisma tai Citymarket, kun tuota Siwaa ei enää ole). Hienolla autolla saatetaan ajaa, mutta kuski sen takana näyttää kuin keneltä tahansa vastaantulevalta mieheltä. Erona vain hieno auto ja se, että pankkitilillä enemmän rahaa. Nykyään ei kuitenkaan aina ulkoisesta olemuksesta näen kuinka paljon kelläkin on tilillä rahaa. Erot pukeutumisessa ovat tasoittuneet ja nykyään ihan tavllinenkin duunari voi pukeutua melko laatutietoisesti ja vastaavasti miljonääri voi pukeutua hyvinkin yksinkertaisesti ja vaatimattomasti. Tai sitten molemmat pukeutuvat laatutietoisesti tai vaatimattomasti. Ja joku tavallinen duunarikin, esim. vaikka putkimies voi asua hienommassa omakotitalossa.

    • Anonyymi

      Varallisuutta minulla on lähes miljoona. Ansiotuloja on erittäin vähän. Pääomatuloja on sen verran, että saan ostettua niillä kaiken tarpeellisen. Minulla ei ole autoa. Kuljen polkupyörällä. Käytän samoja vaatteita mahdollisimman pitkään. Huhupuheiden mukaan olen kuulemma köyhä ja syrjäytynyt, koska en käy töissä. Ei ole velkaa. Asun kerrostaloasunnossa. Senkin omistan itse. En pelaa golfia vaan ennemmin viihdyn lenkki- ja retkeilypoluilla. Voin tehdä sitä mitä itse haluan. En mene työvoimatoimistoon nöyryytettäväksi enkä ano työttömyyspäivärahoja. Ilmeisesti kelpaisin myös köyhien listalle, koska tuloni ovat melko pienet.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe