Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Evankeliumin+kautta,+toistamalla+Jeesuksen+puheita,+tai+jeesuksen+suuhun+laitettuja,+lisättyjä+viha-ja+kirosanoja.
+Kysymyshän+on+voittamisesta,+tässä+merkissä+voitat+(+risti).+++
Voittamisessa+on+aina+kysymys+sodasta+ja+toisen+hävittämisestä.+Kristityt+ajattelevat,+että+heissä+on+joukkovoima,+kun+heitä+on+paljon,++ja+heillä+on+suuremman+oikeudella+valta+puhua+pahaa+pienemmistä,++mutta+kuka+sitten+on+pienemmän+puolella?+
Minä+olen+aina+pienemmän+puolella+ja+tässä+tapaukessa+juutalaisten+puolella.++Ihailen+suuresti+heidän+uskollisuuttaan.
Antisemitismia+ei+ole+niissä+maissa+joissa+kristinusko+ei+ole+vallitseva,+kuten+esim.+Kiinassa+ja+nyt+ne+aikovat+levittää+sen+sinnekkin.+Minua+se+huolestuttaa,+mutta+pahalle+ei+voi+mitään,+se+leviää+kuin+kulovalkea+ja+tuottaa+kärsimystä,++aina+ensin+juutalaisille.
14.09.2019 08:36
Usko+ei+tehnyt+ihmisistä+täydellisiä,+ei+kirkkokaan,++he+ottivat+oikeudekseen+levittää+juutalaisvihan+kaikkeen+maailmaan,+ja+se+on+rikos+ihmisyyttä+vastaan.
14.09.2019 08:01
Eilen+tuli+Alfa-kanavalta+keskutelu++Antisemitismista,+eli+juutalaisvihasta.+
Juutalaisia+on+aina+syytetty+kaikesta,+eli+heistä+on+tehty+syntipukki.+Oman+lukemani+mukaan+heitä+on+aikoinaan+syytetty+myös+maanjäristyksistä+ja+tulivuorenpurkauksista+ja+ruttoepidemioista.+
Mutta+ennenkaikkea+on+keksitty+valheita+ja+salaliittoteorioita,+unohtamatta++roomalaisten+tekemää+Jeesuksen+ristiinaulitsemisesta,+jumalan+kuolemana,+joka+on+juutalaisten+syy.+
Kuka+siis+on+kantanut+maailman+syntejä,+jopa+luonnontekoja+joita+on+pidetty+Jumala+tekoina,+mutta+juutalaisten+pyytäminä.+
Mitä+tahansa,+kuitenkin+juutalaisten+syy.++
Eivätkö+ne,+jotka+keksivät+syitä,+tai+ovat+itse+tehneet+vääriä+asioita,++mutta++syyttävät+niistä+muita+ole+syntisiä,+ja+se+jota+syytetään+joutuu+kantamaan+näitä+puheita+ja+niiden+seurauksia.
13.09.2019 09:48
Johanneksen+mukaan,+tai+Johanneksessa+olevien+Jeesuksen+sanojen+mukaan,+"+Pelastus+on+juutalaisista.+"++4:22+
Evankeliumi+on+demonisoinut+juutalaiset,+ja+heitä+on+kidutettu,+paneteltu,+hävitetty,++karkotettu,+haukuttu,++puhuttu+valhetellen+kaikkinaista+pahaa,+joten+miten+käynee+sen+jumalaisen+tuomioistuimen+edessä.+
Voi+voi.++Onko+pelastusta+?
12.09.2019 16:25
Ikuisuuskäsitys+ei+tunne+syntymää+tai+kuolemaa,+koska+ikuisuus+ei+voi+alkaa+jostakin,+kuten+syntymästä+tai+kuolemasta.+
Vain+Jumala+voi+olla+ikuinen,+koska+hän+ei+ole+syntynyt,+eikä+kuole.++
Jos+jotain+muuta+kerrotaan,+se+on+valhetta,+tai+tietämättömyyttä+siitä+mitä+ikuisuus+tarkoittaa.
12.09.2019 16:20
Jumala+karjuu...
Jos+pitää+Ukkosta+jumalan+äänenä+niin+onhan+se+karjumista,+++
Kun+ihminen+alkaa+karjumaan,+se++kuulostaa+Hitleriltä+tai+maallikkosaarnaajalta.
