Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

9589

  1. Evankeliumin+kautta,+toistamalla+Jeesuksen+puheita,+tai+jeesuksen+suuhun+laitettuja,+lisättyjä+viha-ja+kirosanoja.+Kysymyshän+on+voittamisesta,+tässä+merkissä+voitat+(+risti).+++Voittamisessa+on+aina+kysymys+sodasta+ja+toisen+hävittämisestä.+Kristityt+ajattelevat,+että+heissä+on+joukkovoima,+kun+heitä+on+paljon,++ja+heillä+on+suuremman+oikeudella+valta+puhua+pahaa+pienemmistä,++mutta+kuka+sitten+on+pienemmän+puolella?+Minä+olen+aina+pienemmän+puolella+ja+tässä+tapaukessa+juutalaisten+puolella.++Ihailen+suuresti+heidän+uskollisuuttaan.Antisemitismia+ei+ole+niissä+maissa+joissa+kristinusko+ei+ole+vallitseva,+kuten+esim.+Kiinassa+ja+nyt+ne+aikovat+levittää+sen+sinnekkin.+Minua+se+huolestuttaa,+mutta+pahalle+ei+voi+mitään,+se+leviää+kuin+kulovalkea+ja+tuottaa+kärsimystä,++aina+ensin+juutalaisille.
  2. Kiitos+sinulle.+:)
  3. Nykyaika+on+julkisesti+ja+ei+julkisesti+hyvin+seksistinen,++siitä+on+tullut+markkinatalouden+työkalu.+++Kaiken+pitää+olla+seksikästä+mennäkseen+kaupaksi.++Seksillä+mainostetaan+tavaroita+-+vaatteita,+autoja,+elokuvia,++kaikkea.++Jos+näytät+seksikkäältä,+voit+tienata+paljon+rahaa.++Naisen+rohkeuden+mittari+on+se,+kuinka+vähissä+vaatteissa+hän+uskaltaa+esiintyä+miehille,+valokuvaajille+ja+sitä+kautta+maaimalle.+++Mitä+vähemmän++kangasta,+sitä+kalliimpi+ja+seksikkäämpi+puku.++Valmistajalle+erittäin+kannattavaa.+Väliin+se+tympii+muitakin+kuin+uskovaisia+ja+tavallisetkin+vanhemmat+ovat+huolissaan+lastensa+puolesta.++Seksi+sedät+vaanivat+nuorta+lihaa.++Mutta,++asiasta+voi+puhua+muutenkin+kuin+tekemällä+Raamatusta+seksioppaan,+koska+Raamatulla+on+ihan+toinen+merkitys+ja+arvo.++++Raamatun+käyttäminen+seksistiseen+tarkoitukseen,+tai+sen+paheksumiseen+antaa+ilmeisesti+painoarvoa,+koska+tavallisista+ihmisistä+tuntuu,+että+heillä+itsellään+ei+ole+mitään+valtaa,+eikä+heillä+ole+oikeus+sanoa+mitään+omana+itsenään+ja+heillä+pitää+olla+joku+auktoriteetti,++jonka+sanaan+voi+vedota+paheksumisessaan.