Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käsittääkseni+en+antanut+ymmärtää+asiaa+näin,+mutta+jos+sinä+sen+niin+tulkitsit,+on+se+sinun+asiasi.
21.07.2019 09:50
Raamattu+kieltää+myös+ihopiirrosten+tekemisen,+mutta+eräs+henkilö+pelastui+keskitysleirillä++tatuoimalla+numeroita+ihmisten+käsiin,+hänellä+oli+se+itselläänkin,+numero+siis.+
Raamatusta+löytyy+myös++kehoitus+valita+elämä+kuoleman+sijaan,++hän+valitsi+elämän.
21.07.2019 09:32
Silloin+kun+kastetut+kristityt+tekevät+jotakin+huliganismia+tai+natsisimia,+sille+keksitään+joku+muu+nimi,+kuten+äärioikeisto,++uusnatsit,+äärikonservatismi+,+tai+mikä++milloinkin,++kuten+ateismi.++He+ovat+kuitenkin+kastettuja+kristittyjä.+++
Mistä+se+kertoo+?
21.07.2019 09:15
Luin+kerran+Mellerin+kirjoituksen+jossa+hän+sanoi+olevansa+niin+onnellinen,+koska+hänellä+on+usko,++jossa+ei+tarvitse+pelätä+mitään.+
Ehkä+hän+tarkoitti,+että+hän+on+niin+suuri+Kristuksen+edustaja,+että+muiden+kuuluu+pelätä+häntä,+mutta+hänen+ei+ketään.++++
Hyvin+konet+katsovatkin+häntä+ylöspäin+ja+kysyvät+häneltä+raamatun+selityksiä,+ja+hän+armollisesti+jakaa+omaa+tulkintaansa+sieltä+ylhäältä+jossa+hän+on+herra+ja+opettaja.++Vain+hän+voi+olla+armollinen+ja+julma.++Hänen+ei+tarvitse+pelätä+mitään,+hänellä+on+raamatun+sana.
21.07.2019 08:54
Eipä+moitetta+sinulle+tässä,+kunhan+sanoin+mielipiteeni+asiasta.
20.07.2019 13:46
Lähimmäisenrakkaus+kehoitus+löytyy+Toorasta,+onko+se+evankeliumissa+jotenkin+parempi,+vaikka+se+on+vain+kopio.
20.07.2019 13:41
Aloitus+on+provo,+se+tarkoitus+on+vain+synnyttää+riitelyä.
20.07.2019 11:32
Vaikuttaisko+paavien+käytös+ollenkaan+siihen,++että+ihmiset+eroavat.+
Eilen+juuri+luin+saksalaislehdestä,+että++saksassa+katolisia+on+eronnut+suurin+joukoin+kirkosta.+
Teot+aina+unohtuvat,++kun+kristillisyydessä+teoilla+ei+ole+merkitystä,+mutta+ihmiset+voivat+olla++toista+mieltä.
20.07.2019 10:34
Jos+asiallista+tekstiä+poistetaan+se+ei+ole+ainoastaan+vainoamista,+vaan+toisen+mitätöimistä+totaalisesti,++se+ei+ole+edes+sananvapauden+kieltämistä,+se+on+yhtä+kuin+murha,+koska+ihminen+on+sitä+mitä+hän+sanoo.++
Mutta+en+minä+siihen+kuole,+minä+nousen+aina+ylös.
20.07.2019 10:06
Taas+yksi+aloitus+poistettiin+jossa+oli++minun+kommetteja,++pitkiä+vielä.+Ketä+siis+vainotaan+ja+ketkä+vainoavat.+++
Mutta+onneksi+ehdin+ottaa+kopiot.
