Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

9589

1. Venäjä+ei+vehkeile+Israelia+vastaan,+jo+senkin+takia,+että+siellä+asuu+paljon+Venäjältä+muuttaneita+ihmisiä.++Olen+lukenut+myös+Putinin+sanoneen+Israelin+vierailullaan,+tutustuessaan+arkeologisiin+kohteisiin;+++"+Tästä+näkee,+että+juutalaisen+kansan+historia+on+hakattu+Jerusalemin+kiveen.+"+++++Kiinan+kanssa+Israel+käy+kauppaa,+eikä+Kiinassa+ole+ollut+antisemitismia,+koska+se+ei+ole+kristillinen+maa.+Kun+pääsis'+noista+kristillisistä+kauhuennusteista+ja+ihmisten+pelottelusta+jonka+tarkoitus+on+vain+koota+ihmiset+omaan+leiriin+,+tyyliin,++++tässä+te+pelastutte,++vaikka+tulva+tulisi,+ei+se+meitä+koske+.+Odotamme+vain+ja+ennustamme,+että+juutalaiset+tulevat+kärsimään++hamaan+siihen+asti,+++kunnes+kääntyvät+kristityiksi,+ottavat+messiaan+vastaan.+Ei+messiaan+tehtävä+ole+hävittää+juutalaisia,+vaan+pelastaa+myös+heitä.+Kristilliset+tulkinnat+ovat+vain+kauhun+kylvämistä+ja+sorron+sorinaa.
  2. Kuka+ruokkii+ketä+?
  3. Juuripa+niin,+++saathan+sinä+niin+ajatella,+minulle+kaikki+ihmiset+ovat+samanarvoisia,+tittelit+eivät+nosta+ketään+ylätasolle.+Tehtävä+voi+olla+erilainen,++mutta+se+ei+tee+ihmisestä+parempaa,+usein+juuri+päinvastoin.+Mitä+sanoisin+vastuunkantamisesta+viran+puolesta,++onhan+sitä+olemassa,++tietysti,++mutta+siitä+maksetaan+palkka,+se+ei+ole+todellista+vastuun+kantamista+vaan+työtehtävä,+josta+saa+korvauksen.Joku+voi+kantaa+vastuuta+ilman+palkkaa,+kuten+minä,++ihan+siitä+syytä,+että+ei+pidä+siitä,+että+ihmisiä+huijataan.