12.09.2019 09:44
Jer.+13:13-14:
”Näin+sanoo+Herra:+Minä+täytän+viinillä+kaikki+tässä+maassa+asuvat,+minä+juotan+juovuksiin+niin+Daavidin+istuimella+istuvat+kuninkaat+kuin+papit+ja+profeetatkin+ja+kaikki+Jerusalemin+asukkaat.+Minä+lyön+heidät+murskaksi+toinen+toistaan+vasten,+myös+isät+ja+pojat+toinen+toistaan+vasten,+sanoo+Herra.+Minä+en+säästä+heitä.+Armotta+ja+säälimättä+minä+teen+heistä+kaikista+lopun.»”
Miksi+sitten+Kristityt+lähtivät+toteuttamaan+näitä+julmia+ja+vihamielisiä+tekstejä+omissa+teksteissään+ja+teoissaan+?+Kuvittelivatko+olevansa+herra+ja++Jumala+?+
Kuten+Tertullianus+sanoo+nauttivansa+siitä+kun+näkee+kuinka+juutalaiset+menevät+ikuiseen+piinaan.++++
Missä+se++myötätunto+ja+armollisuus,+josta+niin+paljon+puhutaan+?
12.09.2019 09:06
Tällaiset+lauseet+kuin;+++kaikilla+on+oikeus+olla+sellaisia+kuin+ovat,+kaikkien+turvallisuudesta+pidetään+huoli,+kaikilla+on+jakamaton+ihmisarvo,++saavat++minut+aina+miettimään,+että+ajatteleeko+se+sanoja+yhtään+mitään,++vai+toistaako+se+vain++opittuja+lauseita,++kuin+robotti.++
Jos+pahimmilla+rikollisilla+jotka+toki+kuuluvat+'+kaikkiin'++on+oikeus+olla+sellaisia+kuin+ovat,+ja+jos+heidän+tuvallisuudestaan+pidetään+huoli,+vaikka+he+itse+paskat+piittaavat+kenenkään+turvallisuudesta+ja++jos+heillä+on+sama++ihmisarvo+kuin+niillä,++jotka+pyrkivat+elämään+oikein+ja+oikeudenmukaisesti,+niin++kannattako+se+hokea+oikeusvaltioperiaatetta,++kun+mitään+väliä+ei+kuitenkaan+millään+ole.
10.09.2019 23:15
Kiitos+sinulle.+:)
10.09.2019 21:51
Hengellistämisestä+lisää.+
Ehtoouhri,+joka+Psalmin+mukaan+tarkoitta+kätten+ylöskohottamista,+muuttu+Jeeuksen+ruumiin+ja+veren+syönniksi.++Se+on+yhtymistä+Jeesuksen+ruumiiseen,++ehtooliseksi.++seksi+seksi.++++Ei+ymmärrä.+
141
"+Minun+rukoukseni+olkoon+suitsutusuhri+sinun+kasvojesi+edessä,++minun+kätteni+kohottaminen+onkoon+ehtoouhri+"++
Muinainen+Lammasportti,+muuttuu+Jeesusportiksi+ja+Jeesus+lampaaksi+ja+Jeesus+on+lisäksi+paimen,++joka+vie+itseportista,++itselampaita+teurastettavaksi+itsekseen.++
Jos+joku+sanoo,+että+tämä+on+pilkkaa,+niin+pyydän+selitystä,+koska+se+näyttää+tältä.++
Lantaportti,+josta+vietiin+jätteet+ulos+kaupungista,+poltettaviksi,+muuttuu+syntien+ulosviemiseksi.++Mehän+tiedämme+että+jätteet+eivät+lopu,+ja+nyt+niitä+kierrätetään.+Onko+se+yhtä+kuin+syntien+kierrättäminen?++Ja+mitä+se+tarkoittaa+?