20.07.2019 10:00
Esimerkiksi++vanhemmat+herrahenkilöt,++jotka+ovat+toimineet+aikoinaan+kansakoulun+opettajina+ja+opettaneet+siellä+kristinuskoa+suurella+innolla+ja+paatoksella,+ovat+hyvin+hyvin+vihaisia+jos+heidän+opetustaan+ei+enää+pidetä+totuudellisena.++++
On+se+ymmärrettävääkin,++he+ovat+noudattaneet+opetusohjelmaa,+ja+vanhalla+ajalla+kukaan+ei+kyseenalaistanut+koulujen+opetusohjelmia.+Ne+ovat+olleet+Helsingin+herrojen+laatimia.++
+Vielä+vanhemmalla+ajalla+opettajan+on+pitänyt+olla+kirkon+hyväksymä+ja+tottahan+he+ovat+panneet+parastaan,+ettei+tule+huomautuksia.+
Toinen+fundisryhmä+kokemukseni+mukaan,+on+ns.+maallikkosaarnaajat,+tulikivenkatkuiset+julistajat,++joita+olen+tavannut+täällä+netissä+ja+joskus+lapsena+myös+livenä+seuroissa+nähnyt.++++He+joutuvat+jonkun+hurmoksen+valtaan+omasta+puheestaan+ja+helottavat+tulipunaisen+monta+tuntua+jälkeenkin+päin.+++Ja+auta+armias+jos+kyselet+vaikeita,+silmät+pullistuvat++ja+käsi+hamuaa++läimäisy+asentoa.++
Kummallista+kiihkoa+herättää,
20.07.2019 09:37
Yksi+syy+edelliseen+on+tietysti+sekin,+että+nainen+ei+voi+koskaan+olla+Herra,++ja'+herrakerhoista'+++on+paljon+ollut+puhetta,++hallitusherrat,++kirkkoherrat,+ovat+nimessä+herra.++
On+tietysti+noloa+jos+joutuu+huomaamaan,++että+herra+on+jonkin+mitättömän+naisen+mielestä+epäuskottava,+ja+tuo+nainen+näkee+asian+aivan+toisin+päin+ja+löytää+siihen+vielä+raamatusta+ihan+selvät+jakeet.++Koska+sieltähän+löytyy.+++
Mikä+se+luulee+olevansa.+
Tilanne+ei+ole+enää+niin+paha,+kuin+kymmenen+vuotta+sitten,++ei+todellakaan,+hyvin+paljon+on+muuttunut,+mutta+jotain+tabua+on+edelleen+koska++julkinen+keskutelu+puuttuu.++Pappeja+ei+voi+kutsua+keskustelemaan+vaikeista++sisällöllisistä+kysymyksistä,+koska+he+voivat+loukkaantua,++ja+luulevat,+että+heitä+vainotaan.+
Koska+he+ovat+pappeja+heillä+on+kuvitteellinen+pyhyyden+suoja,+joka+voi+mennä+rikki+totuuden+edessä+ja+heistä+tulee+vähemmän++kuin+uskoivat+olevansa.
20.07.2019 09:17
Olen+tavannut+netissä+akateemisia+ihmisiä,+joilla+on+paljon+myötäilijöitä,+ja+jotka+uskovat+edelleen,+että+juutalaiset+tulevat+kääntymään+kristityiksi+ja+Jeesus+tulee+takaisin.+
Itse+en+ole+akateeminen,+eivätkä+he+pidä+minua+minkään+arvoisena+sanomaan+yhtään+mitään,+saati+olemaan+heidän+kanssaan+erimieltä.+Lisäksi+heillä+on+vaikutusvaltaa,+he+voivat+helposti+tehdä+valituksen+ylläpidolle+ja+se+olen+minä+joka+poistetaan+ei+suinkaa+se+akateeminen,+joka+on+hölmö+.
