Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kreikklaista..
Theo+on+nimi+jumalalle,+Theo+on+siis+jumala.+
Theodoros+on+mies,+miehen+nimi,++jossa+Theo+on+jumala+ja+doron+on+lahja.++
Theodoros++nimisten+luettelo+täällä+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Theodoros
28.07.2019 08:48
Evankeliumin+opetuksen+mukaan+myös+avioero+on+kielletty+ankarasti,+ja+katolisilla+se+oli+sitä+pitkään.+++Voi+olla+vieläkin,+en+ole+tutkinut.+
Minkä+esimerkin+sitten+kuninkaat+antoivat+saadakseen+uuden+vaimon+?++
He++tappoivat+entisen,+tekaistuin+syin,+kuten+salaliitto+tai+muu+pettäminen,+josta+vaimoa+syytettiin.+++Yksi+syy+oli+myös+se,+että+perillistä+ei+alkanut+kuulumaan.+++
Englannista+ainakin+löytyy+näitä+esimerkkejä.++
Naisten+kannalta++jeesuksen+opetukset+eivät+aina+ole+olleet+hyviä.
28.07.2019 08:07
Kokeileppa+tarjota+Aladinin+taikalamppua,++jos+sieltä+tulisi+se+henki.
Sitten+voi+mennä+vaikka+lentävä+matto+perille.
27.07.2019 17:32
Vanhempien+naishenkilöiden+ei+liene+sopivaa+haaveilla+niin+nuoresta+miehestä.
27.07.2019 17:26
Puhuimme+kuitenkin+edellä+Juudan+sukukunnasta.++
Ja+kommenttini+oli+siihen+liittyvä.
27.07.2019 17:01
Jeesus+sanoo;++'Kaikki+minkä+olette+tehneet+yhdellekin+näistä+minun+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.+'+
Ja+siihen+liittynä+Juudan+sukukunta,+josta+hänen+kerrotaan+olevan.++
Eli,+kaikki+mikä+on+tehty+juutalaisille,+on+yhtä+kuin+se+olisi+tehty+Jeesukselle.++
Eikö+vain.+++
Hänellä+on+ne+tietyt+kysymykset+tästä+aiheesta.+Kävittekö+katsomassa+kun+olin+vankilassa,+annoitteko+vettä,++kun+olin+janoinen,+tai+leipää+kun+olin+näkäinen......+++tarkoittaa,+mitä+teitte+näille+veljille,++joka+on+yhtä+kuin+mitä+teitte++Jeesukselle.
27.07.2019 15:47
Oliko+niin+vaikea?
27.07.2019 15:35
"Jeesuksen+sukukuluettelo+kertoo,+että+Jeesus+on+Juudan+sukukuntaa+eli+juutalainen.+Juuda+oli+Jaakobin+neljänneksi+vanhin+poika++"
Mutta+hän+ei+ole+sitä+yksin,+vaan+muiden+kanssa.+++
"Ja+kaikki+minkä+olette+tehneet+yhdellekkin+näistä+minun+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.+"+
Miettiä+nyt+sitä+sitten.
27.07.2019 15:11
Väärinkäsitysten+välttämiseksi+Paavalin+puhe+Juudan+sukukunnasta,+ei+tarkoita,+että+Jeesus+on+tuo+sukukunta,+kuten+se+on+kristillisesti+käsitetty.
27.07.2019 14:33
Ihmeiden+aika+ei+ole+ohi.
27.07.2019 14:15
Perustele,+äläkä+puhise+omiasi.
27.07.2019 14:01
Typerin+mielipide+mitä+koskaan+olen+kuullut,+koska+silloin+myös+Rooman+maailmanvalta+on+vain+satua.+
Enkä+nyt+puhu+VT:n+pohjata+vaan+historian+kirjoituksen+pohjalta.
27.07.2019 13:48
Israelin+valtio+.