10.09.2019 21:23
En+ole+koskaan+ymmärtänyt++Raamatun+hengellistämistä,++minun+mielestäni+se+on+väärentämistä,++selkeät+kertomukset+muutetaan+käsittämättömäksi+utopiaksi+ja+sekasotkuksi.+
Uhrilammas+muuttuu+mieheksi,++jonka+jumala+uhraa+ja+lampaiden+uhraaminen+loppuu.+Lampaan+sijasta+syödään+miestä+ja+juodaan+verta+joka+on+viiniä,+++ja+taas+lopussa+mies+muuttuu+taurasteuksi+lampaaksi,+tai+leijonaksi+ja+kuitenkin+lammas,+teurastettu,+aukaisee+kirjan+ja+tuomitsee+ja+leijona+polkee+kaikki+kuin+savikipot+ja+kynttilänjalat+kaatuu,+ja+helvetin+lieskat+loimuaa,+ja+omista+jeesus+tekee+temppelinpylväitä+ja+sieltä+ei+koskaan+pääse+pois,++vain+muutamat+neitsytmiehet+saavat+käyskennellä+jeesuksen+kanssa+pellolla.
Sitten+lauletaan+laulua+jota+kukaan+ei+tunne.+
En+löydä+siitä+mitään+selkeää+filosofiaa,++se+on+laulu,+jota+minä+en+tunne.++++
Eihän+tuossa+ole+mitään+vainoamista,++säälittää+lähinnä,+että+tällaisella++on+ihmisiä+riivattu.++Ei+mitään+selvää+missään.
10.09.2019 20:49
Mitä+kristiuskoon+sitten+jää,+kun+ei+enää+saa+panetella+ja+vihapuhua+juutalaisista.+++Oli+niin+mukava+kirjoitella;+++te+olette+isästä+perkeleestä,+murhaajia+alusta+asti.++
Sanotaanko+sitten,+että+enhän+se+minä+ollut+joka+sanoi,++vaan+Kristus+minussa,+
minä+vain+seurasin+Jeesusta+Kristusta+ja+pyhää+henkeä.
10.09.2019 19:45
Sinä+se+vain+puolustat+Hamasin+terrorismia,+ja+sharialakia.+
Itsemurhapommittajia,+kunniamurhia,+naisten+alistamista,+moniavioisuutta,+valehtelemista,++homojen+tappamista,++Israelin+hävittämistä+kartalta,+ristiinaulitsemista,+päiden+ja+raajojen+katkomista,+joukkomurhia,+yöllisiä+murhia,+puukotuksia,+siellä+sun+täällä.+
Kun+tämä+hengellistetään+siitä+tulee+marttyyriutta+ja+ah,+niin+jaloa+taistelua++Allahin+puolesta.+++++
Kuolemalla+kuolema+voitetaan+ja+siitä+aukeaa+suora+tie+paratiisiin.+Tämä+on+uskonnonvapautta,+se+on+nyt+laillista.+Mikäs+minä+olen+lakia+vastaan+mitään+sanomaan.+++
Näen+vain+sen+seurauksia,+eikä+hyvältä+näytä.
10.09.2019 10:18
Räsänen+siivilöi+hyttysiä,++mutta+nelaisee+kamelin,+ukoen+näin++pääsevänsä+neulansilmän+läpi.
09.09.2019 13:55
Missä+te+olitte+ennen+syntymää,+koska+ikuisuus+ei+voi+alkaa+jostakin?
09.09.2019 10:46
Henki+lähtee.++++Henki+se+on+joka+eläväksi+tekee.
09.09.2019 08:19
Jos+oleminen+on+vaikaempaa,+kuin+olemattomuus,+miksi+ei+saisi+tavoitella+olemattomuutta.++
Jeesus+on+kuolleiden+esikoinen.++Ensimmäinen+kuoloon+nukkuneista.+Lausehan+kertoo,+että+kuolemassa+nukutaan,+kunnes+kointähti+koittaa.+++
Jos++Onnellisinta+on+päästä+jeesuksen+luokse,+niin+miksi+ei+saisi+vapaaehtoisesti+luopua+materiasta.
09.09.2019 08:03
Miesten+on+hyvä+tietää+tämä,+siellä+ei+naida,+eikä+mennä+miehelle.+
Jeesuksen+mukaan+näin.+
Lisäksi+sanotaan,+että+Jeesus+on++portti+ja+Jeesus+on+karitsa,+siis+lammas.+
Jerusalemissa+oli+aikoinaan+sellainen+kuin+Lammasportti,++siitä+tuotiin+ilmeisesti+uhrieläimet+sisään,+muistaakseni.+Mutta+sitä+ei+taida+enää+olla.++
Siitä+voisi+sanoa,+että;++'Ken+siitä+käy,+saa+kaiken+toivon+heittää.'+Se+on+menoa,++joka+lampaalla.