20.07.2019 08:55
Saksalaisia+ihaillaan+senkin+takia,+että+Lutherin+kerrotaan+lopettaneen+anekaupan.++
Kuitenkin+asetettiin+kirkollisvero,+joka+ei+poikkea+anekaupasta+ollenkaan+paitsi,++että+Kirkon+ei+tarvitse+asettaa+tarpeen+mukaisia+ylimääräisiä+veroja+esim.+sotavoimien+ylläpitoon,+++koska+kirkko+on+riisuttu+aseista+ja+valtio+täyttää+verorahoista+sen+ylimääräiset+tarpeet+ja+hoitaa+puolustuksen.++
Ja+kirkolla+on+syntien+anteeksiantamisoppi.++Jos+valtiot+tekevät+syntiä,+he+voivat+tehdä,+koska+heillä+on+Kristus+herrana.+Koska+Kristus+antaa+anteeksi,+myös+ihmisten+pitää+antaa+anteeksi,+muuten+se+kääntyy+heille+itselleen+synniksi.++
Näin++akateemiset+junailee+juttuja.
20.07.2019 07:57
Luterilaisuutta+pidän+ennenkaikkea+sakasalaismielisyytenä+ja+saksalaiset+itsekin+häpeävät+menneisyyttään.++Ja+on+syytäkin.
20.07.2019 07:36
Toivottavasti+siellä+on+riittävästi+myös+kosteutta+koska,+jos+aivot+kuivuu,+luulisin+ainakin,+ei+mikään+ajatuksen+juoksu+enää+virtaa.+++
Siitä,+miten+siellä+virtaa,+voidaan+tietysti+olla+montaa+mieltä+ja+on+oltukin,++eikä+minulla+ole+mitään+sitä+vastaan.++On+hauskaa,+kun+joku+lukee+ja+on+siitä+vielä+jotain+mieltä.
19.07.2019 13:33
Ei+ole,+minulla+ei+ole+ollut+mätäneviä+haavoja,+ja+koska+en+ole+ateisti,+en+ole+iilimatokaan.++
Ammattina+tällainen+iilimato-ateistina+oleminen+olisi+tietysti+parantajana+olemista,++mutta+joutuisin+imemään+verta+kristityistä+ja+he+pitävät+mieluummin+itsellään+tämän+verenimemisen,+tosin+hienostuneesti+pikarista.++Eikä+se+saa+olla+kristityn+verta.+
Tuli+vähän+kuvottava+juttu,++mutta+pankaa+kuutamon+piikkiin.
19.07.2019 13:23
Eikö+iilimatoja+yleensä+käytetä+parantamiseen.+
"Uhanalainen+iilimato+eli+verijuotikas+saattaa+yleistyä+Suomen+luonnossa,+mikäli+sen+lääkinnällinen+käyttö+laajenee+Euroopasta+meille+uudelleen.
–+Vielä+1930-luvulla+iilimatoja+myytiin+apteekissa+lääkinnällisiin+tarkoituksiin,+jopa+noin+100+000+iilimatoa+vuodessa,+sanoo+Turun+yliopiston+eläinmuseon+konservaattori+Ari+Karhilahti.
Tätä+nykyä+iilimatojen+käyttö+lääketieteellisenä+hoitomuotona+on+vähäistä.+Suomessa+Lääkealan+turvallisuus-+ja+kehittämiskeskus+Fimea+myöntää+erityislupia+iilimatojen+lääkinnälliseen+käyttöön+satunnaisesti.+"
19.07.2019 12:59
Eikö+Paavali+sanonut,+että+Pelastus+on+Juudasta,++jonka+sukukunnan+pappeudesta++Mooses+ei+mitään+puhunut.++Samalla+myös+lakiin+tuli+muutos.+
Kristityt+ovat+muuttaneet+sen+muotoon:+++Jeesus+on+Juudasta.
19.07.2019 12:35
Ylöstempaus+
Se+täytyy+olla+hirvittävä++pamaus,+ja+tornaado+samaan+aikaan,++kun+se+repii+maanpintaakin+niin,+että+haudoissa+makaavat+lentävät+luut+kolisten+ja+käärinliinat+lepattaen+taivaalle.+++
Ehkä++Iranin+ydinase+lentääkin+Eurooppaan+ja+se+on+näin+ennustettu.++Mustia+pilviä+tulee,++kun+kuiva+maa+pöllyää+ja+sienipilvet++nousevat+taivaalle.
19.07.2019 12:19
22 / 480