27.07.2019 13:34
"ja+jokaisen+esikoisen+pojistani+minä+lunastan.'"++Kyyhkysellä+lunastettiin.++
Paavalin+mukaan+lakiin+tuli+muutos+kun+leeviläinen+pappeus+loppui,+ja++Juudasta,+Juudan+sukukunnasta++tuli+'meidän+herramme'+,+kuten+hän+sanoo.+++++Ei+siis+kirjaimellista+lain+käyttöä+enää.++Eikä+papeille+uhrausta++kun+heitä+ei+ole.++Raabbit+ovat+opettajia.
27.07.2019 13:31
Olet+juonut+kuplivasta+lähteestä+ja+tullut+humalaan.+
Raamatussa+nimenomaan+kielletään+noudattamasta+naapurikansojen+tapoja,++jotka+uhraavat+lapsiaan.+++Juutalaistenko+heidänkin+syntinsä+pitää+kantaa,+vaikka+he+eivät+olisi+niin+tehneet.++
Ja+mikä+se+kyyhkysen+uhraaminen+lunastuksena+sitten+oli,++eikö+siellä+ole+sellainenkin.
27.07.2019 13:24
"Ja+tapettiin+vain+esikoislapsia+uhrina+Jumalalle++"+
Missä+?++
Kristityillä+on+käsitys+että+uhraaminen+tarkoittaa+samaa+kuin+teurastaminen.+ja+jos+raamatussa+sanotaan+kansaa+esikoiseksi,+niin+sitten+teurastetaan+juutalaisia.+Tyhmät.++
Jumalalle+uhraaminen+voi+tarkoittaa+myös+elämänsä+antamista+jollekin+ylemmälle+tarkoitukselle.
27.07.2019 12:46
"Jeesuksen+henki+herätettiin.+"
Eipä++siinä+sitten+mitään+uutta+syntymistä+tapahtunut+hengellisesti,++kun+sama+henki+herätettiin.++
Kuten+tietysti+maailmassa+on+nähtykin,++antisemitismin+muodossa.
27.07.2019 11:37
Niinkö+nousi,++ja++ihan+uusi+ruumis+oli+hänellä.++
Hauta+on+siis+uusi+kohtu.+++Taivaallinen+syntymä.++
Onhan+se+tulkinta+tämäkin.+++Kuolema+ei+ole+kuolema+vaan+taivaallinen+syntymä.+++Koraanista+saat+vahvistusta+tälle+teorialle.
27.07.2019 10:50
Vastaan+anonyymille,+että+olen+pseudonyymi.+
Oliko+lauseen+tarkoitus+sitten+ärsyttää,++eli+trollailla+ärsytyksen+vuoksi,+ei,+vaan+se+on+kritillinen+näkemys,+että+hän+puhui+ruumiinsa+temppelistä,+kun+aikoi+hävittää+temppelin+ja+lupasi+rakentaa+sen+kolmessa+päivässä+uudelleen+Ja+sitä+ei+kuitenkaan+ilmestynyt.+
Ja+kristityt+ovat+tehneet+kaikkensa,+ettei+se+koskaan+ilmestyisikään.
27.07.2019 10:32
Missä++muuten+kerrotaan+Jeesuksen+toinen+tuleminen+?++
Persian+Kyyros+on+juutalaisuudessa+pelastajahahmo,+koska+hän+kunnioitti+Israelilaisten+Jumalaa,+ja+antoi+luvan+palata+takaisin+siirtolaisuudesta+ja+kehoitti+rakentamaan+Temppelin+tälle+Jumalalle.++Hän+myös+käski+palauttaa+kaikki+temppelikalleudet,++jotka+sieltä+oli+ryöstetty.+
Olen+lukenut,+että+myös+assyrialaiset+mielellään+antoivat+Kyyroksen+hallita,+koska+hän+salli+uskonnonvapuden+kaikille.++
Kirkko+ei+ole+koskaan+toiminut+Kyyroksen+tavoin,+vaikka+käyttää+nimeä+Kyrios.++Vaan+täysin+päinvastoin,+eli+pakkokäännytyksin.+Ja+Jeesuskin+aikoi+hävittää+temppelin+ja+aikoi+rakentaa+jonkun+näkymättömän+temppelin,+tai+ruumistemppelin.
27.07.2019 09:24
19 / 480