08.09.2019 18:19
Nykyaika+on+julkisesti+ja+ei+julkisesti+hyvin+seksistinen,++siitä+on+tullut+markkinatalouden+työkalu.+++Kaiken+pitää+olla+seksikästä+mennäkseen+kaupaksi.++Seksillä+mainostetaan+tavaroita+-+vaatteita,+autoja,+elokuvia,++kaikkea.++Jos+näytät+seksikkäältä,+voit+tienata+paljon+rahaa.++Naisen+rohkeuden+mittari+on+se,+kuinka+vähissä+vaatteissa+hän+uskaltaa+esiintyä+miehille,+valokuvaajille+ja+sitä+kautta+maaimalle.+++Mitä+vähemmän++kangasta,+sitä+kalliimpi+ja+seksikkäämpi+puku.++Valmistajalle+erittäin+kannattavaa.+
Väliin+se+tympii+muitakin+kuin+uskovaisia+ja+tavallisetkin+vanhemmat+ovat+huolissaan+lastensa+puolesta.++Seksi+sedät+vaanivat+nuorta+lihaa.++
Mutta,++asiasta+voi+puhua+muutenkin+kuin+tekemällä+Raamatusta+seksioppaan,+koska+Raamatulla+on+ihan+toinen+merkitys+ja+arvo.+++
+Raamatun+käyttäminen+seksistiseen+tarkoitukseen,+tai+sen+paheksumiseen+antaa+ilmeisesti+painoarvoa,+koska+tavallisista+ihmisistä+tuntuu,+että+heillä+itsellään+ei+ole+mitään+valtaa,+eikä+heillä+ole+oikeus+sanoa+mitään+omana+itsenään+ja+heillä+pitää+olla+joku+auktoriteetti,++jonka+sanaan+voi+vedota+paheksumisessaan.
08.09.2019 10:04
Tutkimusten+mukaaa+ristiinaulitsemisella+ei+ollut+mitään+rituaalista+merkitystä,+tai+symboliarvoa.++
"Ristiinnaulitsemisella+ei+ollut+mitään+rituaalista+tai+symboliarvoa;+se+oli+käytössä+vain+julmana+ja+hitaana+julkisena+teloitusmenetelmänä.+Tämän+vuoksi+siihen+tuskin+oli+mitään+vakiintunutta+suoritustapaa,+erilaiset+ristiinnaulitsemiset+olivat+vain+osa+teloitusmenetelmiä+erilaisista+lävistyksistä+koukkuihin+ripustamiseen+ja+roviolla+polttamiseen.+"
Ristiinaulittuja+ei+naulattu+kämmenestä,+joten+Jeesuksen+opetuslapsille+näyttämät++kädet,+joissa+oli+naulanjälki+ei+pitäisi+paikkaansa.++
"Tuomitun+kädet+kiinnitettiin+ristin+poikkipuuhun+hartialinjan+yläpuolelta.+Ranteet+joko+sidottiin+tai+naulattiin+kiinni.+Kämmeniä+ei+lävistetty,+sillä+ne+eivät+olisi+kestäneet+ruumiin+painoa.+Yhteen+liitetyt+jalat+naulattiin+yleensä+toisen+tai+kolmannen+jalkapöydänluun+välistä.+Jalat+olivat+koukussa+pienen+istumatuen+varassa,+jolloin+teloitettavan+oli+helpompi+hengittää.+Tämä+pitkitti+kuolemaa,+sillä+ilman+tukea+vaakasuora+käsiin+kohdistuva+veto+olisi+salvannut+hengityksen+melko+nopeasti."+
Jalkoja+ei+myöskään+naulattu+jalkapöydän+läpi,+vaan+kantapään+läpi.+
+Linkissä+kuva+löydetystä+jalasta,+joka+vahvistaa+asian.+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiinnaulitseminen+
Teksti+kyllä+sanoo,+että+ei+ollut+mitään+vakiintunutta+tapaa,+mutta+tukimusten+mukaan+kämmenistä+ei+naulattu,+koska+ne+eivät+olisi+kestäneet+painoa.
08.09.2019 09:09
3 